dame,s heb spullen op MP staan hier zie hier onder spullentje op MP Marktplaats.nl > 2 leuke auto,s - Kinderen en Baby's - Speelgoed | Auto's dit is 1 link van de vele groetjes krullie
Juut, Rob heeft hem vanochtend opgehaald, maar werkt tot laat, dus ik zie hem vanavond pas. Zullen van het weekend wel wat gaan touren (is trouwens een renault megane estate zwart). Mommie, nieuw lijntje, denk dat ze deel 2 vd maartmama's bedoelen. Marijke geweldige foto's en wat fijn dat ze vd eczeem af zijn hopelijk blijft het even zo. Anniek ook geweldige foto's. Moest je nou vandaag of morgen 5 uur? Heb je je leidinggevende nog gesproken hierover. Miran ook druk met het carnavalsgebeuren? Moet zaterdag nog wat dingetjes halen voor Jayson en dan kan het beginnen!!!! Hier met Jayson alles goed hoor Juut, zal hem zo eens wakker gaan maken onze slaapkop. Hij is vanmiddag gevallen, tand door zijn lip, arm mannetje. Maar verder alles goed. Wat tracteren jullie op de psz? Heb al heel veel ideeën gezien op internet, maar ik ben niet zo'n knutselaar, dus het moet niet te moeilijk zijn. Ga er even één wakker maken, dan koken, dan wachten op Rob, mijn ouders komen nog op visite, dus wederom druk. Dan Jayson morgen psz, ik boodschappen doen dus.............tot later. Fijne avond dames.
Haai, hier vergadering achter de rug, nu morgen met goede ehh hoop? het gesprek in. Duimen jullie aub voor me? Oja Justin kan de V en F eindelijk bij bepaalde woorden uitspreken. Eerst was het altijd sis (vis) en siets (fiets) en sast (vast) nu moet de g nog in de V of F veranderen.. dus geen oliGant of Gallen maar t begin is er! Hij praat best wel goed voor zijn leeftijd hoor ik om me heen. Hij heeft echt samenvattende/samenhangende zinnen waarvan ik denk 'sjemig dit deed je een week of 2 gelee ook nog niet' weet je wat ik zo rottig vind? dat je na die 17 maanden sprong nergens meer sprongetjes kunt terug vinden ergens, terwijl ze deze nog wel hebben.. WAAROM is dat?
Goedemorgen. Hier om 7.00 uur wakker, dus netjes. Vandaag een rustig dagje. Niks bijzonders. Patricia, ja idd, weer ook niet waarom. Babiche, hier niet trakteren op de psz. Ze mogen hier alleen trakteren als ze 4 worden en weggaan. De 3e verjaardag word bij iedereen gevierd door chips (waar school voor zorgt)....dus hoef er niet over na te denken. Anniek, volgens mij had ik nog niks gezegd over de foto's. Wat een heerlijk mannetje is devin al. Hij is flink gegroeid. En kyana met haar ondeugende oogjes.........sweet. groetjes sandra
wat goed van Justin. Het lijkt echt of ze qua praten in eens in een stroomversnelling zitten. Stijn komt ook met hele zinnen aan zitten. Vanmorgen nog: "mama, de krokodil heeft honger, denk ik". Ik heb ook het idee dat die sprongetjes gewoon door gaan. Jammer dat daar geen boek over is. Toch wel handig. Vandaag vrij genomen. Heb heel slecht geslapen, en gisteren een behoorlijk pittige dag met Stijn gehad.
jaaa heb het lijntje ook gevonden Ik dacht al : krijg geen mailtjes meer? Word er dan zo weinig geschreven Ben wel erg een warhoofd hoor laatste dagen dus denk niet dat ik veel onthouden heb van wat ik heb gelezen Wel hele mooie foto's gezien! Van Anniek en van Marijke -Carla die haar hondje weg moest doen ( Toch) sterkte meis! En het was idd de juiste beslissing van je! -Babiche : Tracteren op school? Ja heb heel makkelijk gedaan en wat besteld bij deze site : Kidsfeestje Hier weer een dagje waarop niks op de planning staat. Altijd op vrijdag. Meestal is Erik vreselijk vervelend op vrijdag maar tot nu toe gaat het nog wel. Als het goed is krijg ik vandaag een hoop spulletjes binnen wat ik heb besteld. Waaronder een nieuwe kinderwagen en maxi cosi. Deze kinderwagen die we nu hebben is echt af. Banden lopen steeds leeg ook als je ze plakt. Dus dat is knudde. En we hebben hem in de schuur staan wat ook niet zo slim was want nu zit dat hele ding onder de schimmel Dus gewoon een nieuwe nu. Gelukkig was het geen dure die ik wilde. Dus dat scheeld enorm Morgen hoeft Richard alleen nog maar de deuren van de kast en de achterkant te monteren en dan kan ik aan de slag met de kleertjes Gisteren naar de verloskundige geweest. Ben weer goedgekeurd en beebje ook. Zij denkt ook dat het best een groot kindje gaat worden. Maar goed, aangezien ik toch vanaf week 35 onder controle kom te staan in het ziekenhuis denken ze er niet verder over na nu. Erik begint te snotteren en klaagt van oogpijn en nekpijn Zou dat het begin kunnen zijn van de waterpokken? ( Dat heerst namelijk op zijn PSZ ) Hier begin ik wat op te knappen van de verkoudheid. Richard ook. Dus misschien dat Erik nu begint? Richard en ik hadden ook zo last van onze ogen. Ach, we wachten wel af. Ik ga zo Erik aankleden en dan wat schapjes doen. Is lekker makkelijk nu de sneeuw bijna allemaal weg is Lente, je mag komen nu hoor!
