Zo die zitten echt lekker bij elkaar he Die hebben het wel gezellie zo. Leuk om te zien weer zo'n 20 weken echo
oe patries wat gaaf! miran idd je kent het zelf het verhaal... net de kindjes ff verwend, vanavond komt mijn neefje weer voor een nachtje en dagje... dadelijk nog ff lekker "uiteten" met ze 4tjes om de vakantie wat af te sluiten. ben blij dat ik dit voor ze kan doen maar ben eigenlijk ook kapot moe, vanmorgen tot 11 uur in bed gelegen, john is er om 10 uitgegegaan met de kids maar ik ben nog steeds kapot moe...
@ Anniek -> veel plezier met het uitetentje als afsluiting vakantie @ Patricia -> wat een mooie plaatjes van jullie beebjes! Gelukkig alles goed
Goedeavond allemaal. Hier alles o.k. Leuke dag gehad. Vanmiddag met mijn nicht en haar kindje naar het circus geweest. Er is hier in de buurt altijd 2 wkn per jaar een jeugdcircus. Is echt heel leuk, en erg professioneel. Het word dus gedaan door kinderen. Echt heel mooi. De kids hebben genoten. Daarna nog lekker ergens een frietje op, en daarna waren ze beide zooooooooo moe. Ze ligt er ook al lekker een half uurtje in. Ik moet morgen om 6.00 uur beginnen. Dus vanavond ook lekker op tijd naar bed. Sorry verder ff geen reakties. Wel ff een knuf voor anniek. Zo lief dat je dit voor ze doet, maar je moet ook aan jezelf denken hoor! groetjes sandra
Oh natuurlijk een super wauw voor patries. Wat een mooie echo foto's. Snap wel hoor dat je zo zenuwachtig was. Is toch spannend, maar nu lekker genieten als alles goed is. groetjes sandra
ik ben ook vrij weinig hier he? maar ja, vakantie tijd is toch wel wat anders.. hier vandaag een gezellig dagje gewerkt, was leuk. bij thuiskomst gelijk nog een eind gaan wandelen, yara op haar fietsje en dat was echt genieten! ben zo blij dat ik me weer beter voel! nog lekker tikkertje gedaan op een grasveld, toen terug want rol was macaroni aan t maken. gegeten (kindertjes alleen maar komkommer..) en toen was t alweer bijna bedtijd.. nog even wat opgeruimd en de vriezer schoongemaakt en nu lekker even voor de tv. heb overigens wel wat spierpijn van gister...maar teken dat ik wel wat gedaan heb! sandra wat heerlijk dat jullie zo genoten hebben, klinkt ook erg leuk zoiets! wanneer ging je die evt. andere oppas nou ontmoeten? anniek lieverd, ik vind je berichtjes echt niet zo goed klinken meid.. je hebt ook superveel aan je hoofd natuurlijk, en helemaal zo met je neefje in huis erbij..en dan nog een lijf dat ellende geeft. maar ik gun het je zo om lekkerder in je vel te zitten. je bent pas getrouwd met een leuke vent, hebt twee schatten van kids en toch sta je dag in dag uit, in de survival stand. ik denk dat we dit allemaal kennen als mama zijnde, maar bij jou duurt het al zo lang joh..hou je het nog wel vol zo? tis natuurlijk ook zó shit dat je helemaal niet weet wat er in de toekomst qua werk enzo gaat gebeuren. maar eigenlijk is dat ook weer niet belangrijk.. belangrijk is dat jij jezelf 's een beetje meer op nummer 1 gaat zetten, want aan een gelukkig anniekske heeft iedereen veel meer dan aan een moeie..ga maar s iets voor jezelf, echt voor jou plannen meid, een leuk uitje oid met een vriendin ofzo.. zo wat een verhaal zit ik ineens te typen zeg, ik verbaas mezelf maar dat komt omdat ik me echt een beetje zorgen maak patries, wat een mooie buik en jee die echo vind ik echt mooi, die twee kleintjes zo lekker bij elkaar.. ehm verder kan ik even niet terug, en dan komt het op mijn geheugen aan ahum ahum.. oja hedwig en marian die een gezellige middag hadden gehad en ehm..verder weet ik het niet meer, i'm sorry
