ach emo carlaatje...kan me voorstellen hoor, ik vind 1e verjaardagen ook altijd zo raar en dubbel..voorgoed baby-af verder sorry vr even niet reageren, haal ik wel weer in. maar ben zo onwijs moe! vergadering bij rol liep uit dus dat was weer een dag van 800-1900 verder verdrietig nieuws van een ex-collegaatje waar ik via de mail heel goed contact mee heb..na 2 afgebroken zwangerschappen (waarvan eentje met 28 weken!) was ze weer zwanger. nu blijkt het met dit kindje waarschijnlijk weer niet goed te zijn, was vocht te zien op de echo..was er echt wel even ondersteboven van, waarom krijgen sommige mensen zoveel op hun bordje he.. verder een dikke knuffel voor iedereen, morgen na het werk reageer ik weer wel. en anniek, ik zeg disney maar dat wist je ws wel van mij
Hier even een ego berichtje... Lange dag gehad, eerst die begrafenis, maar pff het was zo bloedheet! Het begon af en toe gewoon te draaien van de warmte... Maar overleefd Daarna naar pap gegaan, kon Joris lekker ravotten. Leek niks aan de hand, behalve dan dat hij op de hele dag een half droog koekje en weer 1/4e boterham had gegeten, meer niet... Dus nog niet de oude! Ben dus benieuwd hoelang hij het volhoudt! Gelukkig wel weer genoeg gedronken...
pff ga zo mijn bedje in, wilde even reageren op carla,, ja het is een rare dag morgen hé feest maar ook een afsluiting van een jaar. van klein wonder in je armen naar een lekker pittig meisje die al zo veel zelf wil en kan doen. heel veel plezier morgen en geniet van de dag, ben je vrij? anniek,, ik zou voor de efteling kiezen en als devin straks een beetje ouder is naar Disney gaan. ik heb ook van mijn collega gehoord dat het het leukst s als ze groot genoeg zijn voor veel atracties. maar zou het lekker tegen elkaar gaan afwegen en kijken wat is waar het meest te doen voor kyana. xx
juut,, rustig aan en balen van rol zijn lange dag. wel fijn dat je broer zich even over seth heeft ontvermt. miranda, jee meis lange dag dus en raar dat joris nog steeds niet zo veel eet, bel je morgen de ha?
Miranda, ach die arme Joris. Sterkte en hopelijk gaat het allemaal meevallen voor hem. Patries, mooie buikfoto Sandra, leuk hoor de vakantiefoto's. Plopsa wat zo te lezen ook geslaagd. Lidwina, bah steeds maar moe...knuffel! Lidia, Elise weer helemaal opgeknapt van de oorontsteking? En beterschap voor jou.
Hello... ben ik weer, met wat meer rust in de kont @ Lidia -> wat vervelend dat je nog steeds niet in orde bent... En idd verstandig met dit weer om even ziek te melden, zo kiep je nog om! En ik ga idd morgen de huisarts bellen! @ Anniek -> ik zou dus ook voor de efteling kiezen. En alleen al voor de afstand. Het is een hele rit voor een korte vakantie en daarbij denk ik ook dat de efteling voor beide leuker is nu. Disney is ook geweldig, maar persoonlijk erg groot voor zo'n korte vakantie. Ben er toen ook een weekend geweest, was geweldig, maar voor Joris zou ik er nu nog niet voor kiezen Succes met je keuze! @ Judith -> wat een vervelend nieuws zeg! Wat oneerlijk kan het toch zeg... En dat al na die tegenslagen zeg! En wat fijn dat Rol er zoveel uit gaat in de ochtend. Merk je al wat verschil daardoor? Meer rust? @ Carla -> logisch voelt het raar! Is niet niks, jouw kleine meisje al 1 jaar oud! Geniet er ook maar van @ Lidwina -> nope, helaas... Hij wilt geen snoepjes of chippies! En daar zegt hij normaal echt geen nee tegen!! En gelukkig merk je al wat verschil met de pillen. Maarre, gewoon rustig proberen te krijgen in je hoofd joh! Die stroomt volgens mij helemaal over... Gewoon lekker rustig aan hoor! @ Marian -> foto's bekeken! Wat een leuke kids heb je toch! En werd ook wel tijd, nieuwe foto's! Enne, tussen nichtje Anna (Anne?) zit niet veel verschil toch? @ Marijke -> hoe is het daar? Volgens mij weer een beetje bij...
Nee Miranda, daar zit maar drie dagen verschil in! Mijn zus beviel 10 dagen te laat en ik 3,5 week te vroeg, zij had Anna van 4230 en ik Bas van 2410. Nu is ondertussen Bas de grote neef.....
HIEPERDEPIEP HOERA VOOR DINJA!! Lang zal ze leven in de gloriaaa! LIeve dinja, proficiat meisje, en een gezellige dag samen met papa, mama en Kyra!
