Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier alles wel oke hoor Juut.
    ben aan het aftellen tot we op vakantie gaan!
    Kids doen het prima, slapen best goed, dus niks te klagen hier!

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo Juut, lekker van Seth en nu houden zo!!

Hier.. gaat alles zijn gangetje. Justin is nu met zijn abrick vliegtuig aan t spelen (die had ik al een jaar opgeborgen) en deze vind ie nu leuk. Zo zie je maar weer.. wie wat bewaart, heeft wat haha.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

Hier ook weer terug van even weg geweest. Op de camping was het heerlijk! Gezwommen, speeltuin, zandbak, gewandeld... Joris had zich weer volop vermaakt. Er was ook een avond zomercarnaval wat ook hartstikke leuk was en Joris volop mee deed! Weer geslaagd dus! Hij is wel doodop, ligt nu ook weer te slapen.

@ Judith -> wauw, wat goed! Hopelijk blijft hij het ook zo goed volhouden, dat is helemaal fijn met de vakantie nu! En zijn de dagen van Rol ook weer voorbij, maar straks is die dus weer lekker thuis!

@ Patricia -> hier ook vanalles weggelegd waar hij niet meer mee speelt en af en toe mag hij dan zelf weer wat uitzoeken. Blijft leuk zo voor ze!

@ Anniek -> ben benieuwd na foto's van jullie vakantie! Zo te lezen toch volop vermaakt!

@ Lidia -> wauw, mooi taartje! En mooie nieuwe bank!

Verder weet ik het niet meer... Sorry! Net al de eerste was gedraaid, zo nog een machine aan. Even weer de boel wassen, strijken en opruimen ;)

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Pfft, vanmiddag beetje dipje oeioei. Was zo moe (ondanks mn slaapje) en miste roland zó erg! Yara wilde de kroelen in bad doen, dus ik (redelijk groot) poppenbad gevuld, laat ik dat toch uit mn handen glijden! Jeetje..en seth was een een beetje veel aan t miepen.

Vanmorgen zei yara voor t eerst in een boze bui dat ze n andere mama wilde (en snel er achteraan: onee mama toch niet..) en dat ze geen broertje wilde (toen seth weer met haar speelgoed wilde).
    Mn lieve moedertje is vanmiddag nog even bijgesprongen.

miranda dat klinkt weer als een paar superdagen! nu lekker er even van bijkomen

patries lief he als ze zo zoet zijn met spelen

carla fijn dat het allemaal lekker gaat meid, houden zo!

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> hoe laat komt Rol thuis? En wat een uitspraken van Yara zeg! Schrik er wel een beetje van... Gelukkig trok ze al snel de woorden terug! Blij dat oma nog even kon inspringen.

Hier alweer alles bijgewassen. Zo nog maar even snel wegstrijken, ben ik meteen ervanaf...

6. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    En Juut is je mannetje weer thuis? Hier ook één meisje wat er af en toe wat uit gooit. Ga jij naar weg mama is hier favoriet in één boze bui. Gelukkig vaak ook lieve dingen. Vanmorgen zei ze tegen Dinja: ik ben zo blij dat jij geboren bent!

7. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier heeft Prochor net de eerste schopjes gevoelt!

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Patricia -> wat bijzonder voor Prochor! Zo leuk!

Hier tot half 11 geslapen, Joris slaapt nog steeds. Die is echt aan het bijkomen van de camping haha! Gisteravond nog een cake gebakken, zo nog muffins... Woensdag is mijn pa jarig, die word dan 50 en die gaan dinsdag dus bevroren mee richting camping...

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sjeempie, die Joris spant wel iedere x de kroon met slapen hoor. Je hebt daar wat dat betreft wel mazzel aan Miranda!

Ben nu al het speelgoed aan het afnemen buiten wat uit het zwembad is gekomen (zwembad is leeg) allemachtig wat een ^&*$*(*( werk.. dus doe af en toe wat.

Is t bij jullie ook zo bewolkt?

