Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. youri gisteren heel de dag droog tussen door 2x pamper aangehad
    iv dat hij kon poepen dat doet hij nog niet maar de rest van de dag helemaal droog en netje komt hij zeggen mama ik moet plassen!!!

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier wat eerder terug uit werk, ivm met de carnaval gingen de kids wat eerder nr huis. Hier eindelijk een zonnetje! Vind het al heerlijk om die even op mijn gezicht te voelen!
    Rol en de kindjes zijn nog niet thuis, dus even tijd vr de laptop. Opk mn uitnodigingen zijn binnen, dus zo nog gauw n paar envloppen schrijven, kunnen ze nog op de bus.

krullie leuke foto's en goed dat de zindelijkheid zo prima gaat!

roba ik miste je al..ja wat n weer he, ik vond rds/boz ook echt een enorme afstand ineens.veel plezier met carnavallen!

miranda tof dat het zo geslaagd was! ben blij dat te horen! en wat een rare tradities zeg met dat koeierennen, haha zie het al voor me!

sandra wat sneu dat indy dat zo sterk heeft! idd gewoon wegjagen die hap! no problem! :)

hedwig pfft balen dat erik nog steeds zo veel wakker is! gelukkig ging ie wel steeds wee redelijk snel slapen

3. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Denk dat Erik ook vaak wakker is door mijn gehoest hoor. Want eerder sliep ie altijd wel door meestal.

Dokter gebeld en krijg antibiotica.
    Ow wat heb ik een buikpijn van dat gehoest. Echt niet normaal. En krijg ook zo'n moeite met plassen :(
    Nee, ben op het moment geen blije zwangere pfff

Komt vandaag ook niks uit m'n handen. Elke keer zo'n pijnsteken in m'n buik...
    Heb brood gehaald vanmorgen en doe al een hele dag over een afwas. Direct nog koken. PFff
    Gelukkig gaat Richard de medicijnen halen vanuit zijn werk

4. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    joh vraag richard gewoon of ie lekker geljk ook frietjes haalt..
    je bent hoogzwanger en niet lekker, doe gerust even makkelijk!

5. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    ja had ik eigenlijk wel kunnen doen. Maar ach, aardappeltjes waren al geschild.

auw auw, kan je je banden ook scheuren?
    Ik heb zo'n vreselijke stekende pijn aan de zijkant van mijn buik!
    Als ik zit dan gaat het wel maar als ik sta dan moet ik gewoon kokhalzen van de pijn!

6. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hey juut, lekker wat eerder weg. Heb 2 vraagjes voor jou. Weet jij hoe je photoshop op de orginele stand moet zetten. Mijn lagen paneel is weg??????
    En bij fotofabriek werk je dan binnen de stippellijn. Oh je fotoboek dat je aan het maken bent, is nu de 2e voor niks of wist je dat al?

Hedwig, balen dat je je zo rot voelt. Hopelijk slaat de a.b. snel aan.

Miranda, lekker gecarnavalt zo te lezen.....

groetjes sandra

7. Hedwig, vervelend joh die hoest. Sterkte.

Renske heeft vandaag haar eerste stapjes gezet. 4 stapjes! zo leuk om te zien.

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

oh wat leuk marijke, dan is ze ineens zo groot he!
    groetjes sandra

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    San ga nr window, en dan een vinkje voor layers zetten. ik heb cs3 weet niet met welke jij werkt? vlgns mij kan het ook via window-workspace-en dan default workspace, maar dat weet ik niet zeker.
    en had een jaarboek gemaakt bij fotofabriek, en inmiddels al binnen. dus dat is weer wat anders dan dat A4 boek, maar bedankt voor t laten weten,. ik ben ook geabonneerd op al die nieuwsbrieven dus wist er wel van, is wel een goede aanbieding he!

marijke wat goed van renske! snelle dame hoor!

mamzie bel anders je vk voor de zekerheid, als je er echt zo misselijk van wordt lijkt het me niet zo goed.

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Marijke wat leuk, Renske haar 1e stapjes!

Juut Lekker wat eerder weg op je werk!

Knappe youri op het potje!

Hier een leuke dag op school. de kids hadden me indiaan gemaakt! Was wel leuk!

Morgen naar de optocht, ten minste zolang we het volhouden in de kou...

11. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Juut het is gelukt mijn lagen overzicht weer goed te krijgen. Dank je. Was het boek mooi? Ik wil de 30 x 30 gaan maken. Maar weet je nog of je binnen de lijntjes moet werken? (als je snapt wat ik bedoel).

Dames ik ga naar bed, ben moe.

groetjes sandra

12. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Trusten Sandra

13. hardloper

hardloper Niet meer actief

hedwig, ik heb thee van salie, tijm, zoethout, lavendel en anijszaad. dat helpt ook bij keelproblemen. kan je lekker doorleuten. maar ik zou idd ook even bellen met de vk. knuf (oh, en die thee meot je zelf even samenstellen. ik doe gewoon maar wat, dat het een beetje in evenwicht is, maar die kruiden koop je los bij dat soort zaakjes, weet je wel;))

miranda, ik wil wel heel veel fotos zien!!!! :):D

esther, knap hoor van youri:)

marijke, leuk haar eerste stapjes, ook al zo'n groot meiske aan het worden...

judith, heerlijk lekker eerrder weg;) en veilig aan gekomen! hoe zat dat trouwens met dat werk van roland? had ie nu ander, en wanneer enzo?

sandra, wat ga je maken?

14. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    goeie morgen allemaal,

Hier een goede nacht, alleen nKyra al om 6 uur wakker, maar gelukkig bij ons nog even lekker in slaap gevallen. Ons andere slapertje heeft geslapen van 20.00 tot 8.00!!!! Ze was gisteravond om 9 uur wel even wakker, leek wel of ze gedroomd had ofzo want even troosten en ze sliep binnen 10 minuten weer.

We gaan niet naar de optocht vanmiddag want ik vind het veel te koud voor de kids. Nu komen m'n zus en vriend en m'n ouders hier op bezoek.

fijne dag allemaal.

15. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

Ik lag gisteren om 9 uur al voor pampus haha, doodop van eergisteren en nu nog steeds moe... Was te verwachten, maar ga toch door! Is maar 1 keer carnaval. Denk wel dat ik vanavond maar optijd richting huis ga ipv lang door.

Als iemand foto's wil zien, die zijn allemaal te zien op mijn hyves van donderdag ;)

@ Hedwig -> als je het niet vertrouwd, bel dan even de vk! En hopelijk slaat de ab snel aan.

@ Carla -> het is ook onwijs koud! Ik heb voor maandag (als wij optocht lopen) mijn moeder al achter de hand. De iets te kleine voetenzak al op de kinderwagen. En mijn moeder staat vanaf begin optocht al in het midden, mocht Joris er veel last van hebben, dan word hij daar al uit de optocht geplukt. En anders al eerder... Vind het ook te koud, maar heb voor Joris 60 euro betaald voor het pakje, en dat vind ik ook weer erg sonde! Dus hier gaan we het gewoon proberen...

@ Marijke -> wat leuk!!

@ Esther -> wat een heerlijk boefje!

Zo ga gauw verder, om 12 uur moet ik Joris naar Sven brengen. Daarna zelf door om om 2 uur optocht te gaan kijken en dan meteen door om te feesten ;)

16. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier vannacht er wel veel uit gemoeten helaas. Seth om 610 zxn knuf gegeven,die sliep nog door tot 7, yara 730 wakker.
    Rol is eruit gegaan en ik tot hlaf 10 lekker blijven liggen en gedoucht nog, lekker zo langzaam opstarten. Sethje slaapt nu weer, yara doet haar poppen in bad.
    Hier is het weer volop aan het sneeuwen (zucht), wij gaan ook niet nr de optocht.
    O ik heb zo'n zin in de lente!!! Kom maar op!

Miranda das niet zo gek he, dat je zo moe bent! En goede voorbereiding vr joris haha, afwachten maar hoe koud ie t krijgt. En wat had je voor pakje?

Carla soheeee die dinja! Dat gaat er op lijken zeg!

Lidwina lief dat je ernr vraagt. Het zit nog niet zo mee, rol heeft idd ander werk en is daar anderhalve dag mee bezig. Helemaal over kan ie nog niet, zn opvolger kan ws niet eerder weg dan 1 april (terwijl die had gezegd direct over te kunnen).. Heel vervelend dat het allemaal zo lang moet duren.

17. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Judith -> ik laat na maandag wel foto's zien ;) De vrouwen hebben een hele wijde jurk, kleuren wit, zwart en zilver en de mannen een broek tot onder de knie, beetje gepoft, ook zwart, wit en zilver... Lastig uit te leggen haha

Zo, ik vertrek nu! Fijn weekend allemaal!

18. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    ja show daar maar een foto van!

O ik baal zo meiden ! Gister na lang twijfelen superleuk keukentje besteld, wat nergens op voorraad was enzo..
    Die site zei dat ie m nog had, krijg ik n mail dat ie eind van de maand pas weer leverbaar is! GRRRRR! Dat vind ik zo stom he.
    En dan merk je dat het niet zo goed gaat, vabn zo'n tegenslag kan ik dan zo onwijs balen en verdrietig zijn. Kan m ook nergens anders meer vinden. Rot gedoe :x

en weet je wat het ergste is..lang geleden stond er in het karwei krantje een geweldig keukentje, van hout, vr mr 50 euro. Die vond ik toen z''o leuk, maar vond het overdreven om dat toen al te kopen. Heb zo'n spijt nu

19. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut jeetje zeg wat balen van het keukentje.....

20. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    o grrr het is weer zo'n dag hoor. staat yara gewoon voluit een mega plas op de wc vloer te doen.
    de laatste week ineens weer wat ongelukjes gehad. dus heel de was/poetspartij weer achter de rug.
    rol is weg vr boodschappen. ik kan echt niet veel hebben blegh
    sorry voor mn geklaag

Deel Deze Pagina