Jee san,. wat raar, maar even in de gaten houden met haar beentje dan! Enne..die juffen zullen wel heel blij zijn dat ze indy in hun klasje hebben met al die mooie cadeautjes! hedwig geef s een update! hoe gaat het daar/ overleef je nog? owen nog veel aan het huilen of wordt het minder? marian wat staat nu op je www op hyves? komt anna logeren? of verhuizen? ben beetje blond maar snapte m niet!
Môgge allen.. Duik zo mn nest weer in, mijn moeder komt vanmiddag helpen met soppen. Dan ga ik op mn gemak strijken en mams de keuken uitmesten. Daarna gaan we nog uit eten met Prochors ouders en zus en zwager. Lekkerrr. Voor de rest ff niks te melden eigenlijk.
hoi allemaal, Ja alles gaat zijn gangetje hier hoor Met Owen gaat het nog steeds ene dag goed en andere dag slecht. Maar gelukkig nu meer goede dagen dan slechte Begrafenis van opoe hebben we dinsdag gehad. Kindjes zijn bij de buurvrouw gebleven. Richard deze week vakantie. Is alweer bijna voorbij. Morgen naar Hellendoorn. Dat brengt me gelijk op een vraag. Zit te twijfelen of ik de bak of de wandelwageninzet op de wagen zal doen. Als ik de wandelwageninzet erop doe dan kan ik de kindjes af en toe wat afwisselen. Owen in de drager en dan kan Erik ff zitten als ie wil. Heb er een foto van gemaakt van owen in de wandelwageninzet. Wat denken jullie zou het kunnen?
Zo te zien kan hij er opzich prima in. Hoe is de ondergrond van de inzet? Dat is mij bij Bas erg tegengevallen, want bij mij is het een harde plank zeg maar. Dus ik heb hem zo lang mogelijk in de bak gehad. Tot het echt niet meer ging! En nu vind ik het af en toe nog zielig, als hij dan lekker wil gaan slapen ligt hij voor mijn gevoel niet echt lekker. Dan had ik het bij de duowagen van de tweeling beter, daar lagen ze in verstevigd canvas, dat hing een beetje door in hun vorm. Ik neem nu ook vaak de duowagen mee, leg Bas erin, een van de tweeling en dan eentje lopen of zitten voorop de wagen. Dan kan ik ze als het moet alledrie voortduwen, perfecte wagen die urban jungle! Maar goed, daar zou ik het dus van af laten hangen, hoe het is voor zijn ruggetje en hoe veel je hem er in wilt leggen, moet hij er in slapen en zo ja, is het comfi genoeg? Misschien past anders het matrasje van de bak erin? Dat was hier te groot en niet handig met de gordels, maar wie weet? Succes met je keuze!
Ik had hier toch wat leuks vandaag! Ik heb máánden geleden geklaagd over de speeltuin hier in de buurt. De zandbak was een hangplek met kapot glas en as geworden. Dus toen haalden ze de zandbak weg. Toen heb ik de gemeente gemaild dat ik op die plek wel graag een glijbaan zou willen hebben. Hij zou het in overleg nemen. Een week geleden dacht ik, laat ik eens vragen hoe het ervoor staat en vandaag kreeg ik een mailtje dat er een mogelijkheid was en dat ik maar even uit moest zoeken wat we leuk vonden!!! Tjonge, ik had alles verwacht, maar niet dat we ook nog stem hadden in wát er dan zou komen te staan! Ik heb er drie uitgezocht die me leuk leken, dus word het alsnog een verrassing; IJslander
Heeft Kyra een paar maanden geleden ook gehad, waws toen bij haar soort van groeipijn. Zakte ze ook steeds door haar beentje heen en deed ook zeer zei ze.
Even heel kort want ga zo naar mn bed. Erg druk en erg moe. Heb vandaag mn hele klas over moeten huizen naar een ander lokaal incusief 6 grote kasten...ben dus kapot...Morgen nog alles inruimen. Later meer! Als ik vakantie heb!
