wat een rust hier, hier was het 4.00 vanmorgen toen Damian wakker was, gelukkig nog tot 6.00 kunnen laten geloven dat ie moest slapen maar toen was het gedaan met de rust, elise ook wakker dus maar eruit. vandaag niet zo veel doen. vanavond met mijn ouders uit eten omdat ze 34 jaar getrouwd zijn vandaag. carla, weet je al wat voor kapsel je wil? hopelijk is dinja vrolijker vandaag. miranda, wat erg van je vriendin , ik zag het op hyves. bah hopelijk gaat het goed komen.
Al weer 21 weken !!! Wij hebben nu een andere gynae. Ben er blij mee. Zij luistert tenminste. Justin kamertje word mooi hoor, sjonge.. Morgen word de rest behangen daar en laminaat er in. Dan is er een groot gedeelte klaar (dan nog gordijnen en het bed in de prime zetten etc).
Goedemorgen! @ Patricia -> wat fijn van de gyn! @ Anniek -> de foto's, wauwwww! Vooral de dj foto! Geweldig! @ Esther -> ook leuke foto's Hier kreeg ik gisteren ineens telefoon van de moeder van die vriendin van mij. Ze was met spoed opgenomen en met de ambulance overgebracht naar t zkh in Maastricht. Zwangerschapsvergiftiging en kleine blijkt veel te klein te zijn. Schrok me rot toen ik dat telefoontje kreeg. Vroeg gelijk of die vriendin ook kon/mocht bellen. Kreeg te horen dat ze te ziek was en daarom de moeder had gevraagd. Gelukkig belde ze me gisteravond zelf nog op! Ze wordt nu goed in de gaten gehouden en heeft gister al voor de zekerheid een longrijpingsspuit gekregen en die krijgt ze vandaag nog eens. Ook al een echo gehad en de kleine wordt geschat op 24!!! weken. En dat terwijl ze nu 30,5 weken is! Dus is even spannend hoe dat gaat aflopen... Bah, die onzekerheid...
Oeh jeetje Miranda, dat is eng.. Gek dat ze er dan niet eerder achter komen dat de kleine zover achter lag..
goede dag vanmorgen gewerkt... en de roddel wat rondging was dus waar! ik ga zoals het er nu uitziet vanaf a.s. maandag naar een andere groep. ben er op zich wel erg blij mee. Veel uitdaging, jongeren flink gedragsproblemen maar geen verzorging meer! Ik hoop dat ik dit aankan! nu dus e.a. regelen ook ivm de oppas maarrr ja ik heb er zin in marijke is goed hoor moet devins kleren nog online zetten maar het zijn 102 advertenties ahum...
ow ships vergeet ik het nog; miran jeetje wat naar met je vriendin! sterkte, moeilijk hoor pff gelukkig is ze al in maastricht... bah bah
@ Anniek -> dat is toch hartstikke goed nieuws! Het lijkt je zelf wat en qua lichamelijk is het een stuk minder zwaar voor je! Tenminste, weet natuurlijk niet in hoeverre je moet rennen, duiken, knallen kan verwachten etc. Dus gefeliciteerd! Hopelijk met je nieuwe plek ook wat meer rust in je koppie! Over die vriendin niks nieuws. Hebben wel nog gebeld, maar was niks nieuws meer bekend...
Anniek wat fijn een andere groep met zoveel uitdaging! Hoop dat het gaat lukken. Miranda sterkte met je vriendin....
helaas is het wel meer een uitprobeer plek, er is hier in principe geen vacature maar volgens een collega hadden ze er eigenlijk een beetje personeels tekort dus we zullen zien. Wbt het lichamelijke, kwa verzorging zal het een eitje worden maar kwa gedragsproblemen zou het wel een sheel hard kunnen tegen vallen. Maar als ik lichamelijk wat mee rrust kan krijgen dan zullen piek momenten beter op te vangen zijn en heb ik een korter herstel nodig.... naja bla bla....
Zo mn voeten vallen er bijna af. Vandaag dag gewerkt, en ik zat ook nog op de bus met de kinderen dus een lange dag. En nog bijna nooit zo druk gehad, jeetje..Heel de dag van hot nr her gerend en eigenlijk geen echte tijd voor ze, best rot. Maar goed, hopelijk is het vrijdag weer wat rustiger. Met yara en seth alles goed gegaan. Rol ligt naast me te snurken op de bank, is voor hem wel een vermoeiende vakantie anniek ik ben benieuwd hoe het je gaat bevallen. Maar dat de verzorging weg is, is wel fijn natuurlijk carla heb jij ook zo'n zin in de vakantie? duurt lang voor ons he! miranda wat een nare berichten zeg, blegh. zo schrikken voor je vriendin! vind het echt zielig, wat zal ze geschrokken zijn! marijke hoe gaat het met jou? al iets lekkerder in je vel? stijn al wat meegaander ook? patries leuk dat justin zn kamertje al zo opschiet!
Juut ja we hebben super veel zin in de vakantie het aftellen is nu wel begonnen hè! Hoop alleen op iets mooier weer als we daar zijn.
