Hello! Gister helemaal niet hier geweest. Zijn lekker gaan zwemmen met de kids. Yara vond het super, Seth vond het helemaal niks. Jammer van de voetbal..ben het met miran eens, wat een wedstrijd zeg, geloof niet dat er ooit zoveel gefloten is.. Ben ook nog gestoken door iets in mijn hand gister , is nu erg opgezet en pijnlijk Vanmorgen Yara nr de psz gebracht, ging prima. Vandaag verder niet heel veel plannen. Ga even gauw wat doen, wil even sandra suc6 wensen met haar drukke dag, en ben benieuwd wat je papa te horen krijgt.. carla hoe was het feestje gister? ben je vandaag toch vrij?
Morgen allemaal! Hier een geslaagd, maar eigenlijk veel te warm feestje gehad... Dinja vond het allemaal wel leuk! De taart vond ze erg lekker en heeft er gretig et handen tegelijk van gegeten!!! Flinbjk verwend met allemaal mooie cadeaus. Foto's komen nog! Kyra pas om 23.30 uur in bed.....en om 8.30 alweer wakker! Vandaag lekker vrij en Jac ook. Kyra vanmiddag naar de psz.
Goedemorgen allemaal Hier vanmorgen al met mijn ouders naar het zkh. Zijn nog niet veel wijzer. De psa waarden geven aan dat het aan het uitzaaien is, en dat de hormoonbehandeling onvoldoende helpt. Nu bloedprikken, CT - en botscan, en dan terug......Er is gepraat over chemo, maar dan moet eerst het beeld van de uitzaaiingen helder zijn. Indy is bij de oppas. Voor het eerst na het zw. verlof. Heb haar vanmorgen wakker moeten maken. Gebeurd niet vaak, en ze moet dan altijd even tijd hebben om wakker te worden. Maar niet toen ze hoorde dat ze naar Faith (kindje van de oppas) ging. Ze stond meteen te springen, en had er zin in. Baal dus dat de oppas stopt :x. Ga indy om 13.00 uur halen, dus heb nog 1 1/2 uur voor mezelf even. Kan ik nog wat foto's bewerken. Daarna kennismaken met gastouderbureau en eventuele nieuwe gastouder. Carla, geslaagd feestje, ben benieuwd naar de foto's. Had je mijn pb nog gelezen? Anniek, het komt nu wel heeeeeeeeeeeeeeeel dicht bij. Juut, he au au. Hopelijk trekt de pijn/dikheid van je hand snel weg. groetjes sandra
Heerlijk hé Anniek Goedemorgen Hier werden we dus ineens uit bed gewaaid. Joris gister ivm de drukte in huis maar op gelaten, dus lekker uitgeslapen tot 11 uur. Maar om 11 werd ik dus uit bed gewaaid! Had alles open staan (rolluikjes op kiertjes en de ramen open ) en dus waaide het ineens keihard. Eindelijk wat verkoeling hier in Limburg! @ Judith -> jammer dat Seth het zwemmen minder vond! Wel lekker dat Yara ervan genoot! @ Sandra -> geen goed nieuws dus. Kan hij al snel terecht voor de overige onderzoeken? Succes vanmiddag bij het gastouderbureau. @ Carla -> idd te warm, maar zo te lezen helemaal geslaagd, super hoor! Ben benieuwd naar de spam! @ Anniek -> al zenuwen voor vrijdag? Zo leuk, nog maar 4 nachtjes slapen!! Wij tellen met je mee af! Zo, ga maar eens aan de gang hier!
zooo hebben jullie wat te doen als jullie inloggen had ik al gespamt van het dopen en de zee??? weet het echt niet meer.... zo carla jij bent
Wat een leuke spam! Samen op dat karretje, die is zo leuk! Vooral die handjes van Devin zo om de armpjes van kyana! Enne, waar blijft de spam van de doop en de zee? Volgens mij heb ik die nog niet gezien
Oh en wat een heerlijke spam anniek. Wat een schatjes. En nee laat die foto's van zee en de doop ook maar eens zien. groetjes sandra
Hello! Wat een leuke spam anniek, geweldig zeg! Heb er echt van zitten genieten! o en wat is big toch GROOT! kleine devin is stiekem zo klein niet meer. en kom maar op met meer hedwig hoe gaat het daar? met owen? met erik? al iets gehoord of je die kinderopvang vergoed gaat krijgen? sandra jeetje meid, wat een rotnieuws allemaal en ach die indy die zo'n zin had om nr de oppas te gaan, wat jammer dat ze stopt
big groot? nee joh.... jullie willen spam? jullie krijgen spam wahahaha sandra jeetje, wat een nieuws in het ziekenhuis weer, weet niet zo goed wat ik moet zeggen....