Maart 2007 mama's - deel 2

Discussie in 'De mama's' gestart door juut26, 21 jan 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    het taartje van toen straks, ben eigenlijk niet helemaal tevreden, vind het wat saai geworden eigenlijk. Wilde het jurkje roze doen maar bedacht me dat ik het rood maakte en eigenlijk baal ik dat ik niet roze gedaan had maja

Gevuld met abrikozen jam en chocolademouse met marshmellows en afgestreken met wittechocoladebotercreme gemaakt door John {mmmmmm kwijl kwijl, kan ik dus echt niet!}
    Bekijk bijlage 53056

2. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oh anniek wat een heerlijke foto's zeg! wat zagen jullie er te gek uit met de hele family! zo ccol! en in je gezicht zie je dat je zoveel afgevallen bent! you go girl! en wat een pracht taartje, daar kun je geld mee verdienenm meid, je doet t zo mooi en nauwkeurig!
    jaja deze lading complimenten is voor jou :)
    dus neem ze maar in ontvangst want ze zijn dik verdiend! te gek om te zien! (en o o stoute devin..vind jij ook dat jongetjes stouter zijn dan meisjes (en kroeliger)

sandra dikke knuffel voor jou. heb het zo met je te doen. kreeg gewoon kippevel toen ik las over je tranen in het winkelcentrum (zo herkenbaar ook)
    Gelukkig nu weer iets beter, en hulp van onze lieve miran, ben blij voor je. vanavond een beetje gelukt? ga nu maar nr bed he!

weltrusten!

3. mooie foto's Anniek, wat ben je toch crea met die taarten. Ik vind de taart er erg mooi uit zien.

Juut, klinkt als een geslaagd dagje. Leuk he zo;n pannekoekenrestaurant.

ik ga ook lekker vroeg m;n bed in. trusten!

4. hardloper

hardloper Niet meer actief

#744 hardloper, 21 feb 2010
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 feb 2010
    goedemorgen

anniek, wat kijkt je kleine man heerlijk ontdeugend dat ie de plant te pakken heeft! geweldig. mooie taart en leuke fotos! (had john ook een roze broek?)

judith, lekker zo'n ontspannen avondje weg. wat is het heerlijk dat je zo kan genieten van die kleine dingen he.

floor, kan best dat je het gevoel hebt dat je moeder er nog is. ze is toch ook een stukje van jou. en dat meekijken, dat ken ik. ik was vroeger altijd huiverig dat er geesten mee onder de douche waren;) (was wat kleiner he, dan is dat nog erg) maar nu lekker genieten van je vakantie.

sandra, dat is rot zeg, sta je daar met je flitser:( maar kaartje gelukt. en echt maar neit meer doen. zo veel stress is niet goed, dan gaat de lol van het fotograferen eraf:)

mommie?

verder hier wel goed. heerlijk gezongen. alle nootjes gehaald (zelfs de bes:D) ondanks mijn keelperikelen. (bijna over:$ mede dank zij ab denk ik dan) vandaag maar even rustig aan doen en nog twee tekeningen maken. schiet niet echt op deze week:)

5. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    Hello!
    Hier zelf nogal belabberd geslapen, kindjes goed, zelfs yara heeft niet geroepen. Had haar gister toch beetje streng toegesproken, want ze riep de laatste tijd vaak om ieder klein dingetje. En nu zelfs niet om te plassen haha.
    Seth was 630 wakker en yara net, dus dat is wel oke. Ga zo eens boterhammen maken.

Lidwina fijn dat het zo geslaagd was! En tekeningen? Vertel!

Marijke hoe heeft renske vannacht geslapen?

Carla hoe was de nacht bij jullie? en hoe gaat het nu met het drinken van dinja?

Sandra yara gaat op ma en do ochtend nr de psz, ik werk om de woe ochtend en de vrijdag.

6. juut26

juut26 Fanatiek lid

28 apr 2007
    4.862
    0
    0
    Roosendaal
    oja san en ik hou je scrapsite goed bij, vind het zo leuk, maar je loopt er wel eentje achter he!

7. hardloper

hardloper Niet meer actief

goedemorgen judith, ik maak tekeningen voor iemand voor een boekje. tenminste als ze lukken en zij ze goed genoeg vind:) maar een tekening kost behoorlijk tijd, dus moet er even voor zitten

8. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

Goedemorgen.

Hier was het 5.45 uur dag. wel wat vroeg, maar ja ben al blij dat het niet in de nacht was.

Hier ook rustig dagje. Straks komen mijn ouders ff op de koffie, en vanmiddag naar een 2e hands markt bij de scrapwinkel waar ik altijd kom. Dus daar gaan we even naar toe.
    Donderdag ga ik trouwens met mijn vriendin scrapshoppen in doorn. Heerlijk. Doen we zo'n 2 x per jaar. Heb er zin in

Lidwina, fijn dat je hebt genoten.

Juut, dank je. Herkenbaar he.

