Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nou heb Justin voor een dvd geplant. ;)

Prochor is nu druk bezig met alles schuren in Justin's as kamertje. Morgen gaan mam en ik schilderen. Dan schiet t allemaal al mooi op.

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello dames!

Wat een rust hier geweest vandaag!

@ Patricia -> Prochor ver gekomen in het kamertje met schuren?

Hier een hele slechte dag gehad. Hele dag op de bank gelegen en echt af en toe krom gelegen van de darmkrampen. Hele buik vol rare rode vlekken... Het lijkt eindelijk wat te zakken gelukkig. Pff, dat heb ik echt al een hele tijd niet meer zo erg gehad (tenminste geen hele dag!). Bah! Hele zondag weg :(

3. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ojeetje wat was dat mooi zeg..
    heb zo onwijs genoten, wat een topweekend.
    mary poppins is echt zó verschrikkelijk goed en mooi..zat bijna constant met tranen in mn ogen..
    nu gauw lekker slapen

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Agossie Miranda dat vind ik sneu voor je! Sterkte.

Juut, top dat je zo genoten hebt!

Hier.. Justin's kamer is geschuurd, afgezogen en gesaust. Morgen alles afnemen en schilderen. Overmorgen komen Prochor's ouders om het dino behang op de zijmuren te doen.

5. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> wat heerlijk dat je er zo van genoten hebt!

@ Patricia -> leuk, dinobehang!

Hier gelukkig goed geslapen. Nu geen last van de buik, voelt wel wat raar, maar geen krampen meer. Hopelijk blijft dat ook zo!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut wat super!!!!!

miran
    wat klote zeg! ben blij dat het nu weg is dan.

hie rnu lekker 2 dgn vrij :)
    gisteren had john gepoetst beneden en daarna heb ik nopg jam gemaakt ik was kapot maar het was wel een fijne dag.zometeen de kindjes aankleden {zijn net wakker} en niet al te veel vandaag

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek fijn 2 dagen vrij!

Juut een gewldig weekend gehad, fijn om te lezen.

Zo hier voor woensdag een afspraak bij de kapper, iemand nog leuke suggesties!!!???

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    poeh he, ben een beetje érg lui vandaag

heb zelfs eten uit de vriezer gehaald zodat ik niet hoef te koken, deze had ik vorige week gemaakt en maa rin de vriezer gezet ivm de wijziging van plannen....

lui he.... schaammm

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Heerlijkk toch zo'n lekker lui dagje Anniek!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    lig met een snurkend sethje op schoot die eerder niet wilde slapen..typ met 1 vinger en dat schiet niet echt op..

11. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sjeetje Carla, vind t zelf al moeilijk om n kapsel te zoeken/kiezen haha. Had je zelf wat in gedachten?

Hier is alles ook geschilderd. Pro doet t nog een keertje snel erover heen en dan is dat klaar. Morgen komen de 'behangers' dus t verfen moet dan klaar zijn ;) Heb wel mega last zeg, jakkes.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier gister dus topdag gehad, smiddags lekker naar Mary Poppins geweest, wat een prachtmusical!
    Mijn ouders pasten op de kindjes en smsten nog dat we vooral nog een hapje moesten eten met zn 2tjes, dus dat ook nog even lekker gedaan. Was gezellig en romantisch weer eens.
    Vandaag was ook heel geslaagd, vanmorgen op bezoek bij vrienden (met dat adoptiekindje waar ik het kaartje voor heb gemaakt) Gaat zo goed met dat meisje, kletst binnen een paar maanden al zo goed nederlands.
    Ze waren heerlijk aan het spelen met zn allen en wij konden rustig bijkletsen.
    Daarna even gauw wat boodschappen, sethje ging pitten in de auto (kwartiertje) en die wilde thuis mooi niet meer slapen natuurlijk. Om half vier nog n keer geprobeerd, meneertje ging keihard krijsen heel lang. UIteindelijk er maar weer uit, bij mij op schoot dvdtje kijken en hij lag ineens te snurken.

Patries shit dat je zo'n last hebt joh!
    Fi9jn dat het verven erop zit

Anniek schaam je toch s niet joh! Zulke dagen zou jij vaker moeten hebben meid!

