Ik wist het al van Timiris, maar vond het 'ongepast' om dat hier te melden. De tandarts was tevree over ons. Justin's gebitje zag er prima uit en ik had (weer) geen gaatjes, wel gevoelige kiezen en tanden dus heb sensodyne meegekregen om te proberen. Toen Justin's verjaardagskaartjes rondgebracht en Prochor opgehaald van zijn werk, we mochten binnen kijken. Justin vond het erg boeiend en ik weet dan (eindelijk ;p) waar Prochor t allemaal over heeft. Justin klaagde vanaaf over buikpijn.. hopelijk valt het mee.
Lidwina, gefeliciteerd van je verjaardag. Ik hoop dat je een hele mooi dag hebt gehad met veel knuffels van je kids. Bo, jeetje wat erg..sterkte Lidia, lekker hoor zo ff een weekendje weg.
Hedwig, wat een verhaal zeg ovr die VK. Is die man niet goed wijs of heeft hij z'n huiswerk niet goed gedaan. Sowieso vind ik het heel raar, maar in jou situatie helemaal. Daar hoort hij dan toch met iets meer belijd mee om te gaan. Hopelijk word je straks in het ziekenhuis beter geholpen.
Seth zit nog even zoet in zn nijntje boek te kijken, dus die breng ik zo nr boven. Hier vanmiddag nog even nr de kringloop geweest, yara vond het maar een vieze winkel zei ze. Nou inderdaad, wat een zooi! Stond wel 1 verdwaasd fietsje tussen maar die was erg krakkemiikkig. Mn moeder had lekker eten gemaakt voor vanavond (bofkont die ik ben). Seth had nog een middagdutje gedaan maar was daarna zo huilerig! marijke hoeveel slaapt renske nog op de dag? timiris heel veel sterkte! mamzie dat is echt asociaal, en eigenlijk zou je een klacht in moeten dienen. het kan gewoon niet dat je zo behandeld wordt. hopelijk tref je in het ziekenhuis betere mensen, jeetje zeg! patries fijn dat alles oke was bij de tandarts anniek hoe wast bij de osteopaat? carla wat een superjurk!!! zie kyra er al helemaal in zwieren, mooi zeg! miranda sneeuw? he get! houdt het nou nooit eens op? vervelend hoor! lidwina hoe was je dag?
bo sterkte! de tweede op rij.... carla wat een snoepie! En die kan ze erna ook nog héél goed aan. hedwig wat een pummel zeg, die kon een knal krijgen! hier gewerkt ben uitgeblust, ga nu 4 en een half uur werken maar werd wel even tegen mij gezegd dat ik prive buiten werk moet plannen {omdat ik gebeld had voor een half uurtje eerder beginnen} dus daar beetje gezeur over en ook nog omdat ik laatst ziek was, werd me ook nog ff verteld! bah dat haat ik altijd zo he brr... mja nu ff rust zometeen nog ff wat klooije, ik moet vóór de carnaval nog een broekje maken voor mijn neefje, die van devin is al klaar.
Anniek, hoezo de tweede op rij?? Juut, Renske slaapt meestal nog 2x per dag (1x 1 uur en 1x 2 uur) en soms slaapt ze maar 1 keertje. Renske is trouwens ziek. Al 2 dagen alleen 's avonds hoge koorts. Verder merk ik niks aan haar. Nu heeft ze een zetpilletje gehad.
