Wederom weinig te melden. Heb wat last van mn buik af en toe, misschien n buikgriepje? we zullen zien. Wat vragen jullie voor de verjaardag van de peuters? of vragen jullie niks? Wij vragen duplo of lego, dvdtjes van piet piraat/brum en cdtjes en een voorleesboek. Wat Justin krijgt is ; Fietsje, aanhanger voor achter zijn tractor en een voorleesboek, lego (niet van ons alleen natuurlijk haha maar ik vang wel eens wat op van mn moeder ofzo ;p) En waar spelen jullie kids het zoetste mee? Justin houdt t meeste van knutselen/verfen/plakken/tekenen/kleien etc..
Ojaaaaa helemaal vergeten.. ik ben gestopt met roken!!! Ik kreeg en had nog steeds hoestbuien/ventolin etc en Justin krijgt er zo'n erg in nu dus zei tegen Prochor dat ik echt moet en wilde stoppen en toen zei hij, ik doe met je mee! LIEF hè!? We zijn onderhand een week gestopt en moet zeggen.. ik merk t nu al! Ben ook meteen van het hoesten af..
Wat goed Patries, vol houden! Stijn kan heel lang zoet zijn met de nintendo?? vooral de spellen Dora/Diego/Robbie Konijn. Maar hij kan ook heel lekker kleuren/knutselen.
Goedeavond. Hier net terug. Carnaval was leuk, al was indy wat moe. Maar mijn bekken trekken dat eigenlijk niet. Pijn nu dus, en moet 3 dagen achter elkaar werken. grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr. Zo maar naar bed. Patricia, wat goed. volhouden hoor!!!! Juut, lekker geshopt? Lidwina, druk druk druk zo te lezen. Verjaardag: ik vraag knutselspullen, want daar kan ze uren mee bezig zijn. ook de v tech, maar die doet het niet meer. Jarno moet hem ff na kijken. Verder balletpakje (voor de gym), kleertjes voor de pop.....ja verder weet ik het eigenlijk niet. groetjes sandra
hoi dames,, hier weer gewerkt vandaag, vermoeind dus nu niets meer en als de kids slapen languit op de bank csi kijken. marijke,, wij vieren het zondag van 13.00 tot 16.00, en maandag op de creche. en de 7e vier ik het voor de buurkinderen want ik wordt de 25ste geholpen aan mijn knie dus kan niet zo veel. juut,, goed dat je het keukentje hebt, carla,, goed van de meisjes sandra,, goed joh een fietsje voor de 1/2 prijs lidwina,, succes met de traktatie tot morgen.
patries,, hier is zijn treinbaan(van ikea) en de little people het meest favoriet. Damian krijgt van ons een v-tech smile en van schoonouders een thomastreinbaan en van mijn ouders een trampoline, verder loco en een elec piano van de lidl van mijn zus, verder weet ik het niet. heb lijstje hier staan Lijstje.nl - Log in
Hallo lieve meiden! Hier een lekker winkeldagje gehad, zo leuk om op je gemak te kunnen snuffelen! Alleen wel mega koud, had te weinig aan. en op t eind een beetje koppijn en op gheen en terugweg treinen die allemaal niet reden..maar goed. En nog even kort..er heerst een vloek op dat keukentje...want kom ik daar bij de bart smit, staat er een tof ding van 70 voor 30 euro O wat baalde ik weer even. Nu is die van mij wel iets leuker hoor, maar voor zo'n prijsverschil grrrr. Soms ben ik echt teveel van het internet, en moet ik s onthouden dat er ook gewone winkels bestaan. Nog toffe stoere gympen bij scapino voor yara gekocht van 15 euro, ze vond ze helemaal stoer! En nog een wibra kapperssetje van 99 cent waar ze helemaal gelukkig van was. Voor mezelf nog 1 rokje van 15 vr 5 euro. lidia lekker even tv kijken na drukke werkdag, heerlijk! sandra oei balen van de pijn meid, en dan ook nog zoveel werken, blegh! patries wat goed, gestopt! mag je trots op zijn! en hier ook knutselspullen, keukenspullen en nog iets voor in bad. yara knipt/plakt en verft ook het liefst heel de dag. en popjes zijn hier favoriet, en de kassa! marijke wij vieren het zondag de 28e, zo'n beetje heel de dag. eerder probeerde ik het altijd te plannen/te verdelen maar daar luisterde toch niemand naar haha marian ik ben erg benieuwd nr het uitgebriede verslag! en foto's!! leuk dat ze er op de psz ook zo'n feest van maakten! hoe vonden ze de fietsjes?
