Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Sandra -> welkom terug. Wel een mindere terugkomst! Maar met de waterpokken, dan heeft ze ze tenminste dadelijk gehad ;) En met je vader helemaal minder... door de ziekte of heeft die wat anders onder de leden? Ben natuurlijk wel benieuwd naar de foto's en verslag!

@ Judith -> mindere ochtend maar zo te lezen waren ze smiddags al beter gehumeurd ;)

Hier een heel raar dagje gehad. Vanochtend eerst nog rustig wakker geworden, gedouchd, aangekleed en toen gaan kijken voor een fiets. Eerst wilde hij niet, maar de buurkindjes die nu constant aan de deur staan hebben ook een fiets. Dus nu wilde hij ook 1! Hij heeft nu een 2e hands fietsje gekregen, heel leuk ding! En daarbij waren we eerst aan het kijken voor nieuwe, maar jee wat een prijzen en ik was veel te bang dat hij het toch niet leuk vond. Maar hij vind het geweldig! En het is nog een leuk, goed fietsje, dus ik ben blij en Joris nog blijer ermee!

Alleen begon de dag met het niet willen eten. Prima... Niet op in gegaan. Vanmiddag nog gevraagd, wilde niet. Avondeten voorbij, niks gegeten. Echt geen hap! Ineens onder het spelen ging hij 'even liggen' zoals hij zelf zei. Viel meteen in slaap... Half uurtje en stond toen gewoon weer op alsof er niks aan de hand was. Toen ik vroeg waarom hij niet at kwam de aap uit de mouw... 'Ik wil niet net als jij een spuitje in de arm' :( Hij spiegelt zichzelf in mij met mijn buikpijn. Hij zei daarna ook dat hij niet kon eten want dan kreeg die weer buikpijn. Zo sneu gewoon... Alleen net ineens viel hij weer ineens in slaap op de bank, weer een half uurtje. Toch voor de zekerheid getempt, heeft hij 39.9 graden koorts... Maar ja wat heeft hij dan? Maak me toch wel een beetje zorgen wat het kan zijn. Hij is niet aan de diarree of overgeven. Gelukkig drinkt hij goed, dat wel... Maar pff, vind het maar raar! Ik wacht de nacht nog af en anders bel ik voor de zekerheid morgenvroeg meteen de huisarts.

2. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Even een kleine update;

Met Lotte haar zindelijkheid gaat het zozo, ik ben blij dat morgen de laatste schooldag voor de vakantie is, dan kan ik écht goed met haar aan de gang. Vandaag ineens wel ook gepoept op de wc vlak nadat ze een plas-ongelukje had gehad. Raar kind....

Martijn heeft nogsteeds niet echt veel interesse, maar moet er vanaf volgende week denk ik ook maar aan geloven, dan krijgt hij gewoon geen luier meer om.

Bas krijgt nu zijn twee ondertandjes door die als eerste horen te komen. Die daarnaast is er al door. Ze lijken alleen scheef te staan, erg raar. Maar maandag moeten we toch naar het cb, dus maar even vragen.

Dat was het weer even voor nu....!

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo, de strijk is weg..pfft wel warm hoor, nu even afkoelen.
    Voor wie het leuk vindt, hier het linkje van yara's dansvoorstelling (beginliedje is een beetje lang, zijn 4 stukjes)
    http://www.youtube.com/watch?v=F8R5hdAlsMY
    Wil geen opschepmoeder zijn he meiden dat weten jullie maar vind het stiekem wel leuk..had t geupload voor rol zn zus in engeland

Marian houd moed met die twee! vind het jammer dat het zo lang duurt joh, is een hoop gedweil enzo. maar poepen op de wc is al heel knap! en maar even navragen van bas zn tandjes

Miranda wat een stoere fiets, zag de foto's al op hyves. En nieuw zijn ze echt belachelijk duur ja. Maar hij ziet er wel uit als nieuw!
    En ach die arme joris zeg,wat is ie toch al wijs zeg. En dan ineens die gekke koorts..hopelijk gaat het de komende dagen weer beter met hem

Mamzie hoe gaat het daar? Owen vandaag een redelijk dagje?

