judith, schattig hoor, wil wel een foto zien van je sneeuwwitje, hier geen verkleedpartijen op school. denk bij rune ook niet, zal eens vragen... fennita, wat schattig, ziet er mooi uit hoor, je kamertje! lief die foto erbij. babiche, druk volgens mij.gingen jullie ook verkleed met carnavallen? marijke, als ze boven de maxicosi uit groeit moet ze een grotere stoel. ik denk dat ik ervoor zou kiezen om stijn in een grotere stoel te zetten, die moet er tenslotte binnenkkort toch aan geloven. weet niet precies de gewichtsgrenzen... (hihi, je buurman zal wel blij zijn met stijns nieuwe hobby wel knap dat je het zo goed kan negeren! ) carla, klinkt al goed. toch begonnen met doorslapen, je meiskes. lijkt alsof je dan extra moe word omdat je slaapt... doe maar rustig aan. hoe gaat het werken? weer helemaal op je plek? judith, wat lief vn je broer zeg! wauw. maar kan me voorstellen dat het wel ver en lang is. well fijn dat je wat meer energy lijkt te krijgen. je krijgt ook wat hulp en je neemt jezelf serieus, dat scheelt. even rustig aan, komt het weer goed. (en ja, nogal wel een verschil, je eigen kleine bad ofg een enorm zwembad. zou ik ook aan moeten wennen) esther, leuk pspen. gaan julliie ook carnavallen? sandra, succes met je kaartje. kan me voorstellen dat je daar een uitzondering voor maakt hoor. lief dat miranda je wilt helpen. nog gelukt met vroeg opstaan? zo, moet een half uur eerder weg, maar ben neit eerder opgestaan hoop dat het neit glad is. keelontsteking lijkt goed te gaan trouwens, maar ik zet ook op alle fronten in, vlierbessenlimo, speciale thee, vitaminen... maar ga aan de gang, moet snel werken nu...( grappig trouwens, mirre is jarig op aswoensdag en didier op eerste paasdag hihi)
Goedemorgen! hier was het 645 dus dat was heel oke! seth rijdt lekker rond op de roze auto van yara, en heeft ook pop mee, die heeft ie heel stoer op het stuur gelegd (je bent jongen of je bent het niet..) en zo gaat ie vooruit. yara hoor ik ook nu. ach ze komt binnen en zegt: ik ben zo blij dat ik seth weer zie. wat een kleffe familie haha. lidwina ik hoop dat je het allemaal nog haalt meid! fijn dat het een beetje gaat met de keelpijn door de inzet van alle middeltjes! sandra wat een feest voor indy! leuk dat ze zo vrij was in het water. en jee, weer de geboortekaartjesklus op je genomen! lief dat miran wil helpen. de oppas zla wel heel blij zijn! hmm marijke hopelijk is het geintje er gauw af voor stijn en ontdekt ie iets anders leuks, fluisteren ofzo lidia ben je daar? vertelvertel! en marian ook! borstontsteking niet doorgezet? leuk weekend gehad?
Goedemorgen! Sorry, niet alles gelezen... @ Lidwina -> keelontsteking, alweer? Sterkte! @ Judith -> wat is Yara toch een schatje! En die Seth... Joris heeft ook een pop hoor Toen gekregen voor zijn 1e verjaardag en daar speelt hij sinds kort eigenlijk niet meer mee nu ik dat zo lees. Heeft hij een hele tijd mee gespeeld! Hier een geweldig weekend gehad. Zaterdag een drukke carnavalsavond, gisteren een vrouwenzitting gehad. Dat was zo geweldig! Had zelfs van de stripper het onderhemd uit mogen doen! Was dus een goede afsluiter Wel 's nachts veel last van mijn rug en knie gehad... Maar het was geweldig. Donderdag gaat het echt beginnen, heb er zooooo'n zin in Maar nu eerst Joris zometeen naar school, ik moet om half 10 bij het reïntegratiebureau zijn. Gaan de stageplaatsen bespreken. Ben benieuwd wat ze geschikt vinden voor mij!
Goeie morgen allemaal! Hier weer een goede nacht! Om 6 uur hoorde ik dinja al wel maar ze heeft tot 7 uur wat liggen kletsen! Kyra om 6.45 wakker! Kyra is nu naar de psz, wat overigens super goed gaat de laatste weken! Net even was weggestreken. Lidwina he bah keelontsteking, beterschap. Juut wat een kleffe bedoeling zeg bij jullie!!!! Nee joh ben maar blij dat ze zo lief voor elkaar zijn! En het zwemmen was gezellig geweest, jammer dat Seth het niet zo heel geweldig vond, maar hij heeft zich toch vermaakt! Sandra stoere Indy zeg, een echte waterrat zo te lezen! Miranda die een drukke week voor de boeg heeft! Op naar het carnaval! Succes met het gesprek.