Even kort want ben nog aan het werk:\ Nog net op tijd: LIDWINA VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG. Heb je een leuke/gezellige dag gehad? Verder las ik veel slechte nachten. Carla op zoek naar een jurkje. JOTTUM is zooo gaaf. Indy heeft er één aangehad met het 40 jarig huwelijksfeest van mijn ouders. Jammer dat het zo duur is, maar is ook wel echt voor speciale gelegenheden. Bo: knuf voor jou. Wat erg zeg. Anniek, gezeik op je werk. Grrrrrrr je zou ze wat. Hedwich, wat een verhaal zeg, mag je wel aangeven hoor. Echt belachelijk. Hier druk dagje gehad. Vanmorgen vergadering op het werk, daarna knutselmiddag op de psz. Was echt heel erg leuk. En toen weer om 17.00 uur beginnen. Gelukkig hoef ik in maart heeeeeeeeeeeeeeeel weinig te werken. Heb extra vakantiedagen opgenomen. Dus kan ik een beetje bijtanken. Sorry moet nu verder. Morgen meer. groetjes sandra
he get er ligt me hier toch weer een pak sneeuw! blegh! vind het echt niet leuk, moet ochtendje werken en jee, ik ben niet zo'n held hoor, zeker niet na die glijer van laatst. maar heel vroeg weggaan en er het beste van hopen... sandra gewerkt gister, idd wel veel de laatste tijd he. lekker dat maart wat rustiger is! en wat leuk knutselen opd e psz! marijke hoe gaat het met je meisje? weer koorts bij wakker worden of niet? anneik wat een rotwerk heb je toch meissie! zo stom dat ze zo zeuren elke keer. terwijl jij je best doet daar tot je instort grr
goedemorgen dames,, nou het klagen van gister heeft geholpen Damian was om 7.00 en elise om 7.30 wakker damian had vannacht alleen veel last van groeistuipen denk ik wat die was om 1.00 ineens aan het huilen. ga zo zwemmen met een vriendin. juut,, hopelijk veilig op je werk gekomen. anniek,, grr kan ik zo @#$%^&* om worden hé, je doet je best wat willen ze nou nog meer..:x lidwina, hoe was je verjaardag? nog verwend carla, werkse vandaag. mamzie,, hoe is de nacht gegaan? nog zo ziek? zoo ga mezelf en de kids klaar maken om te zwemmen
Hallo dames, Ik kom alleen even saai voorbij om te zeggen dat ik tot vrijdag niet meer online kom Carnaval gaat beginnen Zometeen eerst naar de huisarts, daarna de laatste inkopen doen, eten, verder met het de laatste dingen voor de groep en morgen om kwart voor 8 vertrekken we naar Köln! Oh ja, en om half 3 Joris wegbrengen naar mijn zus, die blijft daar 2 nachtjes logeren. Ben morgen ook pas laat thuis, vandaar dat het pas vrijdag wordt Knuff voor iedereen!
mogge allemaal! Nou, hier ook weer een pak sneeuw. En nu sneeuwt het ook. Pfff en moet nog wel boodschappen doen vandaag. Vanacht nog steeds ziek. Gelukkig minder als de nacht ervoor. Erik wel wakker geworden. Hij moest erg hoesten. Maar gelukkig weer snel gaan slapen. En vanmorgen pas om half 8 wakker. Wel is ie een beetje miepig nu. Bedankt voor jullie medeleven. Ja, eigenlijk zou ik een klacht moeten indienen. Maar goed, waar he? Het is ZIJN praktijk. Buurvrouw had ook slechte ervaringen met hem. Maar dan een graadje erger eigenlijk. Dus ben niet de enige die hem een boerenl*l vind. @Miranda : Nou, veel plezier dan he! ALAAF @Marijke : beterschap voor Renske! @Anniek : Klinkt erop of ze je weg willen werken/trijteren.
alseerst bedankt voor de felicitaties vier het officieel pas de 20e. samen met mirre. moet altijd even puzzelen voor een dag dat didier niet werkt bo, sterkte meis, wat onwijs rot... carla, weer een goede nacht gehad? dat gaat de goede kant op nu! en wat een geweldige jurk zeg! mooi model. judith, lekker aangetut gister? wel fijn dat je nog even kon liggen.raar he, dat je niet meer slaapt als ze eenmaal wakker zijn.... en wat heerlijk dat er voor je gekookt werd. das wel even lekker! oeh lidia, die elise is me er eentje dan! maar niet echt goede tips. ze is nog vrij klein, denk dat negeren idd je beste optie is. en lekker zwemmen! babiche, wat vervelend dat ze bij jou ook zo ziek zijn. hoop dat jij niet gaat... patricia, en, heeft hij een mooie tanden borstel uitgezocht? anniek, hoe gaat het nu met je in combinatie met werken? en hoe ging de osteopaat? en ik hoop dat ze snel wat fatsoenlijker gaan doen op je werk. tis niet dat je er vrij voor vraagt, en ja, ziek zijn doe je expresshoop dat je snel leuker werk kan vinden, of ze je daar beter gaan behandelen. knuf. miranda. maar wel fijn gefeest. zijn er misschien ook andere carnavallers die joris af en toe kunnen tillen? en hoera voor de pinguin! en heeeeel veel plezier met carnaval, en graag daarna heeeeel veel fotos!!!! esther, nog gelukt zonder luier? hedwig, wat een onbenul zeg die vent! gatver! hoop dat je in het zh wel normale mensen krijgt, knuf marijke, hoe is het met renske? raar toch, dat ze zo ziek zijn maar ze er niets van hebben sandra, wel druk lees ik. lekker dat jhe in maart minder werkt. kom je weer even aan jezelf toe. en hier ook weer sneeuw. weeeeer sneeuw, hoera weeeeeer sneeuw:x weeeeeer alles wit. het is echt net weg. zit heel januarie al wit, heb ik eindelijk drie dagen geen sneeuw gaan ze weer beginnen. (deed rune net wel heel blij het goede sneeuw gebaar, dat is wel gaaf!) maar goed, ik ben het zoooo zat, al zoooooo lang sneeuw... en didier moet werken do en vrij, hoe krijg ik rune dan op school? ik wil graag warm weer! of een elfstedentocht, dan zit je tenminste niet voor niets in die kou en zo. maar goed, ik ga maar weer aan de sop...
