Lidwina, een hele leuke vakantie gehad, lekker hoor. Ik zat inderdaad ook te denken aan een horzel bah. Hedwig, jammer dat de Efteling geen succes was meid, hier altijd een groot succes, maar ja, we wonen er maar een uurtje vandaan natuurlijk en gaan meestal niet in de schoolvakanties. Volgende keer beter, en hoe vond Richard de nieuwe indeling. Miranda, hier ook een slaapkopje hoor, maar die van jou spant de kroon haha, maar ja hier 's middags nog gerust 2 of 3 uur slapen dus......gaat gelijk op hahaha. Marijke druk met de computerkamer. Hier ook aan de klus pfff moet nog zoveel. Nog verder beitsen/zolder afmaken/buiten schilderen/mettertijd nieuw kamertje voor Jayson (ligt nog in ledikant en vind het heerlijk maar als hij eenmaal zindelijk wordt, moet hij toch uit bed kunnen ahhaha). Dus nog genoeg te doen hier. Juut wat lekker even naar IKEA lekker shoppen daar hé, koop ook altijd van alles hahahaha. En hopelijk heeft Rol nu ECHT vakantie dan. Nog leuke plannen. Verder hier weinig nieuws te melden dames, ga weer aan de slag.
Nou shoppen gaat dus echt niet meer. wilde als ik Justin had weggebracht, de trein pakken naar Enkhuizen. Ik had nog tijd over dus dacht. Ik ga eerst ff drinken. Ondertussen ff bij een paar winkels gesnuffelt. En toen was ik al klaar.. of eigenlijk, mn lichaam, gadver wat een ^%*&^ kon niet eens heerlijk shoppen in de uitverkoop. Ik baal er erg van. Ben wel geslaagd voor een najaarsjas voor Justin die valt als 116 dus die kan ie mooi dit najaar aan en volgend najaar.
Hier ook even een teken van leven. Gisteren gewerkt, en 's avonds verjaardag, dus geen tijd voor hier. Vanmorgen ff naar de stad. en zo weer werken. We hebben zieken dus moet deze week voor mijn doen veel werken (ma-di-woe-za-zo). Gelukkig vandaag niet zolang, alleen vergadering. Verder alles wel gelezen, maar het gaat een beetje langs me heen. Donderdag krijg pap de uitslag, en ik ben er zo bang voor. Mijn gevoel zegt dat het heel slecht is.....hoop dat mijn gevoel me in de steek laat deze keer. En dan moet ik eigenlijk ook nog naar de h.a. Ben al zo'n 4 mnd niet ongi geweest. En nee niet zwanger, w.s. van de stress. Bloed was goed, maar moet deze week eigenlijk terug. Heeft iemand dit ooit meer gehad? W.s. van de stress, maar heb geen zin om bv naar gyn. of zo te moeten. Nou ja beetje druk dus in mijn hoofd. En ben toe aan vakantie, maar ja moet nog 3 wkn. Groetjes sandra
Ja Sandra ik heb het toen ook gehad van stress en heel veel in korte tijd afvallen toen.. Wil je heel veel succes wensen en je fam ook natuurlijk! Hopelijk 'valt t mee'!
