Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier ook ff een berichtje van mij.

Kerk/crematie/koffietafel gehad vandaag. Was een mooi afscheid. Indy is ook mee naar het crematorium en de koffietafel geweest. Kerk niet want dat was een uur. Ze heeft het goed gedaan. Had een mooie tekening gemaakt, met een roos, en heeft deze zelf bij de kist gelegd. Ze snapt het allemaal al aardig goed, maar ja is dan ook mee afscheid weeste nemen een paar weken geleden, en is zelfs van de week met jarno nog gaan kijken. Ik hou het zo luchtig mogelijk, maar vind het ook goed als ze er iets van mee krijgt. Je merkt wel dat ze dan verder denkt, en bv vraagt: mama, mijn opa is ook heel ziek, gaat die ook in de kist en naar de sterretjes......ik ben eerlijk, maar vertel ook niet meer dan nog.

Mijn vader krijgt overigens morgenvroeg zijn eerste chemo. Van de week op intake geweest, maar pff toch wel heel erg heftig hoor die chemo.

Lidwina, fijn dat je er weer bent. En doe het een beetje rustig aan met opruimen he. en jullie vakantie alweer bijna voorbij zeg..... we willen natuurlijk wel foto's zien.

Marijke, dank je voor de uitgebreidde beschrijving. En idd vakantieveiling al veel gezien, maar we willen mss met vrienden, en dan is dat niet handig.

Ga nog even verder met foto's uitzoeken.
    Groetjes sandra

2. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen....

zometeen kindjes naar kdv en kan ik poetsen, moet ook boodschappen doen mar 1 auto is kaduuk dus moet wachten op john bah.

3. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    vrijdag de 13e.....
    hij is hier al begonnen pff

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Oh ja dat mag je zeggen..

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    nou hier ook hoor. En normaal gesproken geloof ik er absoluut niet in. Maar nu pfffff

6. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hello dames!

Sorry niet alles bijgelezen. Eergister begaf mijn laptop het. Flink balen, maar gelukkig is gisteravond een vriend gekomen om hem te maken. Alleen moest hij helemaal opnieuw geïnstalleerd worden, dus het een en ander kwijt nu. Gelukkig valt het wel mee omdat ik vorige week alles op de externe had gezet qua foto's en bestanden. Nu loop ik dus ook achter hier en even geen fut om bij te lezen!

Wel wil ik Sandra even een hart onder de riem steken. Fijn dat het afscheid mooi was! Brr, krijg kippenvel van het stukje dat Indy zelf de roos op de kist heeft gelegd! Heel mooi gebaar!

Gauw verder hier. Moet over 5 minuten bij de logopedie zijn, dus vlug gaan...

7. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Ach arme jullie, allemaal last van vrijdag de 13e
    Hier niet gelukkig! Wel lekker dagje gewerkt, ging allemaal prima. Mn moeder had de kindjes nog even opgehaald, zodat rol de buitenboel even kon schuren.
    Ik kon ietsje eerder nr huis, dus thuis nog lekker wat aangerommeld, gegeten, kindjes gebadderd en toen lekker op bed gelegd.
    Yara zit deze week wel weer erg in de ik ben 3 en ik wil het nie fase..Ik denk ook dat ze haar regelmaat wel mist, en ik moet voor mijn doen veel werken (2dagen per week). Komt wel weer goed, en vlgd week lekker ons weekje zeeland (gaan jullie duimen voor iets beter weer...)

Miranda oe ga rol gelijk vragen of ie de foto's ook weer over wil zetten. Zo shit als de boel het begeeft! Gelukkig nog wel te redden

Hedwig waarom ging het bij jou niet zo lekker?

anniek o balen meid!
    dat gaat weer geld kosten dan..succes ermee

sandra hoe had je vader de chemo ervaren? al last ervan?
    en jee die indy, mooi hoor dat ze zelf de roos weg durfde te leggen. wel moeilijk voor jou, die vragen soms, maar dat pak je zeker goed aan zo

lidwina jee is de vakantie alweer voorbij meid..ongelofelijk! is het gelukt met het verslagje?
    en het gaat hier zeker goed! als ik het verschil bekijk met een paar maanden terug..!! echt fijn weer.

8. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Vanmiddag nog bij die vriendin van me geweest, ze mocht zelfs naar een gewone kamer toe omdat de bloeddruk redelijk onder controle was en de kleine het nog hartstikke goed deed in de buik. Werd haar vanmiddag nog verteld dat het goed ging en ze gewoon nu moesten afwachten. Werd ik net gebeld, begon de kleine moeilijk te doen vanavond. Ik heb haar gelukkig net nog aan de telefoon gehad, maar ze wordt dus op dit moment naar de O.K. gebracht en de kleine wordt gehaald. Ze vertrouwen het niet... Pff, dit moet gewoon een vechtertje zijn! Ze is vandaag precies 31 weken zwanger en laten we hopen dat de metingen niet echt klopte wat ze maakte en dat de kleine groter is dan 24 weken... Pff! Op van de zenuwen hier...

9. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Er is een lief klein meisje geboren! Mijn petekindje weegt 1265 gram en zover de artsen nu konden zeggen deed ze het prima! En de mama is nu aan het bijkomen van de keizersnede! Pff! Zo opgelucht dat het achter de rug is!!

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Oh miranda, wat een verhaal zeg. En natuurlijk is ze een vechtertje. Hoe heet ze? En kun je haar snel gaan bekijken? Sterkte voor jou en je vriendin.

Hier goed geslapen. Vandaag een redelijk rustig dagje. Zo eerst een fotoshoot, dan nog wat boodschapjes, en vanmiddag werken van 14.00 tot 18.00. We gaan naar de bioscoop dus redelijk relaxt.

Juut, dat BCA zei me wel iets, heb nu een mailtje gestuurd, om te kijken of mijn werk er ook bij aangesloten is, omdat het me zo bekend voor komt...........even afwachten dus.
    En had nog niet gereageerd op je vraag, maar natuurlijk vinden we het gezellig als jullie langs komen voor een shootje.

Groetjes sandra

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    jeetje Miranda wat erg voor je vriendin! En wat klein!
    Ik hoop dat ze hard vecht en het zo goed blijft doen!
    iig gefeliciteerd met de geboorte van je petekindje :)

Hier echt een vrijdag de dertiende achter de rug. Pff wat waren de kindjes vervelend!
    Maar voor de rest doen ze het super hoor!
    Erik is nu dag en nacht zindelijk. Ben helemaal trots :D
    Owen doet het ook heel goed. Ben nu weer begonnen met bijvoeding. Aantal weken geleden ook al maar hij kreeg zoveel krampen dat ik ermee moest stoppen. Nu weer begonnen en nu echt alleen met pap. En sinds gisteren paar schepjes fruithapje erdoorheen. En paar keer savonds worteltjes. En dan weer paar daagjes rust met warme hap. Hoop dat ie er zo beter aan went.
    Maar lekker vind ie het wel hoor. Wat een vretertje hihi Hij kan echt veeeeel eten!

Erik, ik en Richard zijn sinds vorig weekend beetje verslaafd aan de Mario Cart voor de Wii. hihihi

Ben ook druk aan het sporten. Gaat best goed. Zometeen weer.

goed weekend allemaal!

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Net had mijn vriendin me wakker gebeld haha! Maar alles gaat goed! De kleine ligt wel aan de beademing maar doet het meeste werk zelf!! Verder met haarzelf, ze vind het nog onwerkelijk, het ging ineens zo snel en ze weet dat ze mama is geworden, maar gewoon onwerkelijk! Ze vertelde wel dat ze al helemaal verliefd was op haar kleine poppetje :D Moet ook!