wat ben je toch lief juut, zit hier met tranen in mijn ogen {en bedankt! hihi} john kijkt al hihi en weetje je hebt gewoon gelijk... leef echt op de survival stand en ben blij als het leven weer normaal is. en het voelt van 1 kant kut en van de andere kant ook wel weer goed, maar het negatieve van het werk {en dus mn het geld waar ik me het meeste zorgen om maak} dat vreet aan me. overigens, verbaas je maar niet dat je kindertjes alleen komkommers hebben gegeten, ik heb er hier steeds 3 die niet vreten dus het hangt geloof ik in de lucht. pannekoekenbakker was lekker, ff rust gehad. san tnxx miran tis gelukt
jeetje anniek jouw kleine devin alweer bijna 1! dat had ik niet gedacht joh. en je moet maar zo denken: zorgen maken om geld..ik snap het echt goed, maar je red het wel joh. er zijn altijd oplossingen en zolang jullie met zn 4tjes veel van mekaar houden (en dat zit wel goed) komt het wel! hier heeft rol de dienst van 6 tot 8 gedaan haha, die is nu terug. ik pak rond eleven de trein, ga samen met een vriendin een dagje tilburg doen (jaja san, dus als je nog tips hebt of lekkere lunchadresjes, laat maar weten)
Holle bolle gijs hongerrr, ga zo nog maar ff een broodje doen, poeh heej. Justin is even heerlijk aan t spelen. Straks aankleden en boodschappen doen. Vanmiddag op verjaardag bij mn stiefzus(je).
Goedemorgen dames! Hier lekker uitgeslapen (hier is echt vakantietijd hihi), had het ook echt nodig hoor. Alleen opgestaan met zo'n rugpijn. En het is de ene voor de andere remicade die rugpijn. Ene keer zoveel last van de rug erna en weinig tot geen last van de darmen en de andere keer precies andersom (??) Heel raar, maar ook daar is volgens de MDL arts geen verklaring voor... @ Judith -> je bent al weg, maar alsnog een hele leuke dag toegewenst! @ Anniek -> gelukkig etentje geslaagd Nog nieuws over je schoonzusje? En dat je je financieel zorgen maakt begrijp ik heel goed. Ik zit ja nu in die situatie en ondanks dat ik altijd gewerkt heb voordat ik ziek werd, blijft er echt geen vetpot over... Er zijn zoveel momenten dat ik echt gewoon denk ik ga gewoon weer volledig werken, dan hebben we het een stuk breder, maar ja, dat gaat gewoon niet helaas... @ Patricia -> veel plezier op de verjaardag vanmiddag. Hier even Joris uit bed gooien (is wel wakker, maar ligt tv te kijken Luie donder). En dan maar eens kijken wat we gaan doen vandaag...
hello dames daar ben ik ook weer ff, vanmorgen al gewerkt heb 1 bewoner gedaan wat ik beter niet had kunnen doen. is een nieuwe bij ons op de groep maar ik heb hem 7 jaar geleden al op de groep gehad dus anniekje deed dat wel ff, maar pff dan merk ik echt dat ik het gewoon niet kan, al wil ik wel. net biggens gewassen en wat opgeruimd, zometeen ff kyanma's kamrtje weer opruime, ligt nog al het spul van het logerend neefje. en ff kids douche en dan hebben we besloten e pyama aan te trekken en alleen nog maar leuke dingen te doen en lekker te eten... morgenvroeg mag ik iligaal vroege draaien, had eigenlijk late maar ik mopperde een beetje daarover en mijn collega {oudklasgenoot en 48 jaar geloof ik} vodn dat ik best de vroege morgen kon draaien en die collega waar ik dan morgenvroeg mee werk heb ik wat meer mee op dus laat ik wel gewoon de late dienst staan en draai ik illigaal de vroege, ben ik wel erg blij mee. schoonzus is vanmiddag uit het ziekenhuis gekomen. miran hier nog zo'n luie donders...
