Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ow en een tip voor de fietskopende dames....
    zorg voor terugtrap rem! erg belangrijk en zo niet heel gevaarlijk tenminste dat hebben wij gemerkt.

2. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Juut, ik zou voor een keuken gaan. Als dat is wat yara leuk vind.....
    En goed in de gaten houden dat er op marktplaats niet een mooi fietsje komt te staan.......Al is een fiets ook leuk. Indy verheugd er zich nu al op. Hier hoef ik dus niet te twijfelen. Al kan ik jou twijfel wel voorstellen hoor.....Of je gaat voor een fiets, en kijkt voor een keuken eenkeer op marktplaats of op een tweedehands speelgoedmarkt, daar heb je echt leuk spul voor weinig.
    groetjes sandra

3. hardloper

hardloper Niet meer actief

even tussendoor, judith, ik zou voor de keuken gaan. als ze daar zo'n plezier in heeft. wie weet doet ze jniets met de fiets in de zomer, en misschien kan je een fietsje vragen 2e hands aan visite als je graag een fietsje wilt.

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

en als je voor een onzijdig fietsje gaat schuif je het door naar seth, kan je daardoor ook verqntwoorden dat zehet misschien nog na haar verjaardag krijgt.

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Bedankt voor jullie reacties meiden! Heb ik wat aan!

Weet je wat er vanmorgen gebeurde? Seth 610 wakker, ik m zn kroel gegeven en gezegd dat ie nog even moet slapen, word meneer wakker om half acht!!!!
    Half acht!!
    Echt ongelofelijk!

Hier ligt zo'n dik pak sneeuw, dat ik de psz voor 1 keertje af ga bellen. Zie het niet zitten, en yara vindt het stiekem wel leuk om een keertje bij mama te blijven.

anniek bedankt voor het kijken meid, lief van je!

carla jij bent er dus ook nog niet uit? en het is al zo snel he!

allemaal een fijne dag vandaag!

6. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    goedemorgen dames,

Hier wel een redelijk nachtje gehad. Behalve dan dat Erik weer midden in de nacht totaal overstuur wakker werd. En RIchard er naar toe en helemaal boos doen. Ja, dat helpt echt niet.
    Dus heb hem maar gezegd dat ie Erik ff naar mij moest brengen voor een knuff ( ik kon bijna mijn bed niet uit door pijn aan mijn bekken door het sneeuwschuiven :( )
    Heeft Erik ff bij me gelegen voor een knuff, slokje water, sticker beloofd als ie goed ging slapen en dat ie morgen naar school ging.
    En toen was het goed. RIchard nam hem mee, Erik zwaaide me nog welterusten en is meteen gaan slapen.
    TIs toch wat he.

Sneeuw Ow zo te lezen hebben wij dan nog geluk gehad. Hier denk ik iets van 3 cm gevallen ofzo. Maar hier word ook niet gestrooid dus de wegen zijn spekglad!
    Denk dat ik Erik vanmiddag maar op de slee naar school breng. Is wel net zo leuk voor hem.
    Ben benieuwd of ie wel wil want hij zei vanmorgen dat ie niet naar shcool wilde....

@Juut : Ik zou ook voor het keukentje gaan denk ik. Vooral als ze er zoveel plezier aan heeft.
    Misschien kan ze van de zomer een fietsje lenen van buurkindje ofzo of nichtje of neefje. Dan kan je zien of ze het leuk vind.

7. lidia

lidia Fanatiek lid

goedemorgen:(

hier was het weer feest vannacht, om 1,2,3,4 en 5 uur was ze wakker en aan het gillen:x dus we zijn gebroken. vanavond maar optijd naar bed.

zo komt mijn mams een bakkie doen, dus even een boodschap doen voor een broodje.

sneeuw is hier wel gevallen maar gelukkig heel weinig dus het is te doen op de weg al is vin net pas weg want het staat hier altijd vast dus hij bleef gewoon even wat langer thuis voor de zekerheid.

juut,, ik zou ook voor de keuken gaan, vooral omdat ze het zelf zzo leuk vindt, en misschien de fiets eens lenen van iemand?
    hier ook geleende fiets en Damian wil niet hoor:( hij zegt gewoon al bij voorbaat "dat kan ik niet";)

mamzie,, jee balen van je bekken :( doe je het rustig aan want je moet ook straks nog hé.. en arme erik.

zoo ga even opruimen en dan even weg tot laters

8. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    hier een beroerde 8 gehad, heb het zo gehad hiermee pff :( ik scheld en doe vaalles snachts, die arme devin maar écht tis dat ik kyana al heb anders zou ik denken dat ik een slechte mama ben!

hedwig
    wat mega balen! denk aan jezelf meid!

juut
    graag gedaan hoor, ik hou me oren gespitst. Weet dat mijn oom in een fietsenzaak werkt en daar gaan de fietsen nu voor weinig weg omdat ze ermee stoppen {kinderfietsen} mja is voor jou zo'n eind!

mmm kyana wil een dora taart... we zijn het alleen niet eens over de kleur hihi {ze wilde eigenlijk ook diego erop maar dat heb ik haar uit haar koppie gekletst hihi}

9. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    owja Carla
    ik kwam de jurk van kyra tegen bij kleertjes.com maar jeetje wat een bedrag!!!! Poeh he, wij gaan naar humpiedumpie en daar krijgt kyana een echte bruidsjurk maar die is toch echt goedkoper. Maar hij blijft mooi, maar het viel me gewoon op. Bedoel er niks mee he {maar dat begrijp je wel he}

10. Juut leuk keukentje youri heeft bijna de zelfde in de kleuren oranje met groen en houtkleur en geel.vind t nog steeds geweldig

hier is zeker 5 tot 7cm gevallen

zal jullie straks eens n grappige foto sturen als youri in bedje ligt,vandaag geen luier en op t potkje goed geplast!

11. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier is het weer eens gelukt! Eindelijk weer n juutmorgentje :)
    Ik ben blij!

Seth slaapt nu lekker, heb net even sneeuwballen gegooid met yara maar die vond het alweer gauw veel te koud.
    Hier ligt op de diepste plekken in de tuin echt wel 20 cm!

krullie goed hoor zal niet meer lang duren voor youri zindelijk is!

anniek wat is het vermoeiend he, ik herken je gevoel zo! maar ooit komt het goed! (hoop dat ie iets sneller is dan seth..)
    en kyana een dora taart leuk! en diego erbij is idd teveel werk.

lidia daar ben ik idd zo bang voor, dat hier straks een mooie fiets staat en dat ze er niet op wil. die keer dat we in de winkel gingen passen was het 1 minuut en toen: nu ga ik eraf hoor mama (met een benauwd gezichtje)
    balen van je rotnacht weer!

mamzie ook erik weer even wakker vannacht, gelukkig ging ie weer snel slapen!

12. Ik had zn luier uitgedaan want hij had buiten gespeeld en zag dat hij moest plassen ik dacht ach dan maar voor 1x op tafel haha hij keek wel ff raar op!

13. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    @Lidia : Balen zo'n nacht zeg :(

@Anniek : Ben ook een feeks hoor snachts. Vooral als Erik maar doorgaat met zeuren of vaak wakker word. Kan ik echt totaal niet tegen.
    Waarom mag er geen Diego op de taart eigenlijk? Is toch leuk zo'n stoere dierenredder?

@Krullie : Hihihi leuke foto's :D

Hier : Erik weer naar school. Net voordat we ons jas aantrokken stonden opa en oma voor de deur pfff.
    Ja wist wel dat ze vanmiddag zouden komen maar niet net als wij weggingen. Had nog zo gezegd dat we rond deze tijd weg zouden gaan. Maar goed. Niet goed geluisterd.
    Dus oma mee naar school om Erik weg te brengen. Ze wilde eerst dat alleen doen maar daar heb ik een stokje voor gestoken. Bij Erik moet je niet al te veel van het vaste afwijken. Of moet hem kunnen voorbereiden dan is het niet erg.

Maar goed, kon oma mooi de slee trekken. Scheelde mij weer inspanning hihi
    Opa ondertussen de doucheslang gemaakt. Nog ff kop koffie gedronken en nu heb ik het rijk weer ff voor een uurtje voor mij alleen ;)

Al een aantal dagen oefenweeën en pijnlijke harde buiken.
    Echt de laatste loodjes die aan het aanbreken zijn. En dan dat gerommel erbij wat tot niks leidt. Heerlijk ;)

Oja, mijn broer komt eindelijk 'n keer naar Nederland ( na 3,5 jaar )
    Mijn moeder helemaal in de wolken! Ze komen midden april en blijven een week. Dan komen ze ook een dagje hier. Wel leuk want mijn broer heeft Erik nog nooit gezien en ik zijn zoontje niet ( die is net 2 jaar oud )
    En nu maar hopen dat ie ook echt komt. Want hij heeft wel vaker gezegd dat ie zou komen maar dan uiteindelijk kwam ie toch weer niet. Heel erg voor mijn moeder.

14. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi hoi,,

zoo was erg gezellig met mijn mams. Damian gaat zich dan zo uitsloven hé;).

hier een bob de bouwer taart, van de Vomar heeft hij zelf uitgekozen uit een groot boek.:D

net geknutseld voor Vin zijn verjaardag(zondag) en daarin zijn echte kado gestopt. Damian zei tegen de vrouw in de winkel " die is voor mijn papa , maar mag niet zeggen hoor" en hij zat met zijn vinger voor zijn lippen:D zo lief..

zo frietjes halen want ik ben het vlees vergeten en ga niet weer terug naar de super. en vanavind de strijk weg werken van voor en na de vakantie;)

tot later

15. Classic

Classic Niet meer actief

dames, sorry dat ik zo weinig van me laat horen. Maar ik heb jullie wijze raad nu wel even nodig!

de oudste heeft een nijntje laptop. Niks aan de hand, alleen hij kent nu al alle spelletjes!
    roept de hele dag
    Xylofoon... X Y L O F O O N, en alle andere worden die je op die laptop staan.
    Hij weet zelfs hoe je Trein schrijft.. en nee we hebben dit niet voorgedaan.
    Nu is zijn laptop kapot, en vraag ik me dus af? moet ik nou voor zijn verjaardag een laptop kopen voor KLEUTERS :O

Zijn er kinderen die ook zo doen met door de laptoppen?

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Zo nog 1 dagje morgen en dan lekker een weekje vakantie!

Anniek Kyra heeft de jurk gekregen, ik vind het ook erg duur hoor...Snap wat je bedoelt hoor, maar wij wilde absoluut geen bruidsjurk voor de kids, maar juist zoiets wat we nu hebben. Ach zo ieder z'n eigen ding(en dat is maar goed ook he!). Ben wel erg benieuwd ook naar de outfit van jullie kids op de bruiloft!

Juut weer een lekker juutochtendje gehad!

Ik ga even douchen!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Jongensmama ;) ik heb er geen ervaring mee, maar als hij het nu echt leuk vind.. En een andere op peuterniveau misschien? ik noem maar wat hoor..

Hier een hele slechte nacht gehad. Bijna NIET geslapen, zouden die energieboosten op de verkeerde momenten werken? lol.. maar dat is echt niet leuk, vooral als je de volgende dag moet werken.. en zo meteen darten..

Deel Deze Pagina