@ Carla -> wat fijn! Een goede nachtrust Hier alweer thuis, gesprek ging goed. Besloten is om te gaan proberen stage te lopen bij de gemeente. Dat zie ik wel zitten gelukkig! Zometeen Jorisje ophalen van school, hij was vanochtend niet al te enthousiast. 1 juf was ziek, dus een invaller... Maar hij moet gewoon niks hebben van echte vreemde. Dus toen ik naar huis wilde gaan kwam die juf heel lief vragen of Joris wilde zwaaien, dus toen begon hij te huilen en toen ik dus vroeg wat er was gaf hij als antwoord; andere juf. Dus toen had ik hem naar de vaste juf gebracht en was gelukkig alles goed. Wel was hij nog aan het klagen vanochtend. Vorige keer is hij tussen zijn beentjes geschopt door een meisje. Mijn arme mannetje en stout meisje! Dus hij was er maar over bezig vanochtend... Hij had er ook die dag de hele dag last van, vooral als hij op zijn fietsje stapte was hij aan het mopperen over dat stoute meisje Die jeugd van tegenwoordig, is mijn mannetje van 2 jaar al 'in elkaar gemept' door een meisje
Miranda wat fijn dat je je stageplek wel zier zitten! en ach die Joris erg gehecht aan zijn eigen juffen. Gelukkig was het goed toen hij bij zijn vertrouwde juf was!
Vind het zo jammer dat ik steeds zo weinig bij te lezen heb Hier wel oke dagje, yara opgehaald en die had t leuk gehad. Nu druk met van alles en niks. Beetje jammer dat ik geen wasmachine of droger meer aan kan zetten als ik op zolder bezig ben, seth drukt ze uit dus dat schiet niet op. Ook niet zo goed vr de was. carla gelukkig weer een goede nacht! hoe gaat het op je werk? heb je een leuke klas? miranda gelukkig wel zin in je stage plek en ach jorisje zo van slag door zn invaljuf
Juut op m'n werk gaat het goed hoor, heb een leuk klasje dus dat scheelt al een hoop! Wel een erge kletsklas! Maar wel gezellig! Nou heb ik weer, wilde eigenlijk even weg vanmiddag liggen beide dames helemaal van pampus.....
hier een rotdagje. Weer naar de vlos geweest. Bah wat een vreselijke mensen zijn het toch van deze praktijk ( helaas de enige hier in de omgeving ) Vooral die man is zo erg en die had ik dus juist weer. Ben altijd totaal van de kaart de hele dag als ik bij hem ben geweest. Gelukkig laatste keer. Vanaf volgende week controles in ziekenhuis. En nu maar hopen dat die mensen schappelijker zijn. Vrees het ergste...... Ben ook weer zieker geworden. zucht Vanavond eigenlijk open avond van basisschool. Maar geloof niet dat ik dat trek. Sorry voor het ego berichtje
hoi dames,, wij zijn weer thuis het was een super gezellig weekend en een prachtig groot huis(zeg Villa ) met z'n 12e. kids vonden het geweldig maar ook wel erg vermoeiend, dus op tijd naar bed vandaag.wij ook want echt vakantie is het niet met zo veel kids en de vroege(6.00) tijden. haha probeer straks nog wat te lezen.xx
lidia welcome back! waren jullie met zn 12-en weg? oempf! wel leuk, en in zo'n mega huis lijkt me ook wel tof zeg! maar nu een beetje uitrusten, en later nog even foto's plaatsen please! mamzie praat s van je af, wat was er gebeurd dan? carla wat voor plannen had je dan? en ja zul je altijd zien dat het zo gaat he..
Aloha Wij waren een weekendje er even tussenuit naar een vriendin van ons. Justin heeft zich voorbeeldig gedragen. Uit eten geweest en hij vond t prachtig! K heb gewoonweg weinig te melden. Ben begonnen met Suprodyn extra want ben constant vermoeid (wat ik eigenlijk al jaren heb hoor) hopelijk helpt dit wat.. Moest eigenlijk vandaag werken, bel ik op om hoe laat (want was ong half 11) en wilde de exacte tijd even weten, hóef ik niet.. maar goed dat ik belde want het is geen klein eindje fietsen nl.. Morgen met Justin naar de tandarts.. Justin begint met echt komische maar soms confronterende uitspraken.. Mama jeetje wat heb jij een dikke buik zeg! of als ik mn haar aan het doen ben en hij vraagt wat ik precies aan het doen ben, zeg ik 'mij mooi maken' en zegt hij dat kan toch niet?? en laatst in de winkel was er een kale grote man vòòr ons in de rij en zegt hij tegen mij (gelukkig tegen mij haha) wat een rare meneer zeg.. dus ik vraag wat is er dan raar aan die meneer? nou zijn hoofd en oren.. oops LOL en nog véél meer van dat soort opmerkingen.