goedemorgen sandra, als eerste veel sterkte deze week.ik zal hard voor je duimen dat alles goed komt. en niet ongi van stress kan heel goed hoor. heb het ook gehad vroeger. een keer 18 weken overtijd en een keer 21. dat waren dan wel de uitschieters. ik hoefde neit naar de gyn. kreeg er pilletjes voor van de ha. rustig aan en als je iets kwijt wil of iets weet je ons te vinden. ook via pb hoor. geen punt. knuf patricia, wat jammer meis, das wel erg vervelend dat het neit meer lukt hoor. maar met de trein erheen is dan al heftig. daarom was ik zo blij met die rolstoel, je kan ineens zo veel meer. doe aub wel rustig aan meis, je bent pas op de helft. (of eigenlijk ben je al over de helft aangezien tweelingen vaak te vroeg komen) babiche, ook nog zo veel klus in je huis. dat houd ook niet op geloof ik. hier ook nog schilderen en behangen en gordijnen maken, maar dat komt hoop ik vanzelf. werk ze maar wel rustig aan hoor! hedwig, lekker hoor even je huis omgooien. vind ik ook altijd heerlijk! (foto?) en fijn dat je buurvrouw je erbij wilt helpen. gezellig zo'n buurvrouw en als je een eindje wilt rijden kan je de volgende keer misschien sprookjeswonderland proberen. is veel kleiner dan de efteling maar echt heel leuk voor die kleintjes. en lang niet zo duur! ik vind het echt een aanrader! marijke slim hoor deuren ervoor. ik vind het ook vaak wel rommelig. probeer dan de boeken met de kaft op dezelfde hoogte te zetten en heb het ook op kleur gehad. dat scheelt wel hoor, maar het zoekt dan weer belabbert! ach, staat nu op zolder dus hoef er neit de hele dag naar te kijken en heb het weer netjes op onderwerp staan. en je jaarspullen erin is ook handig. ben je dat ook weer kwijt miranda, en joris weer fris en fruitig? en zal eens kijken voor spam, maar moet eerst even de boel hier opruimen voor ik daar de rust voor heb. en wie weet wat voor mooie fotos ik nog kan maken in limburg. daar heb jij ook zo'n geweldig stekje in een park judith, ik hoop toch echt dat hij nu echt klaar is hoor! dus dan kan je nu genieten van vakantie (alhoewel jij extra moest werken toch?) nog iets gescoord bij de ikea of heel dapper alles laten liggen? kan niet verder terug, dus ga hier weer aan de gang. staat een hoop spul weer te wachten om opgeruimd en schoongemaakt enzo te worden. nadeel van vakantie he, je doet even neits want je bent er niet
Lidwina welcome back! Sandra rustig aan meissie....hoop dat het meevalt donderdag...We denken aan je... en we moeten snel eens afspreken als jullie zin hebben! Vanmorgen een heel eidn gaan fietsen met de kids. Was wel even lekker.
hallo lady's hier even een snel teken van leven ik ben jullie echt aan het verwaarlozen, het spijt me. vanmorgen/vanacht was kyana erg ziek heeft diverse malen overgegeven, en gaf buikpijn aan. meteen "getest" maar geen blinde darm. Sinds een uur of 13 gaat het weer wat beter en speelt ze ook. ik heb mijn peetekindje {neefje} momenteel hier en hij zal komende dagen ook wel hier blijven. Me schoonzus is vanmorgen naar het ziekenhuis gegaan en ik hoor net dat ze daar moet blijven, heeft wat contracties en al iets ruimte maar nog niet echt ontsluiting zoals ik begrijp. {kan ook van kay komen} Me broer moet waarschijnlijk gewoon werken ivm de vakanties. Naja hij draaid hier maar mee met de bubs, komt wel goed. best leuk 3 kindjes, konijn en hond lopen er ook nog doorheen. nou ik ga weer ff verder hier, ff baloe {konijn} zoeken o hoeft al niet meer hihi. we wilde ook nog de kidskamers re-style wahaha dat noemen ze vakantie.
Heb overal pijn zeg, jakkes. Misschien van het zwembad schoonmaken ofzo? Zo maar s ff een filmpje kijken ipv constant achter die comp
Hello! Hier alles oke, rustig dagje vandaag. Zometeen komt een vriendin even langs, rol is wat drinken met een vriend in de stad. Vanmiddag grote bups boodschappen gedaan, was wel nodig, de koelkast was erg leeg! Patries ja af en toe moet je even wat anders doen he..heel herkenbaar Anniek wat klink je druk meid, en dan de zorg voor 3 kindjes. en al leuke restyle-ideetjes voor de kids? lidwina ehmm ik zal maar niet zeggen hoe vol mn karretje was bij ikea..alles is daar zo goedkoop, en elke x schrik me weer een ongeluk bij de kassa haha.. ben het allerblijste (is dat n woord) met mn vloerkleedje in de kamer voor de kids, past hier zó goed! en yara dolgelukkig met haar hartjesovertrek! carla lekker hoor een fietstochtje met de meiden san meid ik leef met je mee. jammer dat het nog 3 weken duurt tot de vakantie. meld je ziek als je niet meer kan he! brrr, en tuurlijk is donderdag een superenge dag. ik hoop en duim en duim dat het allemaal te behappen valt zeg maar..hoe zijn je ouders er zelf onder? alles oke met indy? roba heerlijk dat jayson zo tukt in de middag nog! zal wel afkicken voor hem worden, als ie straks nr school moet mamzie balen dat de efteling zo tegenviel. is ook zo'n enorme lange reis voor jullie he.. en owen die weer zo weinig slaapt op de dag, jammer hoor..een uitgerust kind is zo fijn juist!