Hello! Hier heerlijk zitten scrappen, heel onorigineel sandra nagedaan (mijn grote voorbeeld haha)! Maarre..een probleempje, nu wil ik m niet meer weggeven (oeps) Hij past hier zo leuk in huis! Roland was ook helemaal enthousiast..een andere maken red ik niet meer denk ik..even nadenken.. O besef me ineens dat alleen de bruiloftsmensen snappen waar dit over gaat..lekker onhandig nou ja haha.. Kindjes waren lief vandaag! Wel ging yara bijna huilen toen ze hoorde dat ze ooit tandjes ging wisselen. Het viel haar ineens op dat ze een spleetje had tussen de tanden, dus ik uitleggen dat ze nieuwe tandjes nog ervoor in de plaats kreeg. Dit vond ze helemaal niet leuk, en werd er erg verdrietig van! Gek ding.. Roland moest vandaag laatste dag werken, maar niet dus...Ze gingen het allemaal niet redden..Dus moeten de kindjes morgen een ochtend mee!! Want ik moet echt werken, en de oma''s gingen er al vanuit dat het niet meer nodig was. Dus ben benieuwd of ze dat een beetje volhouden... Marian jee wat leuk dat je zus zo dichtbij komt wonen! En nog een glijbaansucces ook, wist echt niet dat ze dat wel eens aan inwoners vroegen hoor! Mamzie veel plezier! Ik denk dat owen prima in de wandelwagen kan, maar het zal iets minder comfortabel liggen. Wel vind ik het knap dat erik blijkbaar zoveel kan lopen! Als we hier een dag attractiepark zouden doen met de kindjes, zou ik 2 buggy's meenemen hoor! Fijn dat er steeds meer betere dagen komen voor Owen! patries lekker uit eten geweest? Sandra klaagt indy nog over haar beentje?
Hoi hoi, Kom even gauw wat van me laten horen. Juut, ben benieuwd wat je gescrapt hebt? Succes met beslissen wat je doet. HIer ook een buggy mee naar pretpark, maar hij zit er praktisch nooit in, ligt alleen vol met tassen hahaha. En arme Yara, gelukkig duurt het wisselen nog even. Nog 1 dagje en dan lekker vakantie, geniet ervan. Hedwig, mij lijkt het ook dat hij makkelijk in de wandelwagen kan, maar zou inderdaad even kijken of het comfi is en evt kijken of je het comfi kan maken wanneer nodig. Marian, wat leuk dat ze zo dichtbij komen wonen joh, lekker. En wat leuk dat je mocht meebeslissen over de glijbaan, dat zie ik hier niet gebeuren hoor. Verder wel alles gelezen, maar weet het zo niet meer. Hier Jayson morgen naar binnenspeeltuin met de psz en dan vakantie, morgenavond strijken etc, Rob met de mannen naar de stad (het is hier braderie), zaterdag even samen met Jayson naar de braderie (zijn vanavond ook even geweest, draaimolen en eendjes vangen waren weer een succes hahaah), zaterdagavond ga ik met vriendinnen stappen. Zondag nog geen plannen ligt een beetje hoe en hoe laat ik zaterdag thuis ben hahaha. Dan weer op naar 3 dgn werken. Ga nu nog even het Blok afkijken, lekker douchen en dan slapen. Tot later dames
hoi meiden,, net terug van workshop taart maken, foto's staan op hyves, ben wel trots op(al is ienog niet zo goed als van anniek ) morgen vroeg aan de klus(hele woonkamer,gang en hal schilderen dus zondag pas tijd voor hier denk ik, fijn weekend.
