Mn moeder belde net.. of ze morgen even moest komen schoonmaken. Heb ik met beide handen aangegrepen! Ow wat een heerlijkheid zal dat zijn!
Heb Dinja meteen boven onder de douche gezet!!! Ze zat werkelijk van top tot teen onder de chocolade!!!!!
Geweldige foto's dames, super. Hier niet veel te melden alleen dat Jayson niet zo geweldig eet (denk de warmte) en zijn er hier meer kindjes die niet zo graag naar de psz gaan. Als we gaan zegt hij dat hij niet wil en liever thuis of bij oma blijft. vind het zo sneu, maar ja hij zal volgend jaar hele weken moeten dus........... ga gauw verder hier dames.
Goedemiddag, Hier alles wel o.k. Gastouder was wel o.k. Zit nog wat in twijfel. Het was een curacao'se dame van ong. 45. Alleen staande moeder. Dochter heeft een kindje van 10 mnd waar ze ook op past. Zoon woont nog thuis. Ze was wat verlegen, en in 1e instantie dacht ik: mwha niet echt. Maar toen ze haar kleinzoon uit bed haalde zag ik een hele andere vrouw. Vooral een lieve. En dat vind ik eigenlijk het belangrijkst. Leuk huisje, netjes schoon, mooie speeltuin voor de deur. Het was er alleen nog niet echt gezellig, geen speelgoed enz. Maar ja ze moet ook nog dingen aanschaffen, indy word haar 1e oppaskindje......Twijfel dus nog een beetje. Maar zo'n goede als ik had krijg ik toch niet meer. En moet ook eigenlijk niet vergelijken.... Super leuke foto's gezien van devin zijn doop. Wat zagen jullie er als gezinnetje mooi uit. En dan leuke strand foto's. Leuk hoor. Anniek, thorn ligt vlak bij jullie toch? Zitten mss te denken om daar hotelletje te pakken vrijdag. Heeft nu een aanbieding (30 euro met zijn tweetjes, wel zonder ontbijt, maar o.k.) Carla, ach wat een leuke foto's van dinja. En wat is ze sinds de laatste keer gegroeid zeg. En ze had een super mooi jurkje aan. groetjes sandra
Carla aaahhh dat smoeltje van Dinja, zó lief! En die jurk zo schattig. sandra thorn is idd hier dicht bij en pension smeets in maasbracht beek zit ook dichtbij thorn is wel een heel heel mooi dorpje! echt de moeite waard om eens rond te wandelen. Overigens wordt er op vakantieveilingen ook vaker aangeboden, fletcher hotel moet je maar eens kijken volgens mij valt er in thorn ook eentje daaronder. En wbt oppas, laat het ff op je inwerken... is er niet nog iemand in de buurt die het doet? patries goedzo, aangrijpen die handel! roba Hier gaat Kyana niet naar de psz maar naar het kdv. MIsschien een vragen waarom hij het niet zo leuk vind? moeilijk hoor... helemaal VERGETEN TE MELDEN maar Kyana heeft vanacht zoder luier geslapen en helemaal droog knap he?!!!!!
Wat een leuke foto's Carla! En zo sonde van haar mooie jurkje! Dat stond haar echt prachtig! Heel leuk! @ Sandra -> niet meteen een keuze maken hoor, vooral bij twijfel. Was dat nu de enige waar je voor kon kiezen qua gastouder? @ Roba -> hier is het dan wel, dan niet... Wisselt per dag of Joris er zin in heeft ja of nee... @ Anniek -> wauw wat goed van Kyana!! Gauw verder aan het eten
sandra Hotel Gasterij Smeets - Kamers { zelfs lopend nog te doen} Golden Tulip Landhotel Cox - De beste Hotel Aanbiedingen { 15 minuten ongeveer} Pension 't Kraaienest - Google Maps {minuutje lopen } Fletcher Hotel-Restaurant La Ville Blanche - De beste Hotel Aanbiedingen dit is die in thorn, is incl ontbijt!!!
