Hier een luierdagje gehad, vandaag zijn we helemaal niet naar buiten geweest. Had er ff geen puf voor en hoefde niet naar de winkel ofzo.. Normaal ben ik er erg tuk op dat ik/Justin iedere dag een frisse neus moet halen, maar nu even niet. S middags heeft Justin ook anderhalf uur geslapen, dus dat was heerlijk. Heb ik een aantal dingen weer op mp gezet. Morgen (als ik vrij ben) ga ik alles uit de kasten halen wat ook op mp kan.. heb zoveel, maar niet zoveel plek/plaats..
he get het is hier echt niet gezellig thuis gedoe met rol, en met mij gaat het niet goed. keukentje is binnen, zgn krasje is een beste beschadiging jammer genoeg. ach ik moet het echt van me af zetten. maar jammer dat de vakantie zo loopt.. patries ik hoop voor je dat ze goed gaan bieden! marijke ach die kat toch! sneu hoor, maar dat went wel weer waarschijnlijk
goedemorgen judith, knuf, loslaten is moeilijkals je overspannen bent en niet lekker in je vel zit, maar probeer het wel. ze us vast heel blij met het keukentje en daar gaat het om. en anders kan je misschien bellen. als hij zei klein krasje en het is een behoorlijke beschadiging is het valse voorlichting en dat mag niet. en ik denk dat roland misschien ook wel een beetje op het randje loopt. dan loop je elkaar ook wel eens in de weg. doe maar lekker rustig aan, kunnen jullie even samen weg dit weekend? al is het lekker naar de stad of even wandelen zonder kindjes? komt goed. knuf patricia, wat goed zeg! gestopt en meteen resultaat, dan is het ook makkelijkere om vol te houden toch? marijke, wat lekker dichter bij huis te kunnen werken zeg! anniek, heerlijk geslaoen gister, hoe is dat vandaag? carla, wat een mooie fotos, wat een schatjes dat bijtje zeg! lamlam kwijt, dus ruimen en zoeken. vanavond gaat rune logeren, dus dan moet ie er zijn...
mogge allemaal! @Marijke : ow ideaal lekker dicht bij huis werken straks. En een poes met 3 pootjes. Ach gus. Welk pootje is het? VOor of achter? En idd een siamees die stil is is wel heeel appart! @Patries : ah lekker een lui dagje. En aan de opruim. Heb je straks weer lekker veel ruimte voor nieuwe spullen Ow en gestopt met roken las ik. Wat goed!! @Juut : Dikke knuff voor jou meis! @Lidwina : owjee, is lamlam er weer vandoor? Pffff die schaap toch he. Je moet toch eens een streng gesprekje met hem voeren hoor! En Rune logeren. Leuk. Eerste keer? ( misschien is lamlam daarom wel weg? Is ie een beetje bang om uit logeren te gaan? ) hier Beetje rot nachtje gehad. Erik veel hoesten en hoestdrankje hielp deze keer niet echt. Dus maar tussen ons in laten slapen. Pfff dan slaap ik zo beroerd he. Dus maar ff paar uurtjes in Eriks bed geslapen. Gisteravond nog behoorlijk geschrokken! Ben aan het douchen. Kijk naar beneden, alles onder het bloed! Dus ik beneden voelen maar geen bloed te bespeuren. Blij ik een bloedneus te hebben pffff Moest wel ff bijkomen hoor van de schrik hihihi
goede morgen.. mamzie,, jee dat is zeg!! gelukkig viel het mee. en hier ook niet slapen als Damian of elise tussen ons slaapt, gebeurt gelukkig niet vaak. juut,, ach meis toch,, dikke knuffffff en zou inderdaad even bellen en zeggen dat dit niet kan. probeer samen nog iets te gaan doen. carla,, hihi wat een schatjes zo op de bank. marijke,, ach die arme poes, beterschap. patries,, heerlijk z'n luierdag mag soms best even.. lidwina,, nou zoek ze,, zit ie niet op de plek waar hij de vorige keer ook was?? en leuk uit logeren gaan jullie iets leuks doen? marian ,, balen van de fietsjes, hopelijk kan je er nog iets mee. sandra,, hoe gaat ie?? hier een rot nacht gehad,verhaal komt later visite is er
Goedemorgen dames (in fluistermode, heb geen stem meer) Ik ben er weer! Ik heb een geweldige carnaval gehad. Een paar momenten een stuk minder door buikpijn of rugpijn/kniepijn. Maar dat mocht de pret niet drukken! Joris vond het allemaal mwah. Had heel veel zin in de optocht, maar toch vond hij het niet heel geweldig. Was ook koud, dus hij zat al gauw in de wagen met zijn deken. Toen we mam tegen kwamen wilde hij er niet uit, dus toch de hele optocht meegeweest! Hij keek naar de mensen met zo'n gezicht van; "waar kijken jullie na?" In het begin dat hij wel liep bukte vrijwel iedereen met een fototoestel voor zijn neus. Dat hing hem al heel snel de kont uit en als dus al iemand bukte rende hij weg! En zelfs toen we een vriendin tegen kwamen draaide hij zich om in de kinderwagen... Dag 2 in de optocht was hij meer los, heeft toen ook alaaf naar mensen geroepen en meer gelopen. Alleen had ik in de 2e optocht zijn kinderstoel in de bus gezet, dus dat laatste stukje wat hij niet gelopen had zat hij lekker warm in de bus. Dus de 2e optocht vond hij leuker! Ik spring hier wel in, geen fut om alles te lezen... Even een kleine spam; Joris voor vertrek; Bekijk bijlage 52146
Ik heb heel veel foto's van de hele carnaval (in de 200) die staan allemaal op mijn hyves, dus als iemand interesse heeft; veel plezier
Mirre gefeliciteerd met je verjaardag! Lidiwna proficiat met je grote dochter, maak er een leuk dagje van!