juut leuk he die koopjes shoppen en idd beetje érg druk hier mja is niet anders he. kyana's kamer heeft john al een nieuw behangetje gegeven.. morgen kijken hoever we weer komen, maar nu met 3 kindjes is het beetje moeilijk. broer heeft hier ook gegeten, lijkt wel een beetje survivalen. san sterkte!
hoi dames. hier een drukke dag gehad vandaag, boodschappen gedaan en lekker met de kids naat ikea geweest, wilde kussens voor nieuwe bank, heb meteen voor elise een dekbedje gehaald em een "roze" overtrek. morgen onverwachts werken, kids gaan mee omdat mijn collega een auto-ongeluk heeft gehad vanavond en niet kan werken. mijn leidinggevende vroeg of ik wilde openen en dan kijkt zij of er iemand mij kan aflossen. donderdag en vrijdag ook werken. even pittig dus maar wl lekker voor de centjes. sandra,, jee meis,wel spannend allemaal zeg, hoop dsat je gevoel ongelijk is. en veel werken, rustig aan en pb-en als je wil hé. anniek,, wel leuk een 3e kindje maar geen zwangerschap en spannend voor je schoonzus, hoe ver is ze nu? lidwina, welkom thuis. en een horsel kan inderdaad ,hier ook allergies voor stekende beesten moet altijd meds bij me hebben. hedwig leuk je kamer verbouwen en balen van de efteling, zou zeker nog een keer terug gaan hoor want het is echt leuk maar dan in najaar en niet weekendes carla, gaan jullie nog op vakantie? juut is rol nu echt klaar met werk voor nu??? gaan julklie nog weg? patries, jee meis het is echt heftig bij jou en spannend vrijdag de 20 weken echo , willen jullie weten wat het zijn??(en mogen wij het dan ook weten??????) ik duik mijn bedje in om 6.00 gaat de wekker
Straks om half 10 moet mn verstandskies eruit bij de kaakchirurg! Brrr hoop dat het met de pijn een beetje mee gaat vallen.. Hier gister lekker geknutseld met vriendin, roland was weer laat terug uit de kroeg. lidia leuk ook lekker nr de ikea geweest en ja dat is best veel werken, maar wel ook verdienen! en ja we gaan ook nog op vakantie, 20 augustus naar roompot beach resort in kamperland (zeeland) anniek survivalen kan wel even, maar niet te lang he! denk erom! en wat heeft kyana voor behang nu? marijke hoe gaat het bij jou?
Haha Lidia, wij willen het niet weten! dus jullie mogen het ook niet weten LOL.. men zegt dat je met zoveel echo's misschien wel eens een glimp kunt opvangen maar dat zien we dan wel weer.
Lidia: en ja we gaan ook nog op vakantie, 20 augustus naar Roompot beach resort in kamperland (zeeland) (Juut heb even geknipot en geplakt uit jouw berichtje!!!!) Juut succes bij de kaakchirurg Wij gaan dadelijk op kraamvisite bij een vriendin die afgelopen donderdag is bevallen van haar 2e zoontje.
wauw 20 weken alweer zeg. Gefeliciteerd Patroes! Wel knap hoor dat jullie het echt niet willen weten. Ik zei telkens dat met de tweede ik het geslacht echt NIET wilde weten maar toen ik zwanger raakte en steeds dichter bij de 20 weken kwam kon ik mijn nieuwsgierigheid niet meer bedwingen hihihi @Lidia : pfff pittige dagen met werken dus voor de boeg. Ja, weet wel dat de Efteling heel leuk is. Heb ( bijna )altijd in Tilburg gewoont he. Dus ben er vaak genoeg geweest. Zelfs mijn bruiloft daar gevierd @Hier : Erg slechte dag vandaag pfff en de het is nog maar ochtend. Owen die na een uurtje slaap alweer wakker is en ik net wilde ontbijten. Ben dus strontchagerijnig! Had hem beneden gehaald en in de box gelegd en snel snel ontbeten en hij maar janken en ik zijn pap klaargemaakt. Loopt ie te kloten met de pap grrr Heb hem uit pure frustratie weer gelijk naar boven gebracht. Moet ff afkoelen hoor En ben ook nog eens verkouden geworden en alles doet met zeer van de reuma en dat rotweer buiten. Nee, dit word niet mijn dag vrees ik.