@ Hedwig -> wel begrijpelijk, vooral als je dat zo verteld wordt! Snap dus ook goed dat je de volgende uk niet bv wilt geven hoor! @ Anniek -> wat een rapperd die Devin! Joris zat ook al zo vroeg in de loopstoel (schaam), maar die lachte toen ook alles bij elkaar Hier slapen beide kids. Nog visite gehad van vriendje en mijn broertje! Was gezellig. Wel vreemd, weer zo'n ukje hier! Maar vind het ook heerlijk! Hij ging ook heel lief slapen, dus daar ben ik ook wel blij om. Nu maar lekker naar bed. Heb natuurlijk geen idee hoelaat hij wakker word morgenvroeg... Joris lag trouwens al om half 7 in bed. Hij is zooooo aan het uitdagen, vooral slaan en als ik dan waarschuw komt het antwoord; doe het dan! Vreselijk! Echt overal tegenstribbelen... Heerlijk was die dus! Doet die sinds 3 dagen, dus denk dat de peuterpuberteit echt begonnen is en hij nu dikke vrienden is met de hoek, zucht!
owww super lieve foto's van Devin zeg Oei en Joris in de peuterpuberteit. Vermoeiend Hier ook eentje die er middenin zit. Erik is dus goede vriendjes met de gang of de bijkeuken Moet ik wel zijn schoenen uittrekken want anders schopt ie de deuren of de verwarming kapot @Marijke : Nee, nooit geen borstvoeding meer! NIet alleen omdat Erik niet alleen sliep hoor. Ook vanwege mijn reuma. Toendertijd heel veel ontstekingen en pijn en niks kunnen innemen. Toen veel sterfgevallen gehad. NIet kunnen rouwen niet naar begravenissen omdat ik dus niet kan kolven ( van alles geprobeerd ) Toen in depressie geraakt en ook niks kunnen nemen vanwege die bv. Nee, ben heel tevreden met mijn besluit en heb er vrede mee --- Erik gisteravond goed gaan slapen. En doorgeslapen. Maar vanmorgen maakte ie me toch weer stampij! Echt niet normaal. Word dan huilend wakker ( doet ie altijd ) Richard gaat erheen. Gaat ie totaal over zijn toeren omdat ie mij wilt. Echt krijzen niet normaal. Een drama. Maar ik geef daar niet aan toe hoor en blijf mooi liggen. Maar Richard gaat in discussie met Erik. En uiteindelijk heeft ie hem tussen ons in gelegd. Pffff ja zo schiet het natuurlijk niet op he :x Voor de rest ben ik nog steeds mega ziek. Uit pure wanhoop maar hoestdrank met codeine ingenomen. Ik kon gewoon niet meer en alle andere drankjes al geprobeerd. TOen wel redelijk goed kunnen slapen gelukkig. Maar klieren mega dik en pijn in longen.
Goedemorgen! Hier tot half 8 geslapen. Quinn was op dat moment wat aan het brabbelen en Joris kwam dus met volle volume vertellen dat hij wakker was. Goedemorgen... @ Hedwig -> wat vervelend dat je zo ziek bent! Kan je niet lekker in je bed blijven liggen vandaag? Gewoon even een day off Beterschap, hopelijk helpt die codeïne een beetje!
Hedwig, beterschap! Is het bij jullie ook zo mistig? Het ziet er hier echt troosteloos uit. Bah! Waarom moet het in het weekend zulk weer zijn. De buurman heeft ook sinds een tijdje weer gebonkt, omdat Stijn de trap op liep. oke Stijn liep boos naar boven, omdat hij een standje kreeg.. verder een lekker rustig weekend voor de boeg. Geen afspraken/ dingen die gedaan moeten worden of wat dan ook. Heerlijk. Remco gaat zo de carnavalwagen nog af maken.
Anniek, wat een heerlijk mannetje is Devin zeg. Leuke foto's. Zo nu douchen en aankleden, anders zit ik over een uur nog in pyjama.
