Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Hier weer goed geslapen. Kyra weer om 6 uur wakker, Dinja olm 8 uur.

2. hoera martijn en lotte 3 jaar veel plezier vandaag met veel cadootjes!

Bekijk bijlage 51432

groetjes krullie

3. hier gaat alles goed,gisteren zei youri in eens oh nee beetje nat dus ik meende dat hij in zn broekje had gedaan ik zn broekje omlaag op t potje gezet maar en ondertussen dat ik zn broekje omlaag doe zit ik met mn vingers in verse drol haha echt jakkie ik dacht huh keek ik en stinken en youri maar lachen,vlug doekejs gepakt broek uit gedaan verschoont en hup op t potje gezet en geplast,toen zei hij oh nee nu is broekje je vies moet youri op potje doen he,ik vond t al iets dat hij t durfde in zn broek te doen dat hij dr niet bang voor is dat hij t dan inhoud!
    dus heb ik heb n mooie tractor met licht en geluid beloofd als hij nu vort op t potje doet poepen ben benieuwd ach valt te proberen he!

sorry rest niks gelezen,beetje druk in de weer met wassen drogen opruimen enzz morgen weer werken..

doegggg

4. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Wat mooi gemaakt Esther!

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Jarig:

Martijn en Lotte 14 februari 2007

Mirre 17 februari 2002
    Yolanda 25 februari
    Justin 28 februari 2007
    Damian 1 maart 2007
    Yara 1 maart 2007
    Stijn 1 maart 2007
    Kyra 3 maart 2007
    Anniek 4 maart 1985
    Kyana 5 maart 2007
    Fay 10 maart 2007
    Ryan 10 maart
    Indy 11 maart 2007
    Lucas 14 maart 2007
    Danio 15 maart 2007
    Jayson 16 maart2007
    Judith 17 maart
    Rune 18 maart 2007
    Danisha 19 maart 2007
    S J A 20 maart 2007
    Miranda 20 maart
    Joris 21 maart 2007
    Senna 21 maart 2007
    Noëlle 22 maart 2007
    Jeldau 22 maart 2007
    Fennita 24 maart
    Youri 25 maart 2007
    Ruben 3 april 2007
    Erik 3 april 2007
    Didier 4 april 1971
    Elise 11 april 2009
    Zoë 15 april 2009
    Hedwig 22 april
    Marijke 26 april 1976
    Laura 7 juni
    Rifka 9 juni
    Dinja 9 juli 2009
    Patroeschka 18 augustus
    Floor 19 augustus
    Sandra 23 augustus 1979
    Mandy 4 september
    Devin 15 september 2009
    Babiche 1 oktober 1977
    Jade 5 oktober 2003
    Sonja 5 oktober
    Bas 10 oktober 2009
    mommieof2 20 oktober 1987
    Marian 1 november 1979
    Lidia 2 november 1978
    Esther 1 december 1980
    Seth 3 december 2008
    Kyran 4 december 2009
    R S 4 december 2008
    Bo 23 december 1987
    Carla 13 januari 1980
    Larissa 19 januari

Renske 30 januari 2009
    Lidwina 9 februari 1973

Zwanger:
    Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje
    Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ????

Aan de klus:
    ???????????

6. lidia

lidia Fanatiek lid

hoi dames,,

zo de visite is weg en de kids slapen:D even tijd voor hier.

fenniet, ook gefeliciteerd met jou man,

carla, fijn dat de nacht zo goed ging.

juut,, hoop dat je een keukentje vind, en balen van rol zijn werk.

esther,, ach arme youri, wel goed dat hij het toch aangaf.

lidwina,, ja vin is vandaag echt jarig, 33 al weer;). maar we vieren het alleen met ouders want over 2 weken damian zijn verjaardag en dan ook een huis vol, dus 1x is genoeg;)

mamzie,, fijn dat je goed hebt geslapen. geeft je meteen meer energie(normaal dan als je niet zwanger bent;))

paries,, hier wel een babyfoon voor elise als we beneden zitten maar verder niet in geruik want Damian horen we als we beneden zijn (huilt niet vaak meer) en als we op bed liggen horen we ze snel genoeg.

zooo even lekker niets doen.

7. thankss carla dacht zal eens zelf wat maken voor de jarige

hier ook n babyfoon vind t wel makkelijk!

8. wat is t hier n rust iedereen carnavallen hihi of met vakantie??

9. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier wel een oke dagje! Vanmiddag de sneeuw in geweest. Normaal wili yara altijd al na 2 minuten weer nr binnen, maar nu had ze de smaak te pakken! Lekker buiten sneeuwballen gegooid (wat had ze een lol als rol en ik elkaar bekogelden) en op de slee geweest. We hadden een oud fietsstoeltje op de slee gebonden voor sethje, dat ging wel goed!
    Hij vond het leuk. Nog even langs mn ouders gewandeld en nr buiten gelokt voor n frisse neus. Dus was gezellig!
    Vanmiddag wat aangerommeld en ik nog lekker even een uurtje op bed gelegen.

