Renske zit nu nog steeds in de maxicosi, maar is hier nu toch wel een beetje te groot voor aan het worden. Dus ben een betje aan het zoeken wat we gaan doen? Krijgt Stijn een nieuwe en Renske de stoel van Stijn?? want die kan evt. ook in een groter model stoel..mmh moeilijk hoor!
Nou ik wou nog graag de foto van de wieg laten zien en van mijn buik. Maar hij heeft geen zin meer in uploaden. Sorry. Ook geen reactie vanaf deze kant, ben bezig om kleertjes van Noëlle op marktplaats te zetten. En dat gaat ook niet snel. Morgen gaat pieter voor een paar dgn voor zijn werk weg dus dan zal ik hier ook wel niet komen. Iedereen in ieder geval een fijn weekend. Liefs
Sorry sorry sorry dat ik jullie zo verwaarloos...... Dus even een teken van leven.....Het slapen van de meiden ging heel goed. Dionja afgelopen week maar 1 nacht wakker geweest. Kyra afgelopen nacht, maar verder goed geslapen. Dinja nog aan de AB t/m maandag, maar hoest al bijna niet meer. Kyra helemaal opgeknapt gelukkig. Verder druk druk druk en even helemaal geen puf om achter de pc te kruipen...heb dus ook helemaal niks bijgelezen. Hoop dat ik niks bijzonders gemist heb..... Dames ga echt proberen meer m'n best te doen om hier te komen.
Goede avond. Hier ook drukke dag gehad. Helaas hadden ze de flitser niet op voorraad, dus moet nu via internet bestellen. Daarna verjaardag, zijn net een half uurtje terug. Was erg gezellie.... Heb vluchtig gelezen. Hele mooie foto's gezien van devin/kyana. Wat gaat devin hard zeg. wat een lekker mannetje. Ook leuke foto's van baby kamer van fennita. Leuk hoor.......... Verder zag ik carla weer voorbij komen. Fijn dat het beter gaat met je meiden. En dat ze meteen wat beter slapen.... Juut die een heerlijk avondje heeft gehad gisteren. Miranda die een logé had......lijkt me wel gezellig, weer zo'n kleintje in huis. Sorry verder weet ik het niet meer. groetjes sandra
Goedemorgen! Hier alles oke. Voel me weer wat meer energie krijgen, dat is fijn. Gisteravonbd nog anderhalf (!) uur met mn broer gebeld, die bood al aan om me een weekje gratis mee te nemen naar egypte haha ter ontspanning. Heel lief, maar geloof niet dat ik zo lang zonder mn kindjes kan hoor. Nu gaan we maar een uurtje skieen (heb ik nog nooit gedaaan maar lijkt me zo leuk om eens te proberen) binnenkort en uit eten. Wel lief dat ie allemaal zo meedacht. Gister ook een leuke dag gehad, eerst even met yara alleen de stad ingeweest. Daarna even op pad geweest vr fietsje, 2 adresjes gedaan, en daarna nog even op spontaan bezoek bij mensen die we lang niet gezien hadden. Leuk, een beetje er op uit, En vandaag gaan we eindelijk een keer zwemmen met de kindjes, ben zo benieuwd! Hebben we gewoon nog nooit gedaan en ik roep al sinds de herfstvakantie dat ik daar zin in heb. Seth was 600 weer wakker maar ging na een aai over zn bol nog slapen tot 645! Roba die partijhal was grappig om eens te kijken maar ze hadden alleen maar dure fietsen hoor, dus is geen aanrader voor jou, te ver weg en helemaal niet zoveel aanbod. Wij gaan ws toch voor mp denken we Carla superfijn om te lezen dat het bter gaat met je kinders en dat ze ook redelijk slapen de laatste tijd. Duim dat het zo blijft! Sandra he zo jammer dat het niet op voorraad was. Fenniet mooi kamertje hoor! Gaaf ook die tekst op de muur! Miranda dat is wel gek ja, zo'n klein mannetje weer in huis. Marijke ben je er al uit met je stoelen dilemma? Lidia als je terugbent en dit leest: lekker verslag doen met veel foto's alstublieft! Lidwina hoe gaat het keeltje? Anniek beetje door kunnen slapen vannacht>
Goeie morgen allemaal, Hier weer goed geslapen tot 6.30 uur! Juut heel veel plezier met zwemmen vandaag! Geniet ervan! en fijn dat je langzaamaan wat meer energei krijgt. en lief hoor van je broer dat aanbod!
Juut en carla ook lekker geslapen, gelukkig. Hier ook. Om 7.00 uur was indy wakker (en dat terwijl ze er pas om 21.00 uur inlag). Ook wij gaan toevallig vandaag zwemmen. Indy heeft er ook al weken zin in..... Verder rustig ochtendje. groetjes sandra
Juut, wat heb jij een lieve broer! Sandra en Juut, heel veel plezier met zwemmen. Renske was vanmorgen ook al vroeg wakker 06.30, maar gelukkig ging ze nog een uurtje slapen daarna. Toen werd Stijn wakker en kwam om vertellen dat "zijn zussie" wakker was..zo lief!.
