Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin in ons zwembadje

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wauw Patricia!! Hele mooie buik! En lekker hoor zo'n zwembad in de tuin!

@ Sandra -> klinkt toch als een hele geslaagde week vakantie! Wel balen van het einde met je vader... Kan me goed voorstellen dat het toch vaker ter sprake kwam, maar jullie zitten in zo'n verschrikkelijke onzekerheid. Echt heel moeilijk! Maar de foto's zijn wel heel mooi! Die vlinderfoto echt super! Ook haar gezichtje erbij!

Hier een hoop getoeter door de straten heen. Ook vuurwerk... En nu komen weer auto's tutterend door de straten... Ook lekker hier voor... Echt gekkenwerk hoor!

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Geweldige foto's San, waar zijn jullie precies geweest, klinkt nl wel leuk allemaal, was dat een bungalowpark of zo....enne hopelijk krijgen jullie gauw duidelijkheid meid, wat sneu dat je vader niet lekker was. En qua Indy en de psz zou ik morgen gewoon even bellen, volgens mij zijn ze niet meer besmettelijk als de pokken er eenmaal zijn, maar dat weet ik niet zeker.

Miranda, wat leuk joh dat hij zo blij is met zijn fietsje en wat sneu met zijn buik zeg, als het zo blijft zou ik morgen ook maar even bellen of langsgaan bij de ha voor de zekerheid, hoe slim zijn ze hé als hij de link zo legt. Ze krijgen alles mee hoor.

Marian, hopelijk gaat het gauw beter met de zindelijkheid, hier ook nog geen interesse, heel af en toe. Maar owee als ik hem geen pamper aan doe........pffff.

Patries, wat een prachtige buikfoto, leuk hoor.

Hier rustig dagje, Rob niet lekker in de bank, ik brak van gisterenavond (iets teveel wijn haha), Jayson vanochtend psz, vanmiddag met z'n allen een dutje gedaan, vanavond met z'n drietjes lekker bbq gedaan. Ik de halve avond bij de buren gezeten, buurman riep, buurvrouw had een ongelukje met de auto gehad, dus hij daar naartoe, ik bij hun gebleven (dochter lag al op bed), dus net thuis. Ga zo lekker slapen, morgen niks op het programma.................OP NAAR ZONDAG!!!!! Huis weer vol, hapjes en drankjes op tafel en VOETBALLUHHH maar.

4. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Lekker zwembad trouwens Patries, leuk hoor. Zit daar een zeil bij of zo, zodat je het kunt afdekken, want om zo een elke keer te vullen.....

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Hier een redelijke nacht gehad. Joris vroeg wel om 1 uur om een boterham, dus toen het bed maar snel uitgegaan. 1/4e boterham op, maar ja toch nog iets. Meer wilde hij niet omdat hij anders 'weer buikpijn zou krijgen'. Maar daarna heeft hij gewoon geslapen. Wel steeds aan het kreunen en nu hoor ik hem ook nog kreunen, maar hij slaapt wel. Hij voelt gelukkig niet meer warm aan, dat scheelt natuurlijk! Zo moet ik hem wel wakker gaan maken. Heb een crematie (van de vader van een vriend), dus Joris gaat dan even naar oma toe...

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miranda, vind het echt zooo sneu voor je mannetje!! Joris moet al wat mee maken zo.. is het geen allergie, is het dit wel.. Geef m maar een dikke knuf!

Roba, ja er zit een zeil bij en een filter/pomp en chloortabletten en de hele mikmak. Eventjes vullen is er niet bij hoor. Duurt een uurtje of 4 a 5. Maar goed, hij staat dan wel de hele zomer.

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Morgen echoooooo ben wel weer zenuwachtig, zouden ze het allebei nog 'doen'? Ben net wel op de weegschaal gaan staan.. met 14 weken was ik 1 kilo aan gekomen. Nu met 16 weken al in totaal 4 kilo!

8. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

leuke foto's gezien van sandra en een mooie buikfoto van Patries. en een super filmpje van yara.

verder niet gelezen, hier nog steeds niet beter nog altijd diaree en misselijk(nee niet zwanger :) ivm spiraal ) en af en toe spugen. ook nog ongi geworden vanmorgen :( .
    heb me voor morgen nog ziek gemeld op het werk, zie het niet zitten om zo slap en misselijk aan het werk te zijn.

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Bedankt vr de lieve reacties op t filmpje..Was beetje bang dat ze zo het podium af zou lopen haha, maar gelukkig bleef het goed gaan.
    Hier vanmorgen weer 600, rol is eruit gegaan (gaat goed!)
    Yara weggebracht nr psz en mn broer heeft sethje even opgehaald om nr de kinderboerderij te gaan, dus dat is erg lief.
    Even lekker genieten van de stilte in huis, zo een was doen en nog wat kleine klusjes. Voor de rest niets bijzonders vandaag.

Sandra wat heb ik genoten van de foto's zeg, zo heerlijk om te zien! Wat heeft Indy toch een lekker koppie. Mooi geschminckt was ze!
    En leuk dat het zo'n mooi huis was, super om te zien op de foto's zeg! De foto van indy in de zee is ook mooi.
    Wel erg dat je vader zich zo slecht voelde de laatste dag en jee, wat een onzekerheid voor jullie zeg.
    Je was nog 2 dagen vrij nu toch?
    Wat betret waterpokken: als de blaasjes nog niet ingedroogd zijn is het nog besmettelijk, en dan zou ik ze niet naar de psz doen.
    Kidsclin is een soort schuim wat verkoelend en jeukstillend werkt, zorgt er ook voor dat ze sneller indrogen. De mentholpoeder mag eigenlijk niet meer als de blaasjes open zijn (doet ook zeer).

Patries dat is wel een heerlijk bad zeg! Super!
    En nmooi buikje hoor, mijn complimenten!

Miranda ach die arme joris.hoop echt niet dat die angst om te eten blijft. Je zou zeggen dat hij toch wel honger krijgt op een gegeven moment.

Roba toch! Niet teveel wijntjes drinken hoor ;)
    En leuk dat zondag weer veel mensen bij jullie komen kijken

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    eej ineens tussendoor bercihtjes!
    patries iedere echo is wel spannend lijkt me, maar wle heel leuk om die spartelende ukkies morgen weer te zien!

lidia jeetje meid dat duurt ook al lang zeg..beterschap hoor! hopo echt dat het beter zal gaan en verstandig dat je je hebt ziekgemeld

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    zzzzzzzzzzzoooooooooooo liefff en leuk en schattig! en natuurlijk ben je niet een opschelp moeder zoals je adat zo lekker nega neertikt! Je bent gewoon hartstikke trots en zo hoort dat

patries
    wauw mooie buik hoor! en leuk! echo!

Miran
    arme jojis!

sandra
    wat een leuke foto's, en dat prinsesje is echt cool end ie met die vinder vind ik écht indy! lief hoor

hier een "luxe" probleem...
    we weten niet wat we moeten kiezen! 2 dagen 1 nacht efteling in een sneeuwitje kamer ofzo óf we gaan 2 nachtjes naar eurodisney... nu lijkt de keuze erg makkelijk maar dat is het niet. We gaan als gezinnetje dus moeten het als gezinnetje leuk hebben... maar wat zou het leukste zijn? Waar zouden de kindjes het het leukste hebben? of zullen we 1 nacht disney doen... aaahhh we weten het echt niet.

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Bedankt voor de reakties van de foto's.

Indy is overigens toch naar de psz. Daar vonden ze het geen probleem. Ze had geen koorts, en het waren er zelfs niet meer dan gisteren (leek eerder minder).

Patricia, wat een mooie buik al, en zo flink, maar ja kan ook niet anders met 2. Echo is altijd weer spannend he.

anniek, is idd een luxe probleem, Ik heb met het werk ooit in de doornroosje kamer gezeten. Erg mooi, maar in verhouding zooooooo duur, en je zit er haast niet. Efteling is super, maar disney ook. Weer een stuk verder, en of devin er veel heeft weet ik niet. Is idd luxe probleem.....................

