Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. o Sandra, sorry. Ik heb al die data niet in mijn hoofd zitten. Maar natuurlijk van harte gefeliciteerd met je verjaardag.

2. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Sandra, meid van harte nog!! Komt omdat het hier uitgestorven raakt.. :( ben nu ook meer actief in het dec mama forum omdat er hier bijna niet meer gekletst word. En bij mij waren velen het ook vergeten. ;) als je mannetje dat maar niet doet ;)

Morgen 23 weken. Prochor morgen tekenen! Leuk. Ben zelf babykamer 1 aan het inrichten.

3. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Oh Sandra! Ik weet die data ook zo niet uit het hoofd en het lijstje? Geen idee! Dat is al een paar pagina's terug, ook niet meer op gelet! Sorry sorry sorry! Maar nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

@ Patricia -> jeejj, al 23 weken! Gaat echt vlug! En Prochor een nieuwe baan! Gefeliciteerd!

Hier vandaag naar mijn oma, die is vandaag 92 jaar geworden! Daarna nog door naar kleine Keyleigh :)

4. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ow Sandra wat spijt me dat. Alsnog van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!

@Patries : Zow al 23 weken. Schiet op zeg. En nog gefeliciteerd met Prochors baan!

@Miranda : wauw 92 jaar. Alles nog redelijk goed met dr?
    Zoals mijn oma altijd zei : oud worden is niet erg, alleen die gebreken die erbij komen.

@ hier : alles zijn gangetje. Gisteren Erik voor de eerste keer weer naar de PSZ geweest. Ging heel goed. Zelfs goed op de wc geplast ( ben zo trots :) )

Met Owen gaat het ook heel goed. Nu ik overgstapt ben op flesvoeding nummer 2 en meer vastvoeding geef is ie veel tevredener en huilt ie stukken minder!
    Avondeten gaat super. Hij lust werkelijk ALLES! En zo'n potje van 6 maanden vliegt er helemaal in.
    Fruit gaat wat minder. Daarmee krijgt ie toch best last van zijn reflux. Dus dat geef ik smorgens door de pap en dan gaat het super.
    Vrijdag moet ie naar de kinderarts.

Thuishulp moet nog steeds op gang komen. Ondertussen is alles hier al gestabiliseerd en loopt het lekker. Schoonouders passen 2 keer in de week op en als er dan hoop strijk staat dan doet schoonmama dat voor me :) Ondertussen ga ik sporten.
    Af en toe brengen we Owen naar hun toe en doen dan wat leuks met Erik. dus dat is heerlijk!

5. Roba77

Roba77 Fanatiek lid

11 jul 2006
    1.079
    0
    0
    San sorry meis ook helemaal vergeten, van harte nog meid. Fijn dat het naar omstandigheden goed gaat met je vader.

Mamzie, wat fijn dat het allemaal zo lekker draait nou, heerlijk. ERik al zo goed op wc, Owen die heerlijk eet, fijn hoor.

Miranda gefeliciteerd met je oma, je gaat wel naar 2 uiterste vandaag hé oma en Keyleigh hahaha. Fijne dag.

Patries, 23 weken alweer jee wat gaat dat hard zeg.

Fenniet, heb het idd ook via hyves gevolgd van je kleine meisje, tis zonde, gelukkig heeft ze er nu geen last meer van en eet ze lekker mee. Wat een leuke foto's joh.

Nou hier vroeg pauze houden om half 1 hier een afspraak, dus ik ga maar eens even lekker buiten lopen. Gisteren gewerkt + kinderverjaardag, vandaag werken, wegen en visite. Morgen kapper, vrijdag boodschappen, even naar de stad etc, zaterdag met mijn mannetje naar Antwerpen om te shoppen voor de bruiloft van mijn vriendin, zondag naar de camping en maandag weer aan de slag.

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    zow druk weekendje voor de boeg dus Roba ;)

7. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi meiden.

pff hier geen tijd voor de pc gisteren heb 3 uur gestreken want had me toch een berg was:$, (eigen schuld want had steeds geen zin:))
    ook op kraamvisite geweest bij collega. em boodschappen gedaan.

sandra,, sorry meis, is niet leuk van ons hé:):(
    alsnog van harte met je verjaardag. hoe gaat het met je vader??

mamzie,, goed van erik zeg, en heerlijk dat het thuis nu beter gaat.

patries, wow 23 weken alweer:D

ehhh sorry ben als een zeef de laatste tijd, erg moe en draaierig en kan niets onthouden:(

wel nog even dit

Jarig:

Sandra 23 augustus 1979
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    R S 4 december 2008
    Carla 13 januari 1980
    Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973
    Martijn en Lotte 14 februari 2007
    Mirre 17 februari 2002
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Owen 4 maart 2010
    Kyana 5 maart 2007
    Indy 11 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Erik 3 april 2007
    Ruben 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Yaëlle Chloë 28 april 2010
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus

8. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Heb vandaag al de eerste sint in kopen gedaan.. ben bang dat ik over een paar weken niet meer kan 'shoppen', vandaar.. :s

Lidia hoe kan t dat je moe en draaierig bent? Hier ook ;) maar dat heeft een reden haha.

