Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Zo he Miranda, wat een zootje dan! Gelukkig was je wel op tijd, zal je meemaken.. Doe nu maar lekker relaxed!

2. Miranda, dit examen heb je achter de rug. Nu duimen!!

Morgen toch maar weer naar werk. Ik zie het totaal niet zitten. Mijn hele schouder en nek zit vast en zelfs de kinderwagen vooruit duwen vind ik zwaar. Ik zit gewoon echt nog niet goed in mijn vel. Morgen ook met de bedrijfsarts praten.

3. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Even een kleine update vanuit hier;

Morgen komt de fysio kijken naar Bas. Hij kan al wel zitten maar doet dat nog niet zelf en als ik hem op zijn beentjes probeer te laten staan zakt hij er gelijk door. Ze komt even uitsluiten dat er wat aan de hand is. Ik denk persoonlijk dat hij gewoon wat lui is hoor, verder is hij namelijk wel erg beweeglijk.

Kinderen vonden het weer erg leuk op de peuterspeelzaal afgelopen week en ook ik was eigenlijk toch ook wel blij dat de vakantie weer voorbij was. Weer even een paar uurtjes per week voor mij en Bas.

Wie gaat er trouwens deel drie openen? We zijn over de toegestane 5000 berichten heen gekomen!

4. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Marijke, meid, ik hoop dat je door de bedrijfsarts weer naar huis word gestuurd. Zo kun je toch eigenlijk niet aan het werk? Sterkte ermee!

Miranda, wat balen zo'n ellende onderweg! Hopelijk dus wel geslaagd voor het examen..!

Patries, jammer hoor! :x

5. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
  6. Elvira

Elvira VIP lid

6 okt 2005