Carla ehmm wat jij moet met je haar? Geen idee ;)

Miran is het rustig in de buik gebleven vandaag?

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Marijke zag ik nou op hyves dat je een paar dagen in oosterhout had gezeten? Bij de katjeskelder waarschijnlijK?

Lidiwna hoe is het met jou? Al lang niets gehoord?

Marian jij bent nog op vakantie of niet?

Sandra hoe gaat het daar?

14. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

soorry heb weinig tijd voor de pc:) druk hier en om het huis en veel weg.

pippodrop was gezellig om te zien, huisjes zijn wel klein maar knus. alleen jammer van het weer.

verder is elise ziek dus een zielig hoopje mens vandaag, ik kon gelukkig weg van mijn werk om haar te halen van het kdv.

verder niets gelezen. ga zo naar bed denk dat het een lange nacht wordt, morgen komt een vriendje van Damian spelen en vanavond komt de spenenfee om de laatste speen van damian mee te nemen in ruil voor een kadoootje. hoop dat het gaat lukken, zal wel een paar vervelende nachten worden.

tot morgen

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Lidia -> nog gezellig geweest met het bezoekje van de spenenfee gisteravond? ;) Hopelijk valt het allemaal mee zonder speen! Hoe is het vandaag met Elise?

@ Judith -> klinkt als een heerlijke zondag met een leuke afsluiter! Leuk hoor! En die Seth, toch nog snel een dutje...

@ Patricia -> vind het niet gek dat je nu last hebt na het werken aan het kamertje. Maar het zit er nu even op voor je, nu even rust!

@ Anniek -> lekker toch, niks beschamend aan, gewoon genieten van zo'n dag!

Gister met mijn darmen? Het ging, ik voelde mijn darmen gewoon (soort gekneusd gevoel), dus elke beweging deed wel wat zeer, maar niet meer zo erg. Nu nog steeds helaas dat gevoel. Zal wel even duren voordat het weer op rust is helemaal...

16. goede middag

hier lekker weekendje bosrijk gehad volgend jaar gaan we weer
    t was echt super,ik ben nu op hyves foto,s aan t uploaden voor de nieuwsgierige mensen haha neem ff n kijkje..;)

straks nieuwe schoenen gekocht voor youri zn zool was door dus dat loopt niet fijn.
    verders gaat t hier zn gangetje wel we zijn aan t schuren en schilderen.

zo dat wassie weer doeggggggggg

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek gave foto's zeg!!!!

Pfff hier een niet zo best dagje....Dinja wil helemaal niks...heel veel huilen, is super moe maar slapen doet ze niet. Heeft op de hele dag een half uur geslapen.....wordt er een beetje kriegel van...nog een uurtje dan is Jac weer thuis!

Sandra hoe is het met jou???

18. Carla, ben je er al uit welk kapsel je kiest?

Miranda, gaat het met jou al iets beter?

Lidia, is de spenenfee nog geweest?

Juut, klopt we zijn inderdaad naar de Katjeskelder geweest. Mijn zus had een groot huis daar gehuurd en vroeg of we ook een dagje/nachtje langskwamen. Leuk park hoor. Zelf vond ik het zwembad tegenvallen. Maar dat kwam ook omdat het heel druk was. Stijn was bang in het bad. Maar Renske...die is een paar keer gierend van het lachen de glijbaan afgegaan (wel met 1 van ons natuurlijk). Wat is dat toch een waaghals, dat kleine wijfje.

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    nee nog geen idee wat ik met m'n haar wil.....!!!!

20. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal,,

nou de spenenfee is geweest en damian kwam vanmorgen trots vertellen dat hij een kadootje had gehad en dat zijn spenen weg waren. vanmiddag heeft hij een uurtje geslapen zonder de speen en ik hoor hem er ook niet over , ben benieuwd voor vannacht.

verder vriendje te spelen gehad en een taartje aan het maken voor mijn ouders die zijn morgen 34 jaar getrouwd. alleen wil het niet zo lukken vandaag:(

carla, hier ook een meisje wat niets wil, gelukkig wel slapen, succes nog even tot jac thuis is.

marijke, wel een pittig meissie hé die renske.

anniek , pb

Deel Deze Pagina