Hey girls Wat een leuke dag weer vandaag, ben bofkont! Met mn beste vriendinnetje echt een leuke gezellige dag gehad. Tilburg is best leuk! Heb gegeten bij de katterug hedwig, veel keus en lekker inderdaad! En san heb een terrasje gedaan op jullie waterstralenplein, dat is inderdaad zo leuk met kindjes en goed weer. Tilburg heeft een mega kinderboekenwinkel waar ik wel een uur of twee had kunnen blijven Heb het niet gedaan, maar wel lekker rondgeneust en boek gekocht vol kinder poezie over allerlei gevoelens, zo mooi en raak! Eigenlijk een cadeautje voor mezelf, later ook mooi voor Yara. Nog een zomerjasje en vest gescoord en vooral verder heel veel gekletst (en gegeten en rosé gedronken..) Het was leuk! En morgen gaan we naar MARY POPPINS! Super he..(kaartjes met korting via rolands werk) Alles gaat zo leuk en lekker! Anniek jeetje weer veel te veel op je aan het nemen meid..kijk je uit joh! Heb je wel een lekker rustig en leuk middagje/avondje gehad? Miranda heb je nog wat leuks gedaan vandaag? Balen van de rugpijn! Patries hoe was de verjaardag?
ik voel me zzooo verdrietig... Heel de week me neefje gehad terwijl jullie wel weten hoe ik me voel enzo... heel de week zouden we nog vanalles doen en dat hebben we allemaal niet gedaan. Heb ik net me ouders op msn {zijn in frankrijk} en krijg ik te horen dat me schoonzus doodleuk bij haar ouders zit terwijl haar ma mijn neefje niet eens kon hebben om op te passen omdat ze conferen moest wegbrengen en naar munchengladbach moesten./... jeetje ik voel me zo bedrogen en besodemietert. Mijn ouders steunen me en denken hetzelfde, maar het doet zo'n pijn. heb net al een potje zitten janken maar wat moet ik. Begrijp me niet verkeerd, ik gun haar die verjaardag wel. het is een heel verhaal hoor en niet alleen dit maar nog veeelll meer, als ik die ouders zoui tegen komen zou ik niet remmen maar gas geven bij wijze van spreke... ik heb me in alle bochten gewrongen... ze is net uit het ziekenhuis en heeft mijn ouders niets laten weten maar zitten savonds wel alweer bij haar ouderes terwijl die haar al voor de zoveelste keer hebben laten stikken..... ik ben zo boos, kwaad verdrietig en noem maar op! zoals pap al zei; stank voor dank... jeetje dames, sorry voor dit berichtje maar weet niet wat ik ermee moet... hoe klote kan dit voelen ik ga naar bed
lieve anniek... weer teleurgesteld in mensen...het zou niet moeten mogen meid..helaas gebeurt het weer...heb het zo met je te doen (en sorry voor mijn happy berichtje..) is gewoon keihard als je je bedonderd voelt over hoe dingen lopen, zeker als je zelf al helemaal stuk zit meid.. kan zo weinig doen voor je, maar voor nu een hele dikke vette knuffel
Dikke knuff anniek. Wat één ongelooflijke rot streek zeg. Jij staat altijd voor alles en iedereen klaar en krijg je weer zoiets. Heb echt net je te doen
Goedemorgen! @ Judith -> wat een heerlijk bericht van je zeg! En heel veel plezier vandaag nog bij Mary Poppins Het is je van harte gegund!! @ Anniek -> knuff! Wat een rotstreek... Ga je haar er ook mee confronteren? Dit is gewoon niet leuk, vooral omdat hun vast ook weten hoe jij je voelt en dus gewoon misbruik van je gemaakt wordt! Hier veel te vroeg wakker, pff! Kon gewoon niet meer slapen van de rugpijn. Baal er enorm van, maar ja niks aan te doen...
Anniek, ik snap je verhaal niet helemaal.. maar begrijp dat je teleurgesteld bent in je schoonzus. Sterkte! Hier tot nu toe een jakkes dag.. Justin is oervervelend (ok nu even niet) tot ik boos werd en zei dat ie moest gaan spelen, anders gaan we vanmiddag NIET zwemmen! Toen wilde meneer wel spelen.