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier wel oke, kon lekker blijven liggen natuurlijk.
    Wel knallende koppijn , maar is met de nodige pillen ook weer weg gelukkig.
    Rol is even met yara op de fiets motorolie halen en sethje slaapt.

patries niet te gek veel doen he! en ja hier ook bewolkt.

miranda ongelofelijk wat een slaapkop! en schrik je van die uitspraken? kan ik me beetje voorstellen. maar ja, tís yara he..die zegt ook dingen als: mama, ik ben zo blij dat ik er tranen van heb, denkt zelf al na over de dood zonder dat wij er met haar ooit over praten, en zegt dat ze een bofkont is met alles wat ze heeft..zegt ook als ze langs mensen loopt soms inees: die mevrouw is eigenlijk heel verdrietig..dus qua emoties en uitspraken (positief en negatief) zijn wij wel wat gewend hier ;)

carla o dan smelt je toch helemaal! wat een lieve uitspraak van kyra!

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> op dat gebied is Yara echt al ouder ;) Een heel wijs meisje! Zo'n uitspraken zie ik bij Joris nog niet komen en daarbij dat nadenken over de dood, nee volgens mij weet Joris niet eens wat dood betekent... Ook wel moeilijk hoor voor jullie! En hoe was het weerzien van Rol gister? Kindertjes ook weer helemaal blij? En balen hoor, opstaan met hoofdpijn!

@ Patricia -> daar heb ik ook geluk mee. Enige nadeel ervan is, is als hij een kort nachtje heeft (bijvoorbeeld maar 10 uur), hij in de middag absoluut niet te genieten is. Hij heeft zijn uurtjes echt nodig... En succes met soppen van het buiten speelgoed...

12. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    Hier ook weer even een teken van leven dames. Drukke week achter de rug, eerst het stapweekend, was geweldig, maar vermoeiend haha, ben niks meer gewend eej. Ma,di,wo gewerkt, woensdagavond met de moedertjes van de psz op stap, weer iets teveel op en laat thuis haha, vrijdag met mijn vader naar het bos geweest met Jayson, 's avonds boodschappen etc gedaan. Zaterdag om beits gegaan en aan de tuin begonnen (schuttingen etc beitsen) zondagochtend naar de camping geweest, middag nog even gebeitst en toen kwam mijn schoonzusje met haar vriend eten.

Verder alles goed hier, z'n gangetje zeg maar, Jayson wel wat verkouden. Ouders zitten de komende weken op de camping, dus denk dat ik de vrije dagen veel daar zal zitten met Jayson.

Heb hier alles bijgelezen hoor, maar de plicht roept, dus ik laat het even hierbij.

Dikke knuf voor jullie allemaal

13. Grappig he al die uitspraken van onze kids!

Lidia, mooi bankstel en weer een prachtige taart gemaakt. Is het nou moeilijk of heel veel werk om een taart zelf te maken? Ik had even op die site gekeken, waar jij die workshop hebt gedaan...mmh misschien ga ik ook wel die workshop doen.

Miranda, wat kan Joris slapen. Leuk hoor, ik vind het zo grappig. Zo'n klein mannetje en dan zo uitslapen.

Vandaag lekker gewerkt en straks als de kids op bed liggen de computerkamer re-stylen..het is echt zo'n rommelhok geworden.

14. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemiddag
    zijn er weer. was heerlijk. mooi weer gehad, niet te warm en niet te koud, 's nachts lekker regen op de tent maar overdag droog, echt heerlijk! helaas eerste dag al meteen gestoken door iets en precies op de verkeerde plek. heb dus een paar dagen niets kunnen doen omdat mijn hand dik en erg pijnlijk was. heb wel goed spul, maar werkte niet zo als gehoopt.:( sinds rune geboren is reageer ik veel minder allergisch op muggen, dus ik ben benieuwd wat dit was, was wel weer een heftige reactie:(
    maar goed, lekker de binnendieze gedaan, maisdoolhof en blote voeten pad. was erg geslaagd! en nu dus de boel weer wegwerken. gedeeltelijk dan, wil nog een paar dagen naar limburg om vrienden te bezoeken:D
    kinderen vonden camperen geweldig!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    miran ja de kindjes waren ook wel blij om rol weer te zien, al moet yara altjid weer even wennen. maar papa had dora ballon en bert ballon mee, dus dat kwam wel als een verrassing

roba lekker wat camping dagjes voor de boeg! en wat heb jij het toch altijd druk joh! maar wel veel leuke dingen, dus dan is het niet erg ;)

marijke dat is veel werk he, de hele kamer aanpakken..succes, is het een beetje nr je zin gelukt?

lidwina fijn dat je er weer bent en dat jullie zo genoten hebben. jammer van de prik!

