Ach jeetje Juut het zit dan ook echt allemaal tegen he....Dikke knuf voor jou meid. Wel balen dat Yara weer even een terugval heeft met het plassen...
dankje carla! lief van je! en ja idd vervelend, je verwacht het ook gewoon helemaal niet na zo'n lange tijd..
Nee idd ze doet het al heel lang super goed he...raar dan ineens. Maar je hoort wel vaak dat ze een terugval kunnen krijgen he, maar idd na zo'n ange tidj weet ik ook niet... Kyra heeft ook nooit een terugval gehad, denk nu ook wel eens van zou dat nog komen of hebben we gewoon geluk met die snelle tante! Dinja is trouwens echt heel anders dan Kyra op die leeftijd. Dinja rolt nog helemaal niet om, doet geen enkele poging ook niet!....ook nog geen tandjes terwijl Kyra er al verschillende had op die leeftijd!
Hier een moe juutje. Maar rol is heel lief, en mn ouders ook, ben ik vanmiddag nog even in mn 1tje geweest. carla leuk he die verschillen te ontdekken! oei marian jouw tweetal morgen alweer 3 jaar! wat gaat het toch snel! sandra lekker gewerkt? marijke wat zag ik op hyves? stijn en renske 1e geworden ind e kinderoptocht? wat goed!
Juut, ik lees dat je een paar pechdagen achter elkaar hebt gehad. Wel gek dat Yara ineens weer in haar broek plast. Marian, morgen je twee mooie kids 3 jaar! Ik hoop dat het een prachtige dag wordt voor jullie hele gezin. De carnavalsoptocht was weer helemaal super. Renske d'r wagen was omgebouwd tot zeilboot en Stijn moest samen met nog andere kindjes een klein zeilbootje tillen. in het midden liep iemand als wereldbol en de kinderen "zeilde" af en toe de wereld rond. Het was echt helemaal te gek. Stijn liep ook netjes mee en vond het helemaal leuk. En ja ze hadden de eerste prijs....echt gaaf!
Wat leuk Marijke de 1e prijs! Juut lekker voreg naar bed toe. Martijn en Lotte alvast een hele fijne dag gewenst morgen met jullie 3e verjaardag!
Hey wat leuk Marijke, de eerste prijs gefeliciteerd. Klinkt ook echt heel leuk, we zien de foto's wel verschijnen haha. Ach Juut, een paar rotdagen achter de rug meid en dan zit het weer ook nog niet meer natuurlijk. Ik heb een aantal dingen bij www.ekiddies.nl besteld, daar zag ik ook een hoop keukentjes (alleen niet zoveel houten volgens mij op het moment). Veel verschillende maten ook. Vind die van Miele ook leuk. Hier een leuke dag gehad, Jayson zei vanochtend de hele tijd ik wil neit naar de prins, maar dat deed hij de vorige keer ook. Ik zei we proberen het gewoon vind hij het niks zijn we zo weer thuis. En wie wilde er niet meer naar huis maar naar nog meer cafeetjes............juist Jayson hahaha. Hij vond het weer super, de intocht, de muziek etc etc. Kijken hoe het morgen gaat. Fijn weekend allemaal
Oh en ik wilde natuurlijk Martijn en Lotte (en de rest vd fam) alvast van harte feliciteren met hun 3e verjaardag. Maak er met z'n allen een geweldige dag van.
hoi allemaal,, hier druk voor vin zijn verjaardag morgen, heb soep en taart gemaakt en straks nog bladerdeeg hapjes en tussendoor boodschappen gedaan en even bij schoonouders op bezoek geweest om iets af te geven. heb niet echt terug gelezen, wel juut die zich niet zo best voeld? dikke knuf. morgen weinig hier dus alvast ; Bekijk bijlage 51275 Martijn, gefeliciteerd met je 3e verjaardag en een fijne dag!!! Lotte, gefeliciteerd met je 3e verjaardag en heel veel plezier gewenst. Marian ,Heeko en Bas,, gefeliciteerd met jullie kids/broer en zus, een fijne dag voor jullie allemaal welterusten voor nu en misschien tot morgen
Martijn en Lotte GEFELICITEERD met jullie 3e verjaardag!!! Marian, Heeko en Bas ook van harte met jullie kanjers!
Wilde even weten of jullie altijd (nog) een babyfoon gebruiken? vind het eigenlijk een beetje raar staan, 3 jaar en dan nog een babyfoon. Maar aan de andere kant slaapt Justin vrijwel nooit in 1x door s nachts en word vaak s avonds nog een keer huilend wakker. Als wij hem dan niet aan hebben, horen we hem niet en dan raakt hij overstuur.. Hoe is dat bij jullie kids? slapen die wel in 1 ruk door?
