Hier even een korte reaktie van een erg opgeluchtte ik. De uitzaaiingen zaten in de lymfe van de buik. Verder gelukkig nog niet. Lever, longen, botten alles was schoon. Wel was er een maar. De psa waarden die zeggen hoe snel het gaat waren in 2 wkn heel erg hard gestegen, dat wil zeggen heel erg agressief. Geen andere keus dus dan snel te beginnen met de chemo. Volgende week op gesprek en dan een week later starten. Dan eerst 1 kuur (3 behandelingen, om de 3 wkn) afwachten en opnieuw scans enz. om te kijken of de psa waarden gezakt zijn. Al met al nog goed nieuws dus. Beter kan ie niet meer worden, maar als de chemo aanslaat kunnen we nog wat langer van elkaar genieten. Een tijd kunnen ze niet geven. Dacht wil het jullie alvast even laten weten. Later meer. groetjes sandra
o gelukkig even een berichtje van jou san, mijn refresh knopje draaide al overuren.. wat fijn dat het toch een beetje meegevallen is joh. en als de chemo zn werk doet, heb je in ieder geval nog de tijd als het goed is..ben zo blij dat er geen superslecht nieuws was meid! maar wat een spanning is dat voor jullie geweest..pfftt..kom er maar rustig van bij..
Sandra fijn wat van je te lezen, ook hier al de hele middag aan het checken. Nou gelukkig toch een opgeluchte Sandra zo te lezen. Het beste nieuws wat je dus hebt kunnen krijgen heb je dus ook echt gekregen. Hoop dat alles goed aanslaat zodat jullie nog veel leuke dingen samen kunnen doen.
Goh Sandra, wat een 'opluchting' voor jullie! Straks even buikfoto maken (batterijen staan op de lader)..
mooie buik hoor! Kan je toch niet voorstellen dat daar twee kindjes in zitten. Sandra, ik ben heel blij voor je met de uitslag van het onderzoek van je vader.
Oh Sandra, toch een hele 'fijne' uitslag! Hopelijk slaat de chemo goed aan en kunnen jullie nog heel lang van je vader genieten! Mijn duimen draaien heel hard dat die waardes snel gaan dalen en niet nog sneller stijgt! @ Patricia -> wat een mooie (witte) buik hihi! Heel mooi! @ Roba -> veel plezier op de camping het weekend! @ Judith -> je kan het hoor meid! Als het even een dipje is voor iets te snaaien, lekker eruit iets doen, rennen of iets dergelijks! Je kan het!! Hier erg dufjes, was natuurlijk te verwachten. Lekker bijkomen dus!
hoi dames,, kwam even kijken voor san of er nieuws was. "gelukkig "is het niet wat je dacht. wel erg natuurlijk maar ik hoop dat de chemao aanslaat en dat julllie nog lang hebben met z'n allen. lidiwna, pipodorp ligt in Drenthe. en ik werk in de kinderopvang als groepsleidster op een dreumesgroep( van 1,5 tot 2,5 jaar oud) miranda,, hoe is de remicade gegaan? patries, mooie foto van je buik. verder niet goed gelezen, was rare dag op het werk vandaag dus ga er zo in morgen een 1/2 dagje
goede avond, sandra heel veel succes met je pa patries mooie buik! carla ja cindy de peettante van thomas ben straks bij sandra geweest met youri wel n skon menneke!~ hier gaat alles goed vanaf morgen lekker naar de efteling
Kwam ook even gauw kijken voor nieuws van San, meid wat fijn dat jullie dit nieuws hebben gekregen, hopelijk slaat de chemo aan en kunnen jullie nog heel veel leuke dingen samen doen en genieten. Miranda, rustig aan meid. Patries, wat een mooie buik, leuk hoor. Morgen de 20-weken echo toch, veel plezier meis. Hier na het eten nog een stuk gefietst met z'n drietjes, daarna ben ik nog even verder gegaan met beitsen, nu moeten we nog anderhalve schutting en de schuur, dus het schiet op hahaha. Slaap lekker alvast allemaal
san wat ben ik blij voor jullie!!! gelukkig klopte je gevoel van geen kanten! En nu hopen dat de chemo aanslaat. patries mooiii en een aardige buik, maja de 2 wondertjes moeten ook ruimnte hebben. lidwina wat lief dat je aan me denkt! hoe is het trouwen smet het spreken van Rune? zojuist weer op bezoek geweest bij mijn vriendin. en nikée is zooo lief! {en wat wil ik dan graag nog een keertje pff} morgen hebben we ff een dagjke off, ben even blij dat me neefje naar huis is, het was el erg druk zeker omdst hij niet vaak hier is. morgen mijn laatste vrije dag, al heb ik niet het gevoelk dat ik vrij gehad heb. verder hebn ik het lichamelijk nogal zwaar... heb gewoon nu teveel aan mijn kop. vin dhet niet eens erg om weer aan het wek te gaan, heb zin in mijn gewone leven eerlijk gezegd. Met mijn werk gaat het uhm.. tja geen idee. ik mag niet meer op de groep blijven, dit kan ik niet meer aan. We moeten iets ander gasn zoekenm en als dat niet gevonden wordt dan sta ik binnen 1 jaar geloof ik op straat en ga ik de ww in en wordt ik overgredragen aan het uwv... ik wil er niet teveel aan denken, het vreet energie helaas. nou ga nog ff rommelen en dan gestrekt, ben kapot moe.
@Sandra : Toch nog enigszins goed nieuws. Ik hoop dat de chemo goed aanslaat @Patroes : wauw mooie buik hoor! @Anniek : balen van je werk zo meis. En idd maar niet allemaal teveel over nadenken, kost teveel energie. @Krullie : veel plezier in de Efteling! @Hier : Gisteren gezellie gehad met Marian. Erik was best verlegen dus niet echt met Martijn en Lotte gespeeld. Maar op het laatst gaven Lotte en Erik elkaar wel een kusje hihihi Owen hoorde visite en wilde erbij zijn dus geen slaapje voor hem. Dat kwam mooi uit want Bas had slaap dus die kon mooi in Owens bedje tukken Erik vanacht slecht geslapen. Rond middernacht werd ie wakker en zei dat ie ziek was. Dus maar in ons bed gelegd. Maar ik had zoveel pijn en moet dan veel draaien dus ik ben maar naar Eriks bed verhuist Vanmorgen was alles weer oke met Erik. Wel beetje aan de diarree ( gelukkig wel op het potje gedaan! ) Vandaag rustig dagje ( hoop ik ) En dan weer weekend. Nog 2 weekjes vakantie en Erik moet weer naar de PSZ. Wat vliegt de tijd toch he. Fijne dag allemaal!
@ Hedwig -> was dus een geslaagd bezoekje! En die Erik, wat goed toch op het potje gepoept die 2 keer! En jeetje, de tijd vliegt idd! Dit is nu week 2 van de vakantie, dus hier nog 4 te gaan! @ Anniek -> klinkt niet al te goed jouw bericht. Maar ja, blijft natuurlijk gewoon de vraag hoe verloopt alles verder. Gewoon van dag tot dag leven met de pijn, meer kan je toch niet. Ver vooruit plannen al helemaal niet met je klachten! Enne, nieuwe laptop, dus je kan nu wel spammen hoor
Echo was TOP ! Lagen lekker bij elkaar net als de vorige x en alles zag er dus goed uit. Kon vannacht amper slapen bah zeg. Maar nu ben ik weer gerust haha.