Tijdens wat onweergerommel en de eerste dikke druppels hier een berichtje van mij. Wat een warmte he meiden..oe hagel er ook bij, even de deur een beetje dichtdoen.. Vandaag maar wat rustig aan gedaan,. Mocht weer heerlijk uitslapen tot uur of negen, en eind ochtend even lekker alleen de stad in geweest. Had weer zulke leuke koopjes!, H&M bloesje voor seth heel erg afgeprijsd, maar 2,50! en nog 2 shirtjes voor yara goedkoop en wat andere boodschapjes. Vanmiddag even verkoeling gezocht bij de albert heijn haha, en gelijk veel ijsjes meegenomen. Yara was vanmiddag nog even op de bank in slaap gevallen. Carla alles een beetje klaar voor morgen? En leuk dat kyra nog even gezwommen heeft met kyana. Ben stiekem erg nieuwsgierig nr de taart hoor! Wat hadden jullie eigenlijk voor cadeautje voor dinja/ lijkt me echt wel moeilijk, je hebt natuurlijk al zoveel van kyra! Veelo plezier morgen en dan willen we vlgd week foto's zien natuurlijk! Miranda oh my god, 11 uur!! Heeft jorisje vandaag een beetje gegeten? Patries sterkte met de pijn, jammer dat je zo moet "betalen" voor een leuk uitstapje ;( Lidia leuk die nieuwe bank op komst! en dan hopen dat de kids er niet op gaan knoeien Sandra lekker gewerkt? Hoe gaat het met indy nu? En jee, laatst las ik dat de oppas er mee gaat stoppen. Weet je al wat je daarmee gaat doen? lidwina merk je al wel iets van de medicijnen? en slaap je een beetje snachts? even weer een ander ritmer vinden zeker nu jullie vakantie hebben..is didier ook al snel vrij?
Wij zijn er helemaal klaar voor voor morgen! Hoop dat het hier ook nog even gaat regen zodat het vwat kan afkoelen... Wij geven Dinja het huis van Little People, is idd erg moeilijk met al het meidenspul wat we al hebben!!!!
carla, leuk little people! lekker dat je klaar bent. post je nog een foto van de taart? en die kletskous gaat echt steeds meer zeggen. zo leuk! helaas moet ie nog erg leren dat ie zijn kaak ontspant en zijn tong gebruikt maar het begin is er zeker judith, oh heerlijk onweer! en das leuk shoppen! en ja, ik ben door de meds wat vlakker in mijn gevoel en dat geeft wel even rust. even niet meer zo veel uitschieters didier heeft geen vrij. jammer. miranda nog gelukt met opruimen? geen doen toch met dit weer! patricia echt even een paar dagen rustig aan doen hoor! mommie, ben zo benieuwd! kom snel kijken. hoe is het met je? lidia, heerlijk een nieuwe bank joh! nou, huiskamer weer netjes, keuken acceptabel, wassen gedaan, trio lekker gesopt pffff ben zoooo moe, en moet helaas erg wakker blijven. onweer komt volgens buienradar vlak voor tienen en jade is zo bang ik vond onweer altijd zo geweldig maar nu met alsmaar een doodsbang kindje vind ik er neits meer aan
Fijn Lidwina dat hij goed vooruit gaat! Heb nog geen foto gemaakt van de taart, laat 'm mooi in de koeling tot morgen en meteen foto maken!!
nou, meiskes liggen bij elkaar want waren bang. ik weer naar beneden. komt er op een gegeven moment een knal onweer, dus ik storm naar boven voor mijn zwaar in paniek meiske, kom ik die kamer binnengevallen, schrikken ze zich allebei het rambam van mij. ze waren aan het lachen want toen jade in paniek raakte ging mirre grapjes maken. zijn ze niet zooooo lief!!!!!!!! ik hou ze
Hoi allemaal. Hier alles wel o.k. Vandaag gewerkt, morgen ook van 14.00 tot 22.00 uur. Dus word een lange dienst. Gelukkig op mijn werk ook voetbal kijken. Maandag drukke dag. Indy gaat voor het eerst weer naar de oppas na 4 maanden zw. verlof. Dan ik met mijn ouders naar het ziekenhuis, therapie, en 's middags intake met nieuw gastouderbureau, en kennismaken met een evt. nieuwe gastouder.....wel spannend, hoop dat het klikt. Carla, veel plezier morgen....................hier is het nog steeds aan het regenen en lekker aan het af koelen. Heerlijk. Ga lekker nog ff douchen en dan slapen. groetjes sandra
Carla veel plezier morgen! Juut wat shirtjes gescoord, zo leuk altijd!! Lidwina zegt tegen mij dat ik dan weer rustig aan moet doen, en wat doet mevrouw zelf?? En top dat Rune al meer gaat praten, kan ie zich ook beter verwoorden gelukkig. De meiden gezellig bij elkaar met de onweer haha en schrikken van jou moest er om lachen.. Sandra waarom een nieuwe gastouder? ben ff niet meer bij..
