Hallo! Hier alles oke! Vanmiddag nr verjaardag geweest, was niet zo leuk. met een 7 jarig nichtje wat eruit zag als een meid van 17..en ene opscheppende schoonzus over haar dure taart..een overvloed aan hapjes en drankjes maar weinig gezelligheid (sorry moest er veen uit Daarna ik nog door nr borrel van een oud studievriendinnetje, was echt wel even gezellig. Mn scraphartje toch maar weggegeven, ze waren er heel blij mee! Kindjes nog zelf op bed gelegd en nu bezig met foto;s bestellen voor bruiloft vlgd week. Hoop uitzoekwerk. Hedwig wat een ontzettend leuke foto's., het plezier straalt er van af! Echt heel leuk om te zien~!
Wat een leuke foto's Hedwig! En die stoere Erik! Leuk leuk leuk! @ Judith -> niet geslaagd dus vanmiddag op de verjaardag! Gelukkig had je daarna toch iets leuks op het programma Hier vandaag wat opgeruimd en gepoetst. Ook eindelijk de foto's bijgewerkt in albums. Nu helemaal bij tot Joris zijn 3e verjaardag! Dus heel blij toen dat af was
Netjes hoor miran! jij hebt ouderwets geplakt toch? Leuk hoor! San wil jij binnenkort de foto's van de efteling even branden en opsturen? Doe ik dat ook morgen even regelen..
Goeie morgen allemaal, Vandaag gaan we een dagje zwemmen op center parcs en daarna lekker uiteten. Mooie fotos Hedwig. Saaie verjaardag Juut....
ow Miran kan je hier ook niet ff komen plakken? Loop nog steeds een jaar achter met de foto's van Erik. En had me voorgenomen om met Owen flink bij te blijven maar ook dat loopt al achter. @Carla : Veel plezier vandaag! En goede orgebn. Is dat dialects of ochtendtypen? @Juut : jammer van die saaie verjaardag. Maar naderhand tenminste wel gezelligheid @Patries : Jeetje joh bijna al 20 weken zwanger zie ik. Wat vliegt de tijd! Hier Morgen Richard weer aan het werk. Best balen. Denk dat ik me deze week ga inschrijven bij de sportschool. Schoonma wilde wel paar dagen in de week een paar uur komen oppassen. Kan ik gaan sporten. Hopen dat ik zo wat gewicht ga verliezen. binnenkort naar de Efteling Heb er nu al zin in! Ik ga dan met Richard en Erik. Owen blijft een dagje bij opa en oma.
net wakker Hedwig!!! Wij zouden vandaag eigenlijk naar de efteling gaan, maar met de weersvoorspelling toch maar uitgesteld.
Goedemorgen! @ Hedwig -> dat zal je ook vast goed doen! Zo heb je toch een paar uur in de week even wat afleiding! En leuk, een dagje efteling in het verschiet! @ Carla -> veel plezier vandaag! Hier vanmiddag verjaardag van een vriendinnetje van Joris! En vanavond krijg ik nog visite... Iedereen een fijne zondag!
Jarig: Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Zwanger: Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling
wie wil er as woensdag in den haag nr de film leap year, met daarvoor ladies night en daarna goodiebag? heb 5 kaarten gewonnen, maar rol zit dan in engeland, ga zelf dus niet iemand interesse?
hoi, ben al weer een paar dagen hier niet geweest. Ben vanaf woensdag al heel ziek. Griep met keelontsteking. Mijn hele lijf doet pijn en heb de eerste dagen zelfs hoge koorts gehad. bah. Juut, leuk zeg dat je kaartjes hebt gewonnen, jammer dat je er zelfs niet naar toe kunt. Wat een herkenbaar verhaal ook van die verjaardag met "lekkere hapjes". Carla, lekker vakantie, geniet maar van je 6 weken...ben jaloers! Nee hoor, ik gun het je. Hedwig, leuke foto's van Erik en Owen in het pretpark.