Voor de rest.. ben net wakker, lag om half 12 op bed.. Maar Justin is er niet en dan kan ik t er even van nemen. Ik zou aan babykamer 1 aan het inrichten, maar heb geen puf.

9. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi patries,,
    ik heb geen idee?? ben niet zwanger. maar ik denk dat mijn meds voor mijn schildklier weer bijgesteld moeten worden.

als het volgende week nog zo is weer even de ha bellen.

10. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    SANDRA
    van harte gefeliciteerd!!

heir vanmorgen gewerkt en ben erg moe, had morgen eigenlijk late en nu vroege.

en verder;

DEVIN LOOPT!!!!!! sinds eergisteren opeens, gisteren maar meteen schoentjes gekocht. Hij zette steeds een stapje of 4 en toen 6 en sinds eergisteren steeds verder en vaker. mijn baby.....

verder druk druk druk en moe moe moe.

patries
    jetje de tijd vliegt

hedwig
    goed te horen dat het zo lekker gaat!

roba
    druk mens :)

11. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    wat goed van Devin zeg :)

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Even heel kort heb niks gelezen.

We genieten volop van onze vakantie. Het weer valt reuze mee. Vanmiddag nog heerlijk op het strand van renesse gelegen. Juut ook al een paar keer tegen gekomen! Zijn ook al een dagje in zierikzee geweest. Morgen gaan we zwemmen in het zwembad. Kids vinden het ook geweldig, krijgen geen genoeg van het zand en water!

13. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wel fijn dat het toch al beter gaat thuis zonder dat die thuishulp gestart was! Gelukkig heb je dus veel steun aan je schoonouders!

@ Anniek -> die knappe Devin! Stoere vent!

@ Carla -> wat fijn dat de vakantie een succes is en het weer meevalt! Lekker genieten hoor ;)

@ Lidia -> wat vervelend, idd even in de gaten houden hoor!

@ Patricia -> nog verder gekomen met de babykamer? En shoppen voor sinterklaas, idd wel verstandig om het nu al te doen! Wat heb je al ingekocht?

Hier vandaag dus bij oma geweest en daarna naar Keyleigh! Zo'n mooie foto's kunnen maken van haar. Kan helaas niks showen. Heb wel 1 foto op hyves gezet van haar handje waar ze de mama haar pink vasthoudt. Zo lief...

Morgen examen Engels! En dat helemaal in Leiden, dus morgenvroeg om half 7 zit ik al in de auto pff... Geen zin in en het leren ging ook moeizaam. Maar ik mis dan ook een talenknobbel. Is gewoon niet voor mij weggelegd en ik moest een examen doen, anders word ik uit de opleiding gegooid. Moet minstens 1 x per 6 maanden een examen behalen. En nu is het al 5 maanden terug de laatste, dus ik moet wel even... Dus even door de zure appel heen bijten en mijn best maar doen!

14. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Proch heeft niet getekend!

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Waarom niet?

16. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja waarom niet Patroes?

@Miranda : Denk dat je nu al wel onderweg zult zijn maar alsnog : Veel succes met je examen!!!! Zal voor je duimen!

@Carla : Heerlijk dat jullie zo genieten van de vakantie :)
    Doe de groetjes maar aan Juut ;)
    Wij hier vandaag hele erge regen. Hoop jullie niet!

17. Anniek, wat snel van Devin!

Miranda, ik hoop dat je veilig en snel in Leiden bent. Want het regent hier in de buurt van Leiden keihard.. heel veel succes met je examen.

18. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Omdat we er financieel op achteruit gingen..

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    das balen Patroes.....

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Das balen Patricia...

Het examen? Volgens mij behaald, maar pff wat een ellende onderweg. Ondergelopen straten, brandweer, afgesloten wegen, keiharde regen onderweg waardoor we maar max. 70/80 km konden rijden... Om 7 uur zaten we in de auto en om 10:50 uur kwamen we aan! Ik moest uiterst 11 uur aanmelden dus was net op tijd! En we zijn net een half uurtje thuis! Terwijl we om half 1 gelijk terug waren gereden... Onderweg terug ook veel regen gehad en file daardoor, dus was geen pretje. Kreeg ik ook nog migraine onderweg door die te lange autorit... Dus was geen pretje!

Nu dus echt bijkomen...

Deel Deze Pagina