o sorry Patries, helemaal niet bij stil gestaan. Maar natuurlijk: Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en de 22 weken!! Die weken gaan ook zo snel. Voor jou kan het misschien niet snel genoeg gaan.
Hoi allemaal. patricia, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. En een hele fijne dag. De kamer van justin is echt super leuk geworden. Hij is er zeker wel trots op? Hier alles o.k. Net terug van mijn werk. Indy komt pas om 17.00 uur thuis want heeft vandaag afscheid bij de oppas, zijn naar een binnenspeeltuin. Morgen is echt haar laatste dagje, en dan na de vakantie naar de nieuwe oppas. Ik heb nu nog 2 uurtjes om wat te wassen, strijken, klaar te leggen voor de vakantie. Dus ga zo maar eens aan de gang. De wasmachine draait al. groetjes sandra
Jarig: Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 R S 4 december 2008 Carla 13 januari 1980 Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Owen 4 maart 2010 Kyana 5 maart 2007 Indy 11 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Erik 3 april 2007 Ruben 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Yaëlle Chloë 28 april 2010 Dinja 9 juli 2009 Zwanger: Patries uitgeteld op 22 december 2010 van een tweeling
Juut: We hebben nog geen uitstapjes gepland staan, wil iig in het weekend zoveel mogelijk naar het strand als het mooi weer is!! Jullie wel al echte plannen??? Hoe laat gaan jullie? Zou je me je gsm nummer willen pben, ben ik namelijk kwijt!
Hallo meiden! Vakantie! Lekker even 2 weken niet meer werken! Ben er wel aan toe. Vandaag nog erg drukke dag, stond alleen op onbekende groep, dus dat was aanpoten. Wilde eigenlijk nog strijken vanavond maar voeten doen echt wel zeer, dus morgen maar. Yara en Seth waren heel lief geweest. carla ik zal zo mn nummer even pben. en ik zat te kijken naar mini mundi, leek me wel leuk of misschien neeltje jans, zit ook een grote waterspeeltuin bij. maar dan moet het wel een beetje weer zijn he. we moeten nog even zien hoe laat we vrijdag weggaan. wil eigenlijk wel op tijd weg patricia gefeliciteerd met je verjaardag meid, was het een leuke dag? nog verwend door je mannen? ach het mooiste cadeau zit al in je buik en dan nog zelfs in tweevoud~ sandra hier ook een overspannen wasmachine ga er zo nog even 1 ophangen leuk dat indy nr de binnenspeeltuin is, die had het vast weer super naar haar zin! marijke hoe is het nu met stijn? wilde ie toch nog gaan dansen? anniek beetje gek ja, kyana met luier aan terug krijgen..maar goed
`neeltje jans is erg leuk! alleen een detail toen wij daar geweest zijn erna is er brand geweest duinrel geweest.... erna is er iemand verzopen uhm moet john straks eens vragen maar zo was er nog meer welk dorpje zitten jullie? wij zijn er een aantal keer geweest, welke roompot?
ja idd, erg he.... we vonden het toen der tijd wel erg toevallig! maar troost je is al héél lang geleden. en ga ff op de site kijken of wij toen op kamerland gezeten hebben. Toen heette dat volgens mij beach resort
zo heet het nog steeds mja ik zeg dat allemaal heel cool maar praat over een jaar of 15 geleden denk ik, dat ik daar ben geweest en een jaar of 7 voor neeltje jans
haha ja je praat inderdaad weer heel cool alleen maar leuk dat je meedenkt hoor! en al is het al lang geleden, maakt niet uit toch! die neeltjejans dacht ik eerst dat het misschien beetje saai was, maar er zijn tegenwoordig best leuke dingen te doen voor kids
sorry, ff kyana in bed gedaan enzo neeltje jans is best leerzaam ook, ik vond het toen niet verkeerd en het is nu blijkbaar mooier. wij zijn geloof ik toen ook naar marken geweest, een echt oud vissersdorp er mooi en leuk. en naar de batavia kijken, toen waren ze de 7 provincies nog aan het bouwen! ook een aanrader.
ja renesse is mooi en in burgh haamsteden in het centrem heb je een hele goede pizaaria liggen en een heerlijke pannekoekenbakker
leuk hoor dat vakantie geklets ik ga dat allemaal onthouden ga zo lekker slapen eerst jou nog even pben carla, heb jij nog hetzelde nr? nee he? pb je die van jou ook nog even?
Môgge hier was t gisteren een 'rustige' verjaardag (gelukkig ) S middags kwamen er 6 en s avonds een stuk of 8. Lekker cluppie en zo klets je met iedereen ipv een paar op een avond. Vandaag komen onze logé's uit Boxmeer vandaan (ze komen met de trein)! Heb net uitgeslapen tot 10 minuten terug haha. HEERLIJK. Prochor had Justin weggebracht naar het KDV. Ik had al de duowagen gekregen samen voor mn verjaardag dus ik had niks gehad, ja een mooi gezang (ahum) en een dikke verjaardagskus en knuf.
Goedemiddag! Wat een gezellig geklets over vakantie! Leuk hoor @ Patricia -> te laat, maar nog gefeliciteerd met je verjaardag!! Zo te lezen een gezellige verjaardag gehad! Hier in bed gelegen tot half 12. Lekker, hadden het ook allebei nodig (schaam). Vandaag rustig aan, alleen zo nog even naar de winkel wandelen en de rest niks meer. Ook daar zijn we wel aan toe haha. Te drukke dagen achter de rug gehad.