Ik had het al via hyves gedaan, maar hierbij nogmaals heel veel sterkte morgen Lidia. We denken allemaal aan je.
@ Lidia -> succes! We denken allemaal aan je! @ Marijke -> smakelijk @ Sandra -> ben natuurlijk benieuwd naar het eindresultaat En hier gaat het wel, voel me nog altijd wat beroerd, gelukkig doet paracetamol wel wat wonderen om de dag door te komen... En veel plezier morgen! @ Roba -> dan is het wel duidelijk wat de kleine man wilt hé Ik heb hier Joris plaatjes laten zien op websites met fietsen om al een indruk te krijgen. Hij vind alleen de roze fietsjes erg leuk hahaha Vooral met franjes aan het stuur en een mooi poppenzitje achterop voor Buffie Mijn stoere mannetje 8) @ Judith -> ik ben ook trots op Sethje! Knappe kerel! Verder kan ik niet teruglezen... We zijn hier al gedouched Voelde me om 4 echt slecht, dus toen met Joris even lekker onder de douche gestaan en dat had me wel goed gedaan. Toch wel handig zo'n ruime douche. Joris zat lekker in zijn badje en ik stond heerlijk eronder... Uitnodigingen zijn ook binnen gekomen vandaag, heb ze al geplakt en kan ik ze van de week op de post gooien! Duurt hier nog wel ff
Lidia, succes morgen. Hoop dat alles voorspoedig verloopt. Miranda, die Joris..met een roze fiets, hihhi..Als jij die leuke roze fiets nou koopt met franjes, koop ik heb over twee jaar van je over
Even gauw ook hier Lidia een hart onder de riem (of moet ik zeggen knie) steken.. Heel veel sterkte meid, ik hoop dat het allemaal soepel verloopt, en dat je niet teveel pijn zal hebben/krijgen. Hou je taai, we denken aan jou! Dikke knuffel!
Zo hier nog even kort, want duik mijn bedje zo in. Morgen gezellig dagje, maar moet wel uitgerust zijn, en ben zo moooooooeeeeeeeee Wil alleen LIDIA nog even HEEL VEEL STERKTE EN SUCCES wensen. Hopelijk kom je morgenavond vertellen dat het meegevallen is. We denken aan je. groetjes sandra
Pfff hoop dat Dinja snel al haar tandjes heeft....Vannacht weer wakker, maar gelukkig slaapt ze na wat drinken wel snel weer in(mama helaas niet.....) Jac nog steeds ziek thuis....dus dat schiet ook niet echt op....
Hahaha Miranda, het lijken wel broertjes. Toen we die winkel binnenkwamen liep hij ook eerst naar een roze toe met een mandje en tassen voor boodschappen zei hij haha. Toen hebben we de jongensfietsjes zijn neus gezet en gezegd dat hij er daar één uit mocht kiezen en toen koos hij de blauwe (wij vonden de rode uitvoering stiekem mooier maar hij wilde tot 3x toe paars (is blauw bij Jayson). En nu verteld hij tegen iedereen dat hij een gewe (gele) fiets krijgt dus......hahaha Ga wat tv kijken heb het rijk alleen, dan lekker douchen. Allemaal een goede nacht alvast.
Jarig: Yolanda 25 februari Justin 28 februari 2007 Damian 1 maart 2007 Yara 1 maart 2007 Stijn 1 maart 2007 Kyra 3 maart 2007 Anniek 4 maart 1985 Kyana 5 maart 2007 Fay 10 maart 2007 Ryan 10 maart Indy 11 maart 2007 Lucas 14 maart 2007 Danio 15 maart 2007 Jayson 16 maart2007 Judith 17 maart Rune 18 maart 2007 Danisha 19 maart 2007 S J A 20 maart 2007 Miranda 20 maart Joris 21 maart 2007 Senna 21 maart 2007 Noëlle 22 maart 2007 Jeldau 22 maart 2007 Fennita 24 maart Youri 25 maart 2007 Ruben 3 april 2007 Erik 3 april 2007 Didier 4 april 1971 Elise 11 april 2009 Zoë 15 april 2009 Hedwig 22 april Marijke 26 april 1976 Laura 7 juni Rifka 9 juni Dinja 9 juli 2009 Patroeschka 18 augustus Floor 19 augustus Sandra 23 augustus 1979 Mandy 4 september Devin 15 september 2009 Babiche 1 oktober 1977 Jade 5 oktober 2003 Sonja 5 oktober Bas 10 oktober 2009 mommieof2 20 oktober 1987 Marian 1 november 1979 Lidia 2 november 1978 Esther 1 december 1980 Seth 3 december 2008 Kyran 4 december 2009 R S 4 december 2008 Bo 23 december 1987 Carla 13 januari 1980 Larissa 19 januari Renske 30 januari 2009 Lidwina 9 februari 1973 Martijn en Lotte 14 februari 2007 Mirre 17 februari 2002 Zwanger: Hedwig, uitgerekend maart 2010 van een jongetje Fenniet, uitgerekend 19 april 2010 van een ???? Aan de klus: ??????????? Even het lijstje weer naar voren gehaald, zag dat er morgen weer een jarige is....
