aaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh ben ongi en heb vreetzin, gaat niet goed in combi met lijnen....
nou ik was twee weken geleden ongi, maar had gisteren ook ineens een vreetaanval..ik heb me weten te bedwingen..de chocolada in de winkel zag er zooooooo lekker uit. mmmmh
hier ook als ik ongie ben vooral chocolade vreetbuien en idd anniek niet zn goede combi met lijnen,gisteren lekker naar de bios geweest met n vriendin die had smaen met dr ex n punt achter hun relatie van 9jaar gezet.was beter vonden ze beide gelukkig. ze had nu wel zoiets van wat zal de toekomst nu brengen want dat was dr 1ste vriend en relatie dus wat er nu op dr pad zal komen is n beetje spannend voor dr,maar goed ze is pas 24j. Lidwina fijne verjaardag gehad,en gisteren is t ff gelukt zonder pamper tot ik savonds weg ging heb ik hm dr weer 1tje aan gedaan,en moet zeggen t lukt redelijk vind ik zelf,meestal voor t eten trek ik hm dr weer 1 aan want t poepen wil nog niet lukken.maar goed dat komt wel. ik ga no ff op MP neuzen,ik zal jullie mijn valentijnscrea tonen
Bah, ik háát sneeuw! En het blijft maar vallen! Is overigens wel goed voor de conditie en spierkracht, want heb ondertussen al drie keer geveegd om te voorkomen dat er teveel ligt en het zometeen niet meer te doen is.... Kom ik vanmorgen op het cb, alles donker! Bleek ik me een dag vergist te hebben! Morgen maar weer dus... Ik ga nu de kinderen maar eens wakker maken, ze slapen alweer vanaf één uur en zijn nogsteeds niet wakker, was wel even lekker rustig, ik heb mooi wat kunnen doen!
Hier blijft de sneeuw ook maar vallen en ben het helemaal beu! Heb wel een nieuwe sneeuwschuiver over kunnen kopen van de buuf. Die had er een over Dus dat is makkelijker dan vegen. Padje is iig weer schoon voor het huis. Maar goed ze zeggen dat het de hele week nog wel blijft sneeuwen. Nou leuk dan. Balen Marian dat je een dag te vroeg was bij het cb.
Zo even vlug, want de pizza ligt in de oven! Vanmiddag een jurk voor Kyra gekocht, maar is toch een andere geworden! Wel van Jottum (Sandra is idd zo'n gaaf merk!) zal qel eens een plaatje zoeken! De Bolero heeft ze wel die ik liet zien.
wow wat mooi !!! Vanochtend 2 uur geslapen, die suprodyn (vitamine boost)doet zn werk (nog?) niet hier. Lijk wel al vermoeider te worden. Heel vreemd..
carla leuk jurkje ! dames t sneeuwt hier heel erg hard denk dat er ruim 5cm is gevallen al en ze voorspellen nog meer vooral vannacht schijnbaar,in belgie was er zoveel gevallen en daar stooien ze helemaal niet en dat is nu deze kan heen aan t komen. doegggggggggg
Hallo. Hier een druk dagje gehad. Vanmorgen koekjes gebakken voor de juffen op school voor valentijn. Daarna werken. Toen indy om 18.30 uur gehaald, en de koekjes nog versierd. Ze ligt nu net in bed. Carla, deze is ook gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaf. juut hoe is ie? Lekker gewerkt? Marijke, renske waar de koorts gelukkig weer wat gezakt is. Miranda, je leest het niet meer, maar ik hoop dat het heeeeeeeeeeel gezellig word. Anniek hoe was het bij de osteopaat. Sorry rest weet ik niet meer. Hier gelukkig niet zo heel veel sneeuw. groetjes sandra
Zo, nog net niet ingesneeuwd hier! Wat een boel is hier gevallen, echt niet normaal. Vanmorgen was echt doodeng rijden, blegh. Heb zelf ook nog klein glijertje gemaakt maar net niet tegen een paaltje gelukkig. Twee auto's in de sloot gezien en veel ongelukken, nou dan rij je echt gespannen hoor! Hier vanmorgen al wel 10 cm, en nu heeft t vanmiddag weer gesneeuwd en nu ligt er wel 20 cm denk ik. Eén collega van mij ook uit rdaal had er 1 uur en 10 minuten over gedaan om van haar huis nr de snelweg te komen (normaal 6 minuten..) Ik had geluk dat ik een stukje binnendoor kon, al was dat ook eng met al die bermpjes maar oke. Bussen met de kinderen op werk waren ook een uur later dus kon nog wel even lekker bijkomen met een bak thee. Vamiddag wat aangerommeld, en seth bleef heel lief, hij had maar ene klein slaapje gedaan maar was echt wel vrolijk. Sandra wat leuk die koekjes! Is indy nog steeds zo vroeg wakker de laatste tijd? Krullie hoe is het daar verder? Alles oke? Patries, dat is niet zo best..balen joh! Carla wauw wauw wauw, wat mooi zeg! Echt een prachtjurk!! Marian blegh voor niks nr t cb, morgen een herkansing Mamzie jij de sneeuw ook al zo beu..laten we duimen dat het heel heel gauw voorjaar wordt!