Ja sorry dames, verwaarloos jullie ontzettend. Maar beetje druk hier. Redelijk veel gewerkt. Vandaag avondwake gehad van de oom van jarno. Morgen kerk, crematorium, koffietafel, dus heel de dag onderweg. Ook nieuwe oppas gevonden. Hier om de hoek, dus ideaal, hoop dat ze gaat bevallen. Nog 4 diensten werken (za - zo - woe en donderdag), en dan lekker 3 1/2 week vakantie. Zijn nog aan het kijken voor een huisje of iets in nederland, maar nog niks gevonden. Hier alles wel gelezen, maar niet veel onthouden. Juut, lekker middagje gehad zondag. Al baalde ik wel toen ik het las........ miranda, pff wat erg van je vriendin. Hopelijk gaat het snel wat beter met haar, en kan de kleine nog even blijven zitten. anniek, naar nieuwe groep. Super hoor! Hopelijk bevalt het. Marijke, hoe was het park. Hadden ook gekeken, maar lees heel veel negatieve revieuws. Groetjes sandra
Sandra, Mijn zus zit er nu een hele week. Wij zijn er maar een dagje en nachtje geweest. Ik vond het huisje echt super de luxe. (mijn zus had gewoon een "normaal huisje, dus niet een special kinderhuisje). Het park vond ik heel gaaf. Alleen het animatie team vond ik erg saai. Zondag ochtend was er een wandeling met dat konijn. Het moest een wake-up wandeling zijn met dansen voor de kinderen...Het konijn werd op een rijdende kas gezet en die zwaaide af en toe met z'n handjes en dat was het. Onder tussen waren "het konijn" en iemand vh animatie team met elkaar aan het kletsen dat het wel erg vroeg was en gisteravond wel heel gezellig was...tja het konijn had dus een "punthoofd". Verder vond ik het ook allemaal een beetje rommelig gaan. Terwijl er wel heel veel voor de kinderen georganiseerd werd. Veel meer dan in centre parcs. Het zwembad vond ik klein en best tegen vallen. Maar Stijn en Renske vonden het zwembad wel heel leuk. De kinderhuisjes zagen er heel mooi uit (van buiten dan) Dit is helemaal afgezet met hekken, dus de kids kunnen niet gaan zwerven. En binnen de hekken waren "prive" speeltoestellen. Ik vraag vrijdag nog ff aan mijn zus na hoe zij het verder vond. Juut, Stijn krijgt tegenwoordig extra vitamines (speciale kindervitamines) sindsdien zit hij veel beter in z'n velletje. En slaapt ook heel goed. De laatste twee dagen gaat meneer uit zichzelf naar bed?? tja dat kan ook. Sandra, heb je ook al eens op vakantieveilingen gekeken voor iets leuks. Ik zag net dat er een week vakantie geveild was voor maar 1 euro. Die mensen gaan dus voor maar 1 euro op vakantie. Het is dat ik gaan dagen vrij heb nu, maar anders...mmh moet echt een weekje vrij regelen..ben er geloof ik zelf erg aan toe.
Wat een heerlijkheid! 640 vanmorgen! luxe hoor! vandaag lekker niet zoveel op de planning. mss even op pad voor stofzuiger en nieuw dekbed. zo eerst maar s even een boterham maken voor de kids. marijke fijn dat het met stijn weer stukken beter gaat en dat ie lekker slaapt, dat is ook heel belangrijjk sandra ach, veel sterkte morgen voor jullie verdrietig hoor en fijn hoor, 3,5 week vakantie in het vooruitzicht..nog wel lekker een tripje plannen voor jullie drietjes hoor!
hier net wakker, en kyana ligt nog te maffen... en dag begint goed. schoonzus ligt weer in ziekenhuis. neefje is bij haar moeder en ik krijg het weer via een lullig sms te horen............. naja.. ik moet me eigenlijk niet meer druk maken. san sterkte! en gecondoleerd enidd vakantieveilingen is fijn. en van de revieuws niet al te vel aantrekken! mensen die goeds te melden hebben schrijven minder vaak dan mopperende!
nou, ik ben er weer hoor, de woonkamer is weer begaanbaar,de was ligt opgestapeld tot het plafond en in de keuken heb ik geen ruimte voor de dingen die ik in duitsland heb geshopt en verder zit ik nu dus fotos uit te zoeken op de comp, want rune moet maandag weer naar school en die moet een vakantieverslag mee miranda, wat rot voor je vriendin zeg, ik zal voor haar duimen dat alles goed komt. hou je ons op de hoogte? anniek, leuk zeg een gedragsmoeilijke groep met minder verzorging, vind het wel bij je passen. ben zo benieuwd hoe het je bevalt! en die schoonzus, afstand van nemen meis, zo blijft het je elke keer raken. maar dat duurt even, daar gaat gewoon tijd ovreheen. carla, was je er al uit? hoe is je haar geworden? sandra, was blij om te lezen dat het goede uitkomst was. laten we hopen dat het goed blijft gaan. en dat j enog een vakantie vind. kunnen jullie er even uit met elkaar. en gecondoleerd. je krijgt wel alles na elkaar. moeilijk hoor. judith, jaja, vakantie is vermoeiend werk hoor het gaat wel goed bij jou nu he? gheb het idee dat je dingen wat beter trekt momenteel marijke, wel fijnd at ie het zo lekker doet op die vitamines. zijn dat gewone vitamines? of heb je ze operecept? lidia, hoe bevalt je bank? en ik dacht dat je juf was, dus het werken vile niet helemaal. maar dat klopt dus patricia, mooie buikfoto gezien! jeetje zeg. hoe gaat het verder? lukt het je om rustig aan te doen? hedwig, hoe gaat het met owen? mommie, hoest ie? nou, ik ga weer verder met fotos uitzoeken