HOERAAA VOOR MARTIJN EN LOTTE! Van harte gefeliciteerd met jullie 3e verjaardag! Maak er een leuke dag van met z'n vijfjes!
Seth 615 wakker, kwartiertje laten liggen nog. Toch best goed want gister lag hij er om 1915 al op. Gister nog een half slaappilletje op, lukte weer eens niet om zelf in slaap te komen. En nog 2x eruit geweest vr yara. Patries hier nog nooit een babyfoon gebruikt, bij allebei niet, dus kan je niet helpen. Wij horen yara en seth gewoon als ze huilen, en nee die slapen niet aan een ruk door Je zou t s kunnen proberen, uitleggen dat het eigenlijk voor baby's is en dat ie jullie gewoon wat harder moet roepen misschien? Of is dat geen optie? Rabo thanx wat een leuke site! en gaaf dat jayson zo geniet van het carnavlsgebeuren! veel plzier vandaag weer! miranda laat thuis? anniek hoe gaat het daar?
Bekijk bijlage 51351 MARTIJN EN LOTTE VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE 3E VERJAARDAG!!! Een hele fijne dag toegewenst. groetjes sandra
Martijn en Lotte Gefeliciteerd met jullie verjaardag! Marian, Heeko en Bas, jullie ook gefeliciteerd! @Patries : Hier geen babyfoon. We horen Erik altijd wel als ie huilt. Hij heeft hier in de buurt niet voor niks de bijnaam "het luchtalarm" Soms slaapt Erik wel een hele nacht door. Net als vanacht. Of nuja, dan is ie ff wakker maar valt dan zelf weer in slaap hier : Na 14 dagen eindelijk eens een bijna hoestvrij nachtje gehad Wel om half 2 moeten eten want anders kom ik niet uit met de antibiotica. Richard ook wakker voor de antibiotica. Hihi tis wat. Ben wel erg misselijk van de ab. Maarja, het is dat of de longen uit mijn lijf hoesten. Maar goed, goed nachtje gehad. maar nu begint het gekuch weer pfff. Maar al wel een stukkie minder. Gisteren was ik echt heel erg beroerd en had ook heel veel voorweeën die behoorlijk pijn deden Oja, en het sneeuwt weer hier. zucht.....
Lotte gefeliciteerd met je verjaardag meis Martijn, gefeliciteerd met je verjaardag marian, heeko en bas, gefeliciteerd met jullie mooie duo. jeetje, drie alweer. de koplopers heel veel plezier, mooie dag. knuf
Martijn proficiat met je 3e verjaardag! Lotte jij ook van harte met je 3e verjaardag! Marian en Heeko proficiat met jullie kids!
miranda, heb gekeken, zag geen joris op hyves. gaat het allemaal nog goed? lekker genieten meis! judith, dat is ook vervelend zeg, en hoe lang gaat dat nog duren? zit roland dan met twee banen? maar afspraak en opzegtermijn dan? lastig hoor. en natuurlijk is zo'n keukengedoe ook vervelend. je gaat misschien al wel een beetje beter, maar je hebt daar ook gewoon tijd voor nodig. kan me voorstellen dat je er gewoon van baalt dat ze niet hebben wat je wilt. maar hij is er nog op tijd voor yara's verjaardag? gewoon lekker om huilen, en niet nadenken over die andere. jij hebt de mooiste besteld, en hij komt alleen iets later. knuf (ohja, en die ongeluksdagjs hebben ze eens in de zoveel tijd. komt goed, hoort erbij)\ carla, grappig he, dat ze zo anders kunnen zijngoed geslapen? marijke, leuk dat ze eerste zijn geworden. zag er ook goed uit! (even gegluurd op hyves) babiche, wat grappig dat hij dan toch wel wilt blijven. moest ie gewoon even kijken eerst. waren jullie ook nog verkleed? lidia, gefeliciteerd met vincent. viert ie het vandaag of is ie ook echt jarig nu? heb ik geloof ik gemist maar heel veel plezier vandaag patricia, hier nooit een goede babyfoon gehad. soms erg onhandig, maar ben nu aan gewend. en tja, soms hoor ik m niet, maar meestal wel. lekker aanlaten als je er geen last van hebt hoor. wij hadden er vroeger ook heel lang eentje (groot huis, gbruikte m als intercom8)) hedwig, heerlijk een nacht hoestvrij! hoop dat je buik nu ook weer wat rustiger word. kan je misschien toch nog wat van dat laatste rukje genieten. en hier weeeeeeeer sneeuw zucht
Lotte en Martijn, gefeliciteerd met jullie 3de verjaardag!!! Marian, Heeko en Bas ook een fijne dag gefeliciteerd!!