Goedeavond. Hier alles o.k. Vanmorgen al vroeg op pad, omdat ik in den bosch naar het zkh moest voor mijn (steeds erg wordende) eczeem. Nu a.b. kuur voor 3 wkn, 2 verschillende zalven en dan moet het als het goed is over een week of 4 beter zijn. Laten we het hopen want heb het al vanaf juli vorig jaar. Indy was erg moe vanmiddag, dus lekker ff samen in bed gaan liggen, hebben we van half 3 tot half 5 geslapen. We werden wakker van jarno die thuis kwam....wel lekker hoor. Kan ze vandaag ook wat later naar bed, hoop dat dan de visuele cirkel van heel vroeg op, een beetje doorbroken word. Even denken wat ik gelezen heb. patricia, en lidia die een weekendje weg zijn geweest, en het gezellig hebben gehad. Juut, waar het zo te lezen, iets beter gaat. En yara met haar heerlijke opmerkingen..... Carla, waar de kids ook lekker geslapen hebben. Hedwig, knuf voor jou. Gelukkig volgende keer naar het zkh. Lijkt me erg vervelend om je druk te maken of die mannelijke vk toevallig je bevalling zou moeten doen. Gelukkig niet dus. groetjes sandra
judith, weer lekker 'uitgeslapen' en grappig dat seth ze uitdrukt. rune is meerr van het aandrukken. lastig als net je vaatwasserr klaar is, of als hij de wasmachine op kookwas zet8) miranda, leuk zeg, ik hoop dat het allemaal geweldig goed gaat volgende week en je er volop van kan genieten! en arme joris, nu al slaags met een meiske, maar in elk geval was hij een echt heer en heeft hij niet terug geschopt. carla, wat fijn dat kyra zo goed gaat de laatste tijd op de psz. hedwig. ben je nog gegaan? en ego berichtje mag hoor. hhoop dat in het zh aardige mensen werken. lidia, fijhnd at je het leuk hebt gehad? spam?????8) patricia, oei, das niet zo lief van justin. hoor hier eigenlijk alleen maar dat mama de mooiste is van de hele wereld en de liefste, en soms zelfs een ooooohhh mama wat ben je mooooooi (aai aai aai) (nog neit van rune uiteraard, die praat niet)hoop dat justin wat liever voor je word. van wie pikt ie dat op? sandra, wat een eind zeg, maar als het werkt... je hebt er dan al wel erg lang last van. zo nog naar zwemles en nog was ophangen. ben moe
Hier gisteravond al weer thuisgekomen. Wat een weekend zeg... De kinderen hebben slecht geslapen en wij dus ook. Ik ben bekaf en heb vandaag al heel wat bijgeslapen. Hopen dat deze week een beetje soepeltjes verloopt.... Ze hebben het er overigens wel erg naar hun zin gehad overdag, een overdekte speeltuin waar ze niet meer uit wilden, de sauna in het huisje, ze vonden het allemaal erg leuk! Foto's komen later, Heeko is er van door met de camera.
Nou Lidwina dat is juist het rare er van.. Als ik iets nieuws aan heb of iets aan mn haar heb gedaan, ziet hij het meteen en dan is het ook altijd mooi.. maar sja.. hij zegt wat hij denkt hè. Hij hoort iig van niemand dat ik níet mooi ben (naja hoe kan het ook anders..' ;p
marian, lekker al heel wat bijgeslapen. dan merk je pas echt oe moe je bent. hoop dat je nog veel meer kkan bijslapen. en ben erg benieuwd naar je fotos. heerlijk een suna in het huisje~! patricia, das wel netjes dat hij altijd ziet als er iets nieuws aaj je is. dat willen veel mannen nog wel eens missen nu nog wat tactisch brengen erin goedemorgen, vandaag lekker soppen
Jarig: Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Yolanda 25 februari Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Kyana 5 maart 2007 Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Zwanger: Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ???? Bo, uitgerekend ....... van een ????? Aan de klus: ???????????
Zo goeie morgen! Hier weer een goede nacht! Kyra om 6.30 wakker maar mij hoor je niet klagen hoor. Din ja om 7.15 uur wakker! Dadelijk even naar school met de kids want moest iets ondertekenen. Vanmiddag dinja even wegen op het CB, vandaag is ze alweer 7 maanden.....waar blijft de tijd.... Juut ik wilde gisteren even gaan kijken voor kleertjes voor de kids als m;n zus gaat trouwen, ze zijn namelijk bruidsmeisjes! wilde vast ideeën opdoen! Gelukkig werden ze rond half 3 allebei wakker dus ben nog even met m'n moeder op pad geweest. Heb voor Kyra echt een super geweldig mooie jurk gevonden. Woensdag gaat m'n zus mee kijken met een stukje stof van haar jurk of het kleurt! Ow ze is echt een plaatje in die jurk, Kyra voelt zich echt een prinses! Zo leuk om te zien!