Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    sjoon foto ;)

3. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Wauw wat een mooie foto, superstel hoor. Fijn dat jullie zo'n geweldige dag hebben gehad

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey! Hier weer 6 uur eruit vanmorgen.
    Kindjes zijn lief aan het spelen.
    Zo even strijken, mogen ze even tv kijken.
    Vanvaond om 5 gaan we met kindjes en vrienden met een kleine van 2 naar de griek! Ben erg benieuwd hoe ze t gaan doen. Gelukkig is daar een leuke speelhoek met tvtje waar we een tafel naast hebben zo ongeveer..maar zijn alleen met kindjes nr pannekoekenrestaurant geweest tot nu toe.
    Verder niks op de planning

Miran nieuwsgierig zijn mag hoor! Ik heb een bruiloft op komst en er is een kindje geboren, dus ga ook lekker crea aan de slag! Vond het zo leuk van san!
    Heerlijk joh, zo'n camping waar Joris zich zo vermaken kan! Super om dat in de buurt te hebben.

san bedankt, en leuk hoor, 75 ct per ritje is idd nog goed te doen!
    mooie foto van ons anniekje ;)

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw mooie foto!
    Ben heeeel benieuwd naar de foto's van de fotograaf hihihi

@Miranda : Zow Jorisje al berucht en beroemd :p hihihi

@Patroes : hoe is het met je? Nog veel hoofdpijn of valt het mee? En de bekkenpijn? En bloedverlies?
    Bijna op de helft he ;)

@Hier : druk druk druk.
    Richards oma is donderdag overleden :(
    Erik was zo dol op opoe he. Dus het is best moeilijk voor hem.
    Weten ook niet of we hem nou afscheid moeten laten nemen of niet. Wij gaan vanmiddag afscheid nemen ( dinsdag is de begrafenis ) maar weet dus niet of we Erik mee moeten nemen naar afscheid en/of begrafenis. Best moeilijk.

Zou vrijdag eigenlijk met Erik en schoonmama naar de Tilburgse kermis gaan. Maar door gedoe met mijn moeder heb ik er totaal geen zin meer in :( :(
    Dus denk niet dat we gaan.

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier was het ook vroeg: 6.45 uur. Heb het gevoel er al een halve dag op te hebben zitten.

juut, jij ook al zo vroeg. En wat gezellig lekker uit eten. Komt vast goed hoor.

Hedwig, gecondoleerd met de oma van richard. Ik denk dat de meningen verdeeld zijn. Ik weet ook niet precies wat ik zou doen, ze zijn nog klein, maar het hoord er ook bij. Bij indy maakte het wel al erg indruk dat we naar de oom van jarno gingen (die overigens nog steeds niet overleden is), maar ja het hoord ook bij het leven. En wie weet wat we straks met mijn vader nog mee gaan maken..........

groetjes sandra

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    #4507 Carla1980, 18 jul 2010
    Laatst bewerkt: 18 jul 2010
    Goeie morgen allemaal,

Hedwig gecondoleerd. Mijn oma was afgelopen vrijdag een jaar geleden overleden. Kyra was dus nog maar 2 jaar eb 4 maanden en Dinja pas een week oud. Met afscheid nemen hebben we beide kids meegenomen. Dinja natuurlijk helemaal nergens geen bvesef van maar voor mij wel dat ik haar nog aan m'n oma kon laten zien zeg maar. Kyra heeft ook gewoon gekeken en vond het helmaal niet eng of raar. Omi slaapt zei ze. We gaan nu ook vaak samen naar het graf kijken. Gisteren ook en dan zetten we een bloemetje neer en Kyra kletst tegen omi en danst ervoor! Ze geeft de foto die op de grafsteen staat ook altijd een kus.
    Begrafenis hebben we beide kids thuis gelaten. Zo lang stilzitten in de kerk daar hebben ze niks aan.
    Sorry lang verhaal geworden...

Anniek wauw mooie foto!!!

Juut en San vroeg wakker...hier ook 6.30 uur...

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> leuk dat je dat gaat maken! Oei, succes vanavond met het uiteten! Met zo'n speelhoek erbij gaat het vast goed gaan. Ideaal en daarbij een teken dat ze met kinderen rekening houden, anders was dat er niet.

@ Hedwig -> gecondoleerd :( Blijft altijd moeilijk die keuze. En is echt persoonlijk om wel of niet te gaan. Ik denk dat als hier een dierbare van Joris zou komen te overlijden dat ik hem wel zou meenemen om afscheid te nemen. Niet de begrafenis/crematie zelf, dat is gewoon te lang voor ze. Maar denk alleen zo dat je voor je kind duidelijkheid kan geven. Ben anders bang dat hij zou blijven vragen om ernaar toe te mogen. Maar zo'n keuze is persoonlijk, praat er eens met Richard over, kijken hoe hij erover denkt...

