Ook weer een teken van leven vanuit de camping @ Judith -> ik las net al in je www dat die niet eruit is... En nu dan? Al bedacht hoe en wat je gaat doen? En Ikea blijft leuk @ Lidwina -> in Limburg heel veel leuke bosjes om foto's te maken Weten jullie al wanneer jullie naar Limburg gaan? @ Hedwig -> wat jammer dat de efteling zo tegenviel! Maar met zo'n drukte vind ik geen enkel iets leuk... Altijd zolang wachten, bah! Vooral voor ukjes geen doen! En succes vandaag, knuf! @ Sandra -> logisch dat je met je hoofd er niet bij bent, het is ook niet niks allemaal. Hier ook 1 die ook nieuwsgierig is hoe je ouders eronder zijn. En succes met de vele dagen werken. @ Lidia -> veel werken idd de komende dagen. Hopelijk voor vandaag dat je nog iemand komt aflossen nu je al zoveel dagen moet werken. En jij ook al lekker geshopt bij de Ikea! @ Patricia -> joehoe 20 weken al! Hopelijk morgen een betere dag voor jou. Wat vervelend dat je wilde shoppen en je lichaam zo tegenwerkte... Erg frustrerend... @ Anniek -> wat voor nieuw behangetje heeft Kyana nu? En druk met de 3 kids! Goed aan je eigen denken he! Niet teveel op je vork nemen! Wat niet gaat, gaat niet Hier nog op de camping. Gisterochtend aangekomen, afgelopen nacht versierd, ook voor de caravan. Erg gezellig! De abraham ligt in een ligstoel haha. Alleen erg jammer met het weer. Dan weer regen, dan zon, dan bewolkt en weer regen. Dus heel wisselvallig. Maar gelukkig wel kunnen zwemmen, knutselen, er was een ballonnen artiest waardoor Joris zo'n leuke ballon in een vorm van een hond erbij heeft. Nu is Joris met mijn stiefbroertje aan het kleuren. Gelukkig genoeg te doen, dat scheelt. Alleen gewoon toch jammer van de vele regen... Vanavond weer richting huis, morgen weer aan de remicade helaas
@Miranda : Jammer idd van het weer joh! En morgen weer de remicade? Volgens mij ging het nu veel beter tussen de behandelingen door he? Vorige keer kon je bijna niet wachten tot je weer de remicade kreeg want je had zoveel pijn. @Juut : Hoest? Veel auwie? @Hier : Nog steeds erg moe en snottig. Buurjongetje is net met spoed weggebracht per ambulance Hij is gehandicapt. Is geboren met 26 weken, heeft een beademingscanule, kan niet eten want is overal allergisch voor. Hij is nu 10 jaar en een heerlijk joch! Maar vanmiddag kreeg ie dus opeens geen lucht meer. Saturatie maar 70 %. TOen ie wegging met de ambu was het gelukkig weer omhooggegaan naar 96 %. Hoop zo dat alles goed komt! Morgen trouwens bezoek van Marian en de kids Hoop dat ik me dan stukkie beter voel. Zo een erg varia berichtje dus van mij
Hedwig jammer dat je niet zo lekker bent. En leuk hoor, morgen visite van marian! Is toch schrikken van het buurjongetje, fijn dat de saturatie snel weer steeg! Miranda ja jammer van het weer joh! Maar jullie maken er toch wel wat van en ja, kies moet eruit ooit maar ik vind het niet zo prettig dat er toch ook kans is op blijvende schade..even nog met eigen tandarts overleggen denk ik! carla hoe was de kraamvisite? dan lijken je eigen kids ineens zo groot! sandra ik hoop dat je een beetje slaapt vannacht, heel veel sterkte voor morgen. hoort ie het in de ochtend al? ik hoop echt zo erg dat je gevoel je bedriegt dit keer...ik denk aan je!
goede avond allen nu vanaf mijn spiksplinter nieuwe laptop!!! cool he We waren het gezeik van uitvallen zo ontzettend moe, eerst nog een nieuwe lsder gekocht maar daar lag het niet aan, ben van boosheid de lader terug gaan brengen en heb een nieuwe laptop gekocht. Kyana was vanmorgen en vanacht nog ziek, toch lijkt ze nu op te knappen. Verder druk druk nog steeds. Me neefje blijf vanacht en morgen nog en vrijdag gaat hjij naar het kdv. en savonds denk ik weer hier. me schonzus mag héél misschien vrijdag middag naar huis als de contracties wegblijven. masr in het xkh hadden ze al gezegd dat ze rekening moest houden met zaterdag. me broer moet zaterdasg werrken en ik ook maar john is thuis. juut hoe was hij bij die hororkerel? patries weohoeeee wat gaat de tijd tot snel! lidia werkse, wel fijn dt de kids mee kunnen!