@ Sandra -> ze wilt dat de naam nog niet op internet wordt gezet. Zodra ze daaraan toe is (want weet niet of bekende van haar hier meelezen), plaats ik de naam natuurlijk! En ik mag vanmiddag gaan kijken naar het kleine meisje!!! En jij succes met 'werken' ;)

@ Hedwig -> oei, een echte vrijdag de 13e... Gelukkig is die weer achter de rug ;) En wat goed dat Erik nu dag en nacht zindelijk is!!

Pff, ben nu wel hartstikke moe haha!

13. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen...
    dit weekend heerlijk vrij.

ben alvast met devin opgestaan john en kyana liggen nog in bed te stinken.
    vandaag niet veel op de planning, john moet jeep maken of kijken of hij die onderdelen heeft. moet de was doen en boodschappen en de tuin eigenlijk maar we zullen zien.
    pap en mam zijn vanmorgen weggereden in frankrijk. ben benieuwd hoelaat ze thuis zijn.

miran
    en de naaammmmmmmmmmmmmmmmmm
    jemienee wat een dag! en wat erg, en wat klein en en en en....

hedwig
    wat knap van erik! zelfs snacht! dat lukt kyana nog niet

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    owja juut
    het komt wle goed hoor met je peuterpuber, hier loopt er nog zoeen rond hoor....

trouwens ik lig steeds in een deuk met devin, wat die allemaal wel niet dat ook al mag en kan het helemaal niet!
    hij zegt echt al een paar stapjes alleen, wil tekenen met pennen, gooit alles om, trekt konijn bijna aan de haren uit de kooi en ga zo maar door... een echte boef

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Net terug van het zkh! Wat een prachtig mooi meisje! Zo klein, maar oh zo mooi! Ze werd ook gemeten, 38cm 'groot'! Haar naam is; KEYLEIGH!

Heleboel fotootjes gemaakt, die ga ik zo naar de trotse opa en oma gelijk brengen ;)

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier een hele drukke dag gehad. Pfft!
    Vanmorgen eerst verf gehaald bij de praxis voor buiten. TRoen werd ik ineens verliefd op een heel leuk speelhuisje..wauw! Met 20% kortingsbon werd dat ineens wel erg aantrekkelijk.
    Thuis geschuurd en afgeplakt tijdens het middagslaapje. Toen terug nr de praxis want schuurpapier was op. En toen besloot ik zomaar ineens dat ik dat huisje mee ging nemen ;)
    Maar oei, was alleen met 2 kindjes. Dus praxis mannen ingeschakeld, hele aardige. Gedoetje, komen we bij de auto, past het er niet in! Grrr dus nu even weg laten leggen, kan mn broer m met zn bus halen.
    Daarna nog een grote bups boodschappen bij de dirk, thuis opgeruimd, gegeten en kindjes nr bed. Daarna nog de schuurdeur gedaan, nu net klaar. DUs ik zal lekekr slapen vanavond denk ik..

Miranda gefeliciteerd met de geboorte van Keyleigh! Want een minimeisje. Fijn dat ze het al zo goed doet zeg, duimen dat ze snel van de beademing af zla mogen

anniek moest wel lachien om wat je over devin schreef joh..wat een ding! wil wel weer een foto!

hedwig ben trots op je met sporten! knap hoor!
    fijn dat erik nu helemaal zindelijk is!

san leuk dan kijk ik binnenkort voor een datum

17. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier rustig dagje gehad. Alles wel o.k. Werken relax al was de film saai (marmaduc of zoiets, die met die hond), heb zelfs wat liggen slapen tijdens de film. Was dus makkelijk verdiend. Morgen van 7.00 tot 14.30 uur dus duik zo mijn bedje in.

Miranda, fijn dat alles goed gaat, en kan me wel voorstellen dat het voor je vriendin erg onwerkelijk is. Voelt ze zich wel al beter? En wat een mooie naam.