goed gesjoppert juut! wat hier voor verjaardag, ander boekje voor loco, misschien een nitendo ds, trampoline, misschien de dance cam, pc-cdrom va dora, een of andere hond voor in bad, kleine dora prullen, knutselspullen uhmmm, armbandje pff ben nog niet klaar met verzinnen moet nogal voor wat bedragen pff, en de kooi hier staat a zo vol.
De fietsjes.. die vonden ze erg leuk, maar ze zijn de miskoop van het jaar! Net als jij Juut, ben ik iets teveel van internet. Ze zijn gemaakt van zoals Heeko dat noemt pisbakkenstaal. En we hadden ze al een hele tijd binnen, maar nogsteeds in de doos in de schuur. Zaterdagavond pas uit de doos om ze in elkaar te zetten en komen we erachter dat die van Martijn een beetje in de verdrukking heeft gezeten, dus zijn mandje geplet en daar zitten nu scherpe randjes aan. Dus voor beiden het mandje er niet opgezet. En Heeko moest er nog heel wat aan buigen om hem goed in elkaar te krijgen. Ik zal de meneer een mailtje sturen, ik was er nog niet aan toe gekomen, te druk gehad van het weekend. Maar dit is echt pure afzetterij! Maar goed, ik hoop dat ze er een jaartje mee kunnen doen, want ik denk dat ik weinig bereik met een mailtje, normaal moet dat natuurlijk binnen 8 dagen.... Foto's, die komen later, Heeko heeft het fototoestel meegenomen voor werk.
Zo ik kan er weer op, heel de ochtend niet. seth eet even een peertje nu, was om half zeven wakker en yara ook niet geroepen dus wel oke! wel blijf ik heel heel moe, maar dat hoort er allemaal bij. maar rustig aan, ben net wat op zolder bezig geweest enzo. Voor vandaag niks op het programma, het sneeuwt hier weer regelmatig. ben er zó klaar mee joh! haha anniek ik moest zo lachen om: een of andere hond voor in bad klinkt zo geinig! en ja ik kan me van andere jaren ook wel heirnneren dat jij vr kapitalen aan cadeaus moet verzinnen he.. marian o wat balen van de fietsjes. zou precies iets voor ons zijn.. en je had 12 inch besteld toch? waren ze niet te klein? ben erg benieuwd nr de foto's
Goedemorgen, Kom alleen weer even laten weten dat we nog leven, vanochtend werken, vanmiddag optocht, nog even naar de stad en dan zit het er helaas al weer op (ach ja het is ook weer lang genoeg geweest eigenlijk). Maar Jayson vindt het allemaal zo geweldig dat ik het jammer vind voor hem dat het voorbij is en als ik dan denk volgend jaar is hij al bijna 4 als het weer zo ver is............... (kan ook niet zo goed naar zijn babyfoto's kijken, vind ze prachtig hoor, maar vind het zo jammer dat hij zo snel groot wordt hahahahaha) Marjan, leuke dag gehad fijn hoor en de fietsjesmiskoop jammer. Gauw weer proberen te verkopen evt. Moet binnenkort ook op zoek. Hier traktatietasjes besteld en de uitnodigingen. Juut wat jammer van dat keukentje, maar wees blij met degene die je nu hebt die is vast veel mooier en dat vindt yara ook. Hier voor verjaardag vind het ook zo moeilijk, clics vallen hier goed in de smaak en daar heb je veel varianten van, lego, playmobil, dingen van cars, en alles wat rijd is altijd goed hier. Nou dames sorry maar ik ga heel gauw verder. Tot vd week.