ahhh, dank je wel judith, mijn oudste is gewoon al 8 jaar jeetje..... hedwig, kan me voorstellen dat je daar van schrikt. gelukkig een bloedneus. en hier ook geen slaap met een kine ernaast. lidia, veel plezeir met je visite. miranda, mooie fotos. ga binnenkort eens uitgebreid kijken op je hyves. nou, hier nog even ruimen, was wegwerken, tassen inpakken van de kinderen.... wij gaan weer scratchen! morgen de messiah en vrijdag mozart hoop dat mijn keel het red, die is nog niet in orde en de messiah is hoog! anders fluister ik ook wel hier, net als miranda lamlam is terecht trouwens. ohja, mijn compje is gefikst, kan eindelijk weer downloaden enzo. en hopelijk word iedereen niet meer gek van mijn aan en afmelden op msn8)
goedemorgen... of ja goede gisteren zeiks met john {waarom is sex zo belangrijk??} en devin vond het ook wer niet nodig om geweldig te slapen Hier al flink puingeruimd want mannen hebben geen kaas gegeten van opruimen. MIRRE van harte gefeliciteerd met je verjaardag meid! Geniet van alle aandacht en cadeau's! miran ziet er goed uit meid! juut hoe gaat ie? pff heb overal pijn, mijn vingers,pols, rug, nek, knieeën bah bah bah! Vanmiddag naar de revalidatiearts, morgen reumatoloog....
@ Mirre -> gefeliciteerd! Jeetje al 8 jaar... @ Lidwina -> gefeliciteerd met dochterlief En veel plezier, ik hoop voor je dat je er volop van kan genieten Leuk hoor! @ Anniek -> knuff! Vervelend dat je zoveel last hebt. Gelukkig morgen naar de reumatoloog, hopelijk kan hij wat voor je betekenen... Nou ik meld me ook weer af voor vandaag. Om 2 uur mag ik weer voor een paar uur aan de remicade. (ik ben gezellig hé, net weer 'terug' en meld me nu weer af voor vandaag)
Heb vandaag een vrije dag. Morgen en overmorgen werken op Justin's groep (alleen morgen is hij er niet). Heb gevraagd aan mn leidinggevende waarom ik Maart niet stond ingeroosterd, hij wist t ook niet en zou er achter aan, maar hij vond t niet erg, want dan kon hij mooi gebruik van me maken zeg maar.. Sja.. Roken ofwel NIET roken gaat ons goed af, valt me werkelijk alles mee nu!
ow is Mirre vandaag jarig? Helemaal vergeten. Sorry! Mirre : gefeliciteerd met je verjaardag meis! En Didier, Lidwina, Jade en Rune ook gefeliciteerd natuurlijk! @Miranda : Wauw wat zagen jullie er prachtig uit zeg! Kan me voorstellen dat iedereen telkens een foto van Joris wilde maken. Zal zo eens op je Hyves pagina kijken naar de rest van de foto's hier Alweer geen middagslaapje. Pffff. Erik wil wel. Is hartstikke moe maar als ie eenmaal gaat liggen begint ie te hoesten en word ie weer wakker na een half uurtje tukken. Zo sneu. Heb het hoofdeinde van zijn bed al omhoog gedaan maar helpt niet. Hoestdrankje ook niet. En zo als ie rondloopt heeft ie maar weinig last van het hoesten.
Hier even klein berichtje van mij. Moet zo gaan werken tot 23.00 uur dus daarna niet meer hier. Hier gaat het wel redelijk.... Miranda, had je foto's al bekeken, en ze zijn super. Het ziet er echt super uit. Mirre van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van. Juut, knuf voor jou. groetjes sandra