Goedemiddag allemaal. Hier druk weekend gehad. En mijn hoofd loopt een beetje over. Meteen last van rug/bekken. Dus vandaag een beetje rustig aan, met meerdere rust momenten. Alweer een stukje wijzer qua oppas. Zijn er bij 3 geweest, maar dat gaan ze niet worden. Nu over 2 wkn een afspraak......... Pffff, nou ja gaat vast goed komen. Heb alles gelezen, maar weinig onthouden. Is het bij jullie ook zo'n vies weer. Het regent hier echt pijpestelen. Bah bah, wat waren we verwend de afgelopen weken. groetjes sandra
Hello! Hier even rust in huis, kindjes slapen. Is een troep, maar even laptoppen Vanmorgen kwamen vrienden nog even onverwacht langs, was wel even leuk. Daarna nog even gauw boodschappen gedaan. Yara weer een lekkere kletskont vandaag, was allemaal aan het vertellen over haar eigen baby die ze krijgt als ze groot is, wat ze m allemaal zou leren en waar ze m mee naar toe zou nemen enzo Rol belde net alweer dat het nog een hele lange dag gaat worden, en mss morgen ook nog terug :x:x:x Kan eigenlijk helemaal niet, we hebben verjaardag en de thuiskapster komt voor ons 4tjes.. Sandra jee wat een gedoe he meid, op zoek naar een nieuwe oppas. Hoop dat je snel een besluit kunt nemen. En hoe gaat het met je vader? Wanneer zou hij nou meer horen? En rustig aan doen hoor vandaag! ps scrap jij nog voor je weekoverzicht of ben je daar maar mee gestopt? kwam de link nog tegen bij mijn favorieten.. patries fijn om dat geluid weer te horen joh! lidwina succes met poetsen, en tsja, een beenhangende rune schiet dan niet echt op. dvdtje opzetten? en zit je al wel aardig in het vakantieritme? en in je hoofd nog steeds wel wat rustiger?
goedemorgen, hier alles nog rustig, wil nog even laten slapen alles. ga zo verder met pakken. laatste dingen, en dat is stiekum best nog veel. stil hier trouwens. judith, bah bah bah wat vervelend dat roland weer weg moet vandaag. hoopd at dit ewcht de allerlaatste keer is hoor! geniet wel lekker van je dag hoor! en ja, hoofd is rustiger. fijn dat die pillen dat doen. wil wat meer freubelen in de vakantie en dan volhouden. meer iktijd inplannen, maar moeilijk hoor en heb het huis al aardig op de rit. nu zo houden sandra, lastig hoor een nieuwe leuke oppas vinden. komt vast goed. rustig aan maar patricia, gaat idd erg hard. gelukkig toch nog twee hartjes kunnen vindne... nou, ik ga aan de slag.
denk beetje gemist maarre : waar ga je op vakantie Lidwina? En hoe lang blijven jullie weg? Succes met inpakken! Pff hier de laatste tijd heel gevecht om Owen savonds te laten slapen zeg. Echt niet leuk meer. Zijn wel 2 uur met hem bezig Nu maar weer aantal dagen proberen om geen vast voedsel te geven. Kijken of dat helpt. Want savonds schreeuwt ie het echt uit van de pijn
hallo hedwig wat jammer dat owen zo'n pijn houd zeg, dat is zo moeilijk! en we gaan een krap weekje camperen. didier kreeg geen vrij in de vakantie verder. dus lekke5r naar brabant. en ik heb net in onze kleine auto alles ingepakt. tent, luchtbedden, slaapzakken, kleding voor 5 (warme en koude kleren) speelgoed, boeken, kookgerij.... ben erg trots dat ik zo goed kan inpakken. (alleen blijft rune autos en knuffels aanslepen en als het lukt hele grote)
hoi allemaal.. ook maar even melden dat ik nog leef hahaha het schilderwerk zit erop EINDELIJK!!! wat een K*T klus zeg. viel erg tegen alles moest 2x en 1 wand 3 x ivm het stucwerk wat niet goed dekte. gisteren gewerk en nu heel moe. straks boodschappen doen en verder niets vandaag de rest van het hiushouden is het weekend blijven liggen dus nog wat wassen draaien en morgen alles strijken en vouwen. donderdag komt de bank ben echt blij alles ziet er dan weer fris en mooi uit sorry heb niets terug gelezen, zag alleen dat lidwina op vakantie ging. veel plezier.