Goedeavond allemaal. Hier even een redelijk ego berichtje. Idd erg zenuwachtig voor morgen. Om 14.15 moeten we in het zkh zijn. We zijn allemaal erg gespannen. Mijn moeder snapt het gewoon allemaal niet. Als je hem ziet is er echt niks aan de hand. Mijn vader maakt wat grapjes zoals: morgen is het afgelopen.........maar ik voel aan hem dat hij ook heel erg gespannen is. Hij hoest de laatste weken heel erg. We spreken het allemaal niet uit, maar zijn gewoon bang dat het ook in de longen zit. Nou ja morgen is er wat dat betreft gewoon duidelijkheid, maar ja of we dat nu willen? Indy gaat naar de oppas vanaf 12.00 uur dus dat is wel fijn. Krijgt ze de spanning en emoties op zijn heftigst niet mee. Al weet ze dat opa ziek is. Ze is er ook best veel mee bezig. Ze is natuurlijk ook mee naar de oom van jarno geweest (gaat overigens steeds slechter). Ze zegt dan ome ..... is heel erg ziek he mama, en gaat naar de sterretjes. En opa gaat die ook naar de sterretjes mama, of word die weer beter? Ze snapt het allemaal wel redelijk heb ik het idee. Juut, hoe was het bij de kaakchirurg, begreep uit hyves dat hij er nog niet uit is, en dan het nogal gecompliceerd is. Hedwig en marian, veel plezier morgen. Anniek, oh wauw een nieuwe laptop. Miranda, weer thuis? Veel sterkte morgen met de remicade. Sorry de rest weet ik niet meer. groetjes sandra
hoi allemaal.. hier net terug van de kids wegbrengen, die liggen lekker te slapen bij mijn ouders. vandaag toch van 7.15 tot 16.45 gewerkt, pff was kapot en de kids ook, gelukkig waren ze heeeeel lief en hebben ze goed geslapen. morgen ook werken en vrijdag een 1/2 dag want het werdt me anders teveel. zaterdag gaan we naar pippodorp naar zwager en schoonzus met kids, hun dochter is jarig(2 jaar) en vieren het daar.. hihi hedwig was vergeten dat je daar vandaan kwam en balen van je ziekzijn. veel plezier met marian morgen. patries,, hihi spannend hoor en wow 20 weken al weer. sandra, heel veel sterkte morgen. zal aan je denken *knuf* miranda, succes met de remicade morgen. juut,, balen van je kies, is wel een rare manier van doen, hadden ze je dat niet eerder kunnen vertellen? wat ga je nu doen??? ehhhh kan niet verder terug lezen. ga slapen morgen van 8.45 tot 17.45 werken.
ow ow san..... ik weet niet wst ik moet zeggen.. niets lijkt op zxijn plaats, kan alleen maar zeggen sterkte!!!
Knuff Sandra en alvast heel veel sterkte voor morgen... @ Anniek -> wauw, een hele nieuwe! @ Hedwig -> ik heb ook meer last ervan, maar door de leuke dingen toch een beetje te houden. Op de camping hoef ik Joris niet constant in de gaten te houden waardoor ik gewoon kan rennen naar de wc zeg maar. Ben daar nooit alleen, waardoor het nu wel een beetje meevalt... Maar moet zeggen dat het deze keer wel iets beter gaat ja En alvast veel plezier met jullie bezoekje morgen! @ Lidia -> een leuk uitstapje zaterdag dus! Hier idd alweer thuis. Joris kon ik meteen in bed leggen, maar die werd een klein uurtje geleden wakker... Heel gezellig is die niet en in bed nog minder gezellig... Dus ga zo maar samen naar bed met hem!