Juut, ja is goed, ff kijken wanneer we op vakantie gaan, en dan snel plannen.

Hedwig, goed hoor weer sporten.....

Oh ja mijn bloeduitslag was binnen. Alles o.k. Dus nu 30 sept. naar de gyn. Ze hadden ook waardes geprikt voor de overgang, maar daar was gelukkig geen sprake van..........maar wat dan wel :(. Hopelijk komt het voor die tijd vanzelf, heb het niet zo op gynecologen :D

Tot morgen.
    Welterusten voor straks.
    groetjes sandra

18. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal

hier druk druk..

gisreren gewerkt pff druk dagje met nieuwe kindjes dus veel huilen en tillen.

vandaag boodschappen gedaan en daarna naar schoonouders want mijn schoonmoeder was op de trap gevallen en nu een scheurtje in spier bovenbeen, naar zkh gegaan maar daar weer naar huis gestuurd(zonder krukken of meds:x) ze moet er " gewoon" op lopen maar ze kan niet lopen van de pijn:(.

daarna heeft mijn schoonzusje ons verrast met een bericht dat ze in 4 maandje haar motorrijbewijs gehaald had :) dus dat was even leuk.l

om 19.00 damian weggebracht naar mijn ouders, die is daar slapen gaan morgen naar rotterdam met de trein naar een mini madurodam van treinen en andere voertuigen. ben benieuwd.

morgen weer even terug naar schoonouders om te helpen met de was enz want mijn schoonvader kan(lees wil) het niet dus gaan wij even kijken wat te doen.

.........................................................................................

miranda,, wow wat een verhaal van je vriendin zeg, wel een mooie naam. sterkte voor haar en de kleine meid.

sandra,, jamer van de film. werkse morgen.

anniek,, hoe ging het met de jeep? en die devin haha, elise kan ook dingen uithalen dat je moet waarschuwen maar eigenlijk lig je in een deuk;)

juut,, druk dagje dus.. morgen rust???

carla, wanneer gaan jullie nou weg? bijna toch?

mamzie, fijn dat het met owen ook beter gaat nu en super van Erik hoor :b

ehhhhh sorry de rest vergeten... tot morgen

19. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Nog even snel voor het slapen gaan. Kleine Keyleigh heeft geen beademing meer maar gewoon een steuntje! Ze ademt volledig zelf! Dus heel goed nieuws. Die vriendin van mij heeft nog veel pijn, maar dat kwam ook omdat normaal na een keizersnede of bevalling het kind een hoop pijn 'wegneemt'. Dit doordat je steeds ermee bezig bent/ziet. En dat is nu niet het geval, vandaar. Maar ze is begonnen met de borstvoeding op gang te krijgen wat wel nog moeizaam gaat. Maar het begin is er!

Nu gauw naar bed, weer veel te laat! Maar mijn computer had het weer begeven, nu dus weer snel met de telefoon, dus reageren/lezen is wat lastiger op het kleine schermpje! Morgen komt mijn vader gelijk, dus hopelijk dan echt opgelost! Gelukkig staan de foto's van Keyleigh nog op de camera en had ik ze al gebrand en naar de opa en oma gebracht, anders was ik die nu zelf kwijt! Maar goed, nu weer duimen dat het morgen gemaakt kan worden. Zoals het eruit ziet zit er een hardnekkig virus op mijn harde schijf en na opnieuw installatie is niks geformateerd (of zoiets haha)! Truste!

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    miran
    mooie naam al moet ik aan de schrijf wijze wennen. vrienden van ons hebben een dochter maar schrijf je met een a...
    keelie zeg je bij hun.

juut
    hahah ja een boef is het oe wat een gaaf besluit zo opeens!
    leuk leuk leuk!

marijke
    heb je al gekeken?

lidia
    nou lekker dan met schoonma, soms echt grr
    en elise ook al een spook!
    had je nog iets gehad aan mijn tips?

Deel Deze Pagina