Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    juut das wel erg vroeg idd...

Patries balen dat het zo zwaar is voor je...

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Carla -> wat fijn dat bij het CB alles goed was!

@ Hedwig -> ik duim voor je dat de andere voeding werkt voor Owen en uiteraard dan ook voor jullie!

@ Marijke -> fijn dat je weer aan de betere hand bent! Zo lamlendig voelen is echt niks.

@ Judith -> pff dat is wel heel vroeg! Dus nu even een paar uurtjes nog voor jullie 2...

@ Patricia -> snap best dat je baalt, vooral als je denkt dat je 'pas' bijna op de helft bent van de zwangerschap. Maar je had dus nu gewone fysio en gaat over naar bekkenfysio? Hopelijk heeft dat dan meer succes voor je!

Hier de hele dag niet echt vooruit te branden. Bah, zo schiet het nooit op he... Maar ja, de dag is bijna om en dan maar hopen dat morgen een betere dag is!

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames

@Patries : dikke knuff voor jou meis!!!!!!!
    Neem je wel al paracetamol? Misschien dat het de scherpste kantjes van de pijn afhaalt? Ik mocht ( ook ivm veel pijn ) 3 x 1000 mg paracetamol per dag.
    Overleg eens met je huisarts.

@juut : Nou, Rol is al weg nu denk ik. Hoe lang blijft ie weg?

@Hier :
    Gisteravond is Owen gelijk goed gaan slapen. Was ik wel blij mee.
    Vandaag weer erg huilen maar komt denk ik door mij. Heb hem fles gegeven en toen hem in de wipper en in de box. moest nog eten. Maar verga van de rugpijn!!!!! Dus kon hem niet normaal naar bed brengen ( ff wiegen en zingen en knuffen )
    Erik natuurlijk ook gelijk over zijn toeren.
    Op dit soort momenten ben ik echt blij dat ik weer rook!
    :(

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Miranda, nee ik had ook al bekkenfysio, maar zo gaat het hard met de consulten dan, vandaar.

Paraatjes neem ik echt liever niet, behalve als ik t écht echt niet meer trek..

Mamzie, waarom is Erik dan ook over zijn toeren?

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin weegt nu 14,5 kilo en is 1 meter lang trouwens.

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    19 weken vandaag !!! t gaat evengoed zooo hard joh!

7. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Je therapeut of huisarts kan een brief schrijven he naar je zorgverzekeraar waarin staat dat je meer consulten nodig hebt en meestal krijg je die dan ook. Tenminste, ik kreeg ze wel.
    Vraag het eens.

Erik is meestal dan van slag omdat ik me zo loop te ergeren van de pijn. En die spanning voelt ie aan en begint dan ook te huilen.

Trouwens Erik heeft net op het potje gepoept! KNap he :D :D
    Helemaal uit zichzelf ging ie er naartoe! :) :)
    Ben zo trots!

Maar goed als ie het nou ook ging doen als ie een onderbroek aan heeft. Maar dat blijft zo moeilijk he. Weet niet hoe ik dat nou moet doen hoor.
    In zijn blootje is ie totaal zindelijk maar met onderbroek dan piest en poept ie er gewoon in :(
    iemand een idee?

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> balen van de rugpijn :( En dan helemaal als Erik daar ook zo op reageert... En wat goed!! Tips? Werkt een systeem niet als stickers/kadootjes? Anders een klein kadootje kopen, laten inpakken en zichtbaar op de kast ofzo en daarbij een stickervel zodat het zichtbaar is wat hij kan verdienen?

@ Patricia -> ah zo ja... En al 19 weken! Bijna echt op de helft!!

Hier al naar de winkel geweest, heb weer barstende hoofdpijn, bah! Hopelijk gaat de para snel werken...

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    tja beloningssysteem. Heb het idee dat het niet echt werkt of ik gebruik het niet goed.
    Want weet niet als ie dan een ongelukje heeft maar daarna dan weer wel naar de wc gaat of ik hem dan moet belonen of niet.....

Paar weken terug deed ie het heeeeel goed! Toen ook gepoept op de wc. Hij kreeg een kadootje ( want dat had ik hem belooft ) en zodra het kadootje binnen was, was ie opeens niet meer zindelijk.....
    Waarom snap ik nog steeds niet....

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hardnekkig mannetje, of juist een heel slim mannetje ;) even mijn best doen, kadootje binnen, nu hoef ik mijn best niet meer te doen.

En als je het even laat rusten? Even niet meer op reageren, misschien pakt hij het dan weer zelf op? Want hij kan het wel!

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja heb het ook ff laten rusten hoor.
    Vorige week was Richard vrij en toen was ie totaal niet meer zindelijk! Dus gewoon luier aan gedaan. Nu is Richard weer werken en ben sinds maandag weer begonnen en gaat nu weer de goede kant op.
    Behalve dus als ie een onderbroek aan krijgt pffff

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo, geslapen van kwart over 10 tot kwart voor 2. Toen naar de AH 2 voordeelpakken luiers (in totaal 132 stuks) voor een 10 tje!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Heeft hier iemand de vtech smile motion?? Zoja hoe bevalt die??

