goede middag dames, kom ff voorbij waaien,hier gaat alles goed 1 morgen extra erbij op de psz youri vind t allemaal wel goed,poepen nog steeds in de luier,plassen gaat super kan alleen naar de wc hij doet de bril omhoog haha en dan gaat hij staan en dat vind hij geweldig! dit weekend drukdruk morgen fietstocht vanaf 12.00 tot.... en zondag feestje van mn schoonbroer en savonds voetbal kijken, vandaag mn nieuwe fiets opgehaald,heb n cortina u4 transport fiets met rekje en 3 versn. kleur zwart ik ben dr helemaal happy mee heb hm van mn schatje gekregen. nou ik ga verder met strijken met de waaier aan doeiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii DINJA HARTELIJK GEFELICITEERD MET JE 1STE VERJAARDAG!
Oei Lidia, dus even voor de zekerheid toch testen morgenvroeg Blijft toch spannend, niet dan? Hopelijk werken de meds wel voor de misselijkheid en diarree! @ Esther -> hai! En leuk een nieuwe fiets! En wat goed van Youri dat het plassen op de wc nu zo goed gaat! toppie! Hier ligt Joris al de hele middag op de bank, heeft al pinokkio gekeken, nu staat gewoon een tekenfilm op. Hij heeft geen fut om iets te doen...
DINJA meis, nog van harte gefeliciteerd! Hele drukke dag gehad vandaag (in t ziekenhuis al 2,5 uur) alleen voor de echo, gyn en bloedprikken. Mn moeder en mn zusje wilden daarna nog de stad in, dus gedaan maar ow ow ow kreeg op mn lazer van mn nieuwe bekkentherapeute. En ze heeft gelijk. Ik weet t maar ik wilde ook even een verzetje.. Ze heeft gezegd dat ik t (nog?) rustiger aan moet doen. Iig meer ontspanning tussendoor. 'ja en wie gaat er dan het huishouden doen?' was de eerste vraag van Prochor :s Nou ik, alleen meer verdeeld en minder vaak..
Oja, echo gehad en met de 'kleintjes' was alles PRIMA! Bloeddruk prima 115/70. Werd gevraagd of ik al geprikt was voor hb etc.. met 12 weken.. eh nee. Heb je al info gehad? eh nee.. En ik zie hier nog niks in de computer staan, hoe is t. Ik zeggen dat t pittig zwaar was met de klachten er bij (ze vroeg niet eens WELKE klachten) vulde alleen in 'heeft t zwaar'. Is toch raar?? Volgende week combi fysio en acupunctuur proberen. Mijn hoofdpijn schijnt toch geen stress hoofdpijn te zijn maar door de heerlijke hormoontjes dus toch acu nu proberen, baat t niet..
dinja, heel erg gefeliciteerd met je eerste echte mijlpaal maiske. hoop dat jij en je mama en papa en grote zus een hele fijne dag hebben gehad!
Hey meiden! Wat een leuk dagje vandaag! Gewerkt, was wel warm. Maar wat t leuk maakte: had jaargesprek, kwamen allemaal goede dingen uit! Leidinggevende was erg tevreden. Mag per sept nr andere groep, per aug xtra ochtendje in de week muziekbegeleiding geven (keileuk!!) en contract is verhoogd en ik krijg beetje meer geld Superfijn en best onverwacht. Dat xtra ochtendje kan rol gewoon thuis zijn, dus ideaal! Ben echt blij! Daarna lol in de tuin, Yara was rol allemaal aan het nat gooien en genoot daar zichtbaar van. Frietjes op en iedereen tevreden nr bed. (nou ja yara en seth dan ) Moet even kijken hoever ik terug kan lezen, want is best wat geschreven.. Allereerst carla, hoe was dinjas verjaardag? Wat hadden jullie voor cadeautje? Vond Kyra het ook allemaal gezellig? Patries wel fijn hoor dat de ukjes het goed doen. Hoe ging het met justin vandaag? Was ie mee nr het zh? En ja, rustig aan doen valt niet mee, zeker als je ook leuke dingen moet laten, bah. krullie helemaal happy met je nieuwe fiets, leuk hoor! lidia meid toch wat houd het lang aan zeg! ongelofelijk! die kilo's zijn tuurlijk mooi meegenomen, maar de manier waarop is toch wel minder...en dan met dit weer..zo slapjes joh..hoop dat het gauw betergaat! miranda jee die arme joris, nu weer een infectie, jullie tobben wat af zeg! sandra wat zielig voor indy dat ze zulke blaren op de tong heeft zeg! verder kan ik even niet terug meiden, en heb ik ook even niet onthouden i'm sorry
@patricia, wat fijn dat de echo goed was. En meid doe het echt rustig aan. Dat ben je aan justin, prochor, en de kleintjes maar vooral jezelf verplicht. Desnoods vraag je hulp in de huishouding aan. Ben zuinig op je bekken. Ik heb er veel van geleerd, mocht je nog tips willen hebben dan hoor ik het wel. @juut, WAUW wat super leuk, die extra ochtend erbij. Lijkt me zo super leuk!!! Altijd super om te horen dat ze tevreden zijn. En muziek begeleiding is meteen voor jou ook een fijne ontspanning. @miranda, wat vervelend dat joris zich zo slecht voelt. Wel fijn dat je nu weet wat het is. Hopelijk voelt hij zich snel beter. Hier gaat het met indy weer wat beter. Is nadat ze van school kwam toch wat meer gaan drinken en wat ijsjes op. Ze ligt er nu net in. Ik moet morgenvroeg werken. Dus ook een klein beetje op tijd naar bed. Al zal dat met deze hitte niet meevallen. groetjes sandra
@ Sandra -> fijn dat het iets beter ging met Indy! En succes met optijd slapen, idd lastig in dit weer helaas... @ Judith -> gefeliciteerd met je extra ochtend! En wat een leuk, muziekbegeleiding! En al helemaal super dat Rol dan thuis kan blijven!! @ Mommieof2 -> hoe is het daar? Met de 2 knappe mannen? @ Patricia -> joehoe, weer een goede echo! Heb je geen echo voor aan ons te showen? Ben natuurlijk heel benieuwd naar de 2 wondertjes! Pssst... Joris had zetpillen gekregen voor de krampen tegen te gaan en hij heeft vanavond tijdens de bbq maar liefst 1,5 frikandel gegeten! Verder niks, maar toch iets! Dus ik blij! Hij heeft al wat gegeten!! Dus gaat langzaam (hopelijk en afkloppen) de goede kant op!