Hier nog geen pak sneeuw. Ik zeg nog niet omdat het langzaamaan begint te sneeuwen. Ik hoop dat het blijft bij een paar buitjes en dat het niet blijft liggen! Zometeen naar het cb, ben benieuwd hoe hij weer gegroeid is! Hij heeft de laatste dagen iedere keer en erg lage lichaamstemp, maar even vragen wat we daar aan kunnen doen behalve warm aankleden...
anniek, dat wat hedwig zegt, klinkt eigenlijk nog best logisch... hedwig, is het echt de enige in de buurt? en er is denk ik wel een vereniging voor verloskundigen. daar zou je even kunnen checken. maar kan me voorstellen dat ze met een klacht weinig doen en dat je als je nog meer kinderen wilt het ook lastig vind om er een klacht in te dienen...
marian, het ging hier met vallen ineens heeeel snel. binnen paar minuten alles wit. en te koud, dus blijft liggen. ben benieuwd waarom bas zo koud is...
Hoi Lidwina , Ja de vlos is echt de enige in de buurt. Als ik ergens anders terecht wil moet ik een auto hebben en heb geen rijbewijs dusss. Maar goed, De bedoeling is dat dit beebje de laatste zal zijn dus ik denk ook maar zo : ff doorbijten en dan ben ik er gewoon vanaf van dat hele verlos en gyn gedoe. Lage lichaamstemperatuur bij Bas. Vaag. Richard heeft het ook altijd maar ja, hij is een volwassen vent dus dan is het niet zo erg Als het goed is komen schoonouders direct. Schoonpa komt nieuwe kranen zetten en een wasbak weghalen bij ons op de kamer. Dus denk dat ik schoonma maar meeneem naar de winkel. Kan zij lekker met het trekkarretje sjouwen door de sneeuw
marian, ik ben benieuwd hoe Bas weer gegroeid is? De koorts bij Renske is nu weer weg, maar ze ziet er wel een beetje ziekjes uit. Alleen is ze (gelukkig) verder heel levendig? Misschien weer een tandje? Miran, ja het gaat nu bijna beginnen he. Het carnaval. Hier staat het huis ook al vol met bootjes en vlaggen. Zelf heb ik er niet zo veel mee, maar Remco des te meer, haha! Veel plezier in ieder geval alvast! Een druk programma vandaag. Eerst naar de dierenarts met de kat. Het verband laten wisselen en hopelijk hebben ze de uitslag binnen wat het nu is. Dan kat thuis brengen en door naar mijn zus. Ze wilde de kids graag zien..En dan hopen dat zij even kan oppassen want ik moet nodig nieuwe bh's hebben.
Lidwina, jij gebruikt toch vlierbessen siroop voor een betere weerstand? Hoe vaak en hoe kun je dat het beste innemen. Na het eten? Of maakt dat niet uit? Hier ook gekocht maar zat geen bijsluiter bij.... heel vaag. Staat alleen op dat ik 1 keer per dag 10 ml moet innemen. @Marijke : Gelukkig is de koorts gezakt! Succes vandaag met je drukke programma.
marijke, succes, vind ik altijd vreselijk, bhs kopen hedwig, ik heb het zelf gemaakt, maar ik neem een keer per dag gewoon een glas limo. doe t wel een beetje sterk. geloof dat je 2 tot 3 glazen per dag kan, ik doe dus maar een, maar wel een groot en dus meer siroop. komt denk ik overeen met 2 glazen. zit bij mij wel tijm en rozemarijn in. ik heb echt het idee dat het wat doet. maak volgend jaar zeker weer. is alleen zo'n rotwerk....
goedemorgen... jaja tis wat op mijn werk bahbah. marijke eerder heeft ze er ook al een gehad. werkt trouwens jullie mail niet? en bh's kopen, als je genoeg cent hebt vind ik het wel leuk maar vind ze altijd zo belachelijk duur pff en ja misschien idd een tandje.. altijd zo zielig he miran feestze, en niets doen wat ik ook niet zou doen nou hier vanaaf kapper heb mooi moddelletje uitgezocht voor mam. nu maar ff aankleden.