Hello! Hier alles oke, al heeft seth weer een erge zeurdag. Zwelling hand wordt gelukkig minder. Verder erg moe, vanmorgen weer 615 helaas. Sorry even geen tijd voor reactie hangt alweer een huilend ventje aan mn been..
goede morgen dame,s het was me t weertje wel zeg gisteren,bij mn ouders is de storm goed langs gekomen en heeft toch wel goed wat schade aan gebracht,diverse lekkage,s door t huis,boom die op t zwembad op youri zn huisje en schommel is gevallen net langs t huis af dus gelkkig dat scheelt,we kunnen zo nu in de verte kijken bomen bijn allemaal om schutting weg diverse dingen stuk geen stroom tot waarschijnlijk vrijdag,gister hadden ze ook geen water dus wat t vandaag is weet ik nog niet,dr kan eigenlijk niemand in of uit gisteren mn zusje ging naar mn ouder moesten de auto n 15min laten staan van mn thuis af hebben ze moeten lopen iv de weg niet begaanbaar was allemaal rondzooi en bomen bomen en nog eens bomen. mijn mn neef die woont aan de andere kant van de weg hele huis lekkage zelf in de slaapkamer stond t water, hier gelukkig niks kapot...maar kreeg de kriebels bij dit bericht! ANNIEK ik wens jullie morgen n hele fijne super mooie dag dat t echt jullie speciale dag mag zijn en duim voor beter weer! groetjes krullie
Goedemorgen. Oh esther dat is wel heftig. Hier viel het allemaal wel mee. gisteren kon ik niet op zw pagina. Had wel alles gelezen, maar nu alles weer vergeten. Sorry. Hier alles wel o.k. Wel wat druk ivm cadeautjes juffen maken, fotoshoots enz. Maar goed. Morgen lekker niks, jarno is ook vrij. En 's avonds naar anniek, ben zooooooooooo benieuwd hoe mooi ze eruit gaan zien. W.s. rijden we toch op en neer...... Nu de auto wegbrengen voor een kleine beurt, maar eerst indy naar de psz brengen. groetjes sandra
hoi allemaal,, hier gister vroeg op bed, was gewoon moe heb me net opgegeven voor een cursus taart opmaken.(anniek ideeën zijn welkom) mag volgende donderdagavond heb er echt zin in. esther, oei dat klinkt heftig zeg hier wl veel regen maar verder viel ht mee. juut, jammer dat ze dan zo sjaggi zijn de kids. maakt een dag minder gezellig. anniek,, spannend vanddaag zeg, en morgen de grote dag,, alvast een hele mooie dag gewenst. geniet van alles en elkaar. verder niet terug gelezen, ga zo een boodschapje doen en damian wilde cakjes maken dus dat gaan we straks ook samen doen. oja nu in totaal 6,4 kilo afgevallen merk het aan mijn broeken dus we gaan goed.
Goedemorgen! @ Esther -> jeetje dat is wel heftig en schrikken ook! Hier viel het gelukkig ook mee... Denk een half uur behoorlijke wind met regen. Die regen hield nog een dik uur aan, maar viel gewoon recht naar beneden en het flitste en donderde... @ Sandra -> succes met de drukte. Ik mail je nog terug, moet even wachten op reactie van die vriendin En hier ook benieuwd naar Anniek morgen... @ Anniek -> hoe staan de zaken? Zenuwen? Voorbereidingen nu klaar? @ Judith -> hoe is het vandaag met jou? En het humeur van Seth al wat beter?
Esther, wat een zomerstorm allemaal kan aanrichten!? Lidia, wat leuk dat je een cursus taarten bakken gaat doen. Heerlijk zeg dat je al zoveel bent afgevallen. vol houden! Juut, fijn dat je hand minder opgezwollen is. Ik ben heel erg moe en futloos..maar ja dat gaat wel weer over. Zo naar m'n ouders koffie drinken.