Goeie morgen allemaal, Juut wat fijn wat extra centjes en een ochtend erbij!!!Fijn als ze zo tevreden zijn he! Patries fijn dat de echo oke was! Miranda ach die arme Joris... Sandra fijn dat het met indy al beter gaat. Lidia hoe gaat ie nu????? Allemaal bedankt voor de felicitaties voor Dinja! Zo Jac i9s boodschappen doen met Kyra. Straks de taart ophalen bij Anniek en vanmiddag niks doen!
goedemorgen vakantie is begonnen. meiskes zijn razend moe, dus vandaag doen ze weinig en ik veel. even mijn benedenverdieping lekker doorwerken en veeeeeel wassen lidia, hoe gaat het nu met je? wat blijf je alsmaar ziek meis... miranda, hoe gaat het met joris? lekker dat ie eventjes iets gegeten heeft. minder pijn al? arme kruimel.... judith, wat heerlijk een extra ochtendje, en zo veel waardering, en dan ook muziek! lekker hoor! hoe gaat het met roland? carla, vandaag vieren begrijp[ ik? veel plezier! esther, lang n9et gezien. leuk een fietsje! sandra, hoe gaat het met indy? wat een rotplek om blaren te hebben zeg! succes met werken. patricia, ik ben erg benieuwd naar een mooie foto van je echo! marian, hoe is het daar? ook al aan het genieten van de vakantie? mommie knuf, hoe is het geworden? ehhhhhh verder weet niet. moet echt wat gaan doen. hoop dat het neit zo heet word.... ben zo moe
Nee morgen vieren!!! Wordt een lange dag met het voetbal erbij!! Lekker vakantie daar Lidwina, kunnen de meiden goed uitrusten. En hoe gaat het met die kleine kletskous van julie?!?
goedemorgen.. hier iets beter gelukkig, de meds slaan aan volgens mij maar hou het nog even rustig met eten. lidwina, ja 6 weken vakantie, gaan jullie nog weg ? en rustig aan hé patries,, oei oei ja dat ga je voelen als je zo veel hebt gelopen, fijn dat met de kleintjes alles goed is. carla, veel plezier morgen, en ja lange dag met voetbal erbij juut,, oo dat is fijn meis, en leuk met muziek miranda,, fijn dat de zetpillen helpen bij joris, gelukkig eet ie weer wat meer. sandra,, ach die indy, wat eeen rot plek om blaren te hebben. en met jou alles goed? heb je al iets meer gehoord van je vader? anniek,, ben je er al uit meis wat je gaat doen? en ga je dan al snel na de bruiloft? ehhh soorrryyy verder niet onthouden
Lidwina, muren zijn wit geverfd (hele discussie en vervolgens een driftbui) omdat de oudste wilde tekenen want de blaadjes zijn ook wit Vloer is ook gelegd, alleen nog pinten er tegen aan! bedjes gaan we morgen doen! IKEA | IKEA Kinderland | Baby | Kinderen en dan de tweede inspiratie greetz
Hello dames... Hier uitgeslapen tot 11 uur! Maar ja, Joris kreeg ik gister ook niet in slaap, dus die lag ook pas laat te slapen en 's ochtends is het hier heerlijk koel in huis, dus was te verwachten... @ Patricia -> oei wat balen... Hopelijk een wijze les geweest! @ Carla -> ik duim heel hard mee dat de taart het gaat redden voor morgen! @ Lidwina -> succes vandaag met het rennen door het huis! @ Lidia -> joehoe, de nieuwe bank al snel! Hier vanmiddag nog even naar de winkel, morgen ook de hut vol voor het voetballen. En dan wat opruimen, verder echt lekker rustig aan met deze hitte!
Zo de taart en de cupcakes zijn heel aangekomen en staan in de koeling! Ziet er weer prachtig uit! Anniek(en John) bedankt! Vanmorgen dus op gaan halen, even wat gedronken, Kyra nog even een duik in nhet zwembad genomen met Kyana! En ach die schat van en Devin!!! Was zo leuk toen we binnen kwamen. Anniek had hem vast maar toe hij mij zag stak ie z'n armpjes uit dat ik 'm moest pakken en toen ik hem vast had kreeg ik nog een dikke kus van 'm!!! Scheetje!!! Was een gezellig bezoekje en Kyra en Dinja hebben op de terugweg lekker geslapen!