Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Zo dames, hier even een berichtje vanuit Midwolda.

Onze vakantie zit er morgen weer op, we beginnen vanavond met inpakken en hopen morgenmiddag weer thuis te zijn. We hebben een goede vakantie gehad ondanks dat het weer niet altijd meewerkte. Veel regen, maar gelukkig zaten we in een chalet en niet in een tent! De kinderen hebben zich opperbest vermaakt en willen nu ook wel graag een trampoline in de tuin. Jammer dat wij maar een erg klein tuintje hebben hoor, ze vermaken zich opperbest op zo'n ding! Martijn vind het zo leuk dat hij het zelfs voor elkaar krijgt grote jongens van een jaar of zes eraf te jagen. Ze zijn allemaal bang voor hem! Ongelooflijk, ik snap niet waar hij het lef vandaan haalt! Gelukkig kunnen de meeste kinderen het wel hebben en weten ondertussen dat ze niet bang voor hem hoeven te zijn omdat het over het algemeen alleen een hoop gegrom is.... Wij kunnen het hem niet aan het verstand brengen dat hij dat niet moet doen, eraf halen helpt ook niet, dus we laten het maar zo en grijpen alleen nog in als het te erg word.

De klusdagen zijn weer op komst, dus bij thuiskomst gaan we er weer tegenaan. Ik was aan de ene kant teleurgesteld toen ik ongi werd, maar aan de andere kant, ik kon wel lekker nog genieten van een lekker glaasje wijn, dus ik heb het ervan genomen!

Na thuiskomst meer, ik ga me weer even bezig houden met de kinderen....!

2. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi allemaal

hier een paar dagen niet geweest..moe en druk,

patries, een dag te laat maar alsnog van harte met je verjaardag en je 22 wken zwnagerschap.

Flooor van harte met je verjaardag.

juut en carla,, fijne vakantie en hoop op mooi weer, hoe lang gaan jullie??

anniek,, hahaha hoe gaat et met je kleine monster??? die big haha lekker sloom en laat maar blaffen hé.

marijke, hoe is het met stijn gegaan? nog ziek geworden?

marian, jammer h;e dat het voorbij is. wel ook weer fijn naar je eigen huis. en balen van de ongi hopelijk volgende maand beter.

ehhhhh weet het verder niet meer. morgen werken en zaterdag familie BBQ hier dus veel doen. en Damian zijn neefje blijft slapen voor de 1e keer dus spannend.

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hallo allemaal,

Hier moe na een dagje dolfinarium met het werk, maar was wel leuk. Nu lekker VAKANTIE. Morgen dagje pakken, en dan zaterdagmorgen heel vroeg weg.

Wil Juut en Carla ook een fijne vakantie alvast wensen. Hopelijk met een beetje mooi weer......

groetjes sandra

4. lidia

lidia Fanatiek lid

sandra,, als ik je hier niet meer zie ook jullie een hele fijne vakantie, heb je wel verdiend.

xx

5. Classic

Classic Niet meer actief

patrica NOG GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!

6. Classic

Classic Niet meer actief

HALLO!
    ik dacht kom even vertellen hoe het hier gaat,
    hier gaat alles goed!
    De kids worden groot :O heel groot! te groot ( hebben jullie dat ook

Ik werk nu twee dagen op mijn werk, vakantie tijd, en daarna ga ik misschien van het vers af en naar kassa toe!
    Manlief gaat vanaf september weer fulltime aan de bak @ tu
    Dus wordt weer heel anders, niet meer uitslapen enzo :O ben zo blij eenauto te hebben! haha!

greetz

7. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut zijn jullie er klaar voor? Hier alles ingepakt dus morgen rond half elf vertrekken.

Sandra geniet van de vakantie.

Marian klus ze!

lidia veelplezier met de bbq

8. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor de fijne vakantiewensen!
    Wij hebben er zin in! Kindjes waren kwart voor zeven wakker!! Goed begin dus.
    Denk dat we alles zo'n beetje hebben..en anders maar niet..
    Zo eerst om 900 nog even nr de dolcis, mss een tip, daar zijn alle kinderschoenen nu voor 14,95. Heb voor yara al een paar laarzen en voor seth toffe schoentjes, allemaal eerst 50/60 hush puppies enzo. Zo blij mee! Moet nog even 1 paar ruilen en haal misschien al iets in n maat groter, ik vind het zo gene geld!
    Dan doet rol nog de laatste paar boodschappen, en zien we wel even hoe laat we weggaan. Het weer ziet er iig goed uit!

Carla jij ook veel pleizer, we komen elkaar daar wel tegen :)

Sandra jullie ook vast een heel fijn weekje meid! Geniet ervan!

mommie leuk even een kleine update! hier ook kinders die heel snel groot worden!

lidia succes met het logeerpartijtje en de bbq, en veel plezier ook!

marian leuk verhaaltje van jou! jullie zijn daar best lang geweest toch? en jee die martijn al grommend op de trampoline, ik zie het helemaal voor me haha..
    fijn dat jullie je ondanks het slechte weer- wel vermaakt hebben!

patries heerlijk toch zo'n rustige verjaardag, dat zijn de beste vin dik altijd!

9. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Juut en Carla : fijne vakantie!! Wel veel foto's maken he zodat jullie ze hier kunnen showen :D

@Sandra : ook alvast een fijne vakantie!

10. Juut, Sandra, en Carla, ik wens jullie een hele fijne gezellige vakantie met mooi weer.

Marian, ook weer terug van een heerlijke vakantie. Oo die Martijn, ik vind het stiekem wel grappig!

Mommie, dat zal wel tegenvallen ja, als je man hele dagen weg is.

Stijn is woensdag uiteindelijk toch actief naar peuterdans geweest en de hele dag moest ook ieder weten wat hij daar had gedaan. Grappig! Renske is weer helemaal opgekanpt, heeft alleen dinsdag last gehad van koorts.

Ik schrijf de laatste dagen/weken niet echt heel actief mee. Ik zit namelijk best in een dip (volgens de huisarts ben ik depressief?) Ik kan me nergens toe zetten. "Vroeger" was ik veel met fotoshoppen / fotografie bezig, nu niet meer. Het huis is verwaarloosd enz enz..Ben nu ook ff thuis om m'n hoofd leeg te krijgen en wat positiever over mezelf te denken. Ben ook erg bezig met wat ik voor andere baan zou willen, maar vind mezelf nergens goed in. Dus zit gewoon in een hele negatieve spiraal.

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Marijke
    Balen meis :( Krijg je nu iets van medicijnen of gesprek bij psycholoog?
    Dikke knuff voor jou!

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    juut
    goeie tip joh!
    hoop eigenlijk vandaag nog tijd te hebben maar of dat gaat lukken???

fijne vakantie!

marijke
    een dikke knuff vanuit hier en helaas herkenbaar van eemn tijd geleden. probeer van je af te praten, hier of mag ook via pb oid! het komt goed meid!

wijk gaan hier straks naar kazerne
    2 nachtjes, heb er wel zin in.
    helaas is keelpijn echt nog niet over of minder wordt er gek van.

13. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Ja wij zijn onderweg! Kleine twee uurtjes rijden voor ons.

Dikke knuff voor marijke

14. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Judith -> fijne vakantie :D Idd een goed begin, kwart voor 7!

@ Carla -> ook jullie een hele fijne vakantie!!

@ Marijke -> een dikke knuf. Heb je al medicatie gekregen of probeer je het eerst zo?

@ Marian -> zit je vakantie er ook al op, fijn dat het toch geslaagd was! En die stoere Martijn haha! Geweldig!

15. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Nou hier niet echt super. Ben druk met inpakken, maar pap belde dat hij echt doodziek is. Zkh gebeld, en hij moest komen. Dus ik hem gebracht. Ondertussen terug naar huis voor nog wat boodschappen enz. krijg ik net een telefoontje dat hij moet blijven.
    Voel me nu wel rot. Gaan we morgenvroeg op vakantie. Aan de ene kant wil ik hem en mijn moeder (die geen rijbewijs heeft en afhankelijk is van anderen) niet alleen laten, maar aan de andere kant heb ik die vakantie ook zooooooooo nodig.

Zo dus mijn moeder halen, en wat spullen voor hem gaan halen. Dan eet mijn moeder hier, en kunnen we vanavond nog ff naar hem toe.

Had ook nog een fotoshoot. Die afgebeld (voor de 2e keer, vorige keer stond ie gepland met de crematie van de oom van jarno)......maar dat voelt ook al zo lullig.

Nou ja hektisch hier........................sorry voor mijn ego bericht.
    groetjes sandra

16. Sandra, moeilijk hoor dat je zo'n beslissing moet nemen. Maar denk ook aan jezelf. Je hebt het inderdaad zelf ook hard nodig, je vakantie. Ik denk dat je ouders dat wel zullen begrijpen. Er is altijd wel iemand die je moeder naar je vader kan brengen. sterkte en nogmaals een hele fijne vakantie.

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Sandra wat vervelend van je vader zeg. Hoop dat je toch beetje kunt genieten vanjullie vakantie.

Hier al lekker naar het strand geweest vanmiddag. We hebben een super mooi huis.

18. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Sandra -> heel moeilijk en snap dat je het zelf ook moeilijk vind. Hopelijk heb je er wel even met je moeder over kunnen praten! Misschien lucht dat al iets op. Je hebt de vakantie heel hard nodig... Alvast een fijne vakantie, hopelijk kan je toch wat op rust komen daar!

@ Carla -> fijn dat jullie een mooi huisje hebben! En heerlijk, het strand!

19. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier onderweg. Gisterenavond nog ff naar pap gEweest. Ging al ietsie beter. Mijn tante belde ook nog, dat we lekker moesten gaan en dat zij een oogje in het zeil zouden houden wb mijn moeder. Gisteren tot 0.00 uur bez-g geweesy. Vanmorgen om 6m00 uur eruit. Nu dus moen duS sluit ff mijn ogen. Gr sandra

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Een hele fijne vakantie Sandra! Fijn dat het al ietsjes beter ging met je vader!

Deel Deze Pagina