Seth ligt al lekker op bed en ik ben yara ook die kant op aan t praten, maar die is nog heel actief liedjes aan het zingen met winnie de poeh (zo'n praat/speel telefoon) Pfft tijdens t eten was seth weer 1000x de koelkast aan t open doen, vermoeiend hoor. Patries rot joh zo'n slechte nacht, vooral als je dan nog van alles moet! carla das grappig om 1800 douchen! lekker! en heerlijk een weekje vrij! mommie wat knap van de oudste! leuk hoor! je zou eens kunnen kijken in de winkels wat ze nog meer hebben! lidia lekker frietjes op! krullie geinige foto! mamzie ik hoop ook dat ie zich dan aan zn belofte houdt! en jee opa en oma beetje onhandige timing..maar idd, slee trekken is dan wel fijn
Patroes, thnx, ik vind het zo moeilijk 1 ding is wel waar. hij wordt te groot succes, met je nachten, hoop dat je energieboost nu op een andere tijdstipt komt!
Ja rare tijd he Juut, maar Jac moest weg dus dan had ik dat alvast lekker gehad. Bang dat anders 1 van de kids weer wakker wordt!
hier geen laptop voor youri,zal hij denk ik zelf ook niet veel omgeven auto,s en auto,s dat is echt alles voor hm,muziek instrumenten op dit moment ook als t maar kabaal maakt hahah..
carla ja das zeker maar hihi ik schrok wel hoor pff. Maar ieder zijn ding idd, kyana wordt wel bruidsjurk maar niet to mutch hoor be er voor devin nog niet 100% uit want hij krijgt een pak maar it toch ook te denken aan bermuda achtig iets....
Anniek ik zou het zelf ook niet betaald hebben hoor, vind het ook veel te prijzig, maar goed zoals ik al zei Kyra heeft de jurk gekregen en de bruid heeft 'm mee uitgezochyt en vond deze het mooiste! Tja wie ben ik dan om nee te zeggen!!! Wanneer gaan jullie op pad voor de kids? ennen datum prikken om een keertje af te spreken met de mannen en kids?
ja de bruid is de baas he. hihhihi nee joh het is echt een gave jurk man! kan ze erna ook nog fijn aan, ideaal! UHm datum.... 28 februari? 13/14 mrt? Wij gaan denk ik in mei ofzo naar humpiedump, we maken er een hele dag van. Mam gaat waarschijnlijk mee. een stukje stof van mijn jurk een stukje van john's pak en john's blouse.. en dan op voor de 2 kids. Maar wij kunnen echt pas rond mei want anders weet ik echt geen maat voor devin, kyana zal wel 98/104 mogen. wat heb jij genomen voor Kyra? Heeft je zus trouwens de kleur blauw als thema op haar bruiloft?
marian, hoe was het op het cb? carla, mooi jurkje hoor! vond het bovenstukje van de eerste ook wel erg mooi. ben beniewd wat jullie voor dinja hebben gevonden. patricia, miscschien moet de vermoeidheid er wel eerst echty uit, en word je eerst even moeier en dan pas minder? sandra, dat is lief dat je koekjes bankt voor de juffen met valentijn. hedwig, dat zou wel mooi zijn, als hij echt kwam, maar idd, eerst nog even afwachten je mag trouwens al over twee weken thuis bevallen! anniek, zou niet snel denken dat je een slechte mama was, zelfs niet zonder kyana. zou hooguit denken dat je een mama bent die nogal wat voor haar kiezen krijgt. knuf judith, wat heerlijk een judithochtendje! lekker. kan je weer even extra van genieten als het niet is gelukt zo'n tijd he! esthre, wat pittig!, nu al een echte man, zijn krantje lezen op de pot lidia, lekker patatjes. mag ook wqel eens mommie, ik zou gaan voor een compje, niet te duur met spelletjes. die kan je dan aan iedereen vragen, heb je meteen cadeaus. maar met een compje kan ie net even wat meer dan met een laptop... knuf over fiets bang, even snel, mol begint... hadden een bang kindje. heb fiets binnen gezet en alle kussens die ik had eromheen. (wiebelfiets van wege de zijwieltjes) daar heeft ze 'geoefend'met zitten en toen met wat wiebelen en toen ook binnen een beetje fietsen. idee?