ik kom ff lidia heel veel succes wensen,verders niks gelezen ben zwaar ongie gisteren worden dus nergens zit in,oh ja de rioolbedrijf geweest alles doorgesproten en t ligt dus aan de gemeente en we hoeven niks te betalen gelukkig.. zo morgen lekker dag je vrij heerlijk of ja vrij boven moet ik echt aan de poets hahah nou fijne avond ik ga lekker naar mn bedje tv kijken doegggggg
Trusten allen! Yolanda alvast van harte gefeliciteerd! Hoe zou het met haar en Lucas en haar dochtertje gaan? (weet even zo snel haar naam niet meer)?
ff snel hier ook net terug van het werk... Lidia heel veel suc6! we denken aan je! Roba wahahaha moest wel lachen dat hij eerst een roze uitzocht! carla die jaccie moet zondag wel beter zijn hoor sandra veel plezier morgen. miran jeetje hoop toch niet dat het elke keer met die remicade zo gaat, zou slopend zijn elke keer een week 'eruit liggen' uhm verder weet ik het ff niet meer.... truste all
Anniek, ja hahahahah wij ook, wij zeiden al tegen hem, later mag je dat allemaal helemaal zelf weten, maar kies nu maar even uit deze kleurtjes hahahah. Ga lekker slapen. Welterusten allemaal.
Goedemorgen! Hier eindelijk iets aan de betere hand (afkloppen!) Pff, wat een opluchting ook... @ Roba -> heerlijk hé die keuzes nu Maar hier krijgt hij dus echt geen roze fietsje. Zal je zien dat hij volgend jaar zegt; dat is voor meisjes, die hoef ik niet. @ Marijke -> dus helaas Geen roze fiets met fransjes te koop over 2 jaar! Haha! @ Anniek -> is ook niet te doen, elke 6 weken een week eruit liggen. Dat zie ik echt niet zitten... @ Yolanda -> lees je nog wel eens mee? Laat anders eens wat horen. Gefeliciteerd @ Carla -> sneu als ze last hebben van de tandjes. Joris sliep daar als baby zijnde ook slecht door, maar ging wel steeds beter. Hier maar snel aankleden, om kwart voor 9 moet meneertje op school zijn...
goede morgen ik moest ook ff lachen om t roze fiets verhaal,dat zou youri dus ook doen,hier is t zo al hij zn badjasje aan heeft is hij n prinsesje haha,komt op school is meer als de helft allemaal meiden tja... youri ligt nog lekker in zn bedje en mompelt zo af en to wat ik ff lekker strijken,en t is lekker weer buiten met lekker bedoel ik niet koud! en t zonnentje komt hier al wat door.... fijne dag allemaal Yolanda proficiat meid,hoe gaat t met lucas en je meissie idd??? miranda gelukkig beetje opgeknapt al.. Lidia HEEL VEEL SUCCES VANDAAG! dat was t weer ga nu ff strijken voordat er 1tje wakker word!! doegggggggg marian beterschap met lotte....
yolanda, gefeliciteerd met je verjaardag! en haar dochter heet daniela esther, succes met strijken. slim om het smorgens te doen. miranda, lekker dat je je al beteer voelt anniek, hoe gaat ie na gister? mommie nog veilig aangekomen? en hier een roze geel fietsje. die heb ik en hem kan het niet zo veel schelen. het stuur is alleen los, maar die is dolgedraaid dus kan er neits aan doen. acht, de volgende is blauw met rood, daar leert ie op fietsen en die is prima (en dan een rode met bloemen die er dan wel af gaan en dan een blauwe met geel8)) straks naar school, dus even runes spul klaarmaken...