Goedemorgen. Hier wel goed geslapen gelukkig. Hoop dat ik straks wat positiefs te melden heb hier. Bedankt voor jullie meeleven, voelt super. Lidia, oh ik ben heeeeeeeeeel benieuwd wat je van pipodorp vind. We willen in de vakantie mss een dag of 3 gaan. Dus bekijk het maar even goed voor mij............. Tot later. groetjes sandra
als eerste sandra heel veel sterkte. wat een moeilijke en spannende dag. ik hoop dat alles 'goed' is. dikke knuf en we duimen voor jullie judith, wat raar eigenlijk. hij moet eruit, maar je moet er toch over nadenken. wel rot dat daar net een zenuw loopt. je moet er neit aan denken dat het mis gaat, maar eigenlijk zijn ze meestal wel voorzichtig. hebben ze gezegd bij hoeveel procent het mislukt? en weet je al of je het wel laat doen of dat je het wel laat doen? miranda, heel veel succes met je remicade. lekker dat je op de camping gewoon kan rennen en joris in de gaten word gehouden. je hebt gewoon een fijne groep mensen om je heen die voor jullie zorgen, dat is wel erg lekker. kan je altijd op iemand terugvallen. lidia, veel plezier in pipodorp. waar is dat? klinkt leuk anniek, hoe gaat het eigenlijk momenteel met je werk en je lijf en je revalidatiegebeuren? en ik hoop dat je schoonzus naar huis mag, maar hoeveel weken is ze? dan moet ze nog wel erg rustig aan doen lijkt me. lief dat je je neefje er bij neemt. heb je tijdelijk drie kids, kan je straks weer extra genietn van de 'rust' van twee en lekker een nieuwe laptop! je kan zo genieten van een goede comp he! patricia, woehoe 20 weken!!! doe je nog steeds rustig aan? en show je weer eens een mooie buikfoto? carla, was het leuk op kraamvisite? gaat het alweer kriebelen of ben je wel klaar? en lekker naar zeeland. zitten jullie vlak bij het strand? hedwig, doe je marian de groeten? veel plezier samen (was toch vandaag?) hoop dat owen zich gedraagd lidia, wat doe je voor werk? hoop dat je een rustige dag hebt. zo, we gaan zo weg naar helden dus moet nog even snel was doen enzo en inpakken kan ik eindelijk weer twee goede vrienden bezoeken. een beneden ons en een boven ons daar. dus ga aan de gang
Goeie morgen allemaal, Lieve Sandra heel veel sterkte vanmiddag. Ook hier wordt aan je gedacht hoor... Juut jeetje wat een gedoe met je kies zeg.....Wat nu?? Anniek wauw een nieuwe laptop!!! Morgen komt een vriendin uit Engeland even op bezoek! Ze is weer een weekendje in NL.
@ Lidwina -> heel veel plezier in Helden @ Carla -> dat is nog eens bijzonder bezoek! Leuk hoor en geniet ervan! @ Sandra -> gelukkig goed geslapen, hopelijk was dat een voorteken dat het allemaal enigszins meevalt... Gauw verder hier, wasjes al gedraaid, nu nog wat was opvouwen en om 2 aan het infuus Hopelijk straks nog een teken van leven, anders morgen!
Succes Sandra vandaag! Succes vandaag Miranda met de remicade. Ben mooooeeeee enneh vanavond buikfoto hoor, denk dat ie weer gegroeit is! Lidwina veel plezier in Limburg Anniek een nieuwe laptop, cool! Carla, altijd leuk als ze dan even langswipt!
San heel veel succes! ik duim voor en denk aan je! Miran suc6 met de remicade later meer, ga me weer s wagen aan een trimlesje ben nu vastbesloten om er 5 kilo af te gaan krijgen, dus zo min mogelijk tussendoorthjes en trimmen..zal wel tegenvallen..
Ook even gauw Miranda succes wensen (al ligt ze inmiddels al aan het infuus haha) nou ja goed bedoeld. San, hopelijk heb je inmiddels positief nieuws gekregen. Juut, je kunt het meid, wilde dat ik dat ook kon wat hardlopen, maar daar ben ik volgens mij nog te zwaar voor pfff. Ben nu 14,5 kg kwijt, gaat nu langzaam omdat ik me niet hou aan de regels, eet hier en daar een frietje mee, elke avond kaas of chipjes of zo. Nou ja heb me voorgenomen in okt weer strenger te worden. Ga nu over 3 weken afbouwen voor sept (vakantie, vrijgezellenfeest, bruiloft) en dan in okt weer verder. Lidwina, veel plezier meid. Carla, leuk zo'n bezoekje, veel plezier. Anniek, nieuwe laptop lekker hoor, veel plezier ermee. Lidia veel plezier in pipodorp, lijkt me ook wel leuk, maar is waarschijnlijk vrij ver weg voor ons? Hier gisteren en vandaag naar de camping geweest, nu middagdut voor Jayson (en mama zo ook even denk ik haha). Van het weekend weer lekker naar de camping, dan weer 3 dgn aan de slag.