Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bibi2009

bibi2009 Niet meer actief

hallo dames

ik ben een maart mama van 2008
    nu ben ik op zoek naar kleding voor een jongen maat 92-98
    het liefst merk kleding
    als u wat te koop heeft wilt u de foto dan mailen naar fampelser@hotmail.com

2. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Mirre gefeliciteerd met je verjaardag!

Rest van de Guppies ook proficiat!!!

3. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Juut hele dikke knuf voor jou meid....

anniek die mannen ook af en toe.....pfffff

4. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Mirre van harte gefeliciteerd met je verjaardag!

Zo, hoef niet terug naar de bekkenbodemfysio, problem solved ;)

5. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Had trouwens vandaag bij Zeeman goed 'ingepakt' lol. Tas vol voor 5 euro. Heb wat voor Justin, evt wat voor Tessa en Mark als het niet doorverkocht word. Dat is leuk shoppen joh!!

6. lidia

lidia Fanatiek lid

zoo daar ben ik eindelijk;)

mirre,, van harte gefeliciteerd met je verjaardag, heb je het leuk gehad en verwend??
    Lidwina, Didier, jade en rune, fijne dag gewenst/gehad.

anniek,, balen meis van de pijn, hopelijk helpt therapie een beetje.

san,, werkse en als er iets is we zijn er hé!! dikke knuf.

pff hier een onrustige nacht gehad, want elise was gisteren avond hystirisch wakker geworden en niet te troosten, na de fles een hele golf melk met slijm terug dus dat zat niet lekker denk ik,maar daarna was ik steeds wakker omdat ik steeds iets dacht te horen...
    en vanmorgen zat mevrouwtje zo onder de St***D dat ik met haar ben gaan douche om 6.00:$ pff ga er vroeg in vandaag..

welterusten alvast en tot morgen

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen. allereerst bedankt voor de felicitaties. patricica, jij had het blauw onthouden! vond ze erg leuk! ze heeft ze allemaal gelezen. vroeg vanmorgen nog of er meer waren:). bedankt. nu moeten we weg. ligt hier weer sneeuw. hoop neit te veel rommel onderweg. vandaag de messiah, heb er zin in!

mommie, alles oke?

8. goede morgen

ff teken van leven hier,vanmorgen was t half 6 youri had in zn ben overgegeven en nu al 6x en dan gewoon wat slijm met gal zo zielig helemaal versuft.
    en nu hoorde ik dat mn moeder t ook heeft vanaf vanmorgen half 5.

fijne dag allemaal.

groetjes krullie

9. Bibi

Ik heb zo eens gekeken maar youri heeft in veel dingen die maat zelf ook nog.

groetjes krullie

10. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen allemaal

Hier gebroken. Pfff snap nu hoe jullie gebroken nachten voelen.
    Ik om 23.30 thuis en naar bed, maar daar werd indy wakker van. Uiteindelijk na alles geprobeerd te hebben, ging ze na een boterham om 2.45 uur pas slapen. Heb nu hoofdpijn....

Vanmiddag een thema middag op het werk, en daarna uiteten met alle collega;s. Indy slaapt bij oma, want morgen foto's maken voor het geboortekaartje van de oppas.

Anniek, heb dus weer een flitser.........dus hoor wel wanneer je wil komen. Even een vraagje. Als jij voor iemand een taart maakt wat vraag je dan? Iemand hier in de buurt wil een winnie the pooh taart maken voor indy's verjaardag. Vroeg me alleen af wat dan een normale prijs is...

Miranda, hoe gaat het? Moe van het infuus?

Lidia, dank je. Heb jij vannacht een beetje bij kunnen slapen.

Juut, hoe is het?

Carla, nog vergeten te zeggen, maar wat een lieve foto's van dinja en kyra...

Patricia, fijn dat je niet meer naar de bekkentherapeut hoeft, en nog fijner dat het probleem opgelost is....

Lidwina, heeeeeel veel plezier.

Esther, hopelijk gaat het snel beter met Youri. Zo sneu als ze ziek zijn he.

Nou ga zo proberen foto's te maken voor de uitnodiging.

Sorry als ik iemand vergeten ben.
    groetjes sandra

11. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen

@ Sandra -> knuf! Is niet gek dat je nu hoofdpijn had. Eerst werken en daarna een slapeloze Indy!

@ Lidwina -> veel plezier!

@ Bibi -> hier draagt meneertje nog altijd 92/98!

@ Lidia -> heerlijk wakker worden zo :D Balen hoor... Hopelijk heeft ze vandaag nergens last van

@ Patricia -> wat fijn dat het probleem opgelost is! En het niet roken ook goed verloopt, toppie! Nu nog ingeroosterd worden ;)

Hier de remicade overleefd. Alleen door de moeheid van de carnaval letterlijk geslapen steeds tot vanochtend. Plus toen de remicade afgelopen was en ik de tijd zag heb ik ze vriendelijk bedankt. Veel te snel ingelopen, terwijl er gemeld staat dat het niet te snel mag inlopen omdat ik er hoofdpijn van krijg. Reactie was; ow, sorry heb ik niet gelezen... Bedankt! Vooral als ik slaap even wakker maken of in het dossier lezen! Dus nu knallende hoofdpijn...