Goedemorgen! @ Lidia -> had meteen de foto's bekeken! Heel mooi gemaakt! Wat voor vulling heb je erin? En succes met klussen deze dagen! @ Sandra -> ik dacht ook al aan groeipijn. Wel sneu natuurlijk. @ Judith -> misschien dan onorigineel, maar onwijs leuk! Heb je er een foto van? En al eruit wat je gaat doen ermee? Blijft leuk natuurlijk... En oei, Roland dus met de kids vandaag naar school. Ben ook benieuwd hoe dat gaat verlopen. @ Carla -> je laatste dag school! En dan heerlijk genieten van je welverdiende vakantie @ Roba -> druk maar leuk weekend voor de boeg! Veel plezier! @ Marian -> wat leuk dat je zelf inspraak hebt zeg! Wist niet eens dat het zo werkte, maar dat is nog eens leuk! Ben benieuwd wat het resultaat gaat worden! En je zus die een heel stuk dichterbij komt wonen, wat leuk! @ Hedwig -> ik vind dat Owen er heel comfortabel in ligt wat ik zo kan zien. Heb je geen openritsbare voetenzak erbij? Die zou je eventueel nog eronder kunnen leggen. Die zijn vaak ook nog lekker zacht om op te liggen (en evt. een hydrofiel onder het lichaampje voor het zweten). Zo deed ik dat de eerste tijd bij Joris toen ook, vond de ondergrond namelijk wat hard. Verder kan ik niet terug lezen, dus sorry als ik iemand oversla. Gister weer migraine gehad (4e keer in 1,5 week). Zo'n koppijn erna Heb een afspraak gemaakt bij de huisarts voor maandag. En dan moet ik dinsdag voor een endoscopie... Daar maak ik me hartstikke druk om (waarschijnlijk ook die migraine aanvallen). Dus hopelijk kan de huisarts iets voorschrijven ervoor. Hier vandaag voor Joris ook laatste dag school, dan hier ook lekker vakantie!
Môgge allen, weer een ego berichtje. Ga zo wéér naar bed, want ben gewoon kapot! Prochor is als het goed is vanmiddag vrij en wilde met mij gaan vissen (ja dat vind ik erg leuk!) en vanaaf fysio en daarna nog musical.
Goedemorgen allemaal. Hier alles o.k. Gisterenavond lekker weze scrappen. zal straks ff showen, ook het hartendoosje (idee heb ik ook weer van iemand anders hoor juut). Hier zo naar een andere gastouder om kennis te maken. Heb ik een beetje vergelijkingsmateriaal. Indy haar beentje is gelukkig weer over. wat het geweest is weet ik niet, mss idd groeipijn. Straks meer, moet zo weg. groetjes sandra
@ Sandra -> spannend dus weer een kennismaking... @ Patricia -> hopelijk doet het extra slaapje je goed! Hier kreeg ik een brief nog van het audiologisch centrum. Was meteen zo boos Stond gewoon letterlijk in dat wij Joris uitlachen en constant imiteren waardoor hij gewoon belemmerd wordt. Kom op zeg. Snap echt niet hoe ze erbij komen. Ook deden wij hem continu de fouten woorden herhalen. Dat deden wij tijdens de gesprekken omdat hun het niet hoorde wat hij nu precies zei en de woorden dus aan het noteren waren om te kijken waar hij de belemmering heeft... Snap het echt niet... Heb dus meteen een hele brief terug gestuurd! Want dat hun dachten dat wij hem imiteerde zeiden ze daar al, waarop wij antwoorden dat wij zijn woorden nooit gebruikte, maar het nu deden zodat hun het op dat moment goed konden opschrijven. Maar nee dat staat er niet in vermeld wat wij overal op hadden geantwoord. Dus dat is dan ook het enige wat aankomt bij de logopedie, peuterspeelzaal, consultatiebureau en de huisarts! Er staat gewoon helemaal niks in wat wij vermeld hadden, alleen wat hun nodig vonden om te vermelden... En dus alleen maar negatief en wat wij allemaal volgens hun fout doen. Probeer me er weinig van aan te trekken, wij weten wel beter. Maar nog vind ik het heel vervelend dat dit nu zo op papier staat alsof wij zo slecht zijn voor Joris. Ook staat erin; Joris spuugt meerdere malen vooral naar de moeder. Hij deed tijdens de testen toen wij aan het praten waren 1x een spettertong! Een spettertong is naar mijn weten geen spugen en dat was om de aandacht van mij te krijgen. Dus negatieve aandacht. Ze verdraaien de boel zo ontzettend! Is er geen tastbaar probleem voor de articulatie problemen gooien ze het maar op de ouders.... Kan me er nog boos om maken en ben nu heel benieuwd of er een reactie op terug komt!