Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb t er maar al te graag voor over Lidwina ;)

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin's dino kamer

3. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nog een foto

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Lest best ;)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hij ligt er nu al lekker in te slapen!

6. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Foto's zijn genomen van rechts naar links.

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

wat gaaf! echt goed patricia, mooi hoor!

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey meiden
    Hier wel een aardig ontspannen dagje weer. Al is Yara wel echt aan t peuterpuberen, maar goed, wordt hopelijk wel weer een keer minder...
    Gewoon wat aangerommeld, geruimd, gewassen, boodschappen. Mijn moeder is komen eten, daarna rols ouders nog even langs. Mijn schoonvader had aangeboden om de voorkant te schilderen als wij op vakantie zijn :D:D superlief natuurlijk..
    Morgen nog 1 dagje werken en dan lekker vakantie!

patries wat een stoere jongenskamer, ik vind m hartstikke leuk! echt goed gedaan!

Anniek wat een stoere! en binky vind ik een leukere naam voor n hondje hoor!

oei voor de rest weet ik het al niet meer..oeioei

9. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mooie kamer hoor!

Juut nog drie nachtjes slapen!

10. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja leuk he, zit allemaal al lekker een beetje voorpret te hebben..
    ben benieuwd wat er op de roompot allemaal te doen is verder.
    misschien gaan we dagje mini mundi nog doen en/of dagje neeltje jans, schijnt tegenwoordig ook erg leuk te zijn..

hoe ging het vandaag met kyra?

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Anniek -> haha, die simpele Big haha! Wel makkelijk dat hij er niet veel van aantrekt natuurlijk. Binky had ook 1 hap, slik weg kunnen zijn haha!

@ Patricia -> wat een leuke kamer zeg! Heel mooi gedaan!

@ Lidwina -> nog ver gekomen met alles?

Hier een drukke dag gehad. Joris had al trouwens vanaf de geboorte een blaasje op zijn eikeltje. Zal vanzelf weg moeten gaan, maar dit gebeurde niet. Arts had er een naam voor, maar ben het vergeten. Dus vanmiddag is het met creme verdoofd en doorgeprikt. Joris gaf geen kik, begon alleen daarna te huilen (2 uur daarna) toen hij naar de wc ging en een paar drupjes bloed zag in zijn onderbroekje. Af en toe wel wat gemiemel met plassen. Maar ja, het is natuurlijk nu een klein wondje, dus begrijpelijk. Hopelijk blijft het nu weg, kon helaas weer terug komen. Nog gesproken over mijn rugpijn met die uitstralingen. Kwam de huisarts met een logische verklaring; de remicade! Die pijn is begonnen na begin remicade en blijkt dat het een bijwerking kan zijn. Waarop ik dus antwoorde; zo heftig. Jip, kan heel goed. Dus nu moet ik in overleg gaan met de internist om de remicade 1 of 2 keer over te slaan om te kijken of het echt daarvan is. Maar dat wil ik juist ook weer niet, omdat de remicade toch echt werkt. Niet voor 100%, maar toch voor een groot deel! Dus even goed met de arts erover hebben...

12. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh ja en kleine Keyleigh is van de cpap af (de ademsteun) en mocht gisteren vastgehouden worden door haar mama! Zo mooi!

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ach arme joris. Nu hopen dat het weg blijft.
    En wat fijn dat het goed gaat met de kleine

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Carla hebben jullie nog een dagje weg in de planning staan op vakantie?

Miranda ach wat sneu! Wel stoer dat ie eerst geen krimp gaf..maar bloed in je onderbroekie is ook eng :(
    Wat goed dat keyliegh al van de beademing af mag! Sterk meisje!

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    weltrusten ladies!

16. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goede avond

mijn werk is leuk! :)
    sinds lange tijd had ik weer eens zin om naar mijn werk te gaan! ik stond er eigenlijk zelf van te kijken!
    maar ook weer eens een fijn gevoel.

juut
    klinkt als een goed dagje

marijke
    het is een langhaartje {als het goed is}

miran
    jeetje nu dat weer, had je eindelijk medicijnen waarmee je wat verlichting kreeg... shit zeg!
    en hoest met de studie?
    en die keyleigh, knap hoor!

mommie
    haaijj, wat een scheet he, hoest daar?

en last but not least;
    patries
    wat een mega geweldige kamer!
    toen ik lag, een groen geverfd bed dacht ik groen? iek maar nu ik het eind resultaat zie is het echt super mooi, gaaf die dino's overal toppie. en niets uit de kweek is maar goed ook!

nou hier zo me nest opzoeken
    morgen om 8 uur bij de bedrijfsarts

17. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello hier weet wat vroeg. Vandaag laatste dag werken en dan lekker vakantie! Heb er zin in. (alleen al dat inpakken en strijken nog..)

Anniek wat fijn weer een positief berichtje van jou! Wanneer begin je op die nieuwe groep? En succes weer bijd e bedrijfsarts!

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Anniek -> wat een heerlijk bericht! Joehoe! Maar voor hoeverre is het nu zeker dat je daar kan blijven? Of is het iets tijdelijks! Ik duim natuurlijk voor je dat het voor vast is! Ook lekker aangeven bij de bedrijfsarts hoor dat de wisseling van groep je heel goed gedaan heeft! En de studie? Die staat nu stop. Tijdelijk om even wat rust te kweken!

@ Judith -> nog even en dan hebben jullie ook jullie welverdiende vakantie! En tja dat inpakken/strijken/uitpakken/wassen daarna is het mindere van de vakantie... Werk ze!

Hier ook onwijs vroeg. Joris slaapt natuurlijk nog...

19. Anniek, fijn het nieuws over je werk. En dat haar van het hondje.. Bij Babetje werd pas echt een langhaartje toen ze 3 was.

Straks Stijn naar peuterdans dans brengen, maar hij heeft geen zin en is een beetje huilerig. Misschien dat hij niet helemaal lekker is.
    Renske had gisteren hoge koorts en was niet helemaal lekker. Nu lijkt ze opgeknapt?

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goedemorgen

ben al bij bedrijfsarts geweest, had weer eens niet veel op de kous.

Marijke
    hij is nu beetje wollig.
    en beterschap met de kids en idd misschien stijn ook niet lekker, misschien een paratje geven?

juut
    tnx :) en idd beetje vroeg ennuh werkse, en dan vakantie! je hebt het verdiend.
    En ik sta al op d enieuwe groep, boventallig wellis waar.

miran
    oke dan, omdat ik er niets over hoorde meer! Maar rust is ook héél belangrijk!

ben niet helemaal lekker, pijn in hoofd oren en keel bah bah.
    hoop maar niet dat ik de griep krijg.

bel ik net het kdv waarom kyana een luier aanhad gisterenavond {hadden niets tegen john gezegd met ophalen.} bleek dat dit was omdat ze daar in bed gelegen had en ze hemm vergeten waren af te doen. Maar kreeg wel te horen dat Kyana gisteren niet zo goed luisteren maarja luisteren was toch al niet haar favoriete bezigheid?
    Maar ik ga dit nog wel bij andere navragen want zo ken ik kyana dus niet echt en ik hou er niet zo van als ze zulke dingen even zeggen wanneer ik hun aanspreek op een fout. Mja ik vind deze luister toch al een beetje vreemd, het is de oudste en de stugste.

Deel Deze Pagina