goedemorgen allen Zo weer veel gelezen. @Marian : Balen van die fietsjes zeg @Juut : Tja, dat is altijd he. Koop je iets, dan zie je naderhand altijd iets leukers of dat het goedkoper is. Wel een lekker dagje winkelen gehad las ik Verjaardag We geven Erik een afstandbestuurbare auto. Want auto's zijn nog steeds Eriks lievelingsspeeltjes. Echt het enigste waar ie uren mee kan spelen. Oja en zijn thomas trein, daar speelt ie ook vaak mee. En ook wel met poppetjes enzo. En dan vooral verhaaltjes verzinnen enzo. Dat ze in een restaurant zitten en dan moet ik eten bestellen met een van de poppetjes en Erik gaat dat dan klaar maken. Vind ie geweldig dat soort rollenspelletjes! De ab slaat goed aan bij me. Kan tenminste weer goed slapen enzo. Heb wel veel last van voorweeen. En gisteren weer die vreselijke pijn in mijn zij, alsof ik een pees gescheurd heb ofzo. Kon niks meer. Alleen maar liggen. Kon niet eens meer lopen. Zal vrijdag aan de gyn vragen wat het kan zijn. Vandaag gelukkig iig nergens meer last van. Net inloopochtend gehad op de psz. Lekker koffieleuten met de andere mama's. Zaten we opeeens met 4 zwangere mama's op een rij hihi. Allemaal ongeveer een week na elkaar. Ik ben het verst en dan een mama een week vroeger en dan die weeer een week vroeger. Grappig hoor
GOEDEmorgen! WIJ HEBBEN GOED GESLAPEN!!! Devin heft geslapen tot 5.30 toen de fles gehad en geslapen tot 10!!! héérlijk!!! Eindelijk!!!! Zometeen eens flink aan de opruim en beetje poets daarna kinderoptocht en middag en daarna nog ff carnavallen en dan werken, en john is er nu niet en die gaat de kids bij mam en pap halen Hedwig leuk he die rollenspelletjes, ik ben ik echt zzooo vaak ziek! juut ja vind het soms echt gewoon NIET grappig. Maar dit jaar leggen mijn ouders wat bij aan een trampoline denk ik {vind ik eigenlijk niet echt leuk maja} denk dat ik voor ongeveer 220 euro moet zónder ons.... En er is maar 1 persoon die kleertjes koopt. Voor mij hoeft dat eigenlijk helemaal niet zo maar gelukkig kopen pap en mam wel altijd fatsoenlijk spul en beslis ik vor een groot gedeelte wat gekocht wordt. {heeft bijvoorbeelde van hun ok toen de vtech gehad}
O wat een superlieve foto van de prinses en bij, en dat bijtje alleen is een zonnestraaltje! Hier eindelijk weer s blauwe lucht te zien en een zonnetje. Heb samen met seth even paar boodschappen gedaan. Yara moest van mij slapen (ze werd zo boos, maar was al 630 wakker en dat is voor haar heel vroeg) en heeft toch 2 uurtjes getukt. Nu ligt seth er in, protesteert nog wel wat. Rol is mijn fiets even nr de halfords brengen voor een beurt, mankeert van alles aan. anniek wat fijn zo'n heerlijke nacht! en ja ik ook heel de tijd ziek haha, en ik ga ook 4x per dag naar de kapper leuk hoor mamzie, zoveel zwangere dames bij elkaar! wedstrijdje welke volgorde het wordt met bevallen dan. en fijn dat de ab zn werk doet roba leuk dat jayson zo geniet! en ja ze worden megasnel groot, gaat echt té vlug!
Carla, wat heb je een lief "bij-tje", wat een mooi meisje is het ook! marian, jeetje balen zeg van die fietsjes. Hedwig, het gaat voor jou nu ook spannend worden he! 35 weken alweer. Ben zo benieuwd. Hier is het ff druk. Op werk is het druk. Ons bureau gaat samenvoegen met een ander bureau (veel dichter bij huis, joepie), maar brengt wel veel klusjes met zich mee. En thuis is het ff spannend. De kat haar pootje moest er toch af. Het litteken was gaan zweren/rotten, Dus ik kreeg gisteren ineens de keuze: pootje eraf of inslapen....bah..Net de dierenarts gebeld. De operatie is goed gegaan. Ze is erg stil, da's gek voor een siamees. Zodra ze de dierenarts ziet, wil ze aandacht...en ze moet erg wennen dat ze nu met 3 pootjes door het leven moet.