Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oja en we waren pas 9 uur wakker vanmorgen *krant gebeld* zegt Justin.. 'maar mama, wij krijgen helemaal geen krant' toen ik zei dat ik de krant had gebeld LOL.

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Wat fijn patricia dat jullie zo'n leuk weekend hebben gehad. Wij willen van de zomer ook naar het dolfinarium. En probeer om de 1 1/2 uur als het gaat een kwartier te gaan liggen (dus niet zitten). Zo haal je de druk van je bekken af, en zorgt ervoor dat de spieren rondom je bekken niet over belast raken (want dat is vaak het grote probleem bij de klachten die je houd na de zwangerschap).
    En was het ook niet zo dat jij toen klachten had met je bekkenbodem? Spande je die toen te veel aan? Want dan moet je echt opletten, dat heeft er voor mij voor gezorgd dat ik 3 jaar later nog klachten heb. Hoop dat je me snapt.

Hier indy net naar de nieuwe oppas gebracht en ze deed het echt super onze stoere meid. Eerst even samen wat gekleurd, en toen zei ze: mama nu ga ik met de andere kindjes naar de speeltuin, kom je me straks halen. Haha zonder blikken of blozen wilde ze dus eigenlijk dat ik ging. Nou er kon nog net een kus vanaf. Natuurlijk fijn, maar totaal NIET indy!!! Ik ga haar over 1 1/2 uur weer halen, dus we zien wel.

groetjes sandra

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Nou ja zeg, die Indy! Wat een knapperd! Laat ze je toch weer even verbaasd staan zeg! Ben benieuwd hoe het gegaan is..voor jou iig wel lekker!

patries fijn dat het weekend zo'n succes was!

carla succes met je drukke week, en ga vrijdag gewoon maar lekker niet eten joh

hier alles oke. Yara weggebracht, ze piepte een beetje met weggaan. Mn broer is even langsgeweest en met de kindjes gespeeld, dus dat was wel gezellig.
    verder geen nieuws eigenlijk, sethje slaapt nu. rol is aan zn laatste weekje begonnen, en ws wel wat eerder klaar.

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    nou dan zal ik nog even voor wat pagina vulling zorgen..
    hier alles oke, al vond ik de middag vrij lang en warm
    ga echt heel vroeg erin vanavond, pak voor 1x weer s een slaappilletje..afgelopen nacht maar paar uurtjes geslapen, dus ik zie uit nr een lang onverstoord nachtje, heerlijk

miranda hoe was het moviepark? joris lekker genoten?

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    anniek hoe gaat het met je? jullie gingen toch zondag nr de efteling of niet? hoe was het?

marijke hoe gaat het met stijn?

lidwina alles nog een beetje rustig daar in de bol ;)? vakantieritme met de kindjes al een beetje te pakken?

6. Miranda, bah migraine. ik hoop dat het snel weg gegaan is.

Juut, heerlijk zdat de kids zo lief waren tijdens het etentje.

Sandra, die Indy stoer hoor.

Juut, lief dat je naar Stijn vraagt. Ik weet niet wat er met hem is. Of misschien ligt het wel aan mij, kan ik gewoon even niet tegen dat gedwing van hem. Ik heb ook zoveel aan m'n kop, maar kan gewoon niet helder denken en kan dan vervolgens niks hebben van anderen. Ik wil ook allemaal leuke dingen doen met de kids, maar zodra ik het dan wil ondernemen. Voelt m'n lijf zo zwaar en moe aan..nou ja..als het het zo op schrijf allemaal, ben ik bang dat ik een klein jongetje de schuld geef van iets wat gewoon aan mij ligt.

7. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Ik duik ook zo mijn bedje in. Morgen om 7.00 uur beginnen.

Bij de oppas was het goed gegaan. Ze was wel blij dat ik weer terug was, maar had lekker gespeeld, en ze wilde nog wel een keer terug (gelukkig maar).

Marijke, knuf voor jou. Als ik je verhaal zo lees zit je idd niet zo lekker in je vel, en dat voelt stijn hoor (hoezo ervaring mee ;)). Hoe komt het dat je je niet zo lekker voelt?

Juut, slaap lekker dan vannacht.

Miranda, hoe was movie world?

groetjes sandra

8. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Stoer Indy zeg! Fijn dat ze het naar haar zin heeft gehad.

Marijke dikke knuf...lastig hoor zo te lezen...

Juut slaap ze!

Miranda hoe was jullie dag?

Anniek hoe was jullie Efteling avontuur?

Ga ook slapen! Trusten

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog niet bijgelezen, sorry!

