Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ow marijke wat heb ik genoten van de foto's op hyves! kpn wel heel veel reacties plaatsen daar, maar ik vond ze allemaal zo leuk!
    echt, het plezier straalt eraf!

miranda ik ben erg benieuwd naar de testen morgen en wat ze allemaal gaan doen.

marijke grappig hoor van stijn! en is wle lekker gevarieerd, steeds een ander slaapplekje!

patries jeej wat fijn zo zonder hoofdpijn! en je bekken?

marian ben benieuwd wat er uitkomt uit dat onderzoek!

roba hier gaat het ook nog steeds op en af hoor met yara en psz. gaat nu weer beter, maar vaak ook niet echt enthousiast

o carla wat een knappe dochters heb je toch!!!
    daar krijg je later nog wat mee te stellen, staan er al gauw 2 scooters voor de deur met bijbehorende snelle jongens ;)
    maar wat een heerlijke verjaardagsfoto's!! het plezier straalt eraf! jurk van dinja was echt prachtigg, en o ik moest zo lachen om dat lachkoppie van kyra naast de kinderstoel

anniek goed zeg van kyana! hoe is zij bezig met de bruiloft?

sandra hmm moeilijk, ga vooral op je gevoel af..maar kan me voorstellen dat je gewoon baalt dat je vaste er mee ophoudt. misschien nog vragen of je bij 1 andere langs kan, en dan kiezen welke het beste aanvoelt?

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja Juut, bekken is echt waardeloos op het moment, werkelijk álles doet pijn, maja..

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    echt balen patries, en je moet nog even he..
    en toch is het voor mijn gevoel dan ook wel weer heel wat..16 weken alweer!!

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

even snel,
    miranda, vraag even of ze ook kijken voor verborgen schizis!

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    marijke
    wat een lieve leuke en schattige foto's!

juut
    kyana vind het allemaal wel prima, laat het allemaal op zich afkomen... lijkt het nog niet echt spannend te vinden ofzo, heeft er gewoon zin in. Ben erg benieuwd hoe ze de dag zelf zal ervaren en zowiezo hoe het gaat met de kindjes die dag

cupcakes zijn KLAARRRRRR en ben er trots en tevreden :) {en dat zeg ik niet snel!} Althans ik wilde nog meer versieren maar John vond ze mooi genoeg zo, dus op de standaard geprobeerd en idd het was mooi zo... we wilde het toch niet te druk maken.

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ben dan heel benieuwd wat je van de cupcakes gemaakt hebt Anniek!

@ Lidwina -> dankjewel voor de tip! Ik ga het gelijk opschrijven op de envelop voordat ik het vergeet! Heb alleen even geen flauw idee wat ik me erbij moet voorstellen (ja weet wel wat schizis is, maar verborgen? Of dat de huid dicht is, maar daarachter niet ofzo?)

@ Patricia -> eigenlijk moet je nog zo lang en dan nu al zo'n klachten is natuurlijk niet prettig!

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    LEuk hoor anniek, dat je zoveel zelf doet voor de bruiloft!
    En miran veel succes vanmorgen!

Hier was rol er weer uitgegaan om 615, dus dat was fijn.
    Ik zit nog steeds met rare opgezette pijnlijke hand, dus toch maar even de dokter er naar laten kijken, om half 12 had ie nog een gaatje..
    Yara en seth zijn lief en vermaken elkaar (toch wel een groot voordeel van 2 kindjes hebben ;), ook al ruziën ze ook..)

Ga ze even in bad stoppen, had ik gister geen puf meer voor.
    Iedereen een fijne dag

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou zeg! hoe ongezellig zijn jullie! ;)

ben bij dokter geweest, was een heftige vergiftigingsreactie, dus heb zalf en pilletjes gekregen. verder lekker ochtendje, kindjes slapen nu even

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Wat een drukte hier vandaag ;)

Hier migraine, dus even korte reactie. Bij het audiologisch centrum was alles in orde. Niks aan de oren, geen raar gedrag... Enige wat eruit kwam was dat de spraak idd iets achter loopt, maar niet gek veel. Pas vanaf 3,5 jaar verwachten ze meer (alsof die 2 maanden zoveel schelen). Maar niks vreemds alleen dat hij erg onzeker is. Joris was ook apart genomen en die vrouw merkte gelijk op dat Joris heel onzeker is. Hij weet precies wanneer hij iets goed en slecht zegt (dus de juiste uitspraak) en dat maakt hem al onzeker voordat hij het woord daadwerkelijk uitspreekt.