Waar in Brabant ga je naartoe Lidwina? Heel veel plezier in ieder geval meid. En wat lekker dat je zo goed kan inpakken, ik krijg die grote bak van ons gewoon helemaal vol voor ons drietjes en dan voor een weekje cp, laat staan dat we een keer een paar weken naar Spanje of zo zouden gaan, dan moet ik een vrachtwagen huren denk ik hahahahaha. Ik ben daar heel slecht in, ik leg alles klaar en Rob pakt. Hedwig wat vervelend joh dat Owen zoveel last heeft zowel voor jullie maar nog meer voor hem natuurlijk, het arme mannetje.............osteopaat geprobeerd? Ik zweer erbij, maar ja dat komt omdat het bij Jayson toendertijd erg goed heeft geholpen. Enne wat knap dat je het sporten weer op gaat pakken, ik kan me er Juut, wat vervelend dat Rol vandaag weer moet zeg, hopelijk een kort dagje maar. En dan lekker vd vakantie genieten, jullie gingen toch ook nog weg........Kamperland of zit ik nu helemaal mis en was dat vorig jaar... Sandra, jee even een nieuwe oppas zoeken is nog niet zo makkelijk zeg, ja je moet natuurlijk een klik hebben zowel jullie/de oppas/Indy etc. Moeilijk hoor. Succes ermee. En hoe is het met je vader? Al nieuws? Verder kan ik niet terug dames, sorry, ik lees regelmatig mee hoor en probeer te reageren haha. Maar het is hier zowieso vrij rustig zie ik. Hier een lekker weekendje achter de rug, het was hier braderie (do/vr en za). Donderdagavond even met Jayson geweest,vrijdag laatste dag psz bij de binnenspeeltuin, vrijdagavond Rob met de mannen naar de stad geweest, zaterdag overdag nog even met Jayson en zaterdagavond ben ik met de dames op stap gegaan. Was super. Lekker gedanst, wat gedronken en ik heb zelfs weer gerookt. Wilde altijd al kijken of ik dat kon, gezelligheidsroker zijn, en het lukt me dus. Een paar sigaretjes bij het stappen en dan weer klaar. Gezellig. Kwam om 4 uur weer thuis hahaha. Maar dat kwam ook wel omdat wij dames niemand alleen naar huis laten gaan, dus eerst op de taxi gewacht voor 1 dame, daarna een andere dame een eind op weg gebracht met de fiets en toen met z'n drietjes naar huis gefietst (wonen in dezelfde straat). Zo weer een heel verhaal hahaahha, staat 1 foto van op mijn hyves. Nu hopelijk komend weekend een beetje rust, maar er komen weer genoeg drukke weekenden aan voor ons. Nu morgenavond eerst met een paar moedertjes van de psz lekker wat drinken op het terras. Heb er zin in. Nou ga gauw nog wat doen hier,al zal dat niet veel zijn, is op het werk erg rustig.
Lidia, wat fijn dat het achter de rug is, wij zouden hier eigenlijk de buitenboel moeten doen maar pffff ook geen zin in. En de schuttingen moeten eigenlijk ook in de beits......
Ooh roken, heb het daar ook nog moeilijk mee hoor. Niet dát ik er 1 zou opsteken nu hoor. Maar ik zeg aldoor nog een jaar en dan ga ik ook weer roken. Vind het zooo lekker *schaam* en dan hebben de kleintjes wrsch geen bv meer. Mits dát al lukt natuurlijk. Justin is aan het comtuteren zoals ie t zelf noemt. Bert en Ernie van V tech. Hij mocht ook, omdat mama ook even ging computeren. Vandaag een rustig aan dagje, gister al weer teveel gedaan..