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh juut wat een geweldig filmpje zeg. En echt stoer van haar. Ze benut heel het podium (moest er verschillende keren wel om lachen) en neemt zelfs verschillende keren het voortouw. Een hele andere kant van yara hoor. Ik vond het geweldig om te zien

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh Judith, ik heb echt genoten van dat filmpje! Zo onwijs leukkkkk! Moest wel lachen dat ze steeds zo in het publiek zoekt en van die grote rondes maakt :D Wat onwijs leuk leuk leuk!!

Joris slaapt al een dik uur weer, werd net huilend wakker en klaagde weer over buikpijn. Gelukkig weer zo in slaap gevallen, maar wel kreunend. Zo stom als je kindje ziek is! bah!

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nou hier even mijn verslagje van de vakantie:

DAG 1:
    We zijn op tijd vertrokken, rond een uur of 11. van te voren naar de oom van jarno. Daar hoorde we dat ie toch nog zo'n 6 a 8 wkn moet hebben (mits hij geen longontst. of iets dergelijks krijgt), maar ik betwijfel het. Zo zielig. Indy vond het maar indrukwekkend. Al die nare woorden van mama, en dan al die tranen. Maar was fijn. Hij was erg blij met mijn zelfgemaakte doosje met gedichtje en beschermengeltje.
    Daarna dus langs mijn ouders en op naar de vakantie. We hebben er zo'n 1 1/2 uur op gereden. Prachtig huis, met heeeeeeeeel veel ruimte. sinds vorige week een grote trampoline, dus dat vond indy helemaal leuk. Daar wat boodschappen gedaan, gegeten, en naar de speeltuin en op tijd naar bed.

DAG 2:
    Een dagje naar oostende. Echt super leuk. Lekker winkelen, naar het strand, en naar een oud collega van jarno die daar sinds een jaar een kroeg heeft. Was erg gezellig. s Avonds mijn ouders mee uit eten genomen. Was ook erg leuk. Indy had het dochtertje van de eigenaars ontdekt, die een week jonger was, dus hebben lekker gespeelt daar.

DAG 3:
    Een dagje plopsa land. Indy was wel wat moe en hangerig, maar heeft erg genoten. Is bijna overal ingeweest. Ze vond het geweldig. Van de atrakties, de poppen, enz.

DAG 4:
    Een dagje rustig aan. heerlijk van het huis/tuin genoten. De schaapjes achter in de wei die we elke morgen brood gaven. Lekker ontbeten met belgische broodjes (belgie was 5 min. verderop). ;s Middags afgesproken met de oud collega van jarno in knokke bij een speeltuin. zij hadden een dochtertje (ook indy) van 2 1/2. Dat was leuk: ze zeiden steeds tegen elkaar: "grote indy" en "kleine indy"
    's Avonds met mijn ouders in het huis voetbal gekeken. Mijn vader voelde zich niet lekker. Veel buikpijn en steeds naar het toilet moeten (v.d. prostaat).

DAG 5:
    Helaas was mijn vader niet beter. Ook wat koorts. Mijn moeder en ik het huisje netjes bijgewerkt, en daarna nog even naar de vlindertuin in knokke (vind ik zooooooooooooo mooi). Daarna spullen ingepakt en terug gereden. Veel zorgen om mijn vader, maar hij wilde persé zelf rijden. Om 16.00 uur waren we thuis.
    We hebben ondanks alles erg genoten, ook mijn vader, al kwam het verdriet vaak ter sprake. Die onzekerheid is zooooooooooo erg....Hij kan pas volgende week maandag naar het zkh.

En toen kreeg ik ook nog een telefoontje dat de oppas er over 2 maanden mee stopt. daar nog niet teveel over nagedacht, maar moet dus op zoek naar een andere, zeker nu ik wat minder een beroep op mijn ouders kan doen.

Nou hier komen nog de foto's.
    De schaapjes achter het huis:
    Bekijk bijlage 84074

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

In de vlindertuin. Als jeheel goed kijkt met een vlinder op haar hand.
    Bekijk bijlage 84087
    Zo dat waren ze.
    sorry nu niet gelezen. Doe ik morgen. Even een vraagje. Kan indy naar de psz als ze niet ziek is, of mag dat niet?
    En juut wat is dat voor spul, heb nu alleen menthol poeder gehaald.

groetjes sandra

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier mijn buik foto met 16 weken :D

Deel Deze Pagina