Krullie het is zeker (te) rustig hier..iedereen idd druk met van alles en nog wat denk ik.

lidia nog proficiat he, lekker dat de visite bij tijds weg was

lidwina thanx weer vr je lieve woorden!
    en heb het keukentje na heeeel lang zoeken nog ergens anders gevonden,. zat alleen een minikrasje op zei die man en hij wilde niers van de prijs af doen. toch maar besloten om ervoor te gaan (krasjes komen snel genoeg) en die wordt maandag verstuurd
    en rol zit dus even tijdelijk twee dingen teglijk te doen ja,gek he.
    en pfftf jullie ook weer sneeuw, hier vandaag ook. zal zo s weerbericht kijken.
    hoe gaat het verder met jou? vertel vertel!

mamzie fijn weer een redelijk nachtje!

carla fijn dat dinja zo goed slaapt nu kyra nog een beetje langer!
    heb je niet weer eens foto's?

sandra? anniek? waar zijn jullie

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Even voor Juut vlug een fotootje!

11. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut fijn dat je het keukentje toch nog gevonden hebt!

Lidia proficiat met je man!

Hier gaan we denk ik voor een step voor Kyra's verjaardag. Zo 1 op luchtbanden.

12. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    OH SMELT! Carla toch! Wat een lieve zeg! Geweldig!
    En een step is zeker leuk. Yara heeft zo'n plastic ding vr binnen maar heeft ze ook veel lol mee!

13. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Even een berichtje van mij.
    Gisteren drukke dag gehad. Van 14 tot 23 gewerkt, maar was wel o.k. Rustig/gezellig werken zo met carnaval. ;s morgens mijn fiets weggebracht. Moest nieuwe binnenband, en meteen achterstoeltje gekocht en erop laten zetten. Ook voor indy een fietsje gekeken. We hadden er één uitgezocht, maar nog niet besteld (gelukkig). Want toen ik mijn fiets ging halen stond hetzelfde fietsje bij de 2e handse fietsen. Was een uur een daarvoor binnen gebracht, en zag er nog splinternieuw uit (op één beschadiging aan de achterkant na). En die was voor de helft :D. Niet over gedacht dus, maar meteen besteld. Ze werken de beschadiging bij, poetsen hem en zetten er de zijwieltjes op....Ik helemaal happy!!!!

Vandaag ook gewerkt van 14 tot 18.
    Verder weinig gedaan, net nog even zitten scrappen.

Morgen zijn jarno en ik vrij, en gaan we 's middags naar de kinder carnaval. Wij geven er niet veel om, maar ja indy vind het helemaal geweldig.

Verder niet veel onthouden!
    Wel eenhele lieve foto van kyra en dinja gezien. Wat een schatjes...

Marian hoe was de verjaardag van lotte en martijn.

Juut, lekker dagje gehad zo te lezen. Gelukkig na gisteren. Fijn dat je het keukentje nog gevonden hebt.

Lidia, gefeliciteerd met vin.

Verder weet ik het niet meer. Sorry.
    groetjes sandra

14. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ff heel snel want moet gaan...

LOTTE EN MARTIJN van harte gefeliciteerd {sorry, 1 dag te laat maar gisteren geen tijd} hoop dat jullie een geweldig mooie verjaardag gehad hebben!

Gisteren optocht gekeken en carnaval gevierd, vanacht niet geslapen op de 1e plaats door mijzelf niet en op de 2e plaats was devin ook niet zo aant slapen. Gisteren nacht eindelijk eens 6 uurtjes achterelkaar kunnen slapen {ooo en wat mis ik dat!!}

nu ga ik werken vanmiddag optocht en daarna ff kindemriddag maar niet te lang denk ik. Vanavond op tijd mijn nest in, ik heb overal pijn waar je je maar kunt bedenken!

Juut
    toch een keukentje, goed hoor!

Carla
    aaahhh lieffff

sandra
    das mazzel hebben! Bofkont, ben benieuwd indy zal super blij zijn!

Hier ook druk bezig met het verjaardagslijstje maar wat een ramp pff ik wil niet teveel voor in de kast maar tja ze moet nogal wat uitzoeken.... pff

nou moet weg, tis glad en ben al te laat denk ik hahaha

doeiii

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hey anniek leuk om je nog even te lezen..rustig aan op de weg he, en werkze! en balen van die pijn. Balen dat jij en devin niet goed sliepen.