Goedemorgen dames... Ik spring hier even in, wel het een en ander nog gelezen... @ Sandra -> al wat rust gevonden? En wat jammer dat de laatste 2 oppassen niks was voor jullie gevoel. @ Lidwina -> heel veel plezier met jullie kampeervakantie! Ik ga heel hard duimen dat het weer nu alleen maar vooruit gaat en jullie niet die paar dagen vakantie wat jullie al hebben in de regen moeten zitten!! @ Lidia -> was dus meer werk dan verwacht... Gelukkig nu weer klaar met het verfwerk! @ Hedwig -> ah wat sneu gewoon voor Owen En voor jullie hartstikke vermoeiend hoor... Het is gewoon heel vervelend dat jullie niet weten waar het nu aan ligt, het is en blijft natuurlijk elke keer maar gokken. Maar als je hem nu eens het avondeten om 12 uur zou geven? Om zo te kijken of hij daarop reageert? (ben hardop aan het meedenken)... @ Patricia -> oei oei oei, volhouden hoor meid Hopen dat je die gedachte volgend jaar kwijt bent! Hier gaat alles zo zijn gangetje. Niet super, voel me ook niet super helaas. Afgelopen weekend foto's gemaakt van mijn zwangere vriendin! Zo leuk geworden, had ik niet verwacht en ze is er zelf ook hartstikke blij mee
Zo Dinja is weer goedgekeurd op het CB. Vrouwtje vroeg zich af wat we eigenlijk kwamen doen.....Dinja doet het super en is een lekker vrolijk en dapper ding zei ze. Ze weegt nu 9270 gram en is 75 cm lang!
Lidwina geniet van de valkantie. Lidia gelukig zit het schilderwerk er nu op... Hedwig balen hoor dat ie zo slecht gaat slapen s avonds.
Patries, ik was nu bijna 4 jaar gestopt, heb nu zaterdag een sigaretje of 6 op en daarna weer niks meer, heb er nu geen moeite meer mee, maar denk ook niet dat ik bijv met de carnaval weer 4 dgn achter elkaar zou moeten roken want dan ben ik weer verkocht denk ik. Voor de zwangerschap rookte ik ook gewoon een pakje per dag. Heb altijd gezegd zou het fijn vinden als ik gewoon op een feestje af en toe een sigaretje op kon steken voor de gezelligheid en dat blijk ik dus te kunnen. Maar dat had ik na zo'n korte periode van stoppen ook niet moeten doen hoor. Miran, de foto's zijn leuk geworden joh. En wat jammer dat je je niet helemaal goed voelt, rustig aan meid. Lekker hé Carla als ze je meisje weer helemaal goedkeuren. Leuk hoor. Ga weer verder.
Roba dat is dan wel goed van jezelf dat je die discipline hebt Carla, fijn dat Dinja weer is gewogen. Klein meisje..Renske had dit gewicht met 9 maanden? Maar dat is dan ook wel een klein stevig meisje hoor. Gelukkig ben ik nu weer helemaal opgeknapt. Jeetje zeg ik heb me zo beroerd gevoeld de afgelopen dagen. Morgen heeft Stijn een proefles peuterdans. Ben benieuwd hoe hij dit vindt.
Ik heb Kyra als vergelijk en die woog maar 8500 gram met 1 jaar!!! Dus voor ons is Dinja al een steviger meissie!!!
hihi volgens mij zit Owen daar met 6 maanden al boven. Maar goed, hij is ook een jongetje he. Niet dat dat veel uitmaakt want Erik was pas met 8 maanden even groot en zwaar als dat Owen nu is Heb Owen maar ff weer op andere voeding gezet. Hopen dat dit helpt. Weet het ook niet meer hoor. Gelukkig volgende maand weer naar de kinderarts. @Lidwina : fijne vakantie! ( ging je nou morgen weg? sorry heb geheugen als een zeef laatste tijd )
Ik ook weer even hier. even niet zoveel puf om te reageren (i am sorry) wil wel even lidwina een leuke paar daagjes toewensen! ik ga duimen voor iets beter weer! hier alles wel oke, vanmorgen nr een verjaardag geweest. daar broodje gegeten, rol nr huis, ik even nr de stad. vanmiddag is de thuiskapster geweest en vanavond zijn we met zn vieren een frietje gaan eten. morgen moet rol om 600 de trein al hebben nr schiphol! vroeg he!
Dat is idd mooi op tijd Juut! Poeh.. Hier laatste x fysio voor nek/rug/hoofdpijn gehad omdat ik de rest wil behouden voor de bekkenfysio (heb nu nog zo'n 15 behandelingen tegoed nl). Heb erg last vandaag, wilde de stad in, want nu is er écht uitverkoop maar ik trek t niet baal daar echt van.. Zo onbezorgd als mijn zwangerschap van Justin was, zo zwaar is het met deze.. Gisteravond/vannacht vrijwel niet geslapen. En wat duurt een nacht dan lang zeg. Gadver. Ik weet dat ik me mag prijzen met deze zwangerschap en dat besef ik maar al te goed, maar waarom is het nu zo zwaar? k word gewoon n oud wijf denk ik ;p