Goeie morgen allemaal, Floor leuk dat je er weer bent! Gelukkig dat het met Erik goed gaat! Miranda balen dat je slecht geslapen hebt. Hier drinkt Dinja de laatse 4 dagen heel erg slecht. Ze heeft zelfs een dag gehad dat ze maar 1 fles heeft gedronken en de rest van de dag niks, alleen wel fruit en groente....Gisteren ook maar weer 2 flessen, 1 'samorgens en 1 's avonds voor ze ging slapen....is toch nog wel erg vroeg om maar 2 flessen te geven of niet???? Zit nu toch echt een tandje aan te komen vermoed ik, want ze heeft ook al dagen flinke vieze dunne poepbroeken en vuurrode wangen...
goede morgen niks gelezen en gelukkig hier weer aan de betere kan lekker boterhammeke gegeten gisteren voor t 1st en t blijft er goed in bij youri gelukkig ook! dus t gaat de goeie kant heen.. ben dr snel weer om beetje meer op iedereen te reageren..
morgen... we komen net van boven,devin wordt snachts nog steeds wakker maar slaapt daarna weer. vandaag weer vanalles aanmodderen en beginnen met de taarten allemaal. gisteren zat ik weer aardig in de put door mail van leidinggevende, vraag me af wanneer ze nu eens écht luisterd! ik kan alles 100 keer herhalen en dan nog zegt ze het niet te weten enzo pff wordt er beetje gek van! Voel me dan opeens echte en mislukkeling enzo, maar biggens heeft me goed getroost {John probeerd dat dan ook hoor, hij doet kei ze best maar tis anders, big zegt niks maar doet gewoon...} naja klinkt gek misschien. Ben lekker blauw weer van dat bloedprikken, bah! carla klein monstertje van jou! mm en 2 flessen, tja misschien wel vroeg maar dinja is overal vroeg mee! krijgt ze al stukkies boterham? Devin drinkt de flessen ook slecht nu... ;aat er steeds wat in maja zal wel goed komen! en als ik jou was en je merkt dat dinja het er goed op doet... komt goed meid! big staat aan de deur te krassen...
Het stoppen met roken gaat eigenlijk van n leien dakje nu.. misschien word t nog moeilijker? ik weet t niet. Maar als t zo blijft, teken ik daarvoor.
Anniek ze krijgt idd om 12 uur al eem bammetje, nou ja een stukje want meer hoeft ze nog niet! Vanmorgen om half 7 had ze 150cc gedronken en net wilde ze weer helemaal niks....Wel alweer 3 poepbroeken vandaag dus helemaal lekker is ze niet... en we hebben een weekje weggeboekt in de zomervakantie! Gewoon lekker in eigen land blijven we een keer!
Heerlijk Carla, een weekje weg in eigen lang. Niks mis mee. En waar ga je naar toe? Vannacht een hele slechte nacht gehad. Renske slaapt meestal heel goed. Die leg je om 18.30 in bed en hoor je niet meer tot 08.00 uur. Behalve vannacht..Ik heb het ieder uur zien worden. Alleen van 5 tot 7 sliep ze "door". pff vermoeiend! Geen idee wat er aan de hand is?? Straks op pad voor een fiets voor Stijn.
veel goede verhalen over gehoord over de Roompot vakanties. Moet niet eens ongesteld worden, maar ik heb toch een trek in chocolade!!!
carla kamperland is best leuk! wij zijn ooit in de andere geweest,,, ow er gaat er hier een onderuit...
net een taart gemaakt heb nu zoooooonn pin in vingers en pols pff! zometeen ff soep mkn. zal straks ff spammen. carla wat graapig trouwens he die kleine dinja alweer aant fruit. heb zin in de 28e! marijke fiets gescoord? hoest nu met renske? heb je nog intresse in meer kleertjes, heb o.a. nog een heeeelll gaaf vingino jurkje {in zeer gede staat} ik hoor het wel.
