o ik ben bang dat ik straks nog de helft maar weet, maar goed.. vandaag een dagje gewerkt, was erg leuk en lekker gelachen met collega's. kindjes hadden het prima gedaan en konden vanavond lekker op tijd naar bed. roland is er al 2 ochtenden uit gegaan (!) dus dat gesprekje had wel even effect gelukkig. miran balen dat je zo vreselijk moe bent..dat is echt niet leuk.. marijke wat een grappig verhaal zeg, stijn met 3 jaar al naar school, stel je voor! patricia goed dat het gesprek prettig verliep! carla joehoe meid ik ben een beetje bezorgd om je joh..nou ja, nu iig lekker weekend weer. anniek hoe is het werken gegaan? en jee devin alweer in 68, dat is ongelofelijk! fenniet lief zeg dat noelle dat zag toen je uit de douche stapte! mamzie lekkere de eendjes weer van brood voorzien, aardig hoor! lidwina dat is zeker erg..het zit he de laatste tijd niet mee he, met de computer lidia heb je de uitslag al?
hoi dames, hier weer gewerkt, nu lekker weekend, wel weer meer pijn in knie dus hoop dinsdag op duidelijkheid bij de orthopeed. verder niet terug gelezen sorry maar ben heel gaar en ga zo mijn bed in. tot morgen allemaal.
Dames ik was jullie kwijt.......... zag dus nu net dat er een nieuw topic is geopened..... Heb nog niet de puf gehad om terug te lezen, sorry. Hier gaat het best goed. Het grootste verdriet is wel voorbij, ben elke dag een beetje gelukkiger met de keuze die we gemaakt hebben... Morgen krijgen we eidnelijk onze nieuwe auto!!!! Heb er zin in. Met de kids gaat het goed, alleen slapen nog steeds niet zo geweldig. Afgelopen nacht ging wel, Kyra heeft doorgeslapen tot 6.30 en Dinja alleen om 0.00 uur een kwartiertje wakker geweest. Verder is Dinja echt een super vrolijk kind, ze lacht echt bijna de hele dag! Kyra was vanmorgen erg verdrietig dat ik moest gaan werken...altijd zo sneu om dan zo weg te gaan. Op de psz doet ze het super goed sinds de kerstvakantie. Nou dat was ie wel weer. Spring hier weer in dames!
carla fijn dat het een plekje krijgt! nogmaals; ik vind het de perfectie keuze, knap hoor! En die dinja... devin doet het ook zo bah juut fijn gewerkt en gelukkig heeft het ff effect. ojuis gewerkt om 17 uur begonnen wat erg zwaar was en ook nog 1 bewoonster verzorgt maar pff, ik heb het volgehouden tot 9.15 uur en ben toen gegaan, ben echt helemaal op! Zal dinsdag wel op mijn kop krijgen.... maar ik kan er niks aan doen morgen gaat Devin naar mijn vriendin, en wij nachtrit! Zie er best een beetje tegenop... devin weg, pijn enzo... zucht en hij blijft de hele nacht weg.... naja hij heeft het goed daar want ze vechten altijd wie hem als eerste mag pakken, zijn lieve peettante! zo nu naar bed, hoop niet dat ik te erg moet piekeren dat ik op mijn kop ga krijgen door het werk en over morgen...
Anniek maak je niet druk, je doet wat je kunt.. Ow enne binnenspeeltuin met de mannen werd hier wel goedgekeurd
Zo net foto's uitgezocht en opgestuurd naar de HEMA.. was een klus maar de grootste klus komt nog.. en dat is inplakken ( wil ik graag).
Goeie morgen allemaal, Hier een goede nacht, Kyra alleen voreg wakker(5.30 uur). Dinja erg goed geslapen van 20.30 tot 7 uur!!! Geef haar sinds 2 dagen pyamapapje voor ze gaat slapen en dat lijkt beter te vullen...... Om 11 uur gaan we de auto halen! fijne dag allemaal!
Hier was het 615, best netjes. Rol gaat er morgen weer uit Straks even nr de stad, cadeautje halen en vanavond gaan rol en ik samen nr rotterdam nr verjaardag van mn vriendin. Mn ouders komen oppassen. Seth slaapt nu weer lekker, Yara kijkt even dora! Carla veel plezier met de nieuwe auto. Fijn dat dinja het goed lijkt te doen op het pyamapapje Anniek goed dat je nr huis bent gegaan hoor, en laat ze maar zeuren. stertke met het wegbrengen van je kleine man vandaag lidia ik hopo ook op duidelijkheid voor je dinsdag! niet leuk zoveel pijn!
goedemorgen.. pff hier was het eerst 6.00 maar bijde kids tot 7.00 kunnen laten rekken toen kwam Damian huilend naar boven, elise heeft tot 8.30 geslapen. Damian en elise liggen nu te slapen, want Damian was niet te genieten,om alles huilen en niets was goed, volgens mij een sprong en misschien een griepje onder de leden we wachten het maar af. straks even naar de stad vooor nieuwe schoenen voor Vin en luiers voor de kids. juut,, hihi zie je mannen moeten gewoon af en toe even nieuwe instucties hebben en dan gaat het weer even goed. veel plezier vanavond. carla,, ben heel benieuwd naar de auto. veel plezier met halen en wow wat goed van de meiden, Elise deed/doet het ook beter op een pyamapapje voor het slapen gaan. maar nu lgt het aan hoe goed ze heeft gegeten bij het avond eten want soms heeft ze het niet eens nodig. mamzie,, mischien oordopjes in huis halen?? vertel maar hoor meis gooi het van je af. patries,, fijn dat je een goed gesprek hebt gehad en tja comm is van bazen vaak niet hun sterkste kant(hier ook zo een) lidwina,, hoe gaat het daar??? zoo ga me even aan kleden, vin is vast boodschappen doen scheeld een hoop gedoe met 2 kids.
