Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    jeetje wat leuk patries!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> joehoe! Wat onwijs leuk en wat een heerlijk gevoel ;)

@ Judith -> klinkt als een geslaagde avond! Alleen jammer van de terugweg... Wel lekker dat Seth een half uurtje wilde tutten vanochtend! Heel fijn, vooral omdat het een latertje voor je was gisteren!

@ Sandra -> geniet van je vrije dag vandaag! En de oude spellen kunnen ook in de motion hoor ;) En mijn hoofdpijn, ik heb nog bijna dagelijks hoofdpijn. Echt niet leuk, moet komende week weer terug naar de revalidatie, dus meteen even navragen...

Hier een druk dagje voor de boeg, moet van alles nog doen. Wil morgen vertrekken voor een nachtje naar de camping. Lekker zwemmen, wandelen... Zover het weer gezien blijft het morgen en overmorgen droog met af en toe zon, dus even van genieten. En dan zaterdagavond bbq van de vereniging. Dus drukke dagen, zal er dan helaas ook weinig zijn. Probeer natuurlijk tussendoor nog even hier te komen, maar kan niks beloven...

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wauw wat gaaf Patroes! :)

@Miranda : veel plezier komende dagen!

@Juut : klinkt als een geslaagde avond! ;)

@Sandra : geniet maar lekker van je vrije dag!

@ Hier
    Ben gisteravond voor de eerste keer wezen sporten :D
    Heel leuk! Heb nu zelfs geen spierpijn. Dus heb het goed gedaan :)
    Was best wel trots op mezelf toen ik weer thuiskwam en barste van de energie hihihi

Helaas vanmorgen wel ongesteld geworden. Op zich niet zo erg maar zaterdag willen we naar de efteling. En heb geen zin om dan zwaar ongesteld te zijn. Dus hoop dat vandaag en morgen de ergste dagen zijn en dan dat het afzwakt. Anders toch maar weekje uitstellen vrees ik.....

4. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal.

Hier goed geslapen tot 8.00 uur. Straks op de koffie bij onze nieuwe overbuurvrouw, en vanmiddag als het droog is even naar de bieb. Verder lekker helemaal niks.

Patricia, wat leuk. Een heerlijk gevoel.

Juut, lekker toch een avondje weg geweest. Heerlijk hoor. En idd ook wel lekker af en toe een dagje werken. Jullie (rol) heeft zo lang vakantie.

Even antwoord op de vraag over jarno en pap:
    Jarno, heel wisselend. Het is nog lang niet over. Hij loopt er mee rond, maar wil niks, niet praten, het advies van de ha niet opvolgen. Gelukkig niet meer zo dreigend als een paar weken geleden, maar zeker in de gaten houden.
    Pap: Hij heeft nu alle onderzoeken en scans gehad. De week van 9 aug. krijgt hij de uitslag. Is nog even afwachten welke dag, horen we nog. Wel heel spannend dus......ik wil er even nog niet aan denken. Als ik nu naar hem kijk is het net of er niks aan de hand is.

Groetjes sandra

5. lidia

lidia Fanatiek lid

hallo dames..

jajajaj mijn nieuwe bank komt vandaag,(tussen 10 en 14 uur)

en net gehoord dat mijn collegaatje is bevallen van een zoon Sem( na 22 uur weeën toch met keizersnede gehaald) zo lief klein manneke van 9,5 pond:$

patries,, ee wat leuk zeg,, grappig denk ik om er 2 te voelen?

sandra,, ja moeilijk dat wachten op de uitslag, maar ik denk wel fijn dat er aan je vader niets te zien is anders is iedereen er steeds met vragen. en jarno is eigenwijs dus;) maar moeilijk voor jouw denk ik.

juut,, leuk naar de film geweest, en wel eng hé met dat weer in de auto. ahhh die seth met zijn kusjes.

miranda, veel plezier op de camping.

anniek,, hoe gaat ie?

carla veel pleIer met de trouwjurk bekijken met je vriendin en het shoppen:D.

weet niet meer wie het vroeg, hier ook v smile, Damian mag er 1x per dag op spelen, meestal als elise slaapt anders trekt ze steeds het spel eruit;)

heb net geboekt voor midweek roompot klein vink in arcen(limburg).begin okt gaan we:D
    is er wel eens iemand geweest? en wat kan je eventueel in de buurt doen? (dierentuin/speelpark?)

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo hier weer thuid na een dagje shoppen!

Trouwjurk passen met mn zus was weer leuk! Ook Kyra wilde haar jurk weer even aan en heeft meteen mooie schoentjes uitgezcht daar!
    Toen met de trein naar Eindhoven. Voor mezelf schoenen voor de bruiloft en voor Kyra nog een leuk vestje gescoord.