Maar moviepark was 1 groot succes. Gelijk bij binnenkomst moest en zou Joris naar de achtbaan gaan... Sven met hem erin. Ik zag het al voor me dat hij niet durfde. En ineens ging die daar dan met Sven... Geen angst of niks! Alleen volop gelachen! Ik vond dat ding best wel hard gaan, dus had echt gedacht dat het huilen zal zijn, maar niks! Hij kwam er heel trots uit gelopen alsof het de normaalste zaak was en zei meteen; nog een keer :D Daarna nog in die andere achtbaan, ook dat vond die geweldig. In beide achtbanen is hij 2 keer geweest! Ook de shows (ook de 4d van shrek met speciale effecten erin waar ik af en toe behoorlijk van schrok vond die geweldig!)

Maar we hadden geluk, was op zich wel druk, maar viel met de wachttijden reuze mee! Langste was 10 minuten wachten! Dus ideaal! We waren om 10 uur daar en gingen om iets voor 8 vanavond richting huis... Echt volop vermaakt dus! Zal even meteen spammen en duik dan snel mijn bed in!

Met shrek, dit durfde die dus wel niet alleen met die poppen op de foto :D
    Bekijk bijlage 86814

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    #4531 Minimuisje, 19 jul 2010
    Laatst bewerkt: 19 jul 2010
    Daar gingen ze dan...

Bekijk bijlage 86816

(je ziet de foto best slecht, maar zal hem morgen ook op hyves gooien ;) Je ziet hem echt lachen! Het kleine upkedupke in zo'n groot apparaat!)

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Dit was echt een rotding hoor... Van alle kanten konden mensen dus op de boot schieten met zo'n waterkanon. Hartstikke leuk, alleen die straal uit onze boot was een zielig straaltje en die uit die kanonnen erlangs kwamen echt keihard aan... Ik was ook echt helemaal doorweekt eruit gekomen... Gelukkig was het zo weer opgedroogd met dit weer! We zijn in bijna alle attracties minstens 2 keer geweest, maar hier wilde Joris dus echt niet meer in!

Bekijk bijlage 86818

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
  15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nou meer foto's kan ik niet tonen... Zegt die bijlage vol... Dus de ander achtbaan moeten diegene die intresse hebben morgen maar even bekijken op hyves ;) Ga nu gauw mijn bed in!

16. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

wow miranda, wat een leuke foto's:D

juut,hopelijk lekker bij geslapen vannacht?

carla, sterkte deze week en dan heerlijk 6 weken vakantie:D gaan jullie nog weg?

marijke, ik heken je gevoel wel een beetje, damian is zo druk de laatste tijd en toen ik niet lekker was was ik continu boos op hem:(:). kan je misschien niet lekker met remco even weg? kids uit logeren?

patries, fijn dat het oed ging op de camping,

lidwina, hoe gaat het bij jullie?

zooo hier zo boodschappen doen voor de hitte. fijne dag allemaal.

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ZO wat heb ik heerlijk geslapen! van 2030 tot 730, en wat knap je daar van op zeg! en zo diep en lekker. voor mij een heel bijzonder iets,. dat je wakker wordt snachts en dan binnen 2 tellen gewoon weer verder slaapt.

yara is even op de fiets met oma nr de stad, ze mocht een kleinigheidje uitkiezen omdat het bijna vakantie is.
    seth zit hier te smullen van zn 3e bord aardbeitjes..

lidia ja die boodschappen elke keer weer he..al is het wel heerlijk koel bij ons in de ah :)

miranda leuke foto's hoor meid! dat trotse koppie zegt genoeg! te gek! is het eigenlijk lang rijden van jullie vandaan?

san fin dat indy het nr dr zin had gehad.

marijke ook hier zo herkenbaar! die kindjes voelen het haarfijn aan, als mama even minder lekker in dr vel zit.
    probeer wat tijd voor jezelf in te plannen, of voor je hobby. en idd even weg met een vriendin of met remco, al is het maaar een avondje, dat kan je batterij ook weer op laden.
    wanneer heb je vakantie? en gaan jullie nog weg eigenlijk?

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie morgen allemaal,

Miranda leuke foto''s! En stoer hoor die Joris in de achtbaan!

Juut fijn zon goede nacht met veel slaap!

Lidia ja heerlijk 6 weken vrij na deze week! Wij gaan een weekje naar zeeland! maar pas 20 augustus dat duurt dus nog wel even.

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    jajajaj we zijn er weer

het was top!

later meer.....

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ben benieuwd anniek! fijn dat jullie er weer zijn!

Deel Deze Pagina