@ Marijke -> hier volop zon, blauwe lucht! Of het net zo lekker is zoals het eruit ziet weet ik niet, maar ziet er heel verleidelijk uit om eropuit te gaan
marijke, heerlijk toch een pyjamadag en hier ook mist. vind ik wel mooi, dan lijkt alles zo stil en geisoleerd8) stomme buurman... hedwig, klinkt als een goed besluit hoor. al is het elke keer anders, als het je rust geeft om geen bv te geven moet je het niet doen. ga jezelf idd neit weer in een stressgebeuren gooien. en vervelend dat je zo ziek bent. het heerst volgens mij. hier ook aan de gang. echt balen. hoop dat het snel weg gaat. en idd, heel fijn dat je zs nu zo goed lijkt te gaan! zo kan het dus ook. kan je er veel meer van genieten oei miranda, die joris... dat is lastig hoor. en dan ook al zo vroeg wakker8) (voor jullie doen dan he) hoe is het verder met je? wanneer gaan ze verder onderzoeken hoe of wat? jeetje, houd maar neit op daar. anniek, leuke fotos! en bekend hoor, een jongetje met een zus draagt soms de meest mooie dingen8) vannacht beter geslapen? hoe gaat het verder met je? en je werk? en ben je het dekbed al kwijt? kan me neit voorstellen dat het niet lukt. hello kitty is best geliefd hier, dus daar moeten veel meer liefhebbers voor zijn. en al naar de dokter geweest? gaan! sandra, lekker een nieuwe lens. ga je vandaag erg uitproberen? hoe gaat het nu met die meds omhoog? en wat heerlijk zo'n koopje op mp! judith, jij hebt gewoon kortslapertjes, lastig voor een langslapertje zoals jij. hoop dat ze het vanmorgen minder vroeg hebben gemaakt. mocht je uitslapen? en wat een schattige foto! lidia, veel plezeir dit weekend (te laat,) ben benieuwd naar je spam!!! he bloempje! (sorry, moet altijd aan bambi denken als ik miss flower zie) hoe gaat het bij jou? slaapt ze al in een groot bed dan? en blijft ze daar wel in liggen? rune gaat gewoon elke keer uit bed en wat een mooie fotos! wat zijn ze alletwee groot, en dat is netjes voor zo'n klein manneke8) maar hij kijkt zo wakker. hihihi, babiche, ik zie je al helemaal gaan met die eendjes. dnek dat ze er hard vandoor gaan als jij in het water gaat ipv broodjes nou, hier ook ziekenboeg. rune hoest nog erg, maar gaat verder lekker. denk dat het niet echt helpt dat hij in zijn blootje rondloopt, maar hij wil graag alsmaar zelf naar de wc, dus elke keer al s hij iets aanheeft komt hij bloot terug. mirre was van de week ziek. benauwd, hoesten koorts. dus twee dagen thuis gehouden. jade heeft vandaag jadedag. hoop dat zij niet ziek word. en ik loop met een beginnende keelontsteking en veel hoesten. maandag naar ha. wil meteen meds, want ik ga over 1 1/2 week zingen, en dat kan zo echt neit (naja, misschien bij de lage alten) baal er erg van, meestal ben ik er minimaal 6 weken mee zoet, maar ik vraag ook nooit meds. hoop zo dat ze ietss hebben. maar goed, ik ga de boel hier ordenen en een kalender maken
zo werkt het toch altijd? eerst de kinderen, halverwege begin ik, houd het ook het langste vol omdat ik er geen tijd voor heb, en didier krijgt meestal niets...
Hello ladies! Ook weer even hier. Gisteravond was heel gezellig, en echt overheerlijk gegeten, en veel te veel. Was pas 0030 thuis en ook toen al supermistig en moest dwars door onverlichte bossen rijden, dus dat ging langzaam aan. Hier nu ook nog mistig. Rol is er vanmorgen uit gegaan. Zometeen fiets ik met yara even nr de stad (ons meiden uitje op zaterdag ) en dan vanmiddag rijden we nr een dorp in de buurt waar ze veel fietsjes schijnen te hebben, een soort partijhal. Ben benieuwd. Yara speelt heel lief met haar popje. lidwina balen dat je boeltje zo kwakkelt. en nu jij tot slot, auauau. beterschap meid! oei miranda, moeilijk als ze zo brutaal zijn! maar hoort er allemaal bij... mamzie fijn dat je je zo goed voelt bij je besluit! dat is het allerbelangrijkst! sandra leuk je nieuwe lens binnen, die andere raak je vast kwijt!
o annieki vergeet ik helemaal iets te zeggen over die toffe foto's van devin! heel leuk hoor! wat een blij manneke! carla hoe gaat het bij jou?
De commode, puzzel heeft mijn vader gemaakt en opgeplakt. Moet alleen nog aan de muur boven de commode komen.
Hey Juut, ga je in Theike kijken, laat me even weten of dat wat is aub. Sorry wederom weinig tijd, misschien later, vanochtend op kraamvisite bij buren geweest, daarna even naar opa en oma, nu even een dutje en dan straks even om een filmpje of zo, koken etc etc. Morgen weer lekker carnavallen mits Jayson er ook zin in heeft natuurlijk. Weer hele leuke foto's gezien, die Devin wat gaat het hard zeg. Tot later