Oja, Justin kwam na het zwemmen en spelen in eens naar me toe, mama ik heb poep en het droop er uit.. oei.. komt waarsch door het zwembadwater wat ie ingeslikt had. Toen maar even douchen en godzijdank was het niet in t zwembad gebeurd haha. Hij moest nog even 'proberen' op de wc van mij, OMG zal de details besparen.. ;p Trusten!
Hello! Hier is het onweer ook eindelijk begonnen! Ben als de dood voor onweer, maar ik duim nu heel erg dat het wat gaan afkoelen pff! @ Lidwina -> arme meiden zo geschrokken van jou Moest er ook wel om lachen! Wel fijn dat Rune steeds meer praatjes heeft! Zal voor hem ook een hoop frustratie schelen! En nou nee, een beetje maar haha! Was me echt te warm, had geen energie! Echt vies plakkerig weer! En daarbij was Joris nog steeds niet lekker en had weer eens niks gegeten, dus schoot niet op! Maar ja, het weer werkt natuurlijk ook niet erg mee... Zelf ook weinig honger, maar ja Joris kan het wel heel hard gebruiken nu @ Sandra -> spannend dan met een nieuwe gastouder. Zo jammer dat die ander ermee stopt! Ik zal mee duimen dat het allemaal meevalt maandag @ Judith -> zo shoppen is altijd leuk! Ik kijk dus ook hoofdzakelijk tussen de rekken voor de goedkope dingetjes, daar wordt iedereen toch blij van! @ Patricia -> bah bah en bah! Idd gelukkig niet in het zwembad! @ Carla -> wat een opluchting dat de taart het gered heeft tot thuis zeg! En heerlijk die Devin die zo gek is op je! Volgens mij weer bij... Echt de hele dag amper wat uitgevoerd, Joris hoofdzakelijk op de bank gelegen het arme schaapje. Duimen dat het morgen toch weer iets beter gaat!
De laatste en de eerste! Redelijk goed geslapen, alleen echt vrolijk word je niet wakker! Bah wat een plakkerig gedoe...
Oh hier vanmorgen wel lekker. Heb van half 8 tot nu beneden gepoetst (moet je nagaan hoe het eruit zag). Alleen de keuken nog niet, en indy's speelhoek, maar die doe ik van de week weer. Nu even uitzweten en dan douchen. En dan straks werken. Bah. groetjes sandra
Bah Sandra, met dit weer lijkt t mij echt waardeloos.. succes! Gelukkig heb je je huissie dan weer wat op orde. Miranda ik werd helaas niet wakker van de warmte maar van Justin. We hebben een tijdschakelaar tussen zijn lampje gezet. Om half 8 gaat ie uit en mag ie ons roepen of er uit gaan. Hij doet t heel goed moet ik zeggen!! Tot nu toe geen poep meer gezien bij Justin gelukkig. Prochor en zwager en Justin en nichtje zijn naar sprookjeswonderland. En ik ben mn nest weer in gedoken. 12 uur ging mn wekker.. toen maar s gedouched. Belde net een vriend of wij vanmiddag/zo naar het 'badhuis' gaan (enkhuizerstrandje).. sjaa ik weet t nog even niet..
@ Carla -> veel plezier met het kinderfeestje! Was het even vergeten te vermelden vanochtend... Zou nu wel volop bezig zijn @ Mommie -> gaaf hoor, veel plezier!
vandaag lekker naar dierenpark gegaan. was erg leuk. lekker nat geregend. nu helaas veel herrie buiten. buren geven een oranje feestje dus slapen word hier neits vrees ik ga ze dan maar uit bed halen en die zooi zien. helaas hebben ze de tv buiten staan, en ze lopen voor. een hele zin naja, ach, hebben ze dat ook meegemaakt....
Jammer van Nederland (en onterecht vond ik het doelpunt). Justin ligt nu net in zijn eigen bedje. Hopelijk vat ie snel weer de slaap. Hij heeft even geslapen bij vrienden van ons, ging goed gelukkig.. Vanmiddag heerlijk gezwommen, kwamen een paar druppels maar viel achteraf mee.
Idd jammer, maar ja het is en blijft voetbal (zucht!). Maar kon dit echt geen voetbalwedstrijd noemen zeg... Ik zag alleen maar gele kaarten en mannen op het veld liggen... Maar t is weer voorbij, vind het helemaal niet erg
nou, ik ben ook heeel blij dat dat voetbalgedoe over is zeg Nu maar te hopen dat ze ook stoppen met dat getoeter elke dag op die stomme vuvuzela's of hoe je het ook mag schrijven
goede morgen ben ik ook weer eens, erg he maar hier druk druk druk met alles, alle vorobereidingen. carla dat doet devin écht normaalnooit, geen handen uitsteken én al helemaaaalll geen kusje geven aan mensen die hij al langer niet gezien heeft. miran jeetje die joris, hoop echt dat het nu rustiger is. mommie was het leuk? lidwina evengoed een geslaagde dag, toch? vond het trouwens wel héél lief van de 2 meisjes! héérlijk vandag beetje poetsen en de cupcakes maken voor de bruiloft.... vanmiddag komt mijn tante met het pakje van Devin omdat deze niet geweldig paste {tegroot}