Ja, hier weer 535 Yara wakker. Ze zegt dat ze wakker werd van de kriebel. (heeft ook wel weer eczeemlast in de knieholtes hoor) En ja, ik kan we wel zeggen dat ze er niet uit mag, maar dan protesteert en jammert ze zo, en hupsakee, seth weer wakker. Nou ja...heb gezegd dat ze vanmiddag moet slapen als mn ouders oppassen.
Heb je topic gelezen Patroes. Balen zeg van zo'n dag Ja, negatieve aandacht is ook aandacht. Heb je al compleet negeren geprobeerd? Zoals met dat in zijn broek plassen? Gewoon maar een tijdje mee rond laten lopen. Dan zonder iets te zeggen schone broek aan, omdraaien en weg. Dus totaal niks van zeggen enzo. Sterkte iig meis! Hoop dat Justin vandaag wat gezelliger is
Hiep hiep hoera! Kleine Dinja is nu 1 jaar!! Gefeliciteerd! Ook natuurlijk de felicitaties voor Carla, Jac en grote trotse zus Kyra!! @ Marian -> wel grappig om te zien hoor! @ Judith -> oei, das wel onwijs vroeg zeg... Wel sneu hoor, wakker worden door jeuk! Goedemorgen trouwens
Hoera!! Dinja, gefeliciteerd met je eerste verjaardag!! Carla, Jac en Kyra, maak er maar een mooie dag van voor de grote kleine meid!
Om 10:50 uur mag ik bij de dokter terecht met Joris... Afgelopen nacht was het weer 39.9 en vanochtend 38.8. Wel iets gezakt. Toch gebeld, gaf de assistent aan dat met dit weer vooral gedronken moet worden, maar ook echt wat gegeten moet worden...
Jarig: Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Zwanger: Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling Trouwen: Anniek en John op 16 juli 2010
Goedemorgen allemaal. DINJA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE 1E VERJAARDAG. Jac, Carla en Kyra ook gefeliciteerd, en een hele fijne dag. @Miranda, ben benieuwd wat de h.a. zegt. Hier ook al een dag of 5 niets of nauwelijks gegeten. Net de assistent nog aan de lijn. En als ze maar blijft drinken, of ijsjes eet en plast is het goed. @lidia ook nog ziek. Pff valt niet mee met dit weer. Beterschap. @Anniek, ben je er al uit? Ik weet niet wat ik zou kiezen. Disney is ook super, maar zou ik wel langer gaan (als je dan toch het geld hebt). En bij de efteling is ook voortaan een park he (bosrijk) is dat mss iets, ik zou niet voor zo'n kamer kiezen..... @juut, rol weer zo'n lange dag. Pff. En dan je ex collega, wat oneerlijk is de wereld af en toe zeg. @lidwina, heb wat gemist, maar gaat niet goed zo te lezen. Wat voor med. heb je gekregen? En mijn vader moet maandag naar het zkh. Ik denk niet dat ze dan al iets kunnen zeggen, zal denk ik eerst onder de scan moeten om te kijken hoe ver het is uitgezaaid. Volgens mij wat het dat.......... groetjes sandra
Rustig hier. Indy is naar de psz. Dacht breng haar maar, is wat afleiding. Net nog de h.a. gebeld. Indy haar tong is helemaal kapot, vol blaren. Drinken is belangrijk (eten niet), maar ook dat kun je niet afdwingen. Goed letten op uitdrogen dus, maar volgens de h.a. gebeurd dat niet zo snel bij een kindje van 3. Miranda hoe was het met joris bij de h.a.? groetjes sandra
Sneu zeg dat ze de blaren op de tong heeft! Pijnlijk ook! Nou hier bij de huisarts geweest. Hij heeft waarschijnlijk een virale infectie aan de dikke darm. Om precies te zijn tussen de maag en dikke darm. Daarom klaagt hij ook van het eten, dat stuk wordt meteen in werking gezet zodra er eten in de maag komt. Dus logische verklaring dat hij niet durft te eten! Qua eten hoefde ik me ook niet zo'n zorgen te maken. Maar hij zei wel dat ik kon proberen extra bouillon of een soepje aan te bieden ipv een boterham. De honger komt vanzelf wel weer terug. En ook de virale infectie moet vanzelf weer weggaan. Kan 10 tot 14 dagen duren... Wel heeft hij zetpillen gekregen om de krampen tegen te gaan!
hieper de piep voor Dinja carla, jac en kyra gefeliciteerd met jullie dochter en zusje en een fijne dag vandaag. hier nog steeds niet goed, er komt nu alleen water uit mijn darmen en mijn maag is nog steeds van slag dus eten doe ik bijna niet (heb ook voordelen ben in 1 week 4 kilo kwijt) maar gelukkig wel drinken, dat gaat goed. nu meds gehad van dokter voor misselijkheid en tegen de diaree. Ook een zwangerschapstest mee gekregen voor het geval dat(moet niet kunnen met spiraal maar ja) dus morgenochtend testen. sorry verder te moe en futloos om te reageren. gaan zo naar schoonouders om daar te eten(nu ja ik niet) fijn weekend allemaal en kijk uit met het warme weer..