hallo meiden het wordt hier erg rustig he! maar ja, vakantie tijd he! marijke jee vanaf woensdag al zo ziek, dat is wel rot! beterschap meid! maar mss wel een sein van je lijf he, dat even zegt: ho stop! je zat natuurlijk al niet goed in je vel en ik denk dat je lijf dan op een gegeven moment ook niet meer wil.. miranda was het leuk op verjaardag? carla lekker gezwommen? vinden allebei jouw meiden het leuk? hedwig wat een goed voornemen, de sportschool! niet eens om af te vallen ofzo, maar meer om iets echt voor jezelf te hebben! nou wel doorzetten hoor!
ja, ben zeker van plan om wel door te zetten hoor Juut. Jaren geleden heb ik fanatiek gesport. Vooral steps vond ik erg leuk om te doen Ben ook van plan om in september weer zwemles te nemen.
Goed van je Hedwig om het sporten weer op te pakken... (zeg ik...terwijl ik al moe wordt als ik aan sporten denk...)
Zo hier net thuis en de meiden hebben genoten. Kyra was niet uit het water weg te krijgen en ook dinja vond het heerlijk. Voorla de glijbaan!!! Dinja ligt er net in en ga nu Kyra naar bed brengen, hoewel Dinja nog flink ligt te kletsen....
carla leuk dat jullie zo genoten hebben! hier alles oke, vannacht er wel erg veel uit gemoeten voor yara. ook om 615 riep ze nog of ik haar xtra in wilde stoppen. seth sliep nog even door, helaas was dat maar een kwartiertje maat een opsta tijd van half 7 is hier toch wel luxe vandaag verder niks bijzonders, rol moet dus nog wertken (hopelijk nu echt zn laatste dag!) vanavond komen 2 vriendinnen langs, dus dat is wel gezellig.
goedemorgen judith, hoop dat roland idd na vandaag neit meer hoeft. wat lastig dat je vakantie zo opschuift zeg.... en heerlijk even kunnen doezelen in bed nog. zo even langer is echt heerlijk! carla, lekker zwemmen! dat vinden ze hier ook heerlijk. alleen zwembad is dicht in de vakantie (groot onderhoud ) marijke, jeetje wat vervelend dat je zo lang ziek bent. gaat het wel al beter/ zou idd goed spanning kunnen zijn. doe het even ruustig aan. ga jij nog op vakantie? miranda was het gezellig gister? vast wel! en nog wat gehoord van het audiologisch instituut? raar hoor. ik had een lovende brief. vind het een hele rare reactie van ze. zeker omdat dat echt niet zo is. je bent een lieve mama, dus voel je niet aangesproken hoor. ze moeten je toch helpen met joris? wij moeten in augustus weer. dan weer een gehoortest. wat kan dat dan schelen waar je zit.... hedwig. wat leuk dat je wat voor jezelf gaat doen ! even eruit, even rust van thuis en ontspannen iets voor jou! en lekker aan je conditie werken.... ik mag afzwemmen voor a. weet alleen niet wanneer. das even afwachten want ik wil niet bij de kinderen afzwemmen maar goed, ik ben neit meer bang in het water, dus dat is de overwinning die ik wilde kan ik eindelijk met de kinderen zwemmen anniek, lekker even weg nog. fotos van efteling? sandra, hoe gaat het ermee? en show je je knutsels nog? ben zo benieuwd! patricia, jeetje wat gaat het hard zeg! voor je het weet zit je met twee kleintjes erbij. willen jullie weten wat het word? weet verder neit meer. vandaag was wegwerken (had er dus nog op de valreep een plasbed bij) en inpakken. schoonouders komen nog langs vanmiddag. en ik wil even het hele huis een sopje geven. rune is heeeeeeeeel erg aanhankelijk. daar word ik wel eens gek van. de hele dag aan me hangen en bij me zijn. schiet neit echt op dus ik ga maar beginnen....
Zo, ben op forumvisite geweest, was erg gezellig. ze had een angelsound. Na veel zoeken kon ik ze nog niet vinden. Dus vroeg of zij ze wilde zoeken voor me.. en gelukkig even later hoorden we 2 hartjes heel in de verte! Dus ik ben gerustgesteld tot de 20 weken echo. Het gaat zoooo hard allemaal!