Even ons lijntje naar boven halen. Hier alles wel o.k. Hoofd een beetje vol met oppas........me toch nog meer aan het oriënteren. Vanmorgen op bezoek geweest, was hem niet, nu morgen nog een bezoek. Zal zooooooooooooo blij zijn als het geregeld is. Miranda, wat een verhaal zeg. Daar zou ik het niet bij laten zitten. Je krijgt idd een stempel opgedrukt, ben benieuwd hoe ze op je brief reageren. Echt belachelijk. Carla, leef je nog? Nu lekker vakantie. Juut, lekker gewerkt? Was het rol gelukt met de kindjes mee...... Jarno hier nog niet thuis. Ik lekker op tijd naar bed, moet morgen werken. groetjes sandra
sorry sorry sorry ik ben jullie behoorlijk aan het verwaarloze, heb het onztettend druk hier. Heb de 1e week vakantie erop zitten maar voel me ontzettend gebroken en moe moe moe, ik slaap echt kei veel bah. morgen op vakantie hoop echt eens tot rust te komen, dat lukt hier thuis niet, zie in mijn ogen teveel 'zooi'. miranda ik zou ook even telefonisch verhaal halen hoor! jeetje man wat een beredenatie {geen idee hoe ikd at woord schrijf} schandalig hebben ze het geschreven.
Nog even een update voor het slapen gaan, Hier alles goed, lekker gewerkt vandaag. Yara en Seth hadden het supergoed gedaan bij rol op zn werk. Een vrouwtje van de administratie was met ze gaan spelen, en ze waren van 10 tot 1 in een naastgelegen lokaaltje superlief geweest. Yara was ook erg enthousiast, vond het helemaal leuk. Helaas ging het weer de hele dag duren, dus rol de kindjes smiddags maar bij zn moeder gebracht. En raad eens..maandag moet ie weer terug, nog een dag werken :x Echt zo stom. Gaat nu allemaal om de roosters voor na de vakantie, snap neit dat ze dat neit eerder rond hebben gekregen. Ik stel me er elke keer op in dat het vakantie is, en dan steeds niet. En woensdag gaat rol al voor vijf dagen nr engeland nr zn zus Nou ja, tot hier weer mijn praatje. Vanavond even de stad ingeweest voor cadeautjes vr de tweeling van rols broer, die vieren morgen hun verjaardag. Bij villa happ was weer s alles voor de helft, dus voor 8 euro een tshirt en blouse voor sethje gekocht. Zo lekker slapen. Oja, vergeet nog het goede nieuws: vanmorgen was het hier 700!!! Wat een heerlijkheid!! Vrees dat het maar eenmalig was, maar goed.. Anniek jij klinkt niet relaxed!! Pas s goed op jezelf! Even weggaan zal je goeddoen. Maar last hebben van zooi, is zo herkenbaar! Hier ook vaak! Ga je morgen weg? Veel plezier, maak er wat van met zn viertjes! San werkze morgen. En tuurlijk ben je blij als het geregeld is, het geeft ook (te)veel gedoe. Hoe gaat het nu met je vader? En show je scrapsels hoor! Miran bah wat een schandalige brief. Kan me voorstellen dat je er goed kwaad van was! Hoop dat je een behoorlijke reactie terug krijgt, dit is echt niet leuk! Roba veel plezier met stappen morgen! Lidia klus-ze, en een prachtig taartje hoor!
VAKANTIE!!!!! Nou ja zo goed als...noig niet helemaal klaar met opruimen en alles kilaar leggen voor nieuwe schooljaar dus volgende ook nog een keer terug.... Juut balen is dat idd dat i8 nu nog niet klaar is. ik ken het gevoel...En idd wel jammer dat Rol dan volgende week al weg gaat. Anniek geniet van je vakantie meid! Miranda wat een enorm stomme idiote reactie zeg......
Het word al rustiger hier hè? Vandaag 2 verjaardagen achter elkaar.. drukte alom dus. Net weer bij de dec 2010 mama's te horen gekregen dat er weer een kindje overleden is.. oorzaak krijgen ze vandaag te horen. Ze gingen gisteren heen voor een pretecho en kregen dat nieuws te horen Vorige keer ook al iemand met 15 weken haar kindje verloren.. Poeh, sta je wel weer met beide benen op de grond iedere keer.
ja het wordt hier zeker steeds rustiger! hier alles oke, vanmorgen om 615 is rol er weer uit gegaan. ik heb lekker en diep geslapen! vanmorgen wat aangerommeld, de koelkast ontdaan van zn ijslaag en goed gepoetst, rol de zonwering op zolder even gedaan. yara is nu even boodschappen doen met rol, sethje slaapt even. Vanmiddag hebben we verjaardag van de 2ling van rols broer, geen zin in, en daarna ga ik door naar een borrel van een oud studievriendinnetje, dat is wel leuk. patries blegh wat een verdrietig nieuws weer. carla ben je niet ongelofelijk moe nu? was je gister ook nog mee uit eten geweest of heb je dat overgeslagen?
hoi allemaal! @Patries : Brrr erg hoor dat ze hun kindjes hebben verloren @Juut : dus je hebt ff het huis voor jezelf alleen? Ook wel eens lekker ja @Hier : Gisteren was een mega geslaagde dag! Niet alleen het weer was fantastisch! ( ze hadden 21 graden voorspeld en 75% kans op regen maar het was zeker wel 26 graden en geen wolkje aan de lucht ) Maar het was ook heerlijk rustig! Bijna nergens wachtrijen ( langste keer wachten was 3 minuten ) waardoor we in veel attracties wel 4 of 5 keer in zijn geweest Erik vond het GEWELDIG! Vooral dreumesland maar ook de grote atracties zoals het wildwaterbaan en van een hele hoge glijbaan af met zo'n matje ( wel met papa samen ) Ideaal dat opa en oma erbij waren. Vaak paste hun samen of alleen opa op Owen zodat wij met Erik overal inkonden. Maar ook Richard heeft een aantal keer op Owen gepast. ik geen een keer besef ik me nu Owen vond het niet zo heel geslaagd. Heeft bijna niet geslapen. Ook het drinken ging niet zo geweldig. Maar hij heeft niet gehuild. Had Mariannes raad opgevolgd en heb het matrasje van de bak in de kinderwagen gedaan. Dus lekker nestje had ie In de auto op de terugweg wilde Erik persee met ons mee in de auto ( op heenweg bij opa en oma in de auto zodat ik met Owen achterin kon en heb hem daar ook gevoed ) Erik was zo in slaap. maar Owen zette het op een huilen wat met de minuut erger werd. Erik werd er wakker van en ging huilen en wilde de auto uit Dus maar ergens gestopt en Erik in de auto van opa en oma en ik achterin bij Owen. Flesje suikerwater gegeven en toen was ie stil gelukkig. We waren pas om 20 uur thuis! Zometeen kom ik spammen. Eerst ff Richard helpen met wat vinden