carla aahhh lieffff Vind deze stiekem nog mooie als die vorige eigenlijk, al was die héél gaaf. En dinja, wordt die ook in het mooi gestoken? sandra hij had nog zijn schedel en zijn middenrif niet goed zitten! hoop zzzooo dat het werkt. juut oew jeetje, helemaal wat voor jou he meid! pff
oh meiden geef eens advies als jullie willen..zit zo te twijfelen, en kom er maar niet uit.. het gaat om yara's verjaardag. blijf maar twijfelen tussen fiets of keuken.. en fietsl ik kom er maar niet uit of t een nieuwe gaat worden, of via mp. de fietsjes in de buurt die te koop staan, daar wordt 2e hands ook zo'n 40/50/60 euro voor gevraagd. ik weet het niet, wij hebben yara echt nooit dure cadeaus gegeven, en als het goed is kan ze op die 16 inch wel een jaar of twee vooruit, maar toch.. en als je het yara zelf vraagt, haar boeit het geloof ik niet eens zo erg,zo;n fiets. Ze zegt ook zelf dat ze liever een keukentje wil. Maar dan heeft ze geen fiets! (kan niet allebei natuurlijk) en lijkt me toch wel handig om nu al wat te gaan oefenen in het voorjaar, zodat ze er tegen de zomer misschien lol in heeft..Jeetje.. Kom er niet uit. iemand iets verstandigs over te zeggen?
vergeet ik te zeggen dat er hier echt oedere dag met het mini keukentje gespeeld wordt (wat ze kreeg voor haar 2e verjaardag voor 8 euro van de action ) kijk nou deze, wauw
pff juut moeilijke keuze maar heel eerlijk?? ik denk dat ik voor een fiets zou gaan. ik heb eventueel wel nog een keuketjes voor je die je mag hebben, ruilen we wel tegen een shirtje of broekje voor Devin. Alleen je moet de keuken wel willen want hij is een beetje groot.
hihi je bent een schat maarre...die is errug groot! yara zou m geweldig vinden, maar ik krijg m het huis hier niet in, hoor rol al klagen! maar zó lief dat je het aanbiedt! even lost kijken met rol
Anniek ik vind deze ook mooier dan die we eigenlijk eerst hadden uitgezocht!!! enne voor dinja wacht ik nog even, want daar kan ik nog geen pijl op trekken qua maat! Maar ook zij krijgt een mooi jurkje! Juut moeilijk idd....wij hebben ook geen enkel idee wat we Kyra moeten geven....Ze heeft nog een 3-wieler waar ze nog makkelijk op kan en daar heeft ze eigenlijk nog niet echt op gefietst...dus nieuwe fiest vind ik dan ook wel weer zonde...pffff erg he en dan worden ze pas 3.......
juut; Marktplaats.nl > nieuwe meisjesfietsjes 16 inch 65 euro - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Buitenspeelgoed