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier alles goed, vanmiddag lekker in mn 1tje even de ikea doorgestruind, wat hebben ze daar toch veel leuks he!
    kindjes met rol even naar zn werk (jaja..en is nu nog even nr toe..echt het allerlaatste zegt ie...)
    gegeten en lekker gespeeld en bijtijds nr bed, yara was supermoe.

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Juut ik ben nog nooit in de Ikea geweest.. lijkt me heel erg leuk, maja moet je ook geld hebben he, anders is shoppen niks aan haha.

Ik ga morgen als het even een beeeeetje meezit naar Enkhuizen. Wil daar ff kijken naar de uitverkoop.

Lidwina, welcome back. Topvakantie dus, behalve die rotprik!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> een kadootje doet natuurlijk altijd goed bij kinderen ;) En Rol alweer naar zijn werk... Ik duim mee dat dit echt het laatste avondje is hoor! Nu lekker vakantie en alleen maar genieten! En Ikea? Oei oei... TEveel leuk spul haha!

@ Roba -> veel plezier alvast op de camping!

@ Marijke -> gelukt met het kamertje? Was het echt veel werk of viel het uiteindelijk wel mee?

@ Lidwina -> welkom terug! Heb je ook foto's gemaakt? Is alweer veel te lang geleden dat je hier een spam voor ons hebt achter gelaten ;)

Hier lag Joris om half 8 al in bed, hij wilde zelf. Had ik niet verwacht na de lange uitslaapochtend. Maar ja wel fijn en hopelijk morgen weer fris en fruitig ;)

19. Lidwina, leuk dat je er weer bent.

Patries, nog een paar dagen en dag ben je 20 weken zwanger..gaat hard he!

De computer kamer is nog niet af, maar het grootste werk is gedaan (denk ik,, ik hoef alleen maar in te ruimen, haha) Van de week nog een ombouw met schuifdeuren om de boekenkast heen bouwen, en dan is het kamertje een stuk opgeruimder. Persoonlijk vind ik boekenkasten altijd slordig, dus vandaar die ombouw. Die maken we gelijk iets ruimer zodat we wat "rommel" er ook in kunnen zetten, zoals carnavalkleding/sinterklaas spullen enz.

Voor nu..slaap lekker! en tot morgen.

20. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    welkom thuis Lidwina! :)
    Ben je misschien gestoken door een horzel? Kan je ook zulke dikke bulten van krijgen

@Miran : Zow Joris langslaper hihihi

@Juut : Rolland weer lekker thuis....nuja thuis.... Als ie nu niet wegblijft van zijn werk dan moet je hem maar vastbinden hoor! ;)

@Hier :
    Afgelopen zaterdag naar de Efteling geweest. Viel me zwaar tegen. Mensen wat was het druk! Echt niet leuk meer. Wachttijden van minimaal een uur. Dus amper ergens in geweest.
    De reis vreselijk lang. De terugweg nog langer omdat we geen goede aansluitingen hadden. Dus pas om half 11 savonds thuis :(
    Erge pijn aan overgehouden. Nee, geef mij maar Hellendoorn :D
    Zelfs Erik vond de Efteling niet zo erg leuk. Sprookjesbos vond ie niks aan. Was ook niet zo raar want door de drukte zag je bijna niks.
    NIEt voor herhaling vatbaar dus. Ja misschien over een paar jaar als Erik ouder is en dan in het najaar

Owen had het trouwens goed gedaan bij opa en oma. Amper geslapen. maar dat had ik ook wel verwacht. Hij is anti-slapen overdag de laatste tijd. Ach hij word ook ouder he. Dan krijg je dat ;)

Gisteren met de buurvrouw mijn huis anders ingedeeld. Is wel leuk geworden. Lekker ruim! En gelukkig vond Richard het bij thuiskomst ook leuk :p

Deel Deze Pagina