Over 4 á 5 maanden terug, gewoon zo doorgaan met logopedie, alleen logopedie krijgt nog tips vanuit het audiologisch centrum...

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    sterkte met de migraine miran, daar kun je zó beroerd van zijn he!
    en ergens jammer dat er niks uit de testen gekomen is..maar goed, ze houden het nu in de gaten

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier is de hoofdpijn ook weer aanwezig.. bah, komt misschien omdat ik mn middagslaapje niet kon doen. Mn moeder heeft schoongemaakt, dus ik wat meegeholpen, Justin al weer vroeg wakker, druk en aanwezig. Gelukkig straks fysio. Had alleen de hoop dat de hoofdpijn na 2 dagen hoofdpijnvrij te zijn, weg zou blijven. Maar helaas.. :(

Juut aan de pillen ;) merk je al verschil? en weten ze nu waar je door geprikt bent?
    Miranda, sja 'gelukkig' is er niets 'ernstigs' aan de hand. Had je het nog gevraagd van de verborgen schisis?

12. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

hier ook weer even:).schaam schaam..

gelukkig helemaal opgeknapt nu. was hij de HA geweest en heb nu maagbeschermers gehad. en moest bloedprikken en maandag een echo laten maken van mijn bovenbuik ivm vermoedelijke galstenen:(:(
    heb geen idee wat ik moet verwachten en wat ze gaan doen als ik ze heb??? wacht het maar af.

vandaag met schoonzusje naar het bos geweest was wel even fijn.

verder niet zo veel gedaan, heb niet terug gelezen dus spring hier weer in, wel mooie foto's gezien van anniek en carla.

xx

13. lidia

lidia Fanatiek lid

oooo patries al weer 16 weken wat goed joh.. en de echo was goed? foto? buikfoto?

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als hij verborgen schisis zou hebben was dat al langer duidelijk geweest, dus kon het niet zijn... Maar mocht er over 4 maanden nog geen vooruitgang zijn, dan gaan ze verder kijken ;)

@ Judith -> hoe is het nu met je allergische reactie? Vervelend zeg en helemaal omdat je dus niet weet waarvan!

@ Patricia -> oei, weer hoofdpijn! Vervelend hoor... Heb het zelf ook vaak en zoals vandaag dus migraine. Gewoon echte rotpijn... Duim met je mee dat het weer minder wordt!

15. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo ook weer even hier.

Vanmiddag Anniek en kids op bezoek gehad! Erg gezellig. Foto's komen nog!

juut hoe gaat ie nu?

Miranda gelukkig niks gevonden bij Joris.

Patries vervelend van die hoofdpijn...

Lidia gelukkig weer opgeknapt.

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Vandaag al weer 17 weken woehooeeee

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ja echo alles was goed vrijdag. Allen gynae luistert niet. Maar goed. Ik heb me erbij neergelegt en poep de kleintjes er daar uit over een week of 20 en dan snel naar huis ;)

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Als de gyn toch niet luistert vraag dan een andere aan joh! Officieel duurt de zwangerschap nog 23 weken nu, dan is het toch wel fijn dat als er wat is, of als je een keer extra moet bellen dat je terecht kan bij iemand die wel naar je luistert!

Goedemorgen trouwens... Gelukkig goed geslapen en de hoofdpijn is gelukkig weg!

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goededag

wat is het rustig hier...

Ik heb zelf ook niet veel tijd, héél druk met de voorbereidingen. Echt de laatste dingen zeg maar.
    Vanmorgen nog proefkapselgehad, beviel erg goed.
    Nu weg, eten halen en gaan werken {pff}
    hoop dat ik van colleg aop tijd naar huis mag want vanmorgen liep het ook allemaal erg uit, schiet allemaal niet op....

sorry voor me ongezelligheid

20. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier ook weinig tijd helaas, wil bij deze dan ook alvast Anniek een geweldige dag toewensen vrijdag (voor ik het vergeet), ga er enorm van genieten meid. Maak er een SUPERdag van met z'n allen.

Ga gauw verder dames, tot snel

Deel Deze Pagina