Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    hier alweer om kwart voor zes dag..wat zal ik blij zijn als dat ooit verandert.
    ben beetje aan het ruimen, maar dat is vechten tegen de bierkaai hoor met 2 rondlopende rommelmakers, tsjonge
    vanmiddag op kraamvisite bij een nicht van roland, daarna komt mn broer met zn nieuwe vriendin eten (ben benieuwd). Mn moeder komt ook gelijk. Wel leuk maar ook beetje druk. Moet maandag en woensdag nog werken, en dan ben ik hard aan mn weekje vakantie toe. Jammer dat t weer slecht blijft :(

miran hoop dat ie gauw gemaakt is. en wat knap dat ze al van de beademing af is zeg! wat doet ze het goed!

lidia jeetje dat is ook wat van schoonmoeder..jammer dat schoonpa niets wil..
    en leuk voor damian zo'n uitstpaje met opa en oma

san he bah een doorverwijzing nr de gyn..hoop ook dat hte voor die tijd komt voor jou

2. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames!

@Juut : Jeetje wat ben jij druk geweest gisteren zeg.
    En leuk een speelhuisje. Wel balen dat ie niet in je auto paste.

@Miranda : Wat goed zeg van Keyleigh dat ze niet meer aan de beademing ligt! Heeel knap van je vriendin dat ze de borstvoeding op gang weet te brengen. Zal niet meevallen nu ze ook zoveel pijn heeft. Hopen dat de kleine snel bij haar mag zijn.

@Lidia : Slechte zaak daar in het ziekenhuis dat ze je schoonmoeder maar zo naar huis sturen.
    Balen dat je schoonpa niet helpt nu. Krijg je het de komende tijd wel erg druk zo

@Sandra : hihihi slapen tijdens de film.
    Fijn dat je bloedwaardes goed waren. Maar idd wat is het nou wel.......

3. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen.

anniek,, ja bedankt voor de tips, jammer van de afstand hé;).ik heb botercrememix gebruikt alleen werdt het niet zo soepel als ik wilde dus afsmeren ging wat moeilijk.

mamzie, gelukkig nog een zwager en schoonzus die ook helpen dus we doen allemaal wat.

miranda, wat eeen goed nieuws van je pete-kindje.

hier gek wakker worden met maar 1 kindje, Damian is normaal om 6.00 wakker en nu tot 8.00 kunnen slapen toen was elise wakker. voor haar wel even "rustig" want normaal laat damian haar niet lekkr lopen/spelen en nu dus alle tijd voor haar om te ondekken:D

tot later

4. lidia

lidia Fanatiek lid

5. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    lidia
    je kunt ook pasta gebruiken, als je het goed losroert, die van de liddl 2 kleuren of van die berenchoco is best soepl :)

goedemorgen trouwens.
    devin en ik komen net uit bed rollen {sorry JUUT}
    John en Kyana liggen er nog in, maar dat is valsspelen.
    mam en pap zijn gisteren avond terug gekomen, dus nog even op bezoek geweest. en uiteindelijk lag kyana er om 12 uur in hahha dat is echt zo'n feest nummer en eenmaal thuis moet ze echt ff 'afschakelen'

ik zit nog kei in dubio...
    John heeft Kyana gek gemaakt voor een 2e hondje. Nu heb ik altijd een chihuahua gewild en heb ik steeds zoiets van als die erbij zou komen zou ik het goedkeuren.... beestenboel kan best nog worden uitgebreid met een klein mini hondje, we hebben toch al 1 kalf. maar nu heb ik er een gevonden op mp, 3 mnd oud en mensen moeten hem wegens omstandigheden wegdoen.... een heel leuk bedrag maar het is wel het laatste geld wat we nu hebben liggen van de bruiloft enzo.... van 1 kant geen zorgen om te maken want de zorgtoeslag enzo komt eraan en ikheb de vt omhoog laten zetten en dat gaat als het goed is per 1 sept in... devinm is 15 sept jarig maar we moeten het eigenlijk best kunnen... maar van de ander ekant vind ik het beetje eng om niet veel geld achter de hand te hebben....
    mmm denk denk

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hahaha lidia
    hij is een beetje klein van formaat om bruikbare kritiek te geven.
    vind hem er al mooi uitzien voor iemand die nog niet zoveel taarten gemaakt heeft hoor! toppie.
    en handig he die uitstekers ;)
    ik heb ook een silicone mol gebruikt voor de taart van de bruiloft, ideaal! jammer dat dat spul zo mega duur is.
    heb je ook een smooter?
    om de taart wat strakker te kunnen krijgen is om hem goed af te smeren, en dan terug te zetten in de koelkast. als je hem er daarna uithaalt en hem bekleed en goed met de smooter erooverheen gaat wordt hij strakker.

7. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    devin is alweer 11 mnd.....
    het gaat veel te snel....

8. lidia

lidia Fanatiek lid

oke anniek,, bedankt voor de tip van de chocopasta., ja het is mijn 3e taartje.(2e die ik zelf heb gedaan) en leuk een hondje. mar ik ben ook altijd voorzichtig met geld achter de hand hebben.
    maar ja het is bruiloftsgeld dus voor iets leuks(geen huishoud dingen ;) ) succes met de beslissing

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou huishoud geld en gewoon spaar geld is ook op wahahaha troost je, net een bruiloft achter de rug, een vakantie enzovoort....
    geld moet rollen hahahaha
    maar het lijkt wel een pingpongbal, 1 moment den ik écht wel! en ander moment denk ik; toch maar niet!
    ben gewoon verliefd op het hondje geloof ik, lijk wel een puber.

10. lidia

lidia Fanatiek lid

hahah anniek,, ja geld moet rollen haha ik wil zo veel dingen kopen voor dat taarten maken maar heb nu een lijstje en de prijs is 200,-€ hihi dus even wachten tot verjaaradg en kerst.

en als je zo verlieft bent gewoon doen,

11. Anniek, ik heb zelf 2 chihuahua's bij een goede fokker vandaan. Op markplaats staan heel vaak fout gefokte chihuahua's. Het zijn al hele kwetsbare hondjes, maar de fout gefokte hebben vaak net een iets te grote (blijvende) open fontanel, hebben net een te groot hoofdje..De meeste chihuahua fokker nemen hun hondjes zelf weer terug als ze door omstandigheden weg moeten. Dus bedenk je heel erg goed voordat je dit hondje koopt.
    Chihuahua's zijn verder super leuk, gezellig en altijd vrolijk. Klein, maar zo dapper.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    JAAAAAAAAAAAAAA we hebben hem gehaald! hihi en hij is zo lief, ruig en dapper!

hey marijke
    tnx voor je stukje!
    Ik had idd van deze dingen gelezen. Dit meisje had een probleem in de relatie en financieel, hadden dus geld nodig en had er zelf enorm moeite mee. Heb hem wel nagekeken zoals een leek dat kan natuurlijk. maar hij zag er gezond uit dus ik vertrouw erop....
    ik zal straks een foto plaatsen.

13. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier vandaag dipdagje..jeetje ik had het zo gehad vanmorgen..die buitenboel schilderen is echt een ***werk zeg, wat is dat een ellende bah bah. Het lukt het ook niet netjes en ik word er chagrijnig van.
    Plus dta ik niks in huis opgeruimd krijg, en dat het met de keuze voor ene keuken ook helemaal niet opschiet..zo'n gevoel dat er helemaal niets opschiet..bah.
    Gelukkig vanmiddag wat afleiding, lekker op kraamvisite geweest (wat een heerlijk lief kindje) en mn broer en moeder kwam eten.
    Dus toen was het wel een beetje over gelukkig. kindjes waren erg druk (mn broer maakt ze altijd helemaal gek)
    Morgen nog een dagje werken.

anniek met een nieuw lief ruig dapper hondje.
    gefeliciteerd met 'm hoor, heeft ie al een naam?
    kijk je wel uit of big m niet opeet (dat was het eerst wat ik dacht, toen ik dacht aan de combinatie ;))

lidia ik vind het een keiknap taartje!
    en hoe had damian het gehad?

14. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hoi allemaal.

Hier vandaag gewerkt, en vakanties gekeken. Het word w.s. weekje roompot (duitsland), nog niet helemaal zeker........

Anniek, leuk nieuw hondje..............FOTO

Lidia, mooie taart. Knap hoor voor je 2e zelfgemaakte taart.