12. lidia

lidia Fanatiek lid

even een kort berichtje want hier ook een dip,, vandaag z'n dag dat alles mis gaat en voel me niet lekker, erg emo vandaag.

net bij de anestesist geweest controle voor volgende week als ik onder het mes ga,, zie er toch wel tegen op.
    pff sorry voor dit ego bericht. tot later

13. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ach Lidia, knuf van hier!!

Ik zit ziek thuis. Had eergisteren al buikkramp. Gisteravond na het eten begon ik misselijk te worden en dat is nu nog steeds, blg. Heb net een kopje thee gehad, het idee aan iets eten staat me teveel tegen nu.

14. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hier weer even rrn berichtje van mij. Hier gaat alles redelijk. We hebben besloten deze vakantie nog even lekker veel leuke dingen te doen, om al die negatieve gedachtes tegen te gaan. En dat werkt wel een beetje!
    Gister nr ballorig geweest, vanmorgen gaan ontbijten in de stad met zn viertjes, en morgen gaan we lekker nr t pannekoekenhuis! Lekker geld over de balk :)
    Keukentje heb ik teruggestuurd, en krijg geld terug dus dat was ook goed nieuws. Gaan nu geen houten meer kopen, is in verhouding toch wel heel erg duur.

Patries beterschap! Rot dat je niet lekker bent! Is Justin wel een beetje rustig?

Calra joehooeee vlgns mij al lang niks meer gelezen van je!

Lidia vlgns mij zit je af en toe in dezelfde (depri)schuit als ik..
    heel veel sterkte meid en tik hier of pb gewoon even een verhaal, kan goed doen he! het is gewoon allemaal even erg zwaar, maar het gaat weer voorbij! lekker huilen, en als vin styraks thuiskomt gewoon even nr boven vertrekken en iets voor jezelf doen!

Miranda sohee dat vind ik wel een hele grove fout zeg! beterschap met de hoofdpijn!

Sandra jee dat is niet normaal joh! Bah! Hopelijk was dit maar een eenmalige actie. En wel even foto's showen he!

Lidwina hele veel plezier, geniet van deze daagjes!

Krullie beterschap voor youri hoor! Hopelijk voelt ie zich snel wat fitter

15. en nu voel ik me niet zo fitjes hopelijk worden we niet ziekjes!!

groetjesss

16. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Even vlug:

Heb al 2 dagen erge hoofdpijn, dus even niet zo actief hier.
    Kyra eet nu al meer dan een week HEEL ERG slecht...pfff erg vervelend al proberen we er geen drama van te maken(maar ze kan het gewoon niet hebben, ze is al zo mager).
    Dinja besloot gisteravond dat ze ook haar laatste fles niet wilde, dus maar in bed gelegd op hoop van zegen. Ze werd helaas om 3.30 ur wakker en had honger. Daarma gelukkig nog geslapen van 4 tot half 9.
    Vanavond pannekoeken eten bij ons pap en mam dus hoef ik iig nergens voor te zorgen.

Knuf voor iedereen die hem nodig heeft.

17. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    zo terug van het rondje zkh
    mam naar reumatoloog daarna ikke {was blij adt mam mee was} daarna flink bloed mogen afgeven en nog röntgenfoto's maken. Daara og naar retailpark voo rmijn en kyana's verjaardag {niets gekocht} en nu knallende koppijn dus zo maar een paratje want vanaaf nog werken.

Sandra
    ligt aan de grote en hoe hij eruit gaat zien maw hoeveel grondstoffen ervoor nodig zijn. Ik maak niet zo snel voor veel mensen en ben altijd van de zachte prijzen. Als ik naar de tijd ga kijken dat je ermee bezig bent kun je wel een uurtje of 4/5 minstens tellen. Een gemiddelde taart denk ik dat een euro of 25?? ze tellen op het forum zo rond de 1.50/1.60 p.p
    En ik ga vanavond of morgen even kijken wanneer we komen voor foto's {heb er nu al zin in ;) }
    doen we savonds/namiddag of weekend?

juut
    wat fijn opgelost met het keukentje, super!
    en idd genieten verdorie! juut dagjes maken ;)

zo ff verde rhiero

18. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Anniek ook al hoofdpijn...balen zeg..
    Jullie een voorkeur waar we de 28e naartoe gaan?

19. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    kuuroordje dan maar? hahaha
    of lekker mallorca?

uhm denk denk denk... neuh maakt me niet uit. Denk binnenspeeltuin ergens he of heb je nog meer leuke ideeën?

20. lidia

lidia Fanatiek lid

bedankt voor de knuffels,, vanmiddag lekker naar mijn mams geweest en daar even onder de zonnebank, straks nog even in de sauna en zaterdag wil ik naar de kapper:D en dan s'avonds eten met oud collegaatje

juut,, ja dat denk ik soms ook:(, en bedankt voor je knuf.
    goed dat jullie ook leuke dingen doen in de vak is erg belangrijk :). en fijn dat het keuekntje terug kon.

anniek,, zo dus weer door de molen gehaald? wel fijn hé dat je mams mee was,

miranda,, jee wat een @#% daar zeg, hoe gaat hjet nu met je hoofd?

sandra,, ga je zelf taart maken??

marijke,, hoe gaat het met de poes??

weet het even niet meer:) ga zo lekker de sauna in als Damian slaapt. morgen werken dus er ook vroeg in straks. tot morgen

Deel Deze Pagina