pfff nou word soms helemaal gestoord van Erik. En die folume dan ook dat ie heeft he. AARGGHH Dan zeg ik gewoon op normale toon : nee niet doen. En dan trekt ie me toch een scheur open zeg pfff, En papa is thuis dus dat betekend xtra strijd. Strijd met jas aan doen, tv kijken, eten, luier, spelen. ALLES! Word er GEK van! En Erik zit in een bijt-fase? Geen idee waarom. maar hij denkt dat het leuk is om iemand heel hard te bijten! Gisteren heeft ie Richard tot bijna bloedens toe gebeten. Hij bijt ook in tafels enzo. Geen idee waar dat nou weer vandaan komt hoor. pffffff
goede morgen Hoe straf je een kind dat bijt? - Femistyle mamzie eric,s bijtgedrag hoor ik wel meer,hier boven n link voor je!SUCCES! Carla leuk nieuwe auto.. lidia pff das vroeg.. hier gelukkig om half9 rest heb ik niks bij gelezen,moet me gaan klaar maken en eten vandaag opendag waar we altyd station heeft ook open dag ze zijn heropend in n nieuw pand! doegggg
Hedwig, pittig hoor. Dat Erik zo hard bijt, vervelend. Ik hoop dat je iets aan de tips hebt die krullie doormailde.
Hallo dames, Sorry nog niet kunnen bijlezen helemaal... Druk druk druk! @ Mamzie -> heel vervelend, Joris heeft het ook een tijd gedaan en af en toe nog als hij heel boos is. Meteen consequent aanpakken en goed straffen zodat het snel duidelijk is! Werkte hier perfect! Ga gauw verder. Vandaag word mijn nieuwe gasfornuis en keukenkastjes gebracht, dus plaats maken en moest de keuken anders inrichten (en heb al een kleine keuken!) Tot nu toe alles al verplaatst en het gasfornuis moet passen zo. Ook alles al gepoetst (wat een zooi achter het oude gasfornuis!!) Nu nog snel de boel weer inrichten met de andere spulletjes en verder opruimen...
bedankt voor de link Krullie! Het rare is is dat Erik het niet uit boosheid doet. Hij doet het meer uit spel. Dan zegt ie dat ie een leeuw is bijvoorbeeld en zegt : Ik ga je opeten! En dan gaat ie dus echt bijten! Of gewoon zomaar. Dan zitten we op de bank, hij op schoot, tv kijken en dan ziet ie plots mijn vinger en denkt : Jammie ( tenminste neem aan dat ie dat denkt want dan pakt ie mijn vinger en gaat erin bijten ) iig zal ik het gelijk appart zetten en zeggen dat er niet gebeten word concequenter gaan uitvoeren. Het rottige is is dat Richard er dus mee lacht als Erik zoiets doet. Niet dat Richard het leuk vind maar omdat ie zich geen raad weet met de situatie en dus uit onmacht gaat lachen. Ja, en dan weet Erik helemaal niet meer waar ie aan toe is natuurlijk Dus denk dat ik Erik EN papa maar appart moet zetten dan. ieder in zijn eigen hoek Hier maar 1 uurtje middag dut gedaan. Weer boos wakker geworden. Geen idee waarom. Niks is dan ook goed. Vanmiddag iig naar opa en oma. Zouden eigenlijk morgen gaan maar morgen gaat het weer eens sneeuwen ( jawel ) Al de spulletjes voor de baby zijn binnen. morgen aan de slag in de kamer. En dan maak ik foto's en kom ik showen Richard weer een poging laten doen om een buikfoto van me te nemen. Op de een of andere manier weet ie me altijd zo stom mogelijk te fotograferen.....
goede morgen, hier druk druk, voel me gebroken maja... devin was vanacht om 1 2 3 en van 4 tot 4.45 en om 5 en om 6.30 wakker pff. daarna heb ik lenzen gekocht en net met z'n alle boodschappen gedaan. om 4 uur komt me vriendin en dan rijden wij ook aan.... kyana heeft er zin in. we brengen ook een bezoekje aan de mac d. hedwig wat mega vervelend pff carla goed van je girls enne wanneer gaan we? en waarheen? anders smse we wel denk dat ik vandaag niet meer online kom, fijne zaterdag all....
nog 1 ding, ben het helemaal eens met het artikel gegen door esther! dát is opvoeden... {ben nogal kritsisch wbt bepaalde artikelen}
mamzie idd richard moet er niet mee lachen want dan denkt keine eric dat t mag en niet erg is,hoe moeilijk t ook is hij moet zn lach proberen in te houden!en natuurlijk lag je je de 1ste keer maar n 2e keer lijkt me niet meer toch?? ik hoop dat je iets aan de link hebt veel succes..of idd allebei appart zetten hahaha
Even kort bericht van hier. Alles goed. Redelijk rustig dagje gehad. Ben wel erg moe. Ga dan ook weer starten met de medicatie denk ik (ben er voor 90% uit), raak weer depri..... Carla, leuk nieuwe auto. Juut, veel plezier vanavond. Anniek, veel plezier vannacht (nachtrit toch? of is dat vannacht niet?) Hedwig, he bah bijten...is lastig, maar idd consequent zijn. groetjes sandra