@ Sandra -> vervelend gevoel als je nu al het gevoel hebt dat de halve dag erop zit...

Hier vanmiddag vergadering. Vanavond bezoek van een vriendin. Nu 28 weken zwanger, zo leuk! Heb ook nog een andere vriendin, die is in september uitgeteld, die vriendin wat vanavond komt in oktober. Dan nog een vriendin die in december is uitgeteld. En dan nog een kennis die vandaag ingeleid wordt... Ware babyboom hier :D

9. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

wow wat een mooie foto anniek,, had je de kaart nog ontvangen?
    hihi hier ook geld geteld in bed met een glas champange(om04.00 s'nachts haha).

juut en san balen zo vroeg wakker kan me dan wel voorstellen dat de dag dan lang duurt.

hedwig, gecondoleerd met de oma van richard,ik weet niet wat je moet doen? ik heb het voor damian nog niet mee gemaakt(mijn opa is overleden toen hij nog 0 was en mijn oma 1 dag na ons trouwen) ik zou kijken hoe erik er onder is als je met hem praat.
    sterkte.

hier druk met het schilderen van de trap, volgend weekend de woonkamer en gang en dan is bijna alles weer netjes.:D dan kan mijn bank komen en de tapijtlegger ook.

oo even elise redden van de glijbaan,(gaat ze zelf op klimmen;))

10. lidia

lidia Fanatiek lid

miranda,, gezellig hoor al die zwangere kippen haha wel lief zo elek keer een nieuw baby'tje om te bewonderen.

11. Anniek, gefeliciteerd met jullie huwelijk. Wat zien jullie er prachtig uit. En zo te lezen was het een heel mooi feest. Heel veel geluk!

Hedwig, wat een naar nieuws. gecondoleerd. Hoe goed heeft Erik, die oma gekend? Moeilijke situatie hoor. Luister goed naar je hart..sterkte

sorry dat ik verder niet reageer. Stijn is de laatste dagen nogal...dwingerig en vervelend...net ook weer van strand gevlucht omdat hij de hele tijd aan het zeuren/huilen was. Renske vindt dat leuk en gaat dan ook mee doen..en ik kan er nu gewoon even niet tegen. Heb al dagen een soort rare pijn (meer tintelend vervelend gevoel) aan de hele rechterkant van m,'n lichaam.

12. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    hoi dames,

Nou we hebben Erik niet bij opoe gelaten hoor. We zijn eerst zelf gaan kijken en ze lag er wel mooi bij hoor maar ze was bijna niet meer te herkennen. Dus denk niet dat het goed voor Erik zou zijn geweest.
    We zijn nog wel de begraafplaats opgeweest. Paar graven bezocht van oom die vorig jaar was overleden.
    Richard probeerde aan Erik uit te leggen dat er mensen lagen begraven en dat die dood waren en wat dood nu is.
    Maar elke keer als we het proberen uit te leggen veranderd ie snel van onderwerp of hij raakt heeel opstandig/over zijn toeren.

Als opoe eenmaal begraven is dan nemen we hem misschien nog 'n keer mee en anders dan laten we het zo.

We zijn nog wel in haar kamer geweest en laten zien dat opoe er niet meer is. Maar denk niet dat er veel blijft hangen bij hem.

Hij vond het altijd heeel leuk om naar opoe te gaan en heeft haar vaak gezien. Dus hij zal dr wel missen.

Maar we gaan dus niet meer proberen uit te leggen wat dood is enzo. Vind dat ook best moeilijk om uit te leggen trouwens. Want je kan niet zeggen dat opoe slaapt en niet meer wakker word want straks dan wil ie niet meer slapen. En we proberen dan te zeggen dat oma een sterretje is en dat haar ziel boven is en haar lichaam word dan begraven. Maar bij dat stukje raakt ie van over zijn toeren pfff. Moeilijk hoor.
    Want je hebt een graf en daar ligt opoe maar opoe is ook in de hemel? ..............

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey meiden
    Jee hedwig, wat heftog voor allemaal zeg voor erik, en ook voor jullie. Jij voelt je kind het beste aan en doe het op jouw manier. Het is en blijft ook een moeilijk iets he...Erik zal er zeker verdrietig onder zijn en blijven,. maar zolang je hem de ruimte geeft is het goed. Misschien nog een mooie laatste tekening met hem samen maken ofzo?

Marijke jammer van Stijn zn gedrag de laatste dagen, maar blaas hier lekker stoom af, we kennen het allemaal :)

Lidia nog steeds druk met van alles in en om het huis, leuk en fijn als straks alles af is.