carla, oeh heerlijk,vakantie boeken.. lekker wegdromen he?? hier net thuis, klaar met werken, collegaatje kwam nog langs.. die heeft 2 weken geleden eenn hersenbloeding gehad en mocht nu al uit het ziekenhuis.. en ze kon ons natuurlijk niet missen (lees: de hond van mijn baas) was wel schrikken toen ik dat hoorde.. natuurlijk 4 jan mijn moeder overleden, zij 3 weken erna een hersenbloeding de dag erna mijn opa in het ziekenhuis met een zware longontsteking.. ik had echt het gevoel dat iedereen om me heen t ziekenhuis in ging of dood zou gaan.. erg dramatisch allemaal en vond ook na 5 minuten chagrijnig te zijn dat ik gewoon moest gaan doen en op moest houden met zielig zijn.. hihi ik hoorde het mijn moeder bijna letterlijk zeggen.. hihi misschien is ze er toch nog wel bij een beetje.. weet t niet, soms s nachts het idee dat ze er nog wel is... best eng ook wel.. hihi alles wat ik doe zou zij dan kunnen zien nu VAKANTIE
Vandaag een dagje rustig aan, wat boodschappen gedaan, heel snel even de stad in geweest. En vanavond zijn we lekker gaan eten in een pannekoekenhuis hier in de buurt. Het was zo leuk! Ik ben helemaal enthousiast ervan. We hadden mooi plekje voor t raam, dus seth kon lekker nr buiten kijken. Zo leuk om te zien hoe hij geniet van auto's, vrachtwagens en hij ging bijna uit zn dak toen er een bus voor de deur stopte haha. Oude dametjes aan een tafeltje verderop zaten helemaal mee te genieten, en zeiden dat het een lekker joch was...altijd leuk Bij de kinderpoffertjes/pannekoeken krijg je daar muntjes, en daar heb je een winkeltje, waar ze dan een klein cadeautje uit kunnen zoeken. Echt wel leuk hoor, allemaal prullen maar yara was heel gelukkig met een kapperssetje met spiegel, lippenstift en kammetjes. Ze hebben allebei ook hartstikke goed gegeten. al met al een heel geslaagd uitstapje! floor lekker dat je nu vakantie hebt! en fijn dat je nog een beetje het gevoel hebt dat je moeder soms bij je is, helemala niet eng toch? lekker juist! lidwina lekker gezongen? de hoge nootjes gehaald? kinderen leuk gelogeerd? marijke gewoon lekker eten hoor! anniek o leuk! ben zo benieuwd! wil m zien! balen van de pijn meid! carla ook heerlijk hoor, weekje zeeland! alvast duimen voor mooi weer! krullie fijn dat het weer beter gaat! sandra hoe gata het daar? marian waar blijven de foto;s van de 3e verjaardagsparty?
Hallo allemaal, Hier ook even een berichtje van mij. Hele slechte dagen gehad, maar nu gaat het beter. Merk echt dat ik niks kan hebben. Voor de shoot gisteren werkte de flitser niet, ik snel naar de winkel voor baterij voor ontvanger, zat de winkel er niet. Stond gewoon te janken in het winkelcentrum. Uiteindelijk maar met kabel gefotografeerd, ging redelijk maar niet zoals ik hoopte. Heel de nacht wakker gelegen voor het geboorte kaartje (echt de laatste keer dat ik dat doe zo met letters/naam). Toen ik wakker werd (indy gelukkig doorgeslapen vannacht) had ik een mail van miranda. Super, want miranda had het even zo in elkaar geflanst (super knap). Nog een kleine aanpassing en de oppas was nu al heeeeeeeeeeeeel tevreden. Merk dat het rust geeft, maakte me er druk om. Nu vanavond aan de achterkant beginnen, maar dat moet wel lukken denk ik. Juut, lekker dagje gehad zo te lezen. Fijn dat je weer wat positiever klinkt. Welke dagen gaat yara naar de psz, stuur ik je wat datums voor in maart. Floor, fijn dat je er weer bent. En nu lekker vakantie. Hedwig, hoe is het met eric? Nog hoofdpijn? Carla vakantie geboekt....lekker hoor. Anniek, hoe is de taart geworden? Ben benieuwd. Denk denk.... Lidia, hoe is het met jou. De emoties beetje onder controle of niet? Knuf voor jou.... Patricia, en esther weer wat beter? Verder weet ik het niet meer. groetjes sandra
Oh anniek, even een vraagje. De tekens van het geboortekaartje, zou je me die willen sturen als je ze nog hebt. Heb alweer lang gezocht vanmiddag, maar krijg ze niet gevonden. groetjes sandra
sandra, fijn dat je je iets beter voelt.. wel klote dat je flitser niet meewerkte en ook de winkel niet.. soms heb je van die dagen..
san volgens mij doet het weer dat want ik voel me ook meer dan shit de laatste dagen! knuff van hier ik kom op msn en er komt nu spammmm