Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Heerlijk Lidia de sauna in. Lekker ontspannen!

Vandaag op pad geweest voor een nieuwe autostoel voor Stijn. We hebben de maxi cosi rodi gekocht. Renske gelijk een stukje rond gereden in haar "nieuwe" stoel (de oude stoel van Stijn). Dat meisje moest toch lachen dat ze nu in een andere stoel zat. Zo grappig.
    Met de poes gaat het best goed. Ze loopt best al behendig rond. Vind het alleen zelf echt een naar gezicht. Ik hoop dat d'r haartjes snel teruggroeien, dan valt die plek minder op.
    Nu nog op zoek naar een fietsje voor Stijn..Tjeetje zeg wat gaat er een geld doorheen de laatste tijd!

2. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Hallo dames!

@ Marijke -> zo vliegt het geld idd eruit pff! En arme poes... Gelukkig al iets aan de betere hand!

@ Anniek -> waarvoor de foto's en bloed eigenlijk? Gewoon controle? Wel fijn dat mams mee was!

@ Lidia -> wat een verwennerij voor jezelf! Geniet er maar van!

Mijn hoofdpijn? Het gaat. Met paracetamol goed te doen gelukkig ;)

3. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedeavond allemaal.

Hier net terug van het etentje met collega's. Was wel gezellig. Indy is bij mijn ouders, dus kan morgen lekker uitslapen (tot een uur of 8). Morgen vroeg foto's maken voor het kaartje en morgenmiddag naar plop.

Anniek, maakt me niet uit, wat is voor jou handig?
    En wat raad jij aan als vulling voor een (kinder)feest. Het is iemand waar ik foto's voor gemaakt heb (en die me veel klanten opgeleverd heeft). Ze vraagt 1,- p.p, maar doet het pas sinds kort.....

Miranda, fijn dat de hoofdpijn goed te doen is. Kun je me één deze dagen helpen met het geboortekaartje?
    Pb je anders nog wel.

juut, fijn dat jullie leuke dingen doen deze dagen. Lekker ff zo ontspannen mogelijk is goed.

Lidia, ook een dikke knuffel voor jou. kan me voorstellen dat je tegen de operatie opziet. En emo hoort er ook een beetje bij, en dan slaapgebrek. Valt allemaal niet mee.

Sorry voor de rest weet ik het niet meer.
    Duik zo mijn bedje in.
    groetjes sandra

4. Miranda, wat een leuke foto's van de carnaval op je hyves.Mooie hoor jullie kostuums.

Ik ga naar bed. Moeeeeee.

trusten

5. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Trusten allemaal, ik zoek ook mn bedje op!

6. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    pff hier gewerkt ben dood en dood op, voel me niet lekker {heb weer eens buikpijn en ben weer aan de dunne jummie!}

miranda
    bloed en foto's omdat ik zo mega veel last heb en omdat we twijfelen of het "alleen" fibro is. Over 3 wkn moet ik terug en krijg ik de uitslag, ze hebben 5 buisjes gejat dus we zullen zien.

lidia
    rustig aan meid! komt goed.

Marijke
    ja zo gaan de centjes hard e pff deze maand hier ook al.

sandra
    1 euro is niet teveel voor iemand die het nog niet zo lang doet althans, ligt er ook aan hoe het eruit ziet maar de grondstoffen zijn gewoon best duur. 1 potje kleurstof kost bijvoorbeeld 2.25 {uit mijn blotehoofd} 1 pak foundant {genoeg voor 1 taart ongeveer} kost 6 euro dan de moskovich en de vulling nog.
    wbt de vulling... Ik zou niet voor slagroom gaan, slagroo bestaat uit water en water doet foundant smelten {zal de persoon in kwetsie misschien niet eens weten} Ik weet niet wat zij zelf normaal vult maar ik ben een verwend nest en zou dus ook niet voor botercreme gaan, dit kan alleen een echte bakker maken omdat je daar de juiste tempraturen voor moet hebben {ik krijg alstijd suikerklonten erin hahahha} en die poederrommel is echt zo lekker niet. Kortom, vraag aan haar wat ze erin zou willen doen ik zou gaan voor een vulling van bijvoorbeeld chocolademouse oid, kijk mar eens wat Indy lekker vind.