Kyra heeft maat 98 van jurk en hij viel nu nog wat ruim, dus gaat zeker wel passen in september. Ze had een 104 aangehad maar die was echt VEEL te groot! Voor dinja wacht ik ook nog even hoor, idd geen idee welke maat ze dan zal hebben...ik gok nu op 80 denk ik....Maar goed even afwachten. En nee geen thema qua kleur, we liepen toevallig hier tegenaan voor Kyra, dus Dinja krijgt ook wel iets in dezelfde kleuren! Datum...ff agenda checken!!! Hou het even op 28 feb, straks ff Jac vragen maar voor zovber ik weet nog geen plannen dan!
Zo ik ga lekker m'n bedje opzoeken, morgen carnaval op school en de kids uit de klas gaan me aankleden 's morgens, ze hebben met de hele klas een "kostuum"voor me gemaakt dus ben erg benieuwd! Kreeg alleen de opdracht om een zwarte legging en zwart truitje aan te doen en moet 2 kleine vlechtjes maken in m'n haar! Nou trusten allemaal!
welterusten allemaal, hou het voor gezien, morgen werken en weet niet wat de nacht gaat brengen. oja damian is de hele middag al zonder luier heb de timer gezet op steeds 1 uur maar hij gaf het zelf aan, ben benieuwd hoe het morgen gaat.
Net weer even generatie 2010 gekeken, heel leuk zeg. en wat een kleine hummeltjes weer en twee bevallingen.. Morgen weer een dagje werken, we hebben er carnaval dus moet ook nog soort van verkleed (jaja ik die nooit carnaval vier..) Dus moet noge ven kijken morgen, maar ene cowboyhoed van zolder halen ofzo Lidia ik duim dat elise zich gedraagt vannacht! En anders ook die kiekeboe van ons s proberen misschien? Carla wat leuk dat de kids een kostuum voor je gemaakt hebben! Ben ook wel benieuwd! Lidwina leuk he de mol! Ik kijk het ook. En goed fietsplan bedacht!
Hier helaas vanmorgen 615,w al wat kunnen rekken want o ik lag zo lekker! maar goed, volgende x beter. Ben benieuwd hoe glad het is, zal maar weer erg op tijd vertrekken! Fijne dag allemaal!
Goedemorgen. Hier alles o.k. Gisteren volgens mij niet hier geweest, maar druk gehad. Indy had het heerlijk gehad op de psz gisteren. Lekker gecarnavalt, en gesminkt (hoe schrijf je dat?). Ze zag er uit haha, zal later nog wel eens een foto showen. De juffen waren super blij met de koekjes, ik kreeg zelfs een dikke knuffel. En indy gaf ze heel lief, en zei: juffrouw, voor jou omdat ik je lief vind. smelt, smelt. Heb wel alles gelezen, maar weinig onthouden..... Juut weer lekker een juutmorgen gehad. Lekker hoor. Carla, super gave jurk.... Hedwig, hopen dat je broer nu inderdaad echt komt. Qua slapen gaat het volgens mij ook overal wel beter. Hier ook, vandaag 6.45, maar gisteren zelfs 8.00 en eergisteren 7.30. Niks te klagen dus. Moet hethele weekend werken, maandag is jarno ook vrij, en gaan we naar de kindercarnaval. Oh nog even een vraagje. Indy zit helemaal in de fantasie van heksen, monster, draken enz. Vooral als ze gaat slapen, moet dus vanalles vangen, en geruststellen. Hebben jullie kids dat ook, en hoe gaan jullie daar mee om? groetjes sandra
mogge dames, Hier weer niet zo'n heel goed nachtje gehad. Eerst kregen we Erik maar met moeite naar bed pfff Pas tegen half 9 sliep ie. Toen om half 12 werd ie wakker Hij wilde drinken. Heb hem binnen 2 minuten weer in slaap gekregen. Vanacht rond 3 uur geloof ik werd ie weer wakker ( weer voor drinken ). Toen heeft Richard hem weer heel snel in slaap gekregen. vanmorgen om 7 uur was ie weer wakker. Gelukkig 'n keer niet huilend maar gewoon mijn naam roepen Heb zelf nog steeds erg rottig geslapen door het hoesten. Generatie 2010. Lijkt me leuk programma. Zal eens kijken of ik het op internet kan gaan zien. Richard moet vandaag naar ziekenhuis. Kno arts. Nog steeds last van zijn keel. @Lidwina : Nee, helaas mag niet thuis bevallen. Ik moet in het ziekenhuis bevallen aan het antibiotica infuus. Dus als het begint dan moet ik heel snel naar het ziekenhuis! Dus hopen dat het niet begint als het nog zo glad is op de weg brrr. Laptop : Erik heeft er een van Winnie the Pooh. Eentje die je niet meer kan krijgen maar wel een hele leuke. Met veel kaarten erbij voor de leeftijd van 3 tot 6 jaar met verschillende thema's. ( Kleuren, vormen, cijfers, letters, tellen, puzzelen, groot en klein, liedjes, instrumenten etc ) Dus hij kan erin 'groeien' Fijne dag allemaal!