Anniek, wat een heerlijke foto's. Zal straks ook eens een foto van indy laten zien met carnaval.

Nou ga hier even wat opruimen, vaatwasser, enz.
    groetjes sandra

9. sandra1979

sandra1979 Fanatiek lid

juut, ja loop idd wat achter met erop zetten. Wie weet straks wel even tijd.....
    Indy gaat di mid en do ochtend. Maandag vaak therapie....Donderdagmiddag misschien of is dat voor yara te vermoeiend?

groetjes sandra

10. Carla1980

Carla1980 VIP lid

16 jul 2006
    5.833
    1
    0
    Lerares basisonderwijs
    Noord-Brabant
    Goeie moirgen allemaal,

Vannacht Dinja 1x wakker van 1.00 tot 1.45 en toen geslapen tot 7.15, dus een redelijke nacht...Drinken is nog een drama, hoewel ze net haar fles leeg had!

Sandra een hele dikke knuf voor jou meid...

Juut wat fijn dat het geslaagd was het pannekoekenhuis!

Anniek gave foto's en mooie taart hoor! Hier ook zin in de 28e!
    Wat vinden jullie van Dippie Doe? En hoe laat willen jullie gaan?

Lidwina wat leuk zeg tekeningen maken voor in een boekje!

11. Sandra, gezellig vanmidag lekker neuzen in de scrapwinkel.

Vanmorgen pas om 08.00 uur wakker, en zonder Stijn naat me...heerlijk relax. Renske gelukkig ook goed geslapen.

net geverfd met de kids. Renske zag er niet uit. Zal straks ff een foto plaatsen.

12. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    goede morgen...

hier ook een niet al te geweldige nacht beide kids zijn flink aan het hoeste.... Denk dat ik straks het pompje van devin maar weer moet gebruiken.

Juut
    :) ik werd helemaaal vrolijk van jou berichtje! Zo begint mijn ochtend super, heerlijk! heel erg bedankt!!!! :) :)
    Ik ben nu 9 kg afgevallen ongeveer maar heb een enorme baal week en besloten deze week {dus tot en met vandaag} niet echt te lijnen. Morgen weer met goede moed, op naar de volgende 10 ;)
    HIhi wat goed van Yara, hier is het ok ooit hoor dat geroep.
    En jongens... devin is nog geen echte kroeler maar wel heel fel en een koning jankerd hahaha nee ten opzichte van kyana huilt hij veel sneller en is het ook sneller ergens niet mee eens.

Lidwina
    wat leuk die tekeningen, en idd john had ook een roze broek ;)
    En pap had hetzelfde als john en me broer met zoon had hetzelfde als pap en john maar dan omgekeerd, dus roze blouse en witte broek.

marijke
    dankje :) had je nog een fietsje voor stijn?

carla
    ik zal eens ff op google zoeken.
    Hoelaat uhm dat maakt ons niet zoveel uit, devin krijgt om 10 en om 14 uur de fles dus daar ergens tussen in lijkt me het handigste... wat jullie?

nou vandaag aand e opruim en poets, vandaag is de serre en als het ff lukt de tuin aan de beurt {moeten we die andere week de trampoline neerzetten he} morgen en overmorgen heeft john vrij duszzz

13. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    De fietsjes!

14. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    De taart

15. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Nog een taart

16. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Blazen!

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Kampen
    Ook Bas had een leuke dag!

18. Leuke foto's marian, wat is Bas een droppie zeg!

Anniek, we hebben een fietsje. Er stond nog een tweede hand Loekie fietsen. Gewoon nog heel mooi. We hebben er alleen nieuwe zijwieltjes en een nieuwe bel op laten zetten.

19. poezj

poezj Lid

20 feb 2008
    82
    0
    0
    Student / verkoopmedewerkster
    Weesp
    Anniek, mooie taart en andere foto’s! erg crea en taart ziet er errug lekker uit!

Guppie, knap hoor, zingen.. bij mij klinkt het als een nachtegaal die verkouden is;)

Juut, minder nachtje, kindjes wel goed geslapen.. mhmm deze komende nacht misschien beter?

Sandra, gezellig joh je ouders overJ

Carla, fijn dat het een redelijke nacht was.. over dat drinken: is het erg dat ze weinig drinkt, of is het gewoon een fase?

Marian, schattig, die foto’s ook echt allebei een taart! Wauw! En natuurlijk nog gefeliciteerd! Beetje laat maar goed:p

Hier net klaar met dingen doen voor paps, nu ontbijten en naar amber.. heb er zin in! Vanaaf kev hier (hoop ik.. anders ik naar hem) en morgen weer uitslapen.. i love vakantie:D

20. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    leuke foto's marian
    dat lachje van kleine bas! zzzooo sweet

marijke
    das ideaal! supr

carla
    is dat ook leuk als het slecht weer is?
    welke bedoel je eigenlijk? cuijk of best?

Deel Deze Pagina