Hier druk met opruimen/wassen
    groetjes sandra

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames

@Sandra ; wauw gave foto's! Leuke vakantie gehad zo te lezen. Lekker weer ook he ;)

@Patries : gaaf buikkie hoor! Heel mooi! :)

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Anniek : Zou voor de Efteling kiezen en dan goed sparen voor Disney zodat je er langer kan zijn. Heb van Richard gehoord dat je toch echt wel een week nodig hebt om alles te zien. En als Devin wat ouder is dan is Disney denk ik leuker

Zo zou ik het doen dan he ;)

15. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Juut wat een geweldig filmpje meid, en daar mag je best over opscheppen hoor, SUPER!!

Anniek,wij wilde ook naar Disney, maar ik hoorde van een vriendin dat ze met haar dochtertje waren geweest toen die 3 was en nu weer nu is ze 5. Ze had er nu meer aan gehad, dus ik denk dat wij nog even wachten (is ook nog niet zeker hoor hahaha), maar voor Devin lijkt me de Efteling dan zowieso leuker, kan ook hij in dingen en het sprookjesbos is ook voor beide leuk, maar ja dat is mijn mening. En dan inderdaad doorsparen en evt langer naar Disney als ze groter zijn.

Ga hier verder.

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Er staan nieuwe foto's op mijn hyves!

17. hardloper

hardloper Niet meer actief

leuke fotos en leuk filmpje gezien zeg! en anniek, jeetje het komt nu wel erg dicht bij zie ik. leuk! en ik gok dat ik voor een park zou gaan met een zwemparadijsje. dan kunnen ze de hele dag in het water rondbanjeren

sandra, wanneer krijgt je vader nu uitslag? wachten duurt altijd zo lang als het om iets spannend gaat....

miranda, wat vreselijkk sneu voor joris zeg:( ben je al met hem naar een arts geweest? en krijg je er wel chipjes ofzo in? das even lekker zout met dit warme weer. arm manneke, geef hem maar een dikke knuf van hier, en ook een voor jou, lijkt me moeilijk om te zien dat je kindje weer zo veel last van iets heeft:(

judith wat lekker dat roland er weer zo veel uit gaat nu. hoe gaat het me je? krijg je al wat meer rust? kan je weer een beetje genieten? slik jij ook meds? (welke?) en niet te veel kleine klusjes doen hoor, ook lekker even zitten.

lidia, je bent al best een tijd nu ziek. nog steeds diarree? pas op jezelf hoor, das echt niet fijn met dit weer. hoop dat je snel opknapt.

babiche, ook het huis vol met voetbal. en och, wat wijntjes af en toe moet kunnen hoor;)

patricia, en? mooie foto. vind het zo leuk dat je echt ziet aan je buik dat het er twee zijn (of het is mijn razend levendige verbeelding);)

hier gaat wel. ben nog steeds zoooooo moe:(:) doe wel wat hoor, maar denk nog steeds te veel, maar voor mijn gevoel te weinig. jeetje wat ingewikkeld eigenlijk allemaal. zou gewoon wel een week willen slapen:) pillen werken wel aardig trouwens:)

18. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    wbt doorsparen voor langer...
    we kunnen wel langer blijven hoor, dan gaan we gewoon verder niet op vakantie.
    Wij zijn er een jaar of 6 geleden geweest, in santa fe en toen hadden we 2 nachten en dat was wel lang genoeg....

argh moeilijk moeilijk, wat sandra zegt klopt idd ook wel ja, op je kamer ben je bijna niet... denk denk

19. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    vandaag een niet leuke dag.. Justin was ook niet leuk, bah bah bah (heb topic geopend voor geinteresseerden). Af en toe..

20. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Even heel erg vlug, ben weer doodop van het werken in deze hitte...

Mooie foto's gezien en een mooi filmpje!

Ga de boel versieren hier....snik snik weer een periode afgesloten.....Voelt wel raar moet ik zeggen...

Deel Deze Pagina