Miran jee dat is zeker een echte babyboom! Heerlijk veel te knuffelen in de buurt dus!

Carla jammer bij jou ook zo vroeg. Zie je erg op tegen de megadrukke laatste schoolweek?

sandra hoe gaat hte nu met de oom van jarno?

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    òja, uit eten was erg lekker! mijn kindjes waren echt lief, was trots op ze! kleintje van vriendin was iets minder in zn hum...maar goed..lekker nog ijsje gehaald en toen teruggefietst, rol bleef nog even wat drinken in de stad. kwam er halverwege achter dat ik geen sleutels bij had (lekker handig..maar gelukkig was ik nog niet thuis!)
    kindjes lagen pas over half 9 in bed.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> wat goed van die 2 kanjers van je! Helemaal goed dus gegaan... Alleen wel jammer dat je dus weer terug kon om de sleutels te halen.

@ Hedwig -> het is natuurlijk niet niks allemaal. De dood blijft gewoon een heel lastig punt voor te begrijpen voor kinderen...

@ Marijke -> knuff... Niet zo heel gezellig dus bij jullie thuis nu. Duimen dat Stijn weer snel in zijn velletje zit en niet zo opstandig is.

Hier kreeg ik vanmiddag weer migraine! Was onderweg naar een vergadering van de vereniging, gelukkig had ik mijn broertje opgehaald dus kon hij verder rijden. Toch even snel naar de vergadering gegaan. Toen naar huis, Sven opgebeld om Joris op te halen, snel even geslapen wat me gelukkig goed heeft gedaan. Voel me nog niet lekker, maar het valt wel mee voor een migraine aanval.

Toen kwam die zwangere vriendin. Met een kadootje! Een echo en een hele lieve kaart met daarin de vraag of ik peettante wil worden van de kleine :D Zo lief! Alleen wat ik wel jammer vind, dat is dan al mijn 3e petekindje. Dat weten ze ook, maar ze vonden gewoon niemand anders geschikt voor de 'functie'. Dus ben wel vereerd ;) Maar dit is dan wel echt mijn laatste petekindje :D

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen,

Zoals sommige al weten gaan we vandaag naar moviepark, we zijn er al helemaal klaar voor. Joris stuitert in het rond haha... Dus tot vanavond ;) Iedereen een zonnige dag!

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Veel plezier voor jullie! En wel een foto van joris in de achtbaan met zn armpjes omhoog he ;)

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Veel plezier Miranda!

Juut ik zie enorm op tegen deze week. Vanmiddag moet ik dus al extra werken.....Baal er echt heel erg van. Dan dus woensdag gewoon wrrkne en dan van 17.00 tot 23.00 afscheid van een paar mensen van school.
    Doinderdfag gewoon werken en dan van 19.00 tot 21.00 afscheid groep 8. Vrijdag werken tot 12.00 en dan willen ze eigenlijk uiteten s avonds.

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier net wakker, en indy slaapt zelfs nog (nou echt een mega wonder), maar ze lag er gisteren ook pas om 22.00 uur in.
    Straks gaan we proefdraaien bij de nieuwe oppas, ik blijf er eerst een uurtje bij, en dan indy 2 uurtjes alleen, ben erg benieuwd.

Gisteren leuk dagje gehad. Indy was al vroeg wakker, maar om 10.00 uur jarno uit bed, en ik nog lekker ff terug gekropen. ;s Middags zijn we met vrienden naar de speeltuin geweest (vossenberg, waar we laatst ook met het forum zijn geweest) en de kindjes hebben genoten. Wij heerlijk buiten op het terras. Daarna bij die vrienden nog bbq. En toen was het dus 22.00 uur voor we thuis waren.

Juut, wat leuk dat de kids het zo goed deden.....

Carla, heeeeeeeeeeeeeeel veel sterkte met je laatste week. Kan me voorstellen dat je er tegen opziet. Maar daarna lekker lang vakantie.....

Anniek, hoe gaat het met je?

Miranda, heeeeel veel plezier vandaag. Ben benieuwd of joris idd in de achtbaan gaat :)

groetjes sandra

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Haai allen. Hier een topweekend gehad, mooi weer en allemaal genoten! Dolfinarium vond Justin echt indrukwekkend, leuk hoor! :)

Sinds vorige maandag geen bloedverlies meer gehad en hoofdpijn ook niet meer na de acupunctuur! Maf toch? gelukkig maar.. de bekkenpijn blijft t zelfde, vanavond weer naar de bekkentherapeute en heb zo'n speciale bekkenband nu.

Deel Deze Pagina