Zo nou gesprek gehad. Allebei toegegeven dat de communicatie niet was zoals het hoorde om het zo maar even te zeggen. Hij ziet in dat ik goed mn werk doe (hij had ook navraag EINDELIJK gedaan bij mn collega's) en zei dat als ik mn werk goed deed, maar de communicatie tussen ons 'stroef' blijft then so be it, maar daar hoeft mn werk niet onder te lijden. Helaas kon hij (nog) niet zeggen dat ik vaste dagen/uren kreeg omdat er nog niet genoeg aanmeldingen van kids zijn op de nieuwe groep en hij niet alleen over die beslissing gaat maar ook het hoofdkantoor.. dus .. máár ben blij met dit gesprek geweest en we laten de vorige xren dat het minder goed liep tussen ons, achterwege. Dus het is erg fijn nu alles uitgesproken is en we met een schone lei kunnen beginnen.
goedemorgen... praten, ik merk geen sprongetje maar Kyana kletst al heel lang met hele verhalen en zinnen. Ze worden alleen steeds gevatter. hedwig daar hadden er meer last van, dat ze het nieuwe lijntje niet konden vinden. EN fijn goedgekeurd, ben beniewd of het kindje idd echt zo groot is! En leuk die kleertjes... zucht... hier alweer zó veel uit de kast. 62/68 ligt er alweer in {overwegend 68} hier straks werken van 17 tot 22, maar dat zijn 5 uur en ben nu al gebroken dus dikke kans dat ik om 21 uur ga. Krijg ik ze dinsdag op mijn lazer....
Goedemorgen! Hier goed geslapen, maar oh zo moe Bah! @ Patricia -> misschien geen sprongetjes meer omschreven omdat het nu voor ieder kind heel anders is en dus geen vaste dingen zijn? Zou kunnen natuurlijk! @ Anniek -> sterkte met werken! @ Hedwig -> wat leuk, een nieuwe kinderwagen Idd misschien handig om deze niet in de schuur te zetten. Ehm... Weet het nu al niet meer. Baal gewoon ontzettend dat ik zo moe ben! Hopelijk knap ik zo wel wat op...
haha, Stijn krijgt net een uitnodiging om vanaf 1 maart naar school te komen!! Ik gelijk maar de school gebeld, want ja straks verwachten ze hem echt al, met 3 jaar..hihi, ik zie hem al gaan.. Maar de school had een foutje gemaakt, hij is pas echt 1 maart 2011 welkom op school.
goh dat zou wat zijn hihi Stijn met 3 jaar naar school. Klein genie Patries : Fijn dat het gesprek toch goed ging! Wel balen dat je nog steeds geen vaste uren kunt krijgen Ik hoop voor je binnenkort wel! Sprongetje met zinnetjes maken? Ja hier ook hoor! Nuja, hij maakte al zinnetjes maar nu worden ze wat gevatter zeg maar. Zo grappig wat af en toe uit zijn mond komt. Prachtig! Nou, boodschappen zijn binnen. Maar brr wat is het koud zeg! Erik maar de hele weg klagen dat het zo koud is. Dus heb hem maar mijn sjaal erbij aan gegeven. De eendjes ook gevoerd. Arme beestjes. Vind dat altijd wel eng hoor met de kleine zo dichtbij het water brrrr. Dus ik doe altijd thuis al de brood in stukjes maken. Dat strooit wat makkelijker he.
oke, dat was raar..... maar vol goede moed beginnen op het nieuwe topic dan maar. vond ons al erg stilgevallen... maar reageer vanavond, wilde alleen even kwijt dat met de ondergang van mijn oude computer en de simultane crash van mijn externe harde schijf ik al mijn scrapkitjes kwijt ben, echt allemaal. heb net nog gezocht en gezocht, maar ik heb niets meer... geen mooie witte kitjes, geen mooie oude beigebruine kitjes, geen meisjeskits, geen jongenskits.... baal er wel erg van.... had zelfs een mooie roosjeskit, ook weg. jammer
Aaag dát is balen Lidwina!!!! echt echt echt balen! Mn nichtje komt straks, Mark mn kleine neefje gaat toch naar het ziekenhuis. Arm knaapje.
ow Lidwina wat ontzettend balen zeg @Patries : Heb wat gemist geloof ik? Waarom moet je neefje naar het ziekenhuis?