Ach wat een scheetje die stijn! Lief hoor! Hier lekker even op de bank, yara even tv, mama even laptop en papa de afwas Zwemmen was erg leuk, Yara ging helemaal uit dr dak haha. Had ik niet verwacht. En sethje vond het helemaal niet zo denderend. Als je m thuis in bad ziet, spettert ie alles bij elkaar en huilt ie als ie eruit moet. Dus ik had wel verwacht dat ie het lollig zou vinden, maar dat viel tegen. op een gegeven moment was ie wel een beetje gewend hoor en ging, maar echt tof vond ie het niet. Maar Yara was helemaal stoer en ging gewoon zelf met dr bandjes ook het iets diepere water in. Toch was het al met al een heel leuk uitje, en seth zal voorlopig nog wel slapen denk ik.. Marijke ja ik bof zeker met mn broer! Is niet zo vaak dat je zulke dingen aangeboden krijgt he.. Carla gelukkig weer een goed nachtje gehad. Zo grappig dat we al blij zijn als we mogen slapen tot 630. vroeger was dat megavroeg.. Sandra toevallig ja! Was t leuk, heeft indy genoten?
goede avond ff n teken van hier, sorry niks gelezen ben al n paar dagen niet geweest,alleen bezig geweest met pspen voor carnaval voor mn pa gisteren weze eten en naar de bios met vrienden geweest,vandaag bij vrienden geweest kon youri ff lekker spelen. verders geen nieuwtjes hier alles gaat goed! doegggg fijne avond
Gezellig toch, krullie, lekker psp-en? Wordt de carnavals-psp een verrassing voor je vader? Vandaag een lekkere dag gehad. Ondanks dat Stijn een nieuwe hobby heeft (krijsen) en dat ik zelf keelpijn heb en een vervelende hoest heb..
Nou dat vind ik dan knap marijke! Hoe heb je dat gedaan dan? Goed en fijn dat je zo positief kan zijn! en krijst stijn al ie zn zin niet krijgt? of gewoon steeds voor de lol ook? Hier ook echt een fijn weekend gehad, voel me goed. Mn broer is ook even langsgeweest nog, en yara heeft weer even ene k3 optreden weggegeven. straks nog even de strijk wegwerken als we lost kijken van afgelopen vrijdag. en dan zit t weekend er al weer op. straks no9g even zoeken nr yara's sneeuwwitje jurk want morgen mag ze verkleed nr de psz, komt ook de prins langs enzo. ben benieuwd wat ze ervan vindt. kindjes waren echt superlief vandaag, yara riep ook heel de tijd;l seth je bent de allerallerliefste en dan een dikke kus erachter aan. krullie ja ik miste je al! leuk dat je lekker beizg bent geweest voor je vader. meiden wel wat meer komen kletsen hier hoor, is zo rustig nu!
o schattig, Yara in sneeuwwitje jurk!! Nee ik weet niet waarom hij zo krijst..ik heb het idee dat hij het zelf erg mooi vindt klinken, dus we reageren er ook maar niet op..terwijl er heus wel momenten zijn dat ik hem..achter het behang kan plakken als hij het doet
Het is idd rustig hier. Wij zijn pas net een half uurtje thuis , beetje laat (gisteren ook al), en we moeten morgen vroeg op. Hoop dat indy dat red, maar we zien wel. Zwemmen was geslaagd. Indy heeft het heerlijk naar haar zin gehad. Ziet wel dat ze een heel stuk verder is dan de laatste keer dat we gingen zwemmen. Ze ging kopje onder, in het water springen (vanaf de kant) in het diepe, door de golven............ nou ja ze heeft genoten. Daarna bij de vrienden die mee waren geweest blijven eten en indy daar ook nog in bad geweest. Dit vind ze altijd heel erg leuk. Ze hebben een groot bad, waar ze dan met zijn 3e inkunnen. Ze was doodmoe, en sliep dus meteen. Morgenvroeg moet ik om 8.00 uur naar het zkh in den bosch. Dus vroeg op. Moet voor mijn eczeem/uitslag naar de dermatoloog. Hier is overal ruim 3 mnd wachttijd, en daar inloopspreek uur dus vandaar. Is wel wat verder, maar ja.......... Juut, leuk dat yara het ook zo naar haar zin heeft gehad. En die seth........die moest gewoon even wennen. Marijke, ach die stijn, wat lief dat hij jullie erop kwam attenderen.... en dank je voor je vlinders....... Moet aan de gang voor het geboortekaartje van de oppas. Ze komt over 1 1/2 week foto's maken (dus dan moet ik mijn flitser hebben). Dus ben even aan het orriënteren. Gelukkig krijg ik straks hulp van miranda, anders gaat het me niet lukken. Had ook gezegt dat ik het niet meer zou doen, maar ja de oppas is natuurlijk wel speciaal. Staat altijd voor me klaar, kan indy zelfs onverwacht voor een paar uurtjes brengen als ik het nodig heb........... Lidwina, hoe gaat het met je keelpijn? groetjes sandra