Sandra : Monsters en spoken. Tja is wat he. Erik heeft het soms met vlagen. Hij is er niet echt bang voor. Vind het meer spannend eng geloof ik. Ik laat hem de spook altijd zelf wegjagen en dat gaat goed. Ik zeg dan : Zeg maar tegen spook dat ie weg moet gaan. En dan zegt ie hard : GA WEG SPOOK! En dan is spook ook weg ( zegt ie ) Draken en monsters vind ie prachtig. Maar dat komt door Richard en zijn World of Warcraft. Erik mag dan meekijken op schoot en ziet hoe papa de monsters weg maakt
carla, veel plezier met canaal, ben benieuwd wat ze voor je hebben bedacht lidia, knap van damian! judith, hoop dat het niet al te glad is. hier gelukkig wel erg koud, maar niet glad, geen neerslag. fijn want ik was de sneeuw ook wel zat.8) sandra, tja, ik heb met de meisjes monsters en co gekeken dat ze klein waren, dat werkte hier wel, verder, als zie iemand zien moeten ze zeggend at ie weg gaat, maar spoken en monsters, tja, kom ook niet verder dan dat die er niet zijn en niet bestaan en kasten open laten en een lampje aan hedwig, ja, dat wist ik eigenlijk wel. vervelend dat hoesten alsmaar. hoop dat je een rustige dag hebt. ik ga soppen
Goedemorgen! @ Sandra -> goed erover praten dat ze niet bestaan, laten wegjagen zoals Hedwig omschreef, misschien werkt dat wel? Overal laten kijken waar ze denkt dat ze zitten? @ Anniek -> ik heb geloof ik niks gedaan wat jij ook niet zou doen Hahaha! @ Carla -> wat een leuke kleding zeg! Ehm... Verder weet ik het al niet meer. Sorry, nog een beetje aan het bijkomen hihi! Gisteren overleefd! Het was echt geweldig Tot 10 uur volgehouden gisteravond, dus heel netjes. Daarna wel doodop. Heenweg naar Koln heel langzaam gereden ivm de sneeuw. Maar eenmaal in Koln wel koud, maar geen sneeuw, dus dat was heel fijn! Was echt geweldig. Daarna de terugweg ging het vlugger en ook geen sneeuw meer gehad. Toen Koerennen in het dorp (traditie, allemaal grote koeien van papier machee waar 2 man onder rennen haha). Toen door naar ouwieverbal. Maar daar niet meer lang volgehouden. Dus om half 11 lag ik al in bed! Zometeen mijn kanjer weer ophalen! Oh ja, woensdag ook bij de huisarts geweest. Mijn klachten uitgelegd en ook gevraagd wat ze dacht dat het kon zijn. Meteen bevestigde ze dat het erg lijkt op de ziekte van bechterew, maar dat ze dat alleen maar dacht aangezien de klachten. Moest er niet vanuit gaan en kreeg dus verwijzing naar de reumatoloog mee. 7 april heb ik de afspraak staan...
Ik schaam me dood, zo lang niets geschreven sorry dames, maar druk. Zieke mannen, werken, carnaval op psz, sneeuw (daardoor heeft rob er 2x meer als 2 uur over gedaan om uit roosendaal te komen, normaal een kwartier, 20 min). Hopelijk gaat het vanavond beter. Heb nu helaas ook niet zoveel tijd om te reageren, heb een hele mooie jurk gezien, gaaf hoor. Iedereen met slechte/korte nachten een dikke knuf (hier gaat het nu weer goed). Ga gauw stofzuigen, dweilen en strijken, dan Jayson gauw vd psz ophalen, boodschappen etc etc etc en dan morgen gaat het echt beginnen, morgen inhalen prins, zondag dweilbandfestival (voor ons gewoon de stad in, maandagochtend werken maandagmiddag kindercarnaval en 's avonds waarschijnlijk met mijn schoonzus de stad in, dinsdagochtend werken, dinsdagmiddag optocht..........dus.............tot later dames, probeer tussendoor in ieder geval bij te lezen en misschien reageren.
Bekijk bijlage 50963 mijn boeffie zit nu op de psz carnaval te vieren !hij vond t geweldig dit outfit beetje uitgetrokken maar moest hm vlug verkleinen ben nu weer weg doegggg