Ik ga van de week ook weer beginnen met mijn taart en de vulling gaan dit keer chocolademouse met marshmellows worden denk ik... {alhoewel ik de marsmouse of bonbonblocvulling ook wel lekker vind klinken...}

Heb voor devin soort van pyama papje gekocht {vanaf 6 mnd maja} hopen dat dat eens goed verzadigd.... ben benieuwd...
    en nu 4 DAGEN VRIJ! JOEPIE

7. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    hey dames!
    lang heel lang heb ik jullie verwaarloosd.. schaamschaam :)

Vanaf nu ga ik weer proberen jullie bij te houden8) ik doe mijn best:)

Aan deze kant van de computer gaat t allemaal z'n gangetje.. Mijn moeder is 4 januari jl overleden aan de gevolgen van leverkanker. Erg klote allemaal maar we moeten door..
    Crematie was erg mooi, heel veel mensen aanwezig en van 2 mensen kan ik me nog goed herinneren dat ze er waren.. Amber en Kevin.. Kevin was de hele week (en zo veel mogelijk de week erna) bij me, en Amber steunde (steunt moet ik eigenlijk zeggen) me vanuit almere en op het moment supreme was ze er..
    HEERLIJK om zo'n vriendin te hebben..

Eigenlijk ben ik meteen erna (de week na de crematie) weer naar school gegaan, had tentamenweek en moest en zou ze halen. Nou het resultaat valt nog mee. Heb 3 onvoldoendes van de 8. Heb het nog best goed gedaan dus:p

Morgen nog even 1 les (van 11 tot 13) en dan heb ik een week vakantie.
    Ook wordt morgen de praktijk van mijn moeder officieel verkocht (duurde erg lang voordat we het bewijs van erfrecht binnen hadden...)

hoe is het met jullie allemaal???

knuf!

8. hardloper

hardloper Niet meer actief

floor, ik zat nog aan je te denken. hoe gaat het verder? fijn dat je op kevin en amber kan terug valllen. tis niet niets wat er is gebeurt. wat onwijs knap trouwens dat je maar drie onvoldoendes hebt gehaald. en die kan je nogmaals inhalen? en raar dat de erfrechten zo lang duren, maar aan de andere kant heb ik daar geen verstand van. lekker dat dat door kan nu, dan kan je makkelijker dingen afsluiten. knuf

judith, fijn dat het keukentje terug kan.
    lidia, niet tegen op zien, is een kleine operatie, die zelf is zo gebeurt en valt alles mee

sorry, moet weg, requiem wacht. gister erg leuk! tot morgen!

9. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    guppie,
    die onvoldoendes kan ik nog herkansen ja.. ga ik ook wel doen hoor:D ik ga ze gewoon halen geen gezeik;)
    heb vannacht nog liggen nadenken over het verkopen van die praktijk, het is nu bijna 2 maanden geleden dat ze is overleden en toch voelt dit erg defenitief. Ik weet dat ze nooit meer terug zal komen, en toch vind ik het een raar idee.. Dat ding is ruim 25 jaar van ons geweest, en nu is het van een ander..

anyway, ik moet om 11 uur op school zijn dus ga me nu maar eens opmaken.. spullen bij elkaar pakken.. pff heb geen zin!
    vanaaf werken, daarna slapen en morgen weer werken.. dan zondag EINDELIJK weer amber zien:D

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen!

@ Floor -> wat fijn om van je te horen! Het is ook niet niks wat er gebeurt is, maar wel heel fijn dat je heel veel steun had! Dat is heel belangrijk. En kan me voorstellen dat het niet makkelijk is om iets te verkopen wat al zolang van jullie was... En het je tentamen, toch netjes hoor!