Hallo dames, Ik was jullie al kwijt Nou ja maar dan kom ik hier ook niet zo vaak meer. Hier gaat het wel redelijk, heb last van zwangerschapisschias en mijn bekken begint flink pijn te doen. Maar ja alles voor het goede doel. Vandaag ben ik echt voor het eerst daarom thuis gebleven van het werk. Afgelopen nacht was Noëlle weer flink in de weer. ze sliep pas om 01.15 uur. ik pas om 02.15 uur om 05.00 was ze weer wakker met een flinke hoestbui. Ze hoest al 2 wkn flink. Maandag moet ik naar de ha in verband met rug en dan neem ik haar ff mee om te luisteren naar de longen. Ze hadden vandaag geen plek. Noëlle doet het op zich wel goed, praat je de oren van je hoofd en heeft erg rake opmerkingen. Vorige week begint ze keihard te lachen toen ik uit de douche kwam. DUs ik kijk haar aan, ze zegt Mama je gaatje in je buik is weg. Dus ik kijk naar onder en ja idd mijn navel komt naar buiten. Nou daar moest zij dus hartelijk om lachen mama vind dat niet zo aantrekkelijk. De babykamer is klaar, heerlijk heb gelukkig zelf nog wel veel kunnen helpen. Alleen de gordijn roedes moet nog opgehangen worden. Kleertjes heb ik al uitgezocht(al het beige van Noëlle ligt in de kast) we weten namelijk niet wat het word. Erg spannend, als mijn gevoel net als de eerste keer gelijk krijgt dan word het een......... BABY!!! Voor de rest ga ik alles nog uit wassen als ik met verlof ben en dat is vanaf 19 maart. Nou voor de rest heb ik niks, ik probeer weer een beetje bij te komen en blijven maar ik kan helaas niets beloven. Sorry dat ik niet op jullie reageer. Anniek, heb jou foto's wel ff snel bekeken. Wat een heerlijke kindjes. Liefs Fennita
patricia, wat sneu zeg, ik hoop dat ze erachter komen wat er is... anniek, wat een gezellige fotos! mooi stel hoor! marijke, wat een leuke fotos, ziet er uit als een goede vakantie. fijn dat het eczeem weg is, dat is echt lekker! en ja marijke, gaat snel he! alweer 1... (en lief hoor, in slaap vallen op het plankje, dan was ie vast wel heel moe!) lidia, wel wakker om meteen het lijstje neer te zetten! babiche, veel plezier met touren, en ik had afgelopen jaar een doosje rozijntjes, en daar had ik locomotiefjes van gemaakt met rook uit de schoorsteen. was wel succes. dit jaar weet ik nog niet. moet eerst gaan denken over mirre. die is ingewikkelder
zucht, ik was nog niet klaar!!!!! patricia, dat is idd erg irritant. er zijn gewoon nog sprongen als ze 7 zijn enzo, maar die kan je ook nergens terugvinden en at fijn!!!! dat het gesprek zo geod liep. lekker hoor, even een pak van je hart? hedwig, fijn weer goedgekeurt! en hier hadden ze dat neit van de waterpokken, maar dat kan twee weken duren he. heb jij het wel gehad al? enneh, graag spam van de wagen en de kamer enzo!!!! (slim thuis kruimels maken, heb ik nou nooit aan gedacht!) anniek, als het neit lukt, gewoon weer ziek melden... jij bent belangrijk hoor! miranda, wel vervelend dat je zo moe bent, hoop dat het snel bijtrekt. nog even naweeen van het weekend? hoe gaat leren? wanneer is je tentamen? marijke,. die uitnodiging, wat een giller! ik zie je daar al staan, ze zouden raar kijken fennita, wat lief dat haar dat zo opvalt en dat ze daar zo'n lol om heeft. kinderen kunnen zulke andere dingen zien als wij en fotos zien van de kamer!!!!! enneh, ik gok een jongen, maar gokken kan ik niet, marian wel geloof ik. en die kitjes, waren 2 gekochte bij, want ik vind ze zo duur, maar ik zocht al een jaar bij elkaar, allemaal kleine dingen bij elkaar, dus had echt mooie volle kits ertussen. dat duurt echt wel weer heel lang voor ik weer wat heb had een hele leuke met autootjes enzo. vind het zooooo balen
en poging drie sandra, heb je je flitser al weer? en is jarno nog ziek? wel fijn dat je nog even kan denken over die meds, maar als ze je helpen is dat wel fijn. je kan kijken of je gewoon over een maandje of twee weer af wilt bouwen... judith, wat leuk, mochten jullie ook meezingen? wel heerlijk om samen een avondje weg te gaan! hebben jullie nog over die uitval gehad? mocht je al uitslapen? mommie, hoe gaat het met je? red je het nog? marian, even iets? ik wil weten hoe het gaat! carla, hoe is het ermee? zijn dinja en kyra al gewend aan het hondje dat weg is nu? en hoe is het met jou? laat even weten meis, knuf esther, vervelend dat zijn oogje weer begint. hoop dat het niet doorzet... nu was ik er...