Wat een gave foto's allemaal! Leuk hoor! Anniek... Spannend! Het is bijna zover! Hier voor volgende week maandag een afspraak op de cervixpoli voor een onderzoek en eventueel het weghalen van de afwijkende cellen op de baarmoederhals (dit ivm afwijkende uitstrijkje). Dan ook meteen een verder gesprek met de gyn over dat de pijn eventueel nog kan komen van iets op gyneacologisch gebied omdat de maag lever darm arts niets kon vinden.... Dan na 10 dagen de uitslag van het uitstrijkje en dan zit ik net óver mijn vruchtbare periode, ben namelijk vanmorgen ongesteld geworden. Dus deze ronde gaat in ieder geval weer verloren. Ik heb wel goede hoop voor die hierna, want ik heb besloten dat ik geen verder onderzoek wil bij de mld arts als de gyn ook niets vinden kan. De pijn komt steeds minder vaak en minder heftig, dus ik hoop er een beetje op dat het vanzelf over gaat....
Marian, dat komt dan niet echt goed uit. Jammer! Anniek, spannend. Is alles geregeld? Heb je (behalve de zenuwen) toch rust in je lijf dat alles goed geregeld is? Wat een prachtige foto's van de verjaardag van Dinja! Leuke jurk ook. en heerlijk uitziende taartjes, mmh. Miranda, Stijn heeft net een hele tijd naar de foto's van Joris zitten kijken. Hij kreeg er geen genoeg van. "Jojes, met een toeter..ooo Jojes op de fiets..." Leuke foto's hoor. (op hyves) pff wat heb ik nog meer gelezen.. ik weet het niet meer. Heb zelf net ook weer wat foto's op hyves gezet. Remco en ik zijn dit weekend een dagje en nacht weggeweest zonder de kids. Die zaten lekker bij mijn zus in Zandvoort en hebben het daar heerlijk naar hun zin gehad. Ik ben ook heel druk aan het denken wat ik wil. De druk op werk wordt steeds groter, er moeten bij ons natuurlijk heel veel administratief personeel weg. Dus ik ben aan het denken wat ik dan wil..Fotografie lijkt mij heel erg leuk, maar is toch meer een hobby dan dat het echt een beroep kan worden. Maar ook voedingsassistent lijkt mij heel erg leuk. Ik heb ook wel zin om een opleiding te doen. Voorlopig kan ik heus nog wel even bij deze baas blijven, hoor!
@ Marijke -> wat leuk om te lezen! Had toevallig net de foto's op hyves bekeken! Renske vind ik echt veranderen! Of het lijkt zo door die haartjes! Ze krijgt echt een volle bos! En met wat je wilt... als je beide leuk vindt, zou het dan niks zijn om een thuisstudie te gaan volgen erin. Of in fotografie of voedingsassistent? Net wat je meer trekt (of beide). Wie weet bevalt het je wel heel goed en kan je de overstap misschien wat makkelijker maken. Hier lag Joris al om half 7 in bed. Hij was doodop... Vind ik niet zo gek. Is ook goed dat hij er zo vroeg in lag, is hij hopelijk morgen goed uitgeslapen. Moeten morgenvroeg om 9 uur al bij het audiologisch centrum zijn. Normaal hoop je als moeder dat je kind niks heeft, maar ergens hoop ik het nu wel (schaam!). Dan heeft de spraak tenminste een reden waarom het zo achterloopt en totaal niet vooruitgaat... Ben dus wel benieuwd wat er uit de testen gaat komen morgen! Zou in totaal zo'n 2,5 uur duren, dus ook wel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren daar...
Praat Joris dan nog zo weinig? of praat hij minder goed? Onder onderzoek van 2,5 uur is best lang voor hem. Ik hoop dat ze iets vinden, zodat er iets aan gedaan kan worden. Stijn ligt hier in de hal (nou ja..halletje) te slapen...
ja, ik denk het. het is de laatste tijd een tik van Stijn om overal en nergens in huis met z'n dekbed en kussen aan te komen waaien...vandaag heeft hij de hal uitgezocht..maf jongetje..
Hahaha gekke Stijn! Enne, Joris praat voldoende (af en toe teveel ), alleen hij mist heel veel letters. Zoals bv de S, de T, de F, de L, de W... Die krijgt hij gewoonweg niet voor elkaar om uit te spreken. En nu heeft hij bijna 3 kwart jaar logopedie gehad en hij is alleen vooruit gegaan in zinsbouw. Dus alles is in orde en loopt met begrip van de woorden zelfs voor (hij begreep echt alles van die test), alleen met de uitspraak loopt hij steeds verder achter. Met de uitspraak is hij dus in die 3 kwart jaar totaal niet in vooruit gegaan...