Hier ook veel wakker geweest en lang, omdat ik steeds nadat yara mij roept niet in slaap kom. Seth slaapt de nachten zelf nu erg goed door, alleen yara roept soms wel 3x per nacht voor te plassen, deken recht, beer kwijt enzovoorts.
    Ik kom dan helemaal niet meer in slaap. Seth weer erg vroeg 540 ofoz, kiekeboe gedaan tot half zeven en tussendoor was ie soms nog even stil
    Nu heeft meneertje gepoept (altijd in een net schine luier..) dus werk aan de winkel.

Vandaag wel een leuke dag voor mij, ga lekker een dagje winkelen met mijn moeder in den haag. Dus om 815 word ik opgehaald voor een dagje lekker ontspannen! Heerlijk!

sandra wat een geluk met dat fietsje, dat kan je dag goed maken he!
    superleuk voor jullie, en scheelt weer een boel geld!

16. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Hier was het 6.45, dus wel o.k.
    Hier lekker rustig dagje, vanmiddag even naar het kinder carnaval.

Juut wat lekker een dagje ontspannen. Heel veel plezier, en geniet ervan.

groetjes sandra

17. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    goeie morgen!

Hier dinja even wakker van 4.45 tot 5.15 en toen geslapen tot 8.45 uur.
    Kyra om 6.30 wakker.

anniek flink aan het carnavallen!

Sandra wat een geluk met dat fietsje zeg!

18. hardloper

hardloper Niet meer actief

esther, leuk gemaakt hoor! en zou mooi zijn als hij alles op t potje gaat doe nu:)

fennita, jou man ook jarig gister? wist ik niet, sorry:) maar alsnog gefeliciteerd! hoe gaat het met je?

lidia, idd, zo veel verjaardagen op elkaar;) wij combineren mij en mirre ook, en rune en didier. blijf aan de gang;)

judith, idd, krasjes heb je zo! wat fijn dat ze je keukentje toch nog hadden zeg. en hier gaat wel aardig. lief dat je het vraagt:) beetje druk en chaotisch. vandaag cakejes bakken en bonbons en pindarotsjes maken, morgen tracteren (mirre) woensdag visite en rune al logeren, donderdag zingen wij de messiah (jaaaahhhh leuk!!!!!) en gaan ze alle drie logeren, vrijdag zingen we mozart en logeren de kinderen weer, dan zaterdag verjaardagen vieren en dan kan ik zondag neerploffen en uithijgen of de hele boel schoonmaken en wassen, net hoe moe ik ben;) dan is het vakantie, dus weer druk. (behalve rune, die moet naar school:)) veel plezier in den haag. heerlijk een dagje winkelen zonder kids8)

carla, wat een geweldige foto!!!!

sandra, wat een mazzel!!!! lleuk hoor:) en toch veel plezier bij het carnaval:D

anniek, hoe gaat het op je werk? doe je rustig aan? knuf

marian, vertel, wil alles weten8)

mommie waar ben je!!!!!!:(

gister optocht gezien, koud en lang;). straks aan de gang voor school morgen. heb al een cakeje 8) nu nog 31;) heb maar bedacht dat ik buideltjes ga maken. vind traktatie lastig, en op de een of andere manier lukken die van mirre nooit naar mijn zin. drukke periode, weinig geld, veel gedoe met schuiven met verjaardag, partijtje en tracteren, en die scratch is altijd rond haar verjaardag, komt er ook nog bij;) keel lijkt aardig te gaan, maar de messiah is erg hoog. hoop dat ik het vrijdag dan ook nog red. heb er zo'n zin in, ons jaarlijks uitje:D
    en was die scrapzooi toch kwijt, ik kan neits downloaden, dus als ik iets leuks zie krijg ik m niet binnen:x ga dus binnenkort maar bij vriend van ons zitten denk ik:)

19. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Dank jullie wel allemaal! Esther, ik was helemaal ontroerd van je creatie!

We hebben een erg leuke dag gehad, de kinderen zijn erg verwend! Gisteravond kwamen ze wel erg moeilijk in slaap, dus ze zullen wel een extra lange middagslaap houden nu.

Vanmorgen hun verjaardag gevierd op school, was ook erg leuk om mee te maken, wat maken ze er een feest van daar zeg!

Ik vertel later alles, ben nu even an het lunchen en moet zo Bas voeden. Daarna even slapen, ik ben ook erg moe van het drukke weekend!

20. carla, wat een super foto zeg!

Stijn had vandaag een meester op het KDV. Meester Jan, Stijn is helemaal weg van hem. grappig he..
    Juut en Lidia, wanneer vieren jullie de verjaardag van onze bijna 3-jarige? Ik twijfel erg om het op maandag te vieren, dan ziet hij de familie zo kort. Moet namelijk gewoon werken die dag. En het weekend hebben we het al druk. Nou ja zaterdag dan, zondag wilde we naar de dierentuin.

Deel Deze Pagina