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    weltrusten, slaap lekker meiden
    sorry dat ik zo weiniig toekom aan hier..wordt vanzelf wel weer meer..
    alles goed hier in ieder geval, knuffel voor iedereen die m wil!
    later meer reactie, nu lekker rusten, ,morgen dagje werken

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    GOEDEmorgen!
    Half zeven hier! Heerlijk luxe :)
    De daagjes alleen gaan me heel goed af! Kindjes zijn vrolijk en ik ook! Vandaag dagje werken, yara en seth gaan naar rols moeder.

Ben zo blij dat het allemaal weer lekker gaat hier, wat een verschil met een tijd terug! Slaap ook echt heel goed, inslapen is geen probleem meer, en slaap veel vaster en beter dan vroeger.
    Geniet nu weer van de dagen ipv 's ochtends al te denken: oeioei! Ben er blij om

San jeetje wat spannend als jullie uitslagen gaan krijgen enzo..en wb jarno, meer dan hem goed ind e gaten houden kun je niet doen he meid..maar wel moeilijk dat het zo dreigend op de loer ligt!

Carla heerlijk trouwjurk passne en shoppen, ideaal dagje!

Lidia lekker op je nieuwe bankje gezeten gister?

Miran veel plezier op de camping!

9. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik kom me even afmelden voor de komende 3 (of misschien wel 4) weken. We gaan vanmiddag weg, naar Midwolda, chaletje, lekker genieten. Nu wel hopen dat het weer meewerkt!

Ik breng de kinderen zo even naar oma, dan kan ik even rustig de boel bij elkaar pakken. Vanmiddag haal ik ze weer op, dan doen ze een klein slaapje en daarna gaan we weg.

We hebben voor drie weken geboekt, maar Heeko werkt momenteel ook daar in de buurt, dus als het goed bevalt en de chalet is nog vrij dan boeken we nog een weekje bij.

Fijne vakantieperiode allemaal!

10. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    veel plezier Marianne!
    Enne als je eens niet weet wat je moet doen, kom dan maar een bakkie doen. Midwolda is zo'n 20 minuten hiervandaan ;)

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oh heerlijk Marian, geniet er lekker van!

Hier over 2 weken.. eh nee, ff denken.. volgens mij vanaf 6 augustus vakantie (ok mn mannetje ;) ) en dan hebben we ook de 20 weken echo. Vakantie.. sja ehh aan Justin's kamertje klussen vrees ik de eerste week.. De tweede week komt een vriendin logeren met haar zoon voor een aantal dagen en dan is de vakantie weer om :(

12. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Veel plezier marian.
    groetjes sandra

13. goede middag dame,s

Ik heb gezien dat lidia opvakantie gaat naar klein vink
    Lidia de vakantieplaats ken ik niet maar t zwemparadijs arcen wel en dat zit er langs,ik zou er voor geen goud meer terug willen
    binnen schimmel aan de muren en plafon en zwembadbodem is groen ging er eens met mn voet overheen had gewoon n groene vieze voet!

sorry rest niks gelezen wilde dit ff melden
    wij hebben vanaf vandaag vakantie en we gaan volgend weekend van 6tot 9augst naar BOSRIJK efteling jippie we hebben dr zin in,we gaan samen met mn schoonouders/zus en de hond gaat ook mee en wij 3tjes.
    de rest schilderen schilderen dus dit is wel fijn ff dr uit.

fijne vakantie allemaal...voor diegene die vakantie heeft

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Lijkt me leuk! Ik moet waarschijnlijk nog wel een paar dagen vullen als Heeko aan het werk is, want die heeft niet drie volle weken maar werkt wss 2-3 dagen per week. Je mag natuurlijk ook bij ons komen als je er even uit wilt. Zullen we daar nog eens over sms-en? Ik pb je mijn nummer, als je mij dan sms-t heb ik die van jou ook.

Groetjes!

15. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Doen we Marianne ;)
    gezellie :D

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo de kindjes liggen weer gebadderd en wel in bed.
    Nu ik lekker met de voetjes omhoog..helemaal niks doen!
    Lekker gewerkt vandaag, rol heeft net even gebeld uit engeland, klonk heel vrolijk en blij. Yara en seth ook allebei even met papa gekletst. Nog twee daagjes en hij is er weer.

krullie wat leuk zeg naar bosrijk!

marian veel plezier op vakantie!

17. Marian, fijne vakantie!!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Marjke hoe gaat het daar bij jou?

19. Carla1980