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja die hebben wij.
    Bevalt niet zo heel goed. Spelletjes zien er blokkerig uit. Niet mooi gemaakt.
    Erik speelt nu veel liever met de Wii of de playstation.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris heeft ook die vsmile. Hier is het wel een succes... Is idd wel wat ouderwets qua uitzien, maar Joris vind het leuk om te doen ;)

16. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook een groot favoriet hoor!!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sjonge, jammer dat het hier al rustiger word hè?

De mannen waren al om 4 uur thuis vanmiddag. Justin mocht van mij computeren want hij was droog gebleven vandaag. Hopelijk werkt dit stimulerend ;)

Morgen gaat hij met opa en oma (en Tessa net 3 jaar) naar Sprookjeswonderland of als het slecht weer is, naar Ballorig.

18. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Hier nog aan het werk, maar over kwartiertje gelukkig klaar. Ben bekaf. Morgen een lekker dagje thuis, dus rustig aan.
    Heb wel alles gelezen. Maar niet veel onthouden (alweer).

Carla, wil je er één aanschaffen?
    Wij hadden de v tech, die oude. Is helaas kapot, want indy vond hem wel erg leuk. De spelletjes zijn helaas niet te gebruiken op de v motion, dus wij kopen mss zelfs nog wel zo'n oude (zijn maar iets van 25 euro nieuw). Al word het mss over een paar maanden (of voor 4e verjaardag straks) een nintendo ds. Als ik zie hoe de kleine van mijn vriendin hier met de 4 al mee omging......

Patricia, lekker wat geslapen vanmiddag.

Miranda, hoe is het met de hoofdpijn.

Hedwig, he wat balen dat eric het met onderbroek nog niet doorheeft. Komt vanzelf hoor.

Juut, hoe is het daar. Heb jij ook lekker vakantie nu? En nog iemand blij kunnen maken met je kaartjes.

Nou ga nog ff rapporteren en dan lekker naar huis.
    Welterusten.
    groetjes sandra

19. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier gister toch nog nr de film geweest!
    Mn moeder bood heel lief aan om op te passen, en heb er maar gebruik van gemaakt. Wel gek, zo'n eind rijden voor n filmpje, maar samen met vriendin was wel gezellig hoor!
    Ik vond 'm echt heel leuk, humoristisch en met een hele mooie man erin ;). Daarvoor kregen we drinken en cupcakes, en gratis nivea douchegel. Je kon kleren shoppen (leren leggings enzo ;)) en je nagels lakken (doe ik echt nooit haha)
    Maar goed, wel grappig om daar ineens rond te lopen. En nr huis met een net 5 goodiebag, met strandbal en tijdschrijftje en nog wat dingetjes.
    Terug heel slecht weer gehad, de meest mooie (maar enge) bliksem ooit gezien.
    Ruitenwissers vriendin werken niet zo, dus dat was met 80 over de snelweg. pas half 1 thuis, 100 in bed.
    En vanmorgen gewoon weer 600 natuurlijk! Maar wonder boven wonder wilde seth nu wel even bij mij in bed, dus we hebben nog bijna een half uurtje aangetut, hij mij allemaal kusjes geven en ik nog beetje dutten.
    Nu zit hij op zn stoeltje even bumba te kijken, yara zal zo wel wakker worden denk ik.

Verder voor vandaag weinig plannen, heel mss ikea maar weet niet of dat slim is in mn eentje met 2 kleintjes..
    Wil ook een nieuwe stofzuiger heb ik gister besloten. Iemand nog tips?

Met yara en seth gaat alles lekker, en met mij ook hartstikke goed! Fijn he!
    Rol was gister ook weilig aangekomen en had het naar zn zin, al miste hij ons wel

San voor mij betekent vakantie extra werken, maar dat vind ik niet erg, er blijven genoeg dagen thuis over. Vlgd week 1 dag (en mn verstandskies eruit brr) en dan een paar weken twee dagen in de week.
    Doe lekker rustig aan vandaag meid, hopelijk was Indy niet al te vroeg wakker. Hoe gaat het met Jarno? En met je vader?

Patries geniet van je kindloze dag vandaag!

Mamzie dat is idd lastig met erik en de zindelikheid joh! Mss je beloningssysteem toch nog s wat strikter maken en er een leuke beloning tegenover zetten..maar vaak werkt laten rusten ook wel even hoor, dan komt het vanzelf wel.

Carla lekker van je vakantie aan het genieten meid?

Anniek je leest dit werl niet maar straks misschien wel..beetje erg balen van het weer voor jullie. Hoop dat jullie het verder wel leuk hebben.

Marijke leuk dat peuterdans ook voor stijn zo'n succes was zeg!

Miranda nog plannen voor vandaag?

20. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jaaaaaaaaaaaa, ik heb de ukkies gisteravond voor het eerst aan de buitenkant gevoeld!

Deel Deze Pagina