Juut, knuf. Heb je wel eens he, een rot dag. En van schilderen zou ik ook niet vrolijk worden.

groetjes sandra

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Laptop is gister weer gemaakt! Hopelijk nu goed!

@ Anniek -> ben benieuwd van een foto van jullie nieuwe hondje! Leuk zal ook zijn om een foto van Big en het nieuwe hondje :D

@ Sandra -> hoe gaat het zo met jou?

@ Patricia -> hoe is het daar?

@ Judith -> een baaldag gehad gisteren, hopelijk vandaag een veel betere dag! Van schilderen word je vaak ook niet vrolijk, is gewoon een rotklusje...

@ Anniek -> bij mijn vriendin spreek je het ook uit als Keelie. Hier in de buurt komen meer Kayleigh's voor en die spreek je dus uit als Kaylee. Vandaar dat hun hadden gekozen voor die letterkeuze.

Verder kan ik niet terug lezen. Gister lag ik dus weer eens voor pampus... Migraine en hartstikke misselijk erbij. Echt niet leuk, maar ja weinig aan te doen... Morgen wel afspraak weer bij de huisarts en ga het wel weer aangeven.

16. hardloper

hardloper Niet meer actief

miranda, gefeliciteerd met je petemeiske. leuk zeg. wel spannend en klein, ik hoop dat ze het goed blijft doen.

anniek, hier ook razend benieuwd naar een foto!

sandra, heeft je vader de eerste chemo al gehad? hoe ging het?

judith, lekker dat de verf dan wel gedaan is, ook al is het een rotklus. is je huisje er al?

erg hoor, ik weet het gewoon niet meer. :)

maar goed, runes school is weer begonnen. gister nog 6 fotocreas gemaakt voor school, toen was ik wel erg gaar. ben moe, maar meot toch maar weer ernstig aan de gang. de meisjes hebben nog een week vrij en dan wil ik de kamers erg uitgezocht hebben;)

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Jee wat een rust hier!
    Alles goed hier, vandaag weer gewerkt, was prima.
    Rol met de kindjes ook goed gedaan, al is rol wel erg toen aan vakantie ;)
    Yara en seth zijn hartstikke lief, slapen nu lekker.

lidwina hoe kan het dat rune een week eerder begint dan zn zussen? en fotocrea's willen wij zien he!
    Hoe gaat het nu met jou? iets meer rust in je hoofd? wanneer moet je terug nr dokter?

miran wat sneu toch dat je gister weer zo'n flutdag had
    hopelijk vandaag beter?

san leuk hoor een weekje naar duitsland! wanneer gaan jullie?

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o en carla, heb je het gezien? we krijgen in ieder geval het weekend goed weer! goed he!!

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja juut zag het, we gaan vrijdag dus ook vroeg vertreekken dat we er lekker op tijd zijn, kunnen we vast naar het strand!!!!!

Verder een beetje druk hier. afgelopen zaterdag het vrijgezellenfeest van m'n zus gehad, kindjes heel erg gemist maar wel een leuke dag gehad. We gingen haar ophalen bij de Bijenkorf waar ze werkt! Ze wist van niks! Toen lekker gelunched bij haar thuis en daarna naar Boxtel om nboerengolf te spelen en een stoom cursus boerin te volgen! Was wel lachen. Heb traktor gereden, kalfjes gevoerd, koe gemolken enz! daarna lekker gegeten in een tapasbar.
    Kyra is erg opstandig, vandaag heel erg dus dat is wel erg vervelend....

20. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond.

Idd wat een rust hier.
    Hier een rustig dagje gehad. Net terug van verjaardag van kindje van mijn vriendin. Was gezellig. Indy loopt nog rond, want mag ff wachten op papa die zo thuis is. Morgen toch niks speciaals.
    Hier woensdag en donderdag nog werken en dan vakantie.

We hebben een week geboekt van vrijdag tot vrijdag (volgens mij net als juut en carla). Maar kunnen helaas pas zaterdag gaan. maar goed. Heb er zin in!!!!
    We gaan samen met een vriendin en haar gezinnetje. Zijn nog nooit met hun geweest, dus wel spannend, maar zal helemaal goed komen. Hebben in ieder geval een 10 pers. huisje met zijn 7e.

Oh daar is jarno.
    groetjes sandra

Deel Deze Pagina