@ Sandra -> zeker! Leuk, ik hoor het dan wel van je ;)

@ Marijke -> dankjewel voor het compliment :D Alleen gaat die jurk nooit meer aan. Comfortabel zat die absoluut niet!

@ Anniek -> Oei! Wanneer krijg je de uitslag? En weet je ook al waar ze aan dachten?

Hier lekker uitgeslapen tot half 10. Zometeen maar eerst even douchen, aankleden en vanmiddag komt mijn vriendje ;)

11. goede morgen

ff vlug n reactie vanuit hier youri en ik zijn beide goed ziek overgeven en slapen meer niet vandaag gelukkig iets je beterder..

tot......

groetjesss

12. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Hier ook nog ziekjes, misselijk maar net niet zo misselijk dat ik moet overgeven (GELUKKIG).

floor, vind t knap van je dat je dan toch nog zoveel voldoendes hebt gehaald. En heerlijk is dat, dat je kunt terugvallen op je 'dinnetje'.

zou iemand van mp langskomen, nou die heb ik nog niet gezien.. pfffff word daar zo loof van he.

13. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    patries,
    wat rot dat je je zo ziek voelt, maar fijn dat je niet zo misselijk bent... hoop dat je je snel beter voelt!

14. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    Knuff aan allen die ziek zijn!

Hier vandaag voor het eerst naar de gyn geweest.
    Heb er wel 3 uur gezeten pffff ben bekaf!

Had om half 10 een afspraak. kom ik daar aan om 10 voor half. Vraagt ze of ik al een CTG heb laten maken :(
    Nee, wist niet dat dat moest. Schijnbaar moet dat de eerste keer als je daar komt.
    Dus ik naar boven. Eerst half uur wachte. 3 kwartier aan de CTG.
    Naderhand bleek dat wel goed uit te komen want mijn gyn zat nog vast in de o.k
    Dus had sowieso moeten wachten.

Toen weer naar beneden. Gelukkig binnen een kwartier aan de beurt.

Errug aardige man die uitgebreid de tijd voor me nam ondanks dat ie wel 2 uur uitliep.

Alles is goed met de kleine. Echo gehad. Word nu al geschat op 3,6 kilo :$
    Mede dankzij zijn grote ( en dat ik zo klein ben ) maar ook omdat ik moet bevallen aan een a.b infuus ( vanwege de GBS bacterie ) word ik in de eerste week van maart ingeleid.

Volgende week vrijdag nog controle. Dan gaan ze inwendig onderzoeken of er al iets gaande is en dan word afspraak gemaakt voor die volgende week.

Dus nog maar 1 week geduld en dan is ons beebje er al :D
    Wel spannend hoor

Maar goed. ben echt doodop van zo'n hele ochtend door het ziekenhuis te lopen. pff
    Gelukkig had ik mijn schoonouders bij me die Erik bezig hielden. En gelukkig was er overal heeeel leuk speelgoed waar Erik mee kon spelen. Maar op het laatst had ie het ook wel gehad hoor.
    We waren om 9 uur in het ziekenhuis en pas om 12 uur stonden we weer buiten.

Zit ik net dit berichtje te typen, valt Erik mega hard op zijn achterhoofd :$
    Meteen hard huilen maar hij is nu echt totaal van de kaart. Bleek en wil alleen maar liggen. Heb de dokter gebeld. Ze denken dat het best meevalt maar voor de komende 24 uur moeten we hem om de 2 - 3 uur wekken.
    Jeetje, ben me rot geschrokken zeg! Hoop dat ie snel weer bijtrekt.
    Vreselijk om zo'n slap bleek ventje op de bank te zien liggen :(

15. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Zo erg rustig hier geweest vandaag! Vandaag heb ik weer een dagje gewerkt, ging allemaal prima. Hebben rolbiscuit gemaakt met de kids. Leuk om te doen, smaakte wel zoet maar we waren helemaal blij dat het gelukt was (mn collega en ik zijn niet van die keukenprinsessen haha)

Rol zal zo wel thuiskomen met de kindjes, was even langs zijn moeder gegaan. Gek om in een leeg huis te zitten vind ik.

o daar komen ze

alleen even dikke knuf voor hedwig wat sneu dat erikje zo hard viel! hopelijk valt de schade mee! en tuurlijk schrik je je rot!
    en oei wat spannend vlgd week weer een beebje erbij hier bij de club! ik heb er al zin in ;) fijn dat de gyn zo aardig was en de tijd nam. wel lang hoor in het ziekenhuis!

beterschap voor de zieken en hallo floor!

16. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    @ Hedwig -> wat fijn dat je nu niet zolang hoeft te wachten als bij Erik. Kan me nog heel goed herinneren hoelang het toen voor je duurde ;) En arme Erik, hoe is het nu met hem?

@ Judith -> lekker! En fijn dat het gelukt was :D

Hier visite, zometeen Joris in bedje en dan lekker een filmpje opzetten!

17. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Nu noodgedwongen op de laptop want mn compie is stuk. Dit is nog makkelijk te doen, alleen het gamen is dan weer waardeloos. Maar dan kunnen ze eindelijk van me winnen een x lol.

Hier niet meer ziekjes/misselijk. Gaat allemaal weer prima.

Ach arme Erik, hopelijk valt het mee! En gelukkig was het nog te doen in t ziekenhuis, sjeetje zo lang joh!:$ maar wel goed dat ze daarna nog de tijd voor je namen. Mag ook wel toch?

Trusten allen!

18. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Weesp
    arme erik.. hoe voelt hij zich vandaag??

nu werken, gister ziekgemeld, moe hoofdpijn.. vanaaf weer vroeg mijn nestje in, morgen naar amber:D en dan maandag weer school.. OH NEE heb VAKANTIE:D jeuh:D bijna vergeten.. jeetje wat ga ik allemaal doen?.. huiswerk maken:(

klopt t dat er minder gepraat word hier? ben gewend dat jullie per dag minimaal 10 pagina's vollullen;)

19. Mamzie

Mamzie VIP lid

29 jun 2006
    7.318
    0
    0
    prov. Groningen
    mogge dames,

Nou met Erik is alles weer goed hoor. HEeft alleen wel flinke hoofdpijn!
    Gisteravond was ie al in orde. Hij ging opeens zitten en zei : klaar, helemaal over!
    En stond op en ging spelen ( om vervolgens een beker drinken over tafel te gooien en er vandoor te gaan met mijn keukenrol die vervolgens door de hele kamer lag zucht ) Dus hij was weer helemaal beter hihihi

Ik ben echt gebroken. Pffff veel te druk geweest gisteren. Vanacht veel pijn gehad.
    En vandaag nog steeds druk. Boodschappen doen, schoonma is jarig.

@Patries : balen dat je pc stuk is zeg :( Fijn dat je niet meer misselijk bent!

20. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Goedemorgen

Hier slecht geslapen. Waardoor? Geen idee... Dus ik was er ook al heel vroeg uit!

@ Hedwig -> fijn dat het boefje weer bijna de oude is! Succes vandaag en gefeliciteerd met je schoonma... Maarre, wat niet gaat, gaat niet hé, want je bent nu al gebroken ;)

@ Patricia -> fijn, misselijkheid over. Wel balen van je pc

@ Floor -> werk ze! En idd met momenten is het heel rustig hiero! En lekker vakantie, wel minder natuurlijk van het huiswerk.

Hier vanmiddag verjaardag (stiefbroertje is jarig, is vandaag 7 geworden). Vanavond word Jorisje geknipt... Hier dus ook een druk dagje...

Deel Deze Pagina