Vandaag begon sethje alweer rond half zes.. Maar goed, daar hebben we het maar niet meer over Vandaag zijn rol en ik alweer vijf jaar getrouwd, leuk he! Dus vanavond lekker de dvd kijken en terugdenken aan die superdag. Yara vanmorgen nr de psz gebracht, nu even met seth wat opruimen..(lees: ik ruim iets op en hij gooit iets anders overhoop...) marijek balen dat je je zo futloos voelt joh! hopelijk snel wat beter! lidia petje af hoor 6 kilo, dat is echt superveel! ik jaloers! miran hoe gaat het? koppijn helemala weg? sandra je zult er vast weer wat leuks van maken jou kennende.. en ja ik ben ook zo benieuwd nr morgen! anniek zo gek, nu kun je gewoon zeggen dat je morgen gaat trouwen! hoe gaat het? jee krullie dat is niet niks, het kan een hoop aanrichten zo'n storm!
@ Judith & Seth -> succes met troepmaken en opruimen @ Judith & Rol -> van harte gefeliciteerd met jullie 5 jarige huwelijk!! Hier is de koppijn helemaal weg Voel me alleen nog niet top, maar komt goed! @ Marijke -> veel plezier met het koffie drinken bij je ouders... Hier maar eens aan de slag...
Juut proficiat met jullie 5 jarig huwelijk!!!! Hier even vlug vanaf school... Vannacht wakker geworden met enorme buikpijn en nu nog niet weg....baal er wel van want wil de bruiloft niet missen morgen, dus mag niet ziek worden! Anniek hoe is ie? Helemaal klaar voor het grote feest???
Oei Carla, hopelijk zakt het alsnog voor morgen Hier heb ik nu mijn kleine petekindje hier! Blijft ook gezellig logeren
Wij gaan een weekendje kamperen! Justin heeft er veel zin in. We gaan ook naar dolfinarium dan, hij kent het van de voorstukjes op tv en wil er heel graag heen (en er ook mee zwemmen, maar dan mocht niet van mama) ;p Anniek meis, maak er een prachtige onvergetelijke dag van morgen! Hier.. beetje last van mn buik, kweet niet.. heb er op gelegen vannacht en het deed vanochtend best pijn maar of t daarvan is? Enneh nog steeds 4 kilo in totaal aangekomen!! Ben blij
Wat een rust hier. Juut gefeliciteerd met jullie 5 jarig huwelijk. Anniek er helemaal klaar voor? Hier eigenlijk weinig te melden. groetjes sandra
lief anniekske, morgen ben jij de bruid!! ooeeee spannend! geniet van de dag lieverd!!! wij hebben net de dvd terug zitten kijken en heerlijk gelachen en genoten! vond het zo ontzettend leuk! (daarvoor heel romantisch de doucheputjes schoongemaakt en rol merkte heel romantisch op dat de helft van onze hypotheek er nu ook op zit )
Goedemorgen. Hier goede nacht gehad, alleen indy 2 keer in bed geplast, gisterenavond en vanmorgen. Snap er niks van............. ANNIEK, GENIET VAN DEZE MOOIE DAG SAMEN MET JE (A.S.) MAN EN KINDJES. groetjes sandra
Juut, jij nog gefeliciteerd met je houten huwelijk (toch hout is het toch) Anniek, John GEFELICITEERD MET JULLIE huwelijk!!
Goedemorgen! @ Sandra -> misschien even een terugval? Kan natuurlijk altijd gebeuren... @ Anniek -> het is jullie dag vandaag! Geniet er volop van!! Gauw verder hier
anniek en john, een hele fijne dag vandaag met prachtig weer en veel liefde en gezelligheid gewenst! ik hoop binnenkort een uitgebreid verslag te lezen en veel mooie fotos te zien. heel veel geluk samen. knuffel van mij
Nou wij gaan hier vertrekken. Nog indy naar oma brengen, langs de sola winkel in eindhoven, en dan op